Švédská společnost Northvolt, která chystá s Volkswagenem stavbu továren na výrobu baterií, představila první produkt. Je jím stacionární bateriové úložiště.
foto: Northvolt
Northvolt se spojil se švédskou energetickou společností Vattenfall a společně přinášejí produkt nazvaný „Voltpack Mobile System“. Jde o obdobu stacionárního bateriového úložiště (BESS) typu Powerpack.
NEPŘEHLÉDNĚTE Volkswagen dál investuje do výroby baterií s Northvoltem
Podobně jako řešení od Tesly, je i Voltpack vysoce modulární alternativou pro dieselové generátory či jiné konvenční zdroje. Výhodou je rychlost implementace (stačí přivézt na místo a zapojit) i snadná mobilita.
Každý modul Voltpack se skládá ze tří kapalinou chlazených „jader“. Voltpacků lze paralelně propojit až pět o max. výkonu 250 kW a jejich kapacita může oscilovat dle konfigurace mezi 250 kWh až do 1225 kWh.
Pokud mají i objednávky a zakázky, proč ne? Čím víc
Pokud mají i objednávky a zakázky, proč ne? Čím víc úložišť, tím líp.
A pokud mají výrobní kapacitu a zajištěny suroviny,
A pokud mají výrobní kapacitu a zajištěny suroviny, ještě lépe. Zatím je to v úrovni chtění. Bohužel.
Konkurence na obzoru, Tesla bude muset pridat :-).
Konkurence na obzoru, Tesla bude muset pridat :-).
Proč vždycky musíš napsat nějakou takovou hloupost pod
Proč vždycky musíš napsat nějakou takovou hloupost pod článek o možné potencionální budoucí konkurenci Tesly. Jako by Tesla měla sečtené dny, když vlastně o nic nejde. V čem vlastně tento možný budoucí produkt převyšuje nynější produkty Tesly, že by musela přidat? Má snad lepší vlastnosti, nebo nižší cenu?
Tesla to nema jisty. Ted jeste zpravy o nove milionmilove
Tesla to nema jisty. Ted jeste zpravy o nove milionmilove baterii ktera muze poradne zamichat kartama.
A co přesně nemá jisté? Poptávka po bateriích od Tesly
A co přesně nemá jisté? Poptávka po bateriích od Tesly dalece převyšuje nabídku (viz poslední kvartální zpráva). Tesla není jediný výrobce stacionálních baterií na světě a poptávka stále roste. NorthVolt nestojí proti Tesle, ale poboku Tesly.
Nic nema jiste. Nikdo nema nic jiste. To je jedina jistota.
Nic nema jiste. Nikdo nema nic jiste. To je jedina jistota. Bohuzel.
Až přestaneš šířit ty svoje prázdný bláboly tak si
Až přestaneš šířit ty svoje prázdný bláboly tak si svět oddychne.
Teslu nehanim. Naopak Teslu obdivuji. Stat o trochu min, asy
Teslu nehanim. Naopak Teslu obdivuji. Stat o trochu min, asy bych si ji koupil.
Off…
Off… 1***
https://elektrickevozy.cz/clanky/tesly-ziskaly-schopnost-obousmerneho-nabijeni-co-to-znamena-a-k-cemu-je-to-dobre
ChaDeMo to ma uz hodne dlouho. Ale je to dobra zprava.
ChaDeMo to ma uz hodne dlouho. Ale je to dobra zprava.
Chademo má kulový a ne dlouho V2G 🙁 Moc rád bych to
Chademo má kulový a ne dlouho V2G 🙁 Moc rád bych to využil, ale ta jejich brutální krabice, s bůchví s čím vevnitř, nejde koupit a i kdyby šla, tak bude stát min. 100tis. a to si můžou strčit za klobouk. Chademo má tedy za mě velký kulový.
Rozkaz sefe. Beru na vedomi.
Rozkaz sefe. Beru na vedomi.
Právě jsem znovu poslal poptávku na V2G do Nissanu, tak
Právě jsem znovu poslal poptávku na V2G do Nissanu, tak uvidíme jestli něco nabídnou.
To jsem na to zvedavej. 🙂 Tady v Japonsku se s tim vsude
To jsem na to zvedavej. 🙂 Tady v Japonsku se s tim vsude chlubej.
Oni to mají dlouhodobě i u Mitsubishi na webu. Jen to má 2
Oni to mají dlouhodobě i u Mitsubishi na webu. Jen to má 2 ALE. první že to stojí pro iMiev a jeho sesterskou dodávečku v českých 26 tisíc Kč, druhé že je nutno zajet do servisu a něco přenastavit ve firmware auta. Na což v ČR koukají jak tele na nové vrata. A licenční Peugeot a Citroen o tom nemají ani potuchy, předpokládám ovšem, že to u nich vůbec nepůjde. Třeba jako topení při nabíjení.