Nový Tesla Model 3 pro rok 2021 oficiálně: o 48 km vyšší dojezd, tepelné čerpadlo

Jan Horčík - 16 Říjen 2020

Tesla oficiálně představila refresh elektromobilu Tesla Model 3 pro rok 2021. Má elektrický kufr, tepelné čerpadlo a o 48 km vyšší dojezd!auto elektromobil Tesla Model 3

Cena elektromobilu Tesla Model 3 zůstává navzdory řadě vylepšení nezměněna, tedy v Česku 1 486 990 Kč (Long Range). Zrychlení 0-100 km/h zvládne auto za 4,4 sekundy, max. rychlost je 233 km/h.
foto: Tesla

Dlouho očekávaný facelift/refresh elektromobilu Tesla Model 3 pro rok 2021 je oficiálně tu. A nejprodávanější elektromobil na světě je teď ještě zajímavější, než kdy předtím.

Má novou středovou konzoli, nová kola (20" Überturbine Wheels), tepelné čerpadlo elektricky ovládaný kufr, okna s dvojitým sklem a několik estetických úprav. Mírně se zlepšilo také zrychlení jednotlivých verzí.

Především je ale vyšší dojezd. U verze Tesla Model 3 Long Range Dual Motors je nový dojezd 568 km (EPA)/580 km WLTP. Tesla Model 3 Standard Range Plus má dojezd vyšší o 21 km (423 km EPA) a Tesla Model 3 Performance o 25,7 km na 507 km (EPA).

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář

.

Off.Ropne a plynove vrty do zeme zpusobuji zaneseni velkeho mnozstvi radioaktivity do atmosfery a pudy. V rope a plynu je obsazeno velke mnozstvi radioaktivity pochazejici z hlubin zeme. Pri vrtani tezebnych vrtu unika radioaktivita z vyvrtane horniny. Koncentrace nejsou vysoke, ale pres obrovske mnozstvi vytezene ropy a plynu je absolutni mnozstvi ale giganticke. Obzvlast zhoubny radon utika do atmosfery.

Obrázek uživatele Cipísek D

Rozpočtový deficit usa dosáhl rekordních 3,132 bilionu dolarů / 2ojnásobek maxima / 3ojnásobek předchozího roku Oznámilo americké ministerstvo financí....

https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/rozpoctovy-schodek-usa-vyrostl-na-rekordni-sumu-presahujici-72-bilionu-korun.A201016_203032_firmy-trhy_hekr

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Off.Nejnovejsi studie o noseni rousek prinesla zasadni poznatek. Pouzivani filtru u spalovacich motoru je skodlive, motory nemohou dobre nasavat kyslik a hromadne umiraji. Asociace vyrobcu automobilu vyziva vsechny majitele spalovacich aut k okamzitemu odstraneni nasavacich filtru.

Obrázek uživatele Cipísek D

nemuže nahodou byt současná vlna korony žluta odplata za tajwan??

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Covid byl v Cine testovan uz pred delsi dobou na prasatech. Sami publikovali studie. Nejspis pak nekdo ty cuniky prodal, misto aby je dali do kafilerie. Proto se Covid objevil na trznici. I v dnesni dobe vypukla podobna nakaza u cuniku s podobnym virem. Cina ujistuje, ze ale nepreskoci na cloveka. Ale pritom se nakazilo nekolik tisic obyvatel pobliz veprina. Cina je zdroj vseho svinstva.

Původně měl být koronavirus z prasete. Na tomto videu, které bylo zveřejněno pár měsíců před vypuknutí samotné pandemie (4.11.2019), je epidemiologická hra na koronavirus a přenašečem tam je prase:
https://www.youtube.com/watch?v=AoLw-Q8X174

Publikovano 2018. Vypuklo uz 2016/2017.
https://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2018/04/new-sars-virus-bats-implicated-china-pig-die

V Cine se takove infekce objevuji casto. Praseci chripka byla jen predehra. O vypuknuti Covidu na praseci farme psali sami vyzkumnici z Wuhanu, protoze tam delali pokusy uz 2018. Prasata se s Covidem dobre vyporadaji a asi se z nich da ziskat serum. Kdo vi co Cinani vsechno neplanovali a mozna ze uz maji vakcinu, protoze na tom uz nekolik let delaji pokusy.

Já osobně si myslím, že virus vypustili z čínské laboratoře, která byla mimo jiné financovaná západem.
Na tom videu vystupují, třeba lidi z Bill Gates foundation, světová zdravotnická organizace a další hlavouni. A jako náhodou pár měsíců potom pandemie koronaviru opravdu nastane.
Ale jak to bylo doopravdy se asi těžko někdy oficiálně dozvíme.

Boze muj proc hledat takove konspirace, tam kde staci nahoda - jako myslite si, ze takove globalni spiknuti umi nekdo utajit?

... jako lidi toho delaji dost, ale hlavne se nase spolecnost dostala do stavu, kde jakakoliv nova choroba ma potencial zasahnout cely svet behem par dni... a protoze "blbe" mutace jdou vzdy za nejakou desitku let (u tech s velkym dopadem do stovky rekneme, mensi se najdou co 30 let ale to vetsinou neni globalni akce) a posledni takova velika akce je spanelska chripka, tak jsou vsichni relevantni odbornici dost posrani... proto obava ze SARS, MERS, ptaci chripky.

Srovnej situaci jen par destileti/stoleti driv pri doprave z evropy do usa nemocni proste umreli po ceste, ci se vylecili a poprijezdu sli automaticky do karanteny a dnes... takze se tlaci na rozvoj testovani, vyvoje leciv a prevence/ockovani s tim, ze jednani ma byt globalne v radu tydnu (naivni predstava).

