Nissan e-NV200 patří k nejoblíbenějším elektrickým dodávkám v Evropě

Elektrická dodávka Nissan e-NV200 se v nové verzi se 40kWh baterií a 6,6kW palubní nabíječkou vyšvihla mezi nejprodávanější užitkové vozy na elektřinu v Evropě.

Elektrická dodávka Nissan e-NV200 má dnes konkurenci zejména v modelech Renault Kangoo ZE, StreetScooter a Peugeot Partner Electric.
foto: Nissan

Dodávky zboží v centrech měst jsou pod stále větším tlakem na snížení emisí a hluku. Právě elektrické dodávky tenhle problém řeší a velkoměsta západní Evropy už tímhle směrem jdou.

Nová 40kWh verze elektrododávky Nissan e-NV200 byla uvedena na evropské trhy v únoru 2018. Od té doby Nissan dodal už přes 10 000 kusů tohoto vozu.

Velmi dobře si vede především v Británii, Itálii, Norsku a Nizozemsku, a to jak v nákladní, tak osobní variantě. Nákladní varianta je schopna uvézt až 4,2 m3 nákladu o max. hmotnosti 705 kg. Dojezd je 200 km WLTP, rychlonabíjení CHAdeMO.

V České republice začíná cena užitkového elektromobilu Nissan e-NV200 na 1 012 770 Kč (vč. DPH) za nejnižší výbavový stupeň Visia. Záruka na kapacitu baterie je 8 let nebo 160 000 km.

tisková zpráva

27 komentářů u “Nissan e-NV200 patří k nejoblíbenějším elektrickým dodávkám v Evropě”

    1. Spletl jste se jen u nabíjení, má to 6,6 kW palubní,
      Spletl jste se jen u nabíjení, má to 6,6 kW palubní, takže těch 40 kWh dá z červeného pětikolíku nebo Mennekesu za necelých 7 hodin nočního nabíjení z nuly na 100% a taky rychlonabíjení CHAdeMO 50 kW, takže z nuly na 80% by mělo být do 40 minut. Ovšem otázkou je, jak dalece to chladí baterky na rozdíl od Leafu, trpícího Rapidgate, která výkon opakovaného rychlonabíjení v rámci jednoho dne a rychlé jízdy snižuje až k 20 kW.
      Co je bohužel fakt, že se jedná prakticky o jedinečný elektromobil, nemající konkurenci, všichni ostatní jsou buď daleko menší s menším dojezdem nebo naopak větší s malým dojezdem a povětšinou ještě k dodání za hodně dlouhou dobu od objednání.

      1. O tom chlazeni baterie tu někdo cca před rokem psal, že je
        O tom chlazeni baterie tu někdo cca před rokem psal, že je OK. Údajně s tím jel po dálnici v Irsku? stylem snad 120km/ h? až do minima, následně nabití na rychlonabíječce do plna a tak několikrát dokola. Prý bez problému a byla to stará verze s baterií 28kWh. Jinak osobně, mít na něj, beru okamžitě.

        1. Je to tak. Chlazení baterií je tam jiný level než v
          Je to tak. Chlazení baterií je tam jiný level než v Leafovi. V květnu jsem jel 310 km tam a zase ihned 310 km nazpět (Banská Štiavnica). Jeden den verzí 24 kWh a od den verzí 40 kWh. Např. z Trenčína na jeden zátah do Ostrovačic (v noci) a to jsem už fakt chtěl zastavit („moc velká“ kapacita v baterii mě hnala pořád dál).

        1. No ale tu pokud vím prodává v ČR jen CV TECH a verzi na
          No ale tu pokud vím prodává v ČR jen CV TECH a verzi na lidi nemá. Nemluvě o tom kolik za to, a o co víc to žere.
          Evalia – baterie 40kWh = WLTP 200km
          Maxus – bat 56kWh = NEDC 192km (WLTP jsem nenašel ale tipuju tak 160).
          Ale jinak jo, jako dodávka je to rozhodně prostornější, a na lidi to bude pohodlnější.

          1. Špatné informace, měl jsem ho na test a reál jsem udělal
            Špatné informace, měl jsem ho na test a reál jsem udělal 220 km. Takže, nebral bych zrovna u tohodle tabulkové hodnoty. A verzi na lidi má varianta 5+1 nebo 7+1 nebo 8+1. Jezdil jsem s klimou pořád v omezovači a nemám co hodnotit uplně negativně. Docela zajímavé video udělal ElectroDAD na YT.

              1. Doporučuji přímo jednatele importéra cvtech p. Pavlíček
                Doporučuji přímo jednatele importéra cvtech p. Pavlíček 602 431 701. Opravdu to není špatné vozidlo, je tu 3 měsíce a kam se hrabou další značky. Je znát, že se tvoří a prodává v Číně a ve světě ve velkém. Už jen dodací doba 10 dní i s čistopisem 😀 to mluví za všechno.

                1. Pana Pavlíčka znám z Ampéru. Dokonce jsem si tam s tou
                  Pana Pavlíčka znám z Ampéru. Dokonce jsem si tam s tou dodávkou udělal cvičné kolečko. Ale právě, že se tam vyjadřoval ve smyslu, že varianta na lidi zatím není, ale že by možná šla poptat.
                  Přiznávám, že jsem pak už trochu z důvodu řešení jiných záležitostí, ale hlavně z lenosti onu individuální poptávku neposlal…
                  Ale až mě to zase začne pálit, tak se k tomu dokopu, obzvláště když to tady tak chválíte tak by to stálo za zkoušku.

                2. Tak jako ideální je zavolat nebo poslat poptávku, cena sice
                  Tak jako ideální je zavolat nebo poslat poptávku, cena sice je vyšší než u Nisanu ale řekl bych, že objemově a výkonově je to taky jiná muzika 😀 Jak říkám koukněte na video tady. https://www.youtube.com/watch?v=F2jGNz6o11U&t=20s
                  Osobně jsem spokojený a všichni okolo to dokazují. Třeba takový sklápěč neumí ani VW 😀 BTW.: ideální auto v kůži vozit lidi na letiště teď na to každej slyší když se řeší ty emise.

                3. Musím uznat, že pro mnoho účelů je to nejlepší auto na
                  Musím uznat, že pro mnoho účelů je to nejlepší auto na českém trhu, ale zrovna mě by účel neplnilo, respektive plnilo stěží. Možná je to náhoda, ale ve své poslední větě jste co se mého případu týče trefil hřebíček na hlavičku.
                  Mám mnoho společného se smluvní dálkovou přepravou osob, a právě převážení turistů od hotelu na letiště je činnost, kterou bych potřeboval řešit. Jenže tahle dodávky ujede s jistotou (podle toho videa – a ElektroDad věřím), tak 180km a podle stránek CV TECH se pak na CCS nabíjí 2 hodiny. Jenže já nemám ani jedinou destinaci pod 200km.
                  Nejčastější jsou Berlín, Mnichov, Vídeň. Tahle tři letiště se jezdí i dvakrát denně. Nejdále je Mnichov tam to až na letiště dělá 425km, takže by to teoreticky nevyšlo ani s jedním nabíjením.

                  Ale fakt je, že pro lokální potřeby je to nářez.

                4. Tak pak je to jasné. Vozit jedině po Praze z letiště :D.
                  Tak pak je to jasné. Vozit jedině po Praze z letiště :D.

Napsat komentář