Přechod z normy NEDC na WLTP znamenal mimo jiné to, že řada německých plug-in hybridů se přestala nabízet. To v listopadu 2018 významně pomohlo prodejům elektromobilů v Německu.
foto: Hybrid.cz
Za listopad 2018 se v Německu prodalo celkem 6266 aut do zásuvky. To znamená 2,3% měsíční podíl na celkových prodejích nových aut. Elektromobily si připsaly významných 4262 kusů, plug-in hybridy „pouze“ 2004 kusů.
NEPŘEHLÉDNĚTE „Kdy vyrobíte elektromobil, který je alespoň z poloviny tak sexy jako Tesla?“ ptá se německý ministr
Nejprodávanějšími modely byly Renault Zoe (1047), Volkswagen e-Golf (858), BMW i3 (432, z toho 72 REx) a BMW 225xe Active Tourer (456).
Elektromobily Tesla si připsaly pouze 122 kusů (81 Tesla Model S, 40 Tesla Model X a 1 Tesla Model 3). Audi zaregistrovalo 220 kusů svého prvního elektromobilu e-tron. Jaguar I-Pace si připsal 38 kusů a přelomová Hyundai Kona Electric celkem 95 kusů. Elektrické dodávky StreetScooter zaznamenaly překvapivě pouze 107 registrací.
Celkem je za letošek v Německu prodáno už 68 000 aut do zásuvky, která mají téměř 2 % podíl. Nejprodávanějšími modely za celý rok jsou Renault Zoe (5416), Volkswagen e-Golf (5216) a BMW i3 (4561). Pro příští rok mají sousedi dobře nakročeno ke 100 000 prodaných aut do zásuvky.
Já bych si asi vybral tu konu. btw ty dvě procenta hodně
Já bych si asi vybral tu konu. btw ty dvě procenta hodně rychle vzrostou si myslim…
Mě zase nejvíc zaujalo 29 ks čistě elektrických
Mě zase nejvíc zaujalo 29 ks čistě elektrických Porsche….to vypadá, že se snad něco opravdu děje 🙂
Zaujalo mě těch 220ks Audi e-tron. JSem si myslel, že budou
Zaujalo mě těch 220ks Audi e-tron. JSem si myslel, že budou v prodeji až někdy příští rok…. !? A oni už jich 220ks dodali v německu…
Je možné, že jde o první kusy určené pro
Je možné, že jde o první kusy určené pro předváděčky, dealerství apod.
Přesně tak jak píše Horčík. Všechno jsou to reklamní
Přesně tak jak píše Horčík. Všechno jsou to reklamní kousky, dodávané do autosalónů, a na výstavy. Koncern VW je teď tam, kde byla konkurence před čtyřmi lety.
Možná v hodně drahých autech, v těch pro střední
Možná v hodně drahých autech, v těch pro střední třídu má VW zpoždění maximálně rok.
Tesla zaplaví EU 2019 a VW 2020, v Číně začali oba stavět celou továrnu jen na elektroauta úplně zároveň.
hehe tu povodeň chci vidět. To jakože budou nejen
hehe tu povodeň chci vidět. To jakože budou nejen uspokojeni všichni zájemci o elektromobil, ale vozy budou přetékat z autosalónů? Tak to jsi si ucvrnknul celkem nad přijatelnou míru.
Nekaž mu to :)))
Nekaž mu to :)))
A co VW? Spokojeně hajá, hajá? Nenechte se rušit, ten vlak
A co VW? Spokojeně hajá, hajá? Nenechte se rušit, ten vlak už Vám stejně dávno ujel, tak kam spěchat?
Tady je zase někdo slepej, že nedokázal postřehnout, jak
Tady je zase někdo slepej, že nedokázal postřehnout, jak tam VW má hned druhé místo.