Budme radi, za tento marketingovy vir - ona to neni uplna sranda, ale umrtnost ve srovnani se spanelskou chripkou je pekna, blba je dlouha inkubacni bezpriznakova doba... nicmene jinak z globalniho pohladu je hlavni problem zahlceni nemocnic s pripadnym narustem jedincu s vaznym prubehem... nic vic nic min.

Jako uvedomte si, ze jako moderni spolecnost resime potencialni problem v situaci, kdy je celkovy dopad potencialne jeste maly, takze "to" neni moc videt. To je cele - resime pomerne uspesne problemy a dopady "tak moc" neboli.

Obrázek uživatele Cipísek D

dyt se jedna o redukci přemnožený rasy páchající zlo na klimatu planety přeci, nějak to museli zaobalit ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Kdo poslal do sveta ptaci chripku? Cina. To je puvodce vsech pandemii. Vite ze se na vyzkum viru pouzivaji prasatka. A kupodivu jsou vsechny infikovane chovy v Cine vzdy na hodne odlehlych farmach kde zije malo lidi. Jsou to zrejme farmy prave na rizikovy vyzkum vseho svinstva. Kdo je asi bude provozovat? Armada a komunisticky stat.

Byla to fiktivni akce aby ukazala svetu co se muze stat. Samozrejme ze nemohli oznacit Cinu jako zdroj nakazy. Podle meho to tajne sluzby davno tusily, co se v Cine deje a jake je riziko. Ruzne instituce pred pandemii z Ciny varovaly uz pred vypuknutim. Trollove vsechno popirali, treba jaka (udajna) blamaz byla praseci chripka. Cina uz tehda mela sve trolly.

Obrázek uživatele Cipísek D

PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že germán likviduje ty čezký...
barům-conti = NEXEN
šáde-konzerva = HYUNDAI ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Co zase placate. Barum se diky prodejni siti Continental dostal na vsechny trhy. Myslite ze Skoda auto by byla schopna dodavat az na cinsky trh, v Indii a vsude po svete? Diky nemeckym firmam mate lepsi ziti, nez treba v Rumunsku. Nemecko je soused a proto zde investovali i Korejci, protoze znacna cast toho co se zde vyrobi, putuje na nemecky trh. Bez tohoto sousedstvi bysme byli v perdely.

Obrázek uživatele Cipísek D

to je sice hezké ale když barum začina delat nekvalitní gumu matroš (nejspiš na prikaz germana) stejně jako v šade novej ředitel superb kodiaq pryč směr dáchčija tak se nedá svítit. časy se mění a lidi taky ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Cipísek D

Kdy ukončí tezla podporu komunistickýho znečištování planety ???

https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,34.948,87.271,3

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Off
Zdravim ev pani.
Mam na Vas dotaz.
Kupil uz niekto z Vas ev auto z Norska?
Ide to podla Vas?
V Amerike zavala upravovat stare auta na elektromobily.
Je tu niekto kto rozumie tejto problematike?
Díky za odpoved.

já ne, ale na minimálně dopočet DPH se připrav, clo asi taky :-)

Off. BMW slavi, od 2013 vyrobili 200.000 i3. A pry se ma vyrabet do 2024.

Obrázek uživatele janvejbor

Tak teď nevím, jestli se srpnovým 2020 modelem TMLR3 se máme smát nebo brečet :-D ale pozitivní myšlení říká, že je to zisk pro všechny a holt bylo jasné, že ta auta budou lepší a lepší. Držím Tesle palce i na našich dřívějších koupích stojí pokrok všech!

---

Dříve:
Toyota Prius 2005
Toyota Prius Plus 2012
Nyní:
Tesla Model 3 Long Reange (Q3/2020)

Obrázek uživatele Michelin

Nic si z toho nedelejte. Znamej objednal vcera TM3LR dual motor. Bude ji pry mit do vanoc, takze nejspis taky jeste stary modelovy rok.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

To může ještě zrušit.

Na Teslamag.de psal uzivatel TeslaCologne co objednal pred 2 tydny, ze mu pozmenili automaticky objednavku a dostane uz novy model.
https://teslamag.de/news/aufgefrischtes-tesla-model-3-kein-chrom-mehr-reichweite-performance-billiger-30580

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Zrovna mi napsal:

ted mi potvrdili, ze uz dostaneme ten novejsi model, ktery se objednava odedneska...uz to ma mit tepelne cerpadlo a vetsi dojezd i vykon

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Super. Ktera jina automobilka by to tak komunikovala? A hlavne by nejdrive rozprodavali stare zasoby.

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, že se nejdříve doprodávají skladové zásoby, resp. aktuální model. Obvykle jako "akční nabídka" s patřičnou slvou. Co je na tom divného? A zákazník, která chce nový model, si jej objedná do výroby. Takto to funguje normálně a všichni jsou spokojeni - zákazník, kterému stačí starší model se zajímavou slevou a taky zákazník, který chce novější model po faceliftu nebo s nějakým vylepšení. To asi Tesla neumí, co? :-) Nedávno jsem koukal na hyundai a taky to tak mají - starší model elektrické Kony a pak i nové modely už s 11 kW nabíjením, atd... úplně běžná věc.

---

Lexus GS 450h Premium

Hezky, ale tady jde o smlouvy, ktere uz byly uzavrene treba pred 14 dny. Tak flexibilni neni zadna jina automobilka. To co je v dobe objednavani v prospektu, to dostanete, protoze od vyhlaseni novinky do dodani novinky trva vecnost.

Obrázek uživatele Marek_

Ano, automobilky ty novinky vyhlašují předem, takže každý zájemce ví, kdy přijde na trh, resp kdy se začne objednávat. Proto zájemce o nový model ví, že má počkat a objednat až ten nový model. Nebo pokud chce ušetřit, objedná starší model se slevou.

