Carlos Ghosn, dnes už bývalý šéf Nissanu, je v tokijském vězení. Akcie padly, projekty jsou odkládány. Mezi prvními vylepšený 60kWh Nissan Leaf e-Plus.
foto: Nissan
Elektromobil Nissan Leaf e-Plus měl jít na trh zhruba rok po uvedení nové 40kWh verze Leafu a stát ne o moc víc.
Ghosn je považován za otce původního Nissanu Leaf z roku 2010. Jenže momentálně média žijí spíše Ghosnovou kauzou než produkty Nissanu, a tak chce japonská automobilka logicky vyčkat na klidnější období, aby se autu dostalo náležité pozornosti.
Nissan ale na druhou stranu nemůže příliš otálet. Konkurence je naostřená jako břitva a nový Nissan Leaf už zdaleka není tahounem trhu s elektromobily, jako tomu bylo dřív. Hyundai Kona Electric, Tesla Model 3, Chevrolet Bolt a další nováčci také chtějí do hry.
Se nám pěkne vybarvujou japončíci.
Se nám pěkne vybarvujou japončíci.
Takže dinosauři – rodilí Japonci – nemohou vyrábět po
Takže dinosauři – rodilí Japonci – nemohou vyrábět po odchodu míšeného Brazilce své elektromobily. Zvláštní. A sračkomety mohou? V čem je rozdíl v takovém kolosu když ho vede Ferda nebo Jarda? Když instalatér soused po rvačce v hospodě skončí ve vazbě, tak mi nepřijde opravit kapající záchod. Ale aby se trojice automobilek zastavila kvůli vazbě ředitele? Co dělají malí žaponci špatně?
Ty největší rozptylujou svět vodíkem zatímco chrlej
Ty největší rozptylujou svět vodíkem zatímco chrlej hybridy a ti menší viděj budoucnost ve spalováku.
https://www.roadandtrack.com/car-culture/a17171105/mazda-skyactiv-x-how-it-works/
Ryba smrdí od hlavy. Komu dnešné očiernenie šefa Nissanu
Ryba smrdí od hlavy. Komu dnešné očiernenie šefa Nissanu vyhovuje? Kto z toho má výhodu? Silne mi to prípomína predchádzajúcu osvedčenú taktiku očiernenie konkurenta Nemeckého VW. Nemecko = na zákláde kanclérskeho aktu dejure kolónia US. Koho konkurentom sú VW a Nissan? Nissan je z Japonska = defacto kolónia riadená US. Zostali Hyundai a Kia, ktoré sú z Koreje = defacto kolónia riadená US. Kto vie? Prehrievanie batérie 40kWh Leafu tu už je. Podľa mňa do pol-roka možno nejaká aférka čaká už aj na nich 🙂 A už zostala len Americká Tesla.
No já myslím že s evropským vysáváním Japlek
No já myslím že s evropským vysáváním Japlek orientujících se na export kdejakých vochcávek elektromobility je šmitec ;)))
ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/japonsko-zkousi-novy-zdroj-energie-tezi-zemni-plyn-ze-zmrzleho-metanu
PS: Samurajové ještě nevymřeli a drží rasuipůvod :)))))))))
Bolt, to ještě existuje? A co Kona, jak si vede v Excelu:).
Bolt, to ještě existuje? A co Kona, jak si vede v Excelu:).
je to bída
je to bída …
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
…když korejec dělá do vodíkový bomby ;)))
kcc-hho.webnode.cz/vodikomobil/hyundai-nexo/
Hmmm, cekatele ceka cekani DAL a DAl a Dal a dal.
A tak asi
Hmmm, cekatele ceka cekani DAL a DAl a Dal a dal.
A tak asi objedname 1 e-trona namísto 2 e-Plusu.
To se naučili u VW, zdržovací taktika.
A dál půjdou ve
To se naučili u VW, zdržovací taktika.
A dál půjdou ve stopách GM? Ukončí výrobu?
Chevrolet Bolt bych z oné trojce vynechal.Za tu dobu co se
Chevrolet Bolt bych z oné trojce vynechal.Za tu dobu co se nabizí,tak žádný velký progres v prodejích nezaznamenává. Zřejmě není zájem ze strany automobilky. A nissane,kdo chvíly stál,už stojí opodál. Víz stávající Leaf a což potom ten,kterého odsouváte. Aspoň,že někdo Nissanu připomněl, že ,,nový Nissan Leaf už zdaleka není tahounem trhu s elektromobily“.