No vzhledem k tomu, že platformu MEB posunuli o rok později
No vzhledem k tomu, že platformu MEB posunuli o rok později a že ten E-Golf se prodává v poměrně minimálních množstvích (je i malá celková produkce), tak bych řekl, že se jim hajá dobře. Jenom si myslím, že je začíná trochu tlačit polštář.
nebyla by ta tabulka celá ? Kama se nám schoval Hnissan Líf
nebyla by ta tabulka celá ? Kama se nám schoval Hnissan Líf ???
ale to viže byla dyt ta změt hybridích písmenek aby plase
ale to viže byla dyt ta změt hybridích písmenek aby plase se ftom vyznalo 😉
insideevs.com/electric-car-sales-germany-new-high-in-november-2018/
a jak v USA :
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
2018 Mercedes B250e 40/49/33/7/3/0/0/1/0/1/0 :))))))))))
to
2018 Mercedes B250e 40/49/33/7/3/0/0/1/0/1/0 :))))))))))
to je výkon kolem komína :))) a to spolupracovali kdysi s Teslou…
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/mercedes-benz-b-electric/
Mercedes-Benz 230E Elektro 1991 33kW Euro6 za €17.000… Má
Mercedes-Benz 230E Elektro 1991 33kW Euro6 za €17.000… Má někdo chut z Mellrichstadt Německo :)) Holt vizitka germandebilek, kdo si co udělá sám to má :))))))))
mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Mercedes-Benz-230-E-Elektro/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:17200__,ful:electricity,dmg:false/pg:vipcar/260637286.html
dojezd 120 KM
21 kWh lithium baterie snadno
dojezd 120 KM
21 kWh lithium baterie snadno rozšiřitelná
všechny elektrické komponenty nové 2016
Rekuperace, jednoduchá technologie, Žádné náklady na údržbu
Daň zdarma až do října 2026 :))
Že to Volkswagenu není trapný, že si i na domácím trhu
Že to Volkswagenu není trapný, že si i na domácím trhu nechá sebrat první místo v prodejích nějakým Francouzem.
Mám tušáka, že do roku 2020 se budou předvádět akorát na autosalonech a v Powerpointových prezentacích a v roce 2021 bude těch elektromobilů přesně tolik, že průměrné flotilové emise budou 94,99 g CO2/km.
Jinak jsem docela koukal, že z naprosto vyrovnaného souboje ještě před 3 lety už je teď globálně podíl BEV přes 2/3. Tak schválně, umře dřív PHEV nebo diesl? 🙂
dřív umře hybrid. Lidi když už jdou do změny, tak nejsou
dřív umře hybrid. Lidi když už jdou do změny, tak nejsou blbí. Možná někteří maj pocit, že daleký dojezd na minutu zdržení je mantra, ale jak vidno zdaleka jich není většina. Ti co mají absťák pokud necítí ropný smrad či jeho spaliny se budou držet čistoty spalovacího pohonu a budou proti vetknutí jakékoli varianty. Dodnes nechápu proč se nejezdí plně na LPG. Ekonomicky to nedává smysl.
sem říkal že germán je nacionalista ten americký tesle
sem říkal že germán je nacionalista ten americký tesle nepoleze na lopatu jinak si řeže vlastní větev pod pldelí 😉
A proto je nejprodávanější EV Francouz.
Já bych počekal
A proto je nejprodávanější EV Francouz.
Já bych počekal až se začne v Německu prodávat Model 3. To budou trochu jiná čísla.
jenže germánsky autodebilky pečou s francouzáckýjma neli
jenže germánsky autodebilky pečou s francouzáckýjma neli je drží pod krkem ;)) asi tak podobně jako že EU taky není EU ale německo first :)) Nedíváš se snad na tívo jak je napoleon2 malinkej :)) TM3 V Germánii?? No to vižejo to teprv uvidíme 🙂 Je ta armáda superčardžrů nebyla zbytéč ;))
Píšeš jako 12 letá holka. Nedá se to číst.
Ale tak
Píšeš jako 12 letá holka. Nedá se to číst.