Jak jsem psal, máte možnost si objednat staší skladovku se slevou a nebo nový model do výroby. To Tesla neumožňuje. A samozřejmě, že Tesla umožňuje změnit konfiguraci, resp vám dá nový model, i když jste si objednal starý. Logicky... protože ten váš starý model objednaný už nebude vyrábět, když na váš vyjde slot na lince :-) A musí to tak dělat, protože nenabízí to, co ostatné, totiž odprodej skladovek za nižší ceny. Je to jiný typ prodeje, ale nedělejme z toho nějakou super revoluci zase :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Ty objednavky u Tesly byly vytvorene jeste pred vyhlasenim novinek. Tesla umi vyrabet mnohem pruzneji nez dinosauri. Ale nechapejte dal.

Obrázek uživatele Marek_

Já to chápu, ale nic zázračného na tom nevidím. Je to odlišný způsob aktualizace modelů a prodeje, nic převratného. U konkurence zas má zákazník výhodu v tom, že na konci cyklu koupí auto s dobrou slevou, starší model.

Veljý producent má určitý cyklus, nový model třeba na podzim, zákazníci to ví, nemusí se bát, že objednají a najednou je tu za stejnou cenu lepší model, který jim automobilka může, ale nemusí dát. Prostě je to jiné a každé má svoje pro a proti.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Michelin

No jo no. Tesla je holt jinde.

Ted se tady bavime u piva s kolegou co jezdi v jednom z nasich eNir jak se dneska nechal vycukat.

Jel nekam delsi cestu, a kdyz se vracel tak mu v jednu chvili zacal slejzat dojezd pred ocima (splhal se do nejvyse polozeneho mista na trase). Vyhodnotil, ze je to destem a nedojede, zazmatkoval a sjel z trasy k nabijecce, kterou mu nasla navigace v Niru... Jen tak tak tam s 0% dojel a je z toho hotovej.

Tak mu tady ted vysvetluju, ze krome toho, ze v miste kde sjel z trasy mijel 50kW nabijecku Cezu, kterou bohuzel navigace Nira nezna, by uz dal do puvodniho cile jenom klesal a to o 275m, mel by to sice o 6km delsi nez na tu nabijecku kam nakonec dojel, ale na ni klesal jen 50m...
Suma sumarum by v pohode dojel kdyby nezmatkoval.

No a proc o tom pisu. Protoze v Tesle by si dal do navigace cil a vedel by, ze dojede bo by mu to Tesla spocitala vcetne zapocitani profilu trate a rychlostnich limitu.
Ktere ev od jine automobilky tohle umi...
Malo platne Tesla je proste nejdal!

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele Cipísek D

nj jenže to je o nervy a adrenalinu navíc krom předjíždění a to už je pro některý řidiče prostě moc ;) měli by se mapy sjednotit

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Každá, která přijme objednávku na personifikované auto na bodu zlomu a auto se dostane na linku s novým MY nebo faceliftem? Skladovky se samozřejmě vyprodávají, ale personifikované auto je paralelní větev, pro zákazníka je to samozřejmě často příjemný bonus, pokud nechce stihnout předchozí verzi - třeba u čumáku BMW E46 to tak bylo tam se cabrio dokonce vracelo vizuelně k předfaceliftu

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Takhle jsem si onehda nakonfiguroval a objednal auto u VW. Po tydnu ctu o novem modelovem roku kde bylo mozne v priplatkove vybave objednat navic mimo jine bezklickove otevirani a startovani. Hadejte co mi odpovedeli na dotaz zda to jeste muzu priobjednat...

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Předpokládám, že řekli, že ne, protože měli uzavřenou konfiguraci, která již byla naprocesována. Já mám opačnou zkušenost, objednávali jsme O3 předfacelift a než byla vyřešena došlo na facelifit a dodali facelift. Je to fakt o tom, kam a jak se trefíte. Myslím, že je to přesně vhodné k té větě... bla bla a bla změna vyhrazena

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Michelin

No tak vzhledem k tomu, že ten facelift přišel po týdnu od objednání a auto mi dodali asi za tři měsíce to jistě ještě nebylo v takovém procesu aby nešla udělat změna.
A o tom tady mluvíme, že u Tesly tohle jde a dokonce to jde automaticky. Tedy kdo objednal starou verzi dostane automaticky novou, pakliže se během dodací lhůty objeví.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Off. Tesla S ma najezdeno 1,2 milionu km. Musk gratuloval. Majitel najezdi denne 600km a jak se u starsich Tesla S patri, nabijeni ma zadarmo.
https://teslamag.de/news/spaete-gratulation-tesla-chef-deutscher-model-s-12-mio-kilometer-30571

Dvojita okna jsou snad jen po stranach. Nebo i celni i zadni? Panoramaticka strecha asi nebude dvojita. Dvojita skla jsou super, znam z Mercedes S, tlumi hluk a nemlzi se.

Mělo by se jednat o boční okna, kde byl problém s hlukem.
Pro přední okno Tesla vyvíjela sklo s mikrobublinama, ale nevím jak jsou s tím daleko.

Obrázek uživatele Cipísek D

ještě zajímavější, než kdy předtím... :))))) copak že by vopravili protikliky? :)
+ středová konzole ok
+ kola 20" ok
+ tepelné čerpadlo to chtělo jako sůl
+ elektrický kufr nj
+ dvojitý vokna ...
- Žádný nový protikliky
- žádná levná plechová střecha
- furt bez kapličky hen s tím šilhajícím tabletem ... bída soudluzi

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

No a co ty baterky 4680 s vodlejvanou kostrou, to kdy bude?

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Joe

Skleněná střecha prodražuje, ale jak psal Jirka 6.10 příspěvek

citace:

" ...skleněná střecha je základní konstrukční prvek budoucnosti , protože po celou dobu výroby umožňuje bezproblémový přístup robotům do auta při montáži. "

http://www.hybrid.cz/novemu-elektromobilu-tesla-model-y-uletla-za-jizdy-na-dalnici-strecha#comment-262573

***

Takže je to dost možný, že je to hlavní důvod...

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Cipísek D

Jirka psal voloviny a už sme to několikrát vysvětlovali ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Neprodražuje - je to materiálově dražší, ale šetří to technologické operace a přístupnost - takže větší sumu než rozdíl ceny ušetří na montáži a ještě to mohou pro lidi, co tomu fandí prodávat jako marketignové plus - naprosto běžný kalkul - někde investuji víc, aby v celku víc ušetřil.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Joe

Jo... to má logiku, ale Cipísek se moc nepoteší ...:-)))

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Cipísek D

je to nesmysl, tesla se holt snaží být zajímavou a tak dělá extremy. Sice pár zákazníků odradí ale dokud má poptávku... a burza ji sype tak přes ty kraviny nekrachuje, zatím ;) Ale tak kolipak stojí nová střecha až rupne??? Vztahuje se na to připojištění skel?? :))

https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1513

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Joe

Mno není lehký tohle rozlousknout, ale asi to Má Elon spočítaný. Navíc vždycky je možnost namísto skla montovat do střešního otvoru alternativně hliníkovej výlisek v barvě karoserie. Možná by to bylo levnější ...
(A roboti by montážné přístup měli, kdyby o to šlo ...)

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Cipísek D

ale jistě že to de jen se jim nechce. stejně jako protikliky i ty mohli udělat normálně.... Tam bude nejspíš tajná dohoda s ropákama, to aby je nezlividovali museli slibit 2016 že tabletm3 bude trochu zkrvenej (to aby jim zakaznici neutrhali ruce a nadale kupovali fosily ;))) to viže mohli vokopnout 3jkovyho bavoraka ale řekli NE!! tabvyblít palubovku a uříznout rámy ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

To nestoji zas tolik. Psal nejaky redaktor z autocasopisu, ze privrel mezi viko kufru a sklo strechy nejaky kovovy predmet a vystipnul kus skla. Uz pry pocital s tisici EUR. Nakonec to byla oprava za 600Eur, vcetne odvoz/dovoz auta plus nahradni auto a vse za 1 den. Takze zadna katastrofa. Musite se vic snazit neco najit.

Obrázek uživatele Cipísek D

18.000 za střechu?? jenom čelní sklo je za 15.000, čekal bych tak 150.000 fautorizaku 2.000 nahodinu a ještě to natahnout. To je tesla přeci, uměla podpora prodeje, tam novou střechu musi davat programovy robot kuka a ne nějaky pražský vemena. Proč myslíš že ji asi tak lidem nutí ;))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Nebylo to v Cezku, ale v DE. Odrizne se strunou a nalepi nove, vec na 2 hodiny, jako celni sklo. Pozor at vam do pusy nevlitne moucha.

Obrázek uživatele Cipísek D

to nevíím jesi strunou, to dělá dneska už každý debílek. tesla aby zamachrovaka když chce pak vystavit tučný účet má na řezání určo alespon toho zpráskanýho komoušskýho žlutýho robota kuku (smontovanýho v germánský montovně) kerej to střešní sklo vodfikne lejzrem ;) sklo nákupka 25 + práce hele to nejsou rohlíky na krámě, sklo se mění jednou za uherský rok tak tesláka je třeba důkladně podojit :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Tesla 3 je rozpočtovka a je třeba na ní jako na rozpočtovku koukat, akorát stojí 2,5 tolik co její rozpočtovková konkurence.... a není třeba mít teslasmy (tesla orgasmus) z toho, že má i čtyřkolu, nějaké bláznivé zrychlení a podobně... jako na každé rozpočtovce je na ní rozsalámován každý cent nákladů, aby se dobře prodávala a přinesla zisk, stejně tak aktualizace - věřím, že jsou scénáře, kdy co přijde, aby fandové a investoři byli udržováni v patřičném nadšení, to je totiž lepší marketing, než bambilion reklam

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Takhle se vyrábí každé auto na světě. Návrh projde softwarem na minimalizaci nákladů. Ono to snižuje i váhu.

Už si zvykni. Protikliky a nepřítomnost kapličky nejsou chyby. To je tak schválně a NIKDY se to nezmění. NIKDY. NIKDY!!!

Nové baterky budou až u Evropského modelu Y a plaid verze modelu S (a zřejmě i X)

Obrázek uživatele Cipísek D

na co bych si měl zvykat tvl, Na tablet model 3 prdlá protiklika?? :)) netřeba, kudy chodim tudy ji dělam reklamu ;))

https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1513

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele runner42

Naprostá bomba komedie, díky za odkaz!

- Pán vycá*anej z elektromobilu kvůli tomu smázne na silnici manželku s dětma
- Měl dostat pokutu za zbytečný výjezd hasičů a záchranky, které popelnice zbytečně volá
- Popelnice nepřekvapivě nepojízdná po malém ťukanci v 15km/h = půlka popelnice skrytě na sra*ku
- Lahůdka v podobě jediného servisu v ČR
- Místo jednoduchého rutinního procesu naprostý chaos – celý březen se logovali do systému pro objednávání nahradních popelnicových dílů? cože??? :D :D :D
- Oprava ťukance čtvrt roku
- A na závěr vtip s hláškou, že ho to nic nestálo, přitom hodnota popelnice po té přestavbě spadla o půlku :D

A nezapomněl si to pochválit :D :D :D ten je marnej jako žádnej druhej. Manželka by ho měla fofrem kopnout do prd*le...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Jo jsou to retro prvky :D takové kliky měla T77 a podobné a budíky ve středu auta byly dřív normální

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Cipísek D

jo dřív byly normální, ale dnes už nee :))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Však na tom není nic špatného.