Ale tak nějak jsem z toho vydedukoval, že TM3 nevěříš. Já bych určitě nepředbíhal. Možná tě výsledky překvapí.
Možná v počátcích bude po Tesle 3 hlad, ale ten se
Možná v počátcích bude po Tesle 3 hlad, ale ten se nasytí a Tesla 3 dopadne stejně jako Tesla S a X ve srovnání třeba s e-tron. Hlavně když (pokud) opravdu přijde ten Neo s cenovkou do 30.000 eur.
To vím i od kolegů v DE, že pokud je možnost, vezmou německý vůz, i když je konkurence třeba výhodnější.
Jako promiň, ale kdo si koupí Audi E-tron místo Tesly M3,
Jako promiň, ale kdo si koupí Audi E-tron místo Tesly M3, tak není nacionalista, ale blbec, co neumí počítat.
Nezlob se na mě, ale němcům te EV vlna prostě protejká mezi prsty v čele s molochem VW. Ještě nevyrobili a neprodávají EVéčko, které by zahraniční konkurenci mohlo rovnat.
Snad to změní ten NEO, ale zatím se s každou novou informací, s každým dalším článkem tahle naděje zmenšuje. Článek od článku oddalují sériovou výrobu potažmo prodej a zvyšují odhadovanou cenu.
Před několika měsíci proklamovali něco o zahájení prodeje začátkem roku 2019 a ceně do půl milionu Kč za základní verzi. Teď už je to spíš konec roku 19, ne-li až rok 2020 a s cenou jsme se dostali za základ někam k 680 000,-
Ještě tak dva tři měsíce tohoto trendu, a je to další propadák na obzoru.
Ne, ten e-tron jsem myslel místo Tesly S a X, to je vidět v
Ne, ten e-tron jsem myslel místo Tesly S a X, to je vidět v těch registracich. Místo Tesly 3 pak bude Neo, až bude a pokud dodrží cenu.
eTron se ještě neprodává a ještě třičtvrtě roku
eTron se ještě neprodává a ještě třičtvrtě roku prodávat nebude.
Tak co píšou v článku o registracich e-tron?
Tak co píšou v článku o registracich e-tron?
Elektromobily Tesla si připsaly pouze 122 kusů (81 Tesla Model S, 40 Tesla Model X a 1 Tesla Model 3). Audi zaregistrovalo 220 kusů svého prvního elektromobilu e-tron.
…brrrm brmmm Teslááá brrrmmm… …žádnou jinou hračku
…brrrm brmmm Teslááá brrrmmm… …žádnou jinou hračku pod stromeček mamííí nechcííí.
Globální prodeje S a X meziročně mírně vzrostly, teď
Globální prodeje S a X meziročně mírně vzrostly, teď ale samozřejmě jedou maximum prodejů v USA kvůli končícím daňovým úlevám, od ledna už zase půjde do Evropy víc.
Zapomínáte, že celý trh z EV roste o 70 % ročně, takže
Zapomínáte, že celý trh z EV roste o 70 % ročně, takže nějaké nasycení je úplně mimo mísu. Ještě tak 10 let se bude prodávat všechno co se vyrobí a zvítězí ten, kdo dokáže dodat dostatečné množství. Navíc pokud je po S a X stabilní poptávka 50 tisíc za rok při základní ceně od 2,4 resp. 2,6 milionu, tak po TM3 se základní cenou 1,1 milionu bude stabilní poptávka okolo 500 tisíc ročně. Možná se to zdá hodně, ale je to jen 10 tisíc měsíčně na každý trh (USA, EU, Čína, zbytek)
Ono to bude spíš tím, že Tesla je uvnitř s prominutím
Ono to bude spíš tím, že Tesla je uvnitř s prominutím taková tramvaj s volantem a ošklivým tabletem. Na to není Germán zvyklej. Osobně se mi vnitřek Tesly také nelíbí. Ale každý to má jinak.