Vy musite byt hodne zatrpkly clovek-duchodce. Nejspis vas nikdo nedocenil za vasi zpackanou karieru a ted si lecite mindraky na nejuspesnejsi automobilce sveta. Vnitrne se prirovnavate k uspechum Tesly a srazenim vsech jejich uspechu vyzdvihujete vase domele uspechy. Mel byste se zklidnit a myslet pozitivne a radovat se z toho, ceho bylo dosazeno. Ja jsem s tim co jsem dosahl spokojen a dovedu ocenit uspech jinych. Zkuste to take, bude vam lip. A nechte uz tech trapnych vypadu.

právě ses hezky popsal, kdyby byla pravda to v té druhé části, nepsal bys to a ani další zbytečný text, který ti dává aspoň zdání smyslu života.... nikdo ti to nevěří, na to tu píšeš až moc hloupě :-)

Jo, to čerpadlo byla fakt vostuda... a přitom tak pokroková automobilka.

Nepřítomnost tepelného čerpadla nebyla ostuda. To byla nutnost. Tepelné čerpadla mají problém při velmi nížkých teplotách a Tesly se dobře prodávají ve Skandinávii.
Tesla musela vymyslet vlastní tepelné čerpadlo než ho mohli použít.

Ve Skandinávii tedy moc autem nejezdím, nicméně si troufám tvrdit, že čerpadlo v podmínkách ČR šetří při 90% času potřeby vytápění. A ze zkušenosti vím, že největší úspora je právě při současných podmínkách - zataženo a +-5°C

"Tesla musela vymyslet vlastní tepelné čerpadlo než ho mohli použít."

K tomu máte nějaké podrobnosti? TČ v EV je naprosto jednoduchá záležitost - reversibilní klimatizace. To mě upřímně zajímá, co na tom Tesla vymyslela vlastního.

Automobilky jenom málokdy navrhují auta podle českých podmínek. Ono to musí fungovat ikdyž je venku -20.

A co se týče TČ, tak tu je něco, ale už je to delší dobu kdy jsem o tom četl nějaké podrobnější články:

https://electrek.co/2020/03/23/tesla-model-y-heat-pump-elon-musk-best-engineering/

Zde jsou nějaké detaily o Octovalve, což je součást chladícího systému vozu vyvinutého pro nové TČ.

https://www.youtube.com/watch?v=eGffUODWWSE

Bohužel Munro nezveřejnil detaily o TČ, protože to si nechal pro placenou finální zprávu.

V -20°C zcela jistě nebudete topit pouze čerpadlem, to už nedává žádný smysl (COP<1). Ten systém obsahuje i přímotopnou spirálu, se kterou se to čerpadlo doplňuje, resp. v takto nízkých teplotách už je to 100% zdroj tepla. Pravděpodobně by to šlo navrhnout i tak, aby to čerpadlo bylo efektivní i v těch -20°C, ale přes výparník by asi nebylo vidět dopředu na silnici :)
Marketing Tesly a její zapálené fanoušky je potřeba brát s rezervou.

Proc jen fanousci Tesly? TČ maji Leaf, eGolf, Kona, Ioniq, eTron, Taycan atd. Vsichni si TČ pochvaluji. Ja mam Leaf 1 s TČ a rikam super. Moje TM3 TČ nema, presto bych jasal, kdybych ho tam mel. Stejne tak i v Ionu by to bylo dobre. Vas musi clovek asi ignorovat, protoze jste zarputily Tesla hater.

Neotevřel jste si nějakou lahvinku? Jinak si ty vaše dnešní reakce neumím vysvětlit... Zkuste si ten text číst pro jistotu několikrát.

Já zcela jistě Teslu nehejtuju, ale upřímně mi vadí, jak se z každého prdu dělá celosvětová senzace. Přesně jako teď s tím TČ. Jak sám píšete, konkurence ho nabízí x let, pro Teslu byla jeho absence z mého pohledu fakt ostuda a zařadit ho do výbavy byla jednoduše nutnost. Osobně bych si EV bez TČ nekoupil, natož za 1,5+ mega.

Dam si kefir, dik za pripomenuti.

Nutnost to neni, protoze v Californii se TČ moc nevyuzije. Ale jinde ano. TČ v Tesle bude asi o generaci jine nez u ostatnich. Uvidime az budou prvni recenze z CR. Take uvidime s jakym jasotem prijdou fanousci id3 az bude mit OTA. Co se me tyka, nebudu je za jejich radost kritizovat.

Tak zrovna OTA nevnímám jako nějaký zásadní bonus a je to jen další z těch nafouknutých prdů :)
Dobře, ušetří to návštěvu servisu (což je ale zrovna u Tesly docela sporné).
Na druhou stranu ne každý update je změna k lepšímu, ne každému vyhovuje tovární nastavení vozu, znemožní to personifikaci vozu, dodělání výbavy, pravděpodobně bude komplikovaná výměna kódovatelných dílů, která bude možná jen přes placený přístup a možná i autorizaci - tím se dále prodraží servisní práce. A navíc ne každý může mít dobrý pocit z toho, že má na dálku ovládané auto a že každý jeho pohyb má někde záznam.

Zatim zadny update me nezrusil osobni nastaveni. Profil ridice, nastaveni jizdnich rezimu, vcetne miry rekuperace, topeni, zrcatek, volantu, nahravani videokamer atd. zustava nezmeneny. Nevim kde berete vase moudra, ale ze zkusenosti s autem to jiste neni. A kdo update nechce, nemusi to instalovat.
Vy asi nemate ani mobil, mohli by vas spehovat i doma.

To, co můžete nastavovat na tabletu v autě, je jen zlomek toho, co lze konfigurovat odpovídající servisní diagnostikou. Každá jednotka v autě má vyšší desítky až stovky parametrů, které lze měnit. U BDC v i3 typuji tak tisícovku. Změnou několika bitů v jednotce je možné aktivovat výbavu, za kterou si nechá automobilka platit i třeba desetitisíce (pokud to HW umožňuje samozřejmě).

To take predpokladam, protoze jinak by se pokazde musela menit centralni jednotka. Vy jste psal o nemoznosti personifikace a jinych absurdnostech. Ted utikate k zasadnim nastavenim ktera s personifikaci vubec nesouvisi. Nebo si ma podle vas kazdy sam nastavit brzdy? Zdrazeni servisu kvuli OTA uz je pitomost na treti a i ostatni bludy co uvadite jsou jen michani houwen.

Nikam neutíkám, personifikace možná nebylo jen vhodně zvolené slovo.
Tesla má offline kódování? Pokud mám správné info, tak jakýkoliv zásah do konfigurace auto odstaví, takže v drtivé většině oprav jste závislý na autorizovaném servisu, který pak může nastavit monopolní ceny. A pozáruční servis Tesly žádná láce není, o tom tady bylo napsáno dost, a navíc se rozhodně nejedná o bezporuchová auta.

Pri update je auto po dobu ca. 20 minut mimo provoz. To vam ukaze displej kdyz povolite aktualizaci. Pak mate 2 minuty na rozmyslenou, zda chcete update jeste zrusit. Zamykani, nabijeni a nektere dulezite funkce funguji i pri update. Jake zasahy do konfigurace myslite, ktere auto odstavi a musite do servisu? Kdyz by neco nefungovalo, mate 3 urovne resetu. Popripade se muze servisak podivat OTA do systemu a opravit OTA. Nebo prijede Tesla Scout a opravi na miste. V zavaznych pripadech je pak nutny servis jako u spalovaku.

Pres vyparnik by nebylo videt.... Vy asi vubec netusite jak TČ funguje. Zaprve pri -20 je vlhkosti ve vzduchu hodne malo a TČ tu vlhkost jeste snizuje. Pri ohrati na plusove hodnoty je rel. vlhkost mozna tak 10%. Pochybuji ale, ze vubec neco tusite o relativni a absolutni vlhkosti.

Opravdu rozměry výparníku resp. teplosměnná plocha jeho lamel s výkonem TČ vůbec nesouvisí? Ale no táák...

Pokud myslite rozmery, tak to s vlhkosti nesouvisi. Ono to totiz vyznelo, jako ze by se okno zamlzilo, ze by nebylo videt na silnici. Ale i ten rozmer by nemel byt problem, Tesla ma jeste volny frunk.

Vlhkost jste do toho zamotal Vy.

Ta vlhkost a roseni byla pravdepodobnejsi, nez velikost vyparniku. Ten je u EV docela maly. ca 30x15x20cm.

Topit v elektromobilu při +5°C (venku) je trochu zbytečné a neekologické. Stačí sedačka a připadně vytápěný volat. :-)

Obrázek uživatele runner42

Tak tak. A na hlavu kulíška.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

A proč né, když jdete ven na procházku, tak si taky topíte? Jsou lidi co jezdí v tomhle pocasi na motorce. Normalní zdravý člověk by těch pár desítek minut měl v autě bez topeni do 0 st. Vydržet.

Obrázek uživatele runner42

V klidové poloze?
To to teda nevím nevím, ono jedna věc je v nula stupních se aktivně omezenou dobu pohybovat a něco jiného je v nule sedět.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Na motorce teda moc telesneho pohybu neni. Jako kluk jsem jezdil na babete i v nejvetsich mrazech. Sice v lyzarske vatovane souprave, ale prezil jsem. Nekdo se koupe ve vane ve 40 st. a nekdo se sprchuje cely rok studenou vodou. Drive chodili lide i ve snehu bosi, boty byly jen po meste. I v dnesni dobe je moda chodit v zime naboso
http://www.boskynaboso.cz/PPR4S3.html
A novorocni plavani v rece znate?

Mám dost naježděno na skútru až do teplot kolem nuly a sorry, ale při teplotách kolem nuly je třeba mít na sobě o jednu vrstvu více než při stejné teplotě na lyžích (sjezdovkách). Jen si vzpomeňte jak člověk vymrzne na nějaké dlouhé sedačce (alespoň 15 minut) při větru na lyžích a to je člověk na počátku rozehřátý od jízdy dolů.

Bez pohybu člověk generuje cca 100W tepla a to opravdu není mnoho.

Kulíška jsem míval v dieselu. Než se roztopil dostal jsem rýmu. Elektrika topí okamžitě.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Obrázek uživatele runner42

Jistě. Okamžitě. Zkus zavolat do Vatikánu, to je totiž zázrak :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Volal jsem do Vatikánu a papežův řidič mě ujistil, že to není zázrak, že ta jejich Toyota topí taky tak.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Obrázek uživatele runner42

Okamžitě? Tak určitě :-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Ano okamzite!
Pokud si chce clovek pritopit jeste rychlej, staci v Tesle zmacknout dvakrat po sobe ohrev predniho skla a spusti se okamzite takovej horkej ficak, ze to behem chvilky vytopi celou kabinu.
Samozrejme jeste lepsi je si to pustit uz pred prichodem pres aplikaci...

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Tak mám návrh, sedneme do vašeho studeného auta, vy to zapnete a jak nebude proudit horký vzduch dřív než tlesknu, tak to auto polijete benzinem a zapálíte. Souhlas?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Ja mam lepsi navrh.
Sedneme do vasi dymovnice (pokud ovsem vubec nejakou mate), a kdyz to nezvladne takhle rychle, tak ji nechame ekologicky zlikvidovat.
Souhlas?

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Hustý, Tesla umí ufuk skla. Pecka :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Hele tak mě napadá, když vás tady neustále osočuju z toho, že jste jen zaměstnanec trollí farmy a všechny vaše zkušenosti jsou jen virtuální včetně toho, že vlastníte Mustanga nebo Superba Laurin & Klement, tak co kdyby jste nám taky natočil takové krátké videjko. Úplně stejné jako já. Jen jak nastoupíte a pustíte topení do jednoho i druhého auta současně. To jen tak nevygooglíte, a přitom mě to zabralo i s uploadnutím na youtube asi pět minut. A pak se vám hluboce omluvím, a už vás nikdy nenazvu trollem. Myslím, že i u ostatních dost stoupnete...

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Takže jestli to správně chápu, když natočím ofuk skla s vaší fotkou, HLUBOCE se tady omluvíte? To se mi líbí :D Chcete to i s teplotou? :D

Mustanga vám už nenabídnu, ten je skoro rok prodaný, místo toho mám Caterham Seven, 370Z, Land Cruisera a ještě toho Superba, ale už koukám po jeho výměne.

Cata a Zetko po mě ale teď hned nechtějte, ty už jsou zazimovaný jak se ochladilo, musel bych do depozitu. Jedině to můžu natočit až tam půjdu fotit tacho pro Allianz.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Jj. Presne to jsem cekal, ze uz vlastne Mustanga nebudete mit a bla bla bla. Vy davate do depozitu ne jen znacky, ale cela auta jo? :-)))
Takze zvladnete nekde splasit akorad toho Superba jak jsem cekal...
Tak diky za potvrzeni vasi identity pane profesionalni trolle.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Ale Runner fakt psal, že Mustanga prodává, než si objednal toho caterhama. Stejně tak má pravdu v tom, že si můžete zaplatit službu zimního parkování zážitkového auta - tato služba je stejná, jako zimní parkování motorky. Takže to, že takové auto, pokud tu službu platí, nemá doma je logické.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Michelin

Ja zapomnel, ze bydli v panelaku, takze si musi na zimu platit garaz...

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Protože se chovám ekologicky a teď myslím skutečně a ne jako ty, nejezedím pro rohlíky skoro třítunovým těhotným hrochem aka Model X a i pro ostatní účely mám vždy to správné auto.

Na zimu parkujeme výhradně v čtyřmístné částečně zateplené garáži a to konkrétně auto ženy, moje pracovní auto, SUV (jezdíme na hory, takže skutečné SUV a ne teploušský Model X do města) a jedno místo nechávám pro rodiče.

V létě máme teď v garáži Caterhama, Zetko, SUV a auto ženy.

Ještě něco potřebuješ vědět?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Ne, to mi uplne stacilo.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

To jsem rád.
Co tedy ta tvoje omluva?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Nesplnil jsi ani půl té podmínky a dožaduješ se omluvy? Ty kterej jsi se tady vykroutil i z jasně prohranejch sázek, které jsi sám inicioval?
Ty jsi fakt dobrej kašpárek. :-)
Jen jsem se přesvědčil, o tom co jsem dávno věděl.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Micheline zase žvaníš nebo jsi jedinej, kdo sleduje místní diskuze a neví, že prodej Mustanga jsem i tady na Hybridu inzeroval v zápatí příspěvků dva měsíce a před rokem ho prodal:

"Vložil/a runner42, Út, 2019-09-10 09:46

Ne, před pár dny jsem prodal Mustanga."

Ano, do depozitu, tedy do garáží s řízenou teplotou, vlhkostí a s ostrahou dávám na udržovačky auta, která jezdím pouze v létě. Naopak značky z nich nesundávám. Auta mám pojištěna u Allianz, tři roky dozadu to změnili na pojistku podle km, takže vždycky v zimě musím fotit tacho. Dřív to bylo tak, že jsem dostával předem sjednanou slevu (asi 25%) za smluvní garanci ježdění auta pouze v "letních šesti měsících".

Důkaz, že letní auta zazimovávám pravidelně nalezneš na internetu bez problému v diskuzích (namátkově zde https://www.autorevue.cz/test-bmw-m235i-vzpominka-na-e46?showforum=1), možná i najdeš postup, který jsem k tomu sepsal.

Takže klasika, jen ses vycukal z vlastního návrhu :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Na zvaneni jsi tady nejvetsi expert ty trolliku.
Vyhledavani ti fakt jde, je videt, ze jsi profik ve svem oboru.

Znam lidi, kteri si kvuli obytnaku pristaveli malou telocvicnu. Sam mam garaze tri. Ty nemas problem si na zahrade zakopat cisternu s naftou jak jsi nas tady krmil, ale auta jezdis parkovat na zimu buhvi kam...

No tak urciteee.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Nemám k tomu co dodat. Snad jen že naftu neskladuji na zahradě. Když už teda máš potřebu to zmiňovat, buď alespoň věcně správný.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Vasi naftu skladujete nejspis jeste na Sibiri v zemi. Jeste nebyla ani vytezena. Mate bujnou fantazii, to se vam musi nechat. V 78 letech jste jeste docela aktivni. Gratuluji.

Obrázek uživatele runner42

Kdyby mě bylo 78, neměl bych potíže s přechody mezi vykáním a tykáním, to by jste pro mě byli všichni malí smradi a hotovo.

Hele jako návrh jak k některým tady přistupovat to vlastně není úplně marný...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

V cestine se pouziva "byste" a ne "by jste".

Obrázek uživatele runner42

Ano, máte pravdu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

Ano. A jak jsem psal dokaze s nim behem chvilky vyhrat cele auto.
Jako klasicke vyhrati skla to funguje po prvnim stisku. Na ten druhy to nastavi na topeni HI a pusti to vse naplno, takze rychloohrev celeho auta.

Takze ne, opravdu nemusime v elektroautech jezdit v kulichu, a to na rozdil od spalovacich aut ani pri kratkych pojizdkach.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

NEKRMIT...
prolhaný troll je zase vyžranej jak prase..
takhle se neodkutali na autoforum..

Obrázek uživatele Michelin

On ma tenhle web v popisu prace, takze dokud bude Putin nebo Babis platit tuhle antiev kampan a dokud on bude pracovat na trolli farme tak se ho bohuzel nezbavime.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

Obrázek uživatele runner42

Tento web je pro mě forma veřejné disputace. To je jediný důvod, proč sem chodím.
Nečekám, že budeš vědět co to je, ale určitě si to najdeš ;-)

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Michelin

To jsi zase pobavil. Co je na těch tvých příspěvcích plných totálních blábolů typu "Tesla nebude mít v listopadu na splátku, takže zkrachuje" (kterého to bylo roku? loni nebo už dokonce předloni?), odborného?

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

A kde bychom ten benzin vzali? My takové jedy nepoužíváme. :-)

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

No tak nejsou to mikrosekundy. U spirály to budou sekundy. U TČ chvíli trvá než natlakuje ale je to mnohem rychlejší než nahřátí bloku motoru u spalováku.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Obrázek uživatele runner42

Topení odpadním teplem po startu chce čas, hlavně u dieslů.

Ovšem tvrdit, že v elektromobilu zmáčknu čudlík a proudí horký vzduch, to je jen typická ukázka nerealistických keců místních magorů.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Vemte si doma fen na vlasy a zkuste ho spustit. Presne tak funguje topeni v EV. Pro usporu elektriny se casem prida TČ a topna spirala ustupuje nebo se vypne. A pozor na tleskani aby vam fen nespadnul na zem.

Obrázek uživatele Michelin

Ale jo, jen at si s tim fenem vleze pekne do napustene vany a pak to tleskani testuje. Bude alespon pokoj.

---

Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.

No proudi alespon 10x drive nez u srackometu. To ze si egocentricky idiot a kazdy kdo nedefinuje subjektivni terminy ( “horky”, “okamzite” , “chce to cas”) jako ty je podle tebe magor, me ani neprekvapuje.

Nebavte sa s demagógom a radsej si pozrite ako má vyzerať nabíjací HUB budúcnosti
Smradlavé pumpy zostanú len pre zúfalcov typu demagog42 a jemu podobne postihnutých.

EV teplajzníci se množí pučením.....

Plesk :-)

S tím nesouhlasím - prostě jejich core trhy ho nepožadovaly, tak proto nebylo.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Cipísek D

přesně tak

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

V Norsku u pobrezi neni zase takova zima. Vsude kolem more jsou zimy mirne a vlhkost ve vzduchu poskytuje znacne mnozstvi energie kterou TČ vyuziva. Ve vnitrozemi to je jina, ale tam je ridke osidleni.

Jižní Norsko, Švédsko a Finsko má poměrně husté vnitrozemské osídlení. A pak je tu Kanada.

Tepelná čerpadla fungují blbě už při -10 C. Už kolem nuly to není žádná sláva.

Nevím jestli jste viděli testy co prováděli Hyundai a Kia v Norsku. Bylo to při -7 stupních C. Kona a Niro s TČ zvýšily spotřebu o 10%. Ostatní auta bez TČ o 40%.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Oslo ma rocni prumernou teplotu 10 st. Celsia. Praha jen 8 st. C. A Oslo ma mnohem vyssi vlhkost a teda vic vyuzitelne energie pro TČ. Severske staty maji vysoky podil TČ u RD.

Jo ale Oslo je stále přímořské město. Navíc nejde ani tak o průměry jako spíše o zimní teploty. Právě v zimě chcete nejvíce topit a musí to fungovat dobře pokud možno všude. Ikdyž jedeš v Norsku z jihu na sever přes vnitrozemí.
Třeba Kanadský Winnipeg má 700.000 obyvatel a průměrná teplota v lednu je tam -17C. A to je právě období kdy to musí fungovat spolehlivě.

TČ se dá předehřívat spirálou. Pořád je to lepší než samotná spirála. Ale jestli to mají auta netuším.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Však ono už to nějak funguje v tom novém TČ od Tesly. A proto to teď montují do aut.

Já jsem zvědav jak mi to bude fungovat v Zoe až začne pořádně mrznout. Teď je to zatím dobré.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Nevim jaky je vas jizdni profil, ale kolik jizd budete mit rocne, kdy bude pod -10 stupnu? V poslednich 365 dnech nebylo v Praze Ruzyni ani jednou -10 stupnu. Uvidime letos.

Obrázek uživatele runner42

Letos uvidíme, proč se elektromobilistům říká kulichové.

Podle všeho nás čeká normální zima, tak se těšte.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Cipísek D

dneska už kulichy nenosí nabiječky skoro na každym rohu ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele runner42

Ale nosí, nosí. Stejně jako v parném létě "větrají" jen staženým oknem...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ja vetram u vsech aut oknem. Klima je u me tabu.

Kulichove je uz rezervovane oznaceni pro movite pacienty. Musite prijit s necim lepsim.

Berlinska Giga bude vyrabet jak novou kostru, tak novy format 4680. To vi snad i muj pes.

Obrázek uživatele honza.t

Kolik elektromobilů už celkově prodali
10. března to bylo přes 1 milion

https://www.autonaelektrinu.cz/aktuality/640-tesla-uz-prodala-pres-milion-svych-aut

Obrázek uživatele Jan Horčík

Zavčasu jsme informovali.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Cipísek D

s tím koroušem sem to taky přehlíd až ted to čtu dík ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol