Tesla Motors konečně začíná uvolňovat informace o elektromobilu Tesla Model X. Jeho nejlevnější verze 70D je na webu k objednání a stojí $80 000, v přepočtu téměř rovné dva miliony korun.
Zájemci o elektromobil Tesla Model X si mohou vybrat ze tří verzí: 70D, 90D a P90D. Nejlevnější verze 70D stojí $80 000, tedy při současném kurzu přesně 2 miliony korun.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elon Musk: elektromobilů Tesla Model S a X vyrobíme 100 000 ročně
Elon Musk tak dodržel slib, když řekl, že nejlevnější Model X bude stát maximálně o $5000 víc než Tesla Model S. Nejméně výkonný Model X nabízí zrychlení z 0 na 100 km/h během 6 vteřin a max. rychlost 210 km/h. Dojezd je 352 km.
Základní verze Modelu X má pouze pětisedadlovou konfiguraci. Tesla chce začít dodávky auta ve verzi 70D od poloviny do konce roku 2016. Verzi 90D začne dodávat v polovině roku 2016. Verze P90D má k zákazníkům přijít nejdříve, už začátkem příštího roku.
Pár poznámek nakonec:
– Ti, kteří si objednali speciální verzi Signature Series by měli auto obdržet už během následujících týdnů.
– V Evropě budou ceny auta velmi pravděpodobně o něco vyšší.
– Nejlevnější verze 70D přichází pouze se základním vybavením, k příplatkovému patří například šesti- nebo sedmisedačková konfigurace, Tesla Autopilot, Tesla sound-systém, HEPA vzduchový filtr a další.
Pokochejte se.
Tesla model x
Pokochejte se.
Tesla model x P90D test
https://www.youtube.com/watch?v=kc5CSbTpy8Q
Tesla Autopilot v7.0
https://www.youtube.com/watch?v=9v84sVGOc4c
Tesla model s P90D vs P85D acceleration
https://www.youtube.com/watch?v=GRz7zE78jy0
Model s p85d vs Bmw i8 acceleration.
https://www.youtube.com/watch?v=ECnA9ogTJJw
Klik na článek Elon Musk:
Klik na článek
Elon Musk: žádné „revoluční“ baterie nejsou použitelné
plus na konci článku 51 minut video.
Konečně střízlivý pohled na situaci s bateriemi.
Co sa mi na Xku nepaci su
Co sa mi na Xku nepaci su tie dvere a zbytocne pretechnizovanie vozidla. Dufam ze pri modely spravia jednoduche vozidlo s velkym dojazdom a nebudu tam davat nejake exoticke otvaranie zadnych dveri, ci elektricke posuvanie zadnych sedaciek.
Tesla nabizi jako jediny
Tesla nabizi jako jediny vyrobce tazne zarizeni pro EV. Ostatni automobilky odmitaji montaz tazneho zarizeni. Vypada to, ze chteji zabranit zvyseni dojezdu z externich baterii v pripojnem voziku a zamezit tim vyuzivani EV na dlohych trasach. Ta spalovacka mafie aktivne bojkotuje vetsi rozsireni EV. Vsechny ty kecy o ekologickem mysleni a snaze o zavedeni EV jsou pouhe lzi.
Vsichni priznivci EV by meli zalovat vsechny automobilky ktere se dopustily podvodu s emisemi. Neni to jen koncern Volkswagen, jsou to vsechny automobilky mimo Tesla Motors.
Jojo. Zakopanej pes bude
Jojo. Zakopanej pes bude určitě v tom tažném 🙂
Na tom chybejicim taznem
Na tom chybejicim taznem zarizeni je to jednoznacne videt ze to bojkotuji.
Nojo, to zní logicky.
Nojo, to zní logicky. Člověk si koupí auto s dojezdem 100 km a k němu si koupí za dvojnásobek ceny toho auta baterky a naloží si je na vozík. Protáhne tlustý kabel pátými dveřmi. Někde provrtá díru a přišroubuje je svorkama na původní aku. Tím se mu zvýší dojezd ze 100 km na 200 za cenu zdvojnásobení ceny auta a tím i provozních nákladů, nemožnosti parkování ve městech, snížení rychlosti a zhoršení manévrovatelnosti.
A ty svině automobilky něco tak výhodného schválně bojkotují !
Co sedlak nezna, to
Co sedlak nezna, to nezere.
nomadicpower.de/ elektricky extender
youtube.com/watch?v=rrM1yqVpi6M benzinovy extender
Moznosti na trhu je vice, akorat se nesmi pouzivat, protoze EV nesmi mit tazne zarizeni. Tesla nabizi tazne zarizeni. Proc tomu tak je?
No, mám pár hektarů
No, mám pár hektarů polí. Ale rád ochutnávám, to, co neznám.
Nevím, jestli jste si všiml, ale ten extender nejsou baterie, ale spalovací motor.
Připojit takovéto zařízení neznamená, pověsit ho na kouli. Auto musí mít uzpůsobený hardware i software. Celé to musí projít homologací a samotná koule je už třešinka na dortu.
Další problém je legislativní.
Vy dostanete úlevy na EV. V některých zemích velké dotace a daňová zvýhodnění a tímto z auta uděláte spalovák.
Takže to, že má auto kouli, neznamená, že na něj lze připojit extender.
To, že nemá kouli neznamená, že to je proto, aby extender připojit nešel.
Těch důvodů, proč ta auta TZ nemají je asi víc.
Hlavní asi, že EV u té automobilky tvoří procento prodaných vozů a další procento zákazníků to TZ u tohoto segmentu vozů požadují. Takže se jim to prostě nevyplatí homologovat a dávat do ceníku.
Oni nepovoli ani dodatecnou
Oni nepovoli ani dodatecnou prestavbu. Maji tisic vymluv proc to nejde. Zkraceni dojezdu, pretizeni motoru, baterie, brzd. pritom jizda 160km/h zatezuje pohon a brzdy vic nez 250kg vozik pri rychlosti 80km/h. V Nemecku je spousta EV uzivatelu, kteri by radi TZ namontovali, ale nejde.
Tento extender je ciste elektricky a take nejde pouzivat.
nomadicpower.de/
Nesmysl. Uzpůsobený
Nesmysl. Uzpůsobený hardware ani software auta není třeba, jenom vývod nabíjecí zásuvky tam, kam se obvykle zapojuje elektronika vozíku. Extender sám uzpůsobí nabíjení tak, aby bylo auto schopno si ho přebrat.
Co se týče úlev a dotací na EV, uvedl jste další nesmysl. Stejné úlevy dostávají i plug-in hybridy (naprosto shodné), takže toto není argument.
A co se týče rozšíření, třeba Nissanu Leaf se už prodaly statisíce. To není zrovna malý trh a věřím, že podobná záležitost by se vyplatila i společnostem mimo automobilku. Kdyby ovšem automobilka umožnila připojení malého vozíku.
to bych chtěl vidět,kolik
to bych chtěl vidět,kolik leaf s vozíkem s motorem,či dalšími bateriemi ujede,protože ani bez vozíku to není za ty peníze nic moc,ona ostatně ani cena nissanu leaf není nic moc,pětinásobek ceny oproti podobnému spalováku,i když vlastně spoustu věcí nemá oproti spalováku,jak každý elektroterorista hned argumentuje převodovkou,výfukem,katalyzátorem, karburátorem/vstřiky,čerpadly,chladičem a dál a dál….než se tady do mě nějaký elektroterorista pustí,že jsem zapšklý ropák,tak mám auto na naftu za desetinu ceny elektromobilu,ale mám i elektromobil,za poloviční cenu nafťáku,baterie stály nové!!! 40 000,- a auto ojeté v německu taky 40 000,- a další elektroteroristy v podobě prodejců lithiových baterií taky nepodporuju.
Vy porovnáváte ojetiny
Vy porovnáváte ojetiny staré desítky let s novými vozy. To jaksi z principu nejde, že? Leaf s vozíkem ujede v podstatě neomezeně. Stačí, aby měl vozík generátor o výkonu 20 kW a bude v suchu.
ano,porovnávám ojetiny
ano,porovnávám ojetiny staré desítky let,protože i tuzemské ojetiny staré desítky let jsou předražené a asi ze zlata,alespoň se tak tváří jeden známý elektroterorista.nechápu,proč bych nemoh porovnávat,když nový elektrický dvoumístný connect stojí milion,slovy milion a tentýž na benzín lehce přes dvěstě tisíc?každý elektromobil s vozíkem a s generátorem ujede neomezeně,ale to už jaksi není elektromobil ale jakýsi hybrid a navrch 20kW generátor rozhodně nebude mít metrák,nebude mít ani dva metráky,ale ještě mnohem víc,protože obyčejná jednofázová 4kW honda se ve dvou dost pronese,váží minimálně 80kg.stále podobné dotazy a připomínky poslouchám a vysvětluji,proč nemám panely na střeše a proč nemám v kufru centrálu a pořád proč proč,mimochodem ta ojetina měla najeto 8 000km slovy osm tisíc
No nic. Ono také není
No nic. Ono také není všechno jen o penězích. Ale to je jedno. Chápu váš názor, já ho nesdílím.
to,že elektromobily jsou za
to,že elektromobily jsou za pětinásobnou cenu spalováků není názor,ale fakt a to,že se na tom každý snaží něco trhnout je taky fakt a ne názor,to,že je elektromobil jednodušší a výrobně levnější je taky fakt a žádné speciální předražené díly nepotřebuje.to že jsou předražené,to zlikviduje elektromibilitu a sami ti,co nejvíc křičí po ekologii tu elektromobilitu zlikvidují.už jen to,že v kufru musím vozit slovy sedm redukcí a v peněžence tři karty ke stojanům je když ne úsměvné,tak tragické
A tak to také dlouho
A tak to také dlouho zůstane, naštěstí pro ty, kteří již elektromobil provozují, a využívají tak všech jeho výhod a dalších připravovaných výhod od státu (nabíječky zdarma, neuvalená daň na přeměnu energie na pohyb, nižší pojištění, zdarma jízda po dálnicích, vyhrazená parkoviště zdarma, vyhrazené jízdní pruhy pro pohyb vozidel, možnost dobíjení z domácí FVE, dotované zeleným bonusem, odpustky silniční daně, dotace od státu apod.)
chtěl bych spočítat
chtěl bych spočítat ty,kteří v téhle diskusi opravdu vlastní čistokrevný elektromobil a také bych chtěl pochopit,co za štěstí je na tom,že elektromobil,ojetý i nový je několikanásobně dražší,než spalovací auto,myšlenka pruhů pro elektromobily je hodná chocholouška a i jako majitel ostrovního fotovolt.systému si o dotaci fotovoltaiky myslím že je to vedle babišovo řepky snad největší svinstvo a podvod v téhle zemi,o nabíjení svého auta z ní se nemusím nikoho dovolovat,na to nikoho nepotřebuju,minimální silniční daň si rád zaplatím a na tu daň má i ten,kdo má na nový předražený elektromobil
žádný elektromobil se s
žádný elektromobil se s připojeným vnějším zdrojem energie do nabíjecí zásuvky ani nepohne,to je diskuse těch,kteří znají elektromobil možná z obrázku
Ale no tak. Nedělejte z
Ale no tak. Nedělejte z nás úplné idioty. Vy tu děláte, jako by to nebyla plně softwarová funkce, která chrání před rozjetím při připojeném nabíjení. Jak složité by asi bylo upravit tento software pro připojení extenderu? 3 řádky kódu?
idiota ze sebe děláte jen
idiota ze sebe děláte jen a jen vy,napřed že se nemusí nějaký software upravovat a pak že se musí software upravovat,upravte si myšlenky a až si koupíte jakýkoliv elektromobil a naučíte se s ním jezdit,zjistíte,co si můžete dovolit za ním tahat
Jasně. Hezký den,
Jasně. Hezký den, evidetně si potřebujete ulevit. Je to drobný zásah plně srovnatelný s namontováním závěsného zařízení pro vozík. Takže klid.
evidentně vám došly vaše
evidentně vám došly vaše pomatené měnící se argumenty,hezký den má být asi nějaké dost rozšířené zaklínadlo a chcete se pouze vetřít do nějaké rádobyodborné diskuze o autech na elektřinu bez jakýchkoliv praktických zkušeností,měníte své odborné komentáře šmahem stejně jak jiřina bohdalová svoji přízeň k prezidentům,nechápete totiž naprosto nic a ukončení diskuse vaším vyjádřením svědčí o docházejících argumentech a naprosté nevědomosti,auto na elektřinu s vozíkem bude mít zvýšenou spotřebu jako každé jiné auto a upravení nabíjecí zásuvky tak,aby se při nabíjení dalo zároveň i jet je nebezpečná věc,nehledě na to,že leaf jí má vepředu a ostatní jí mají z boku,to bude také velmi praktické,připojení startovacími kabely nevidím jako reálné a zákaz tahání vozíků elektromobily vidím jako konspirační teorii stejně jako chemtrails a podobné,nyní se s vámi rozloučím vaším hezkým dnem,jestli to má být nějaký pozitivní,nebo negativní dopad na něčí psychiku…nevím,ale na dojezd to vliv nemá
Napadlo vás, že se tažné
Napadlo vás, že se tažné zařízení nedává kvůli snížení už tak ubohého dojezdu?
To vysvětluje i proč jej Tesla má. Jako jediná má dojezd.
Pošlete nějaký podklad kde se uvádí, že emobil nesmí mít tažné. Já se pak klidně omluvím a zavřu už konečně hubu k tomuto tématu.
Zakaz TZ nikde neni napsany,
Zakaz TZ nikde neni napsany, ale vsechny EV maji v TP uvedenou vahu pripojneho vozidla 0 kg. Z nemeckych serveru se muzete dozvedet jak nekteri vlastnici EV o homologaci TZ usiluji a vzdy narazi na odpor, neochotu. Proste nejde. Prodavaji se nosice kol apod. ale vzdy je vylouceno tahnout jakykoliv maly vozicek. A jako jedina automobilka Tesla Motors ma TZ v nabidce. Oni totiz nevyrabi zadne spalovaky a tudiz maji zajem o rozsireni elektromobility.
tak sem dejte odkaz,kde
tak sem dejte odkaz,kde píší v německu o nemožnosti tažného zařízení!ne kde o tom diskutují,pošlete paragraf nebo odkaz,který to tam zakazuje
Zakaz neni, ale zadna
Zakaz neni, ale zadna automobilka vam nevyda souhlas se zapsanim TZ s hmotnosti privesu. Vsechny EV maji v TP hmotnost privesu 0 kg.
Na forech EV je nespocet pripadu, kdy zajemce o zapsani TZ dostal zamitave rozhodnuti.
Jeste jeden dalsi aspekt, kde je jasne videt nevole automobilek vyrabet plnohodnotna e-auta. Nissan i-Miev a jeho derivaty maji tak spatnou tepelnou izolaci, ze v zime do auta tahne a neda se skoro vytopit. Opet na forech je spousta uzivatelu, kteri si sami zateplujou sva EV. Elektricke topeni je umisteno na spodku auta a je bez izolace. Skoro kazdy vlastnik si to musi sam zaizolovat aby to v zime topilo. To nejsou nahody.
takže odkaz nebude,další
takže odkaz nebude,další adept na chocholouška:-)) co takhle váha e-auta,nějaká izolace…nemá vliv vyšší hmotnost na spotřebu?proč se vyrábějí např.lehčí baterie,proč se prostě nedá olovo?když váha je lhostejná?proč se to topení dává tam,kam se jednoduše vejde?asi proto,že to poručili sektáři?bylo by žádoucí,aby sem psali jen ti,kteří mají elektromobil a nebo aspoň zkušenosti s ním,já mám topení elektrické 1kw,přímo pod sklem a auto nevytopí ani omylem,zato baterky ubývají takovým tempem,že voltmetr nestíhám sledovat a o nějaké tepelné izolaci si mohou nechat zdát i jakákoliv jiná auta
Nemluvim o nejake zvlastni
Nemluvim o nejake zvlastni tepelne izolaci, ale o zakladnich opatrenich aby netahlo do auta. Takove nedostatky mely auta nekde v 50. letech. Staci prelepit ty nejhorsi mista obycejnou folii a auto je razem mene hlucne a hlavne do nej netahne. Fora jsou plna navodu jak utesnit i-Miev, Peugeot Ion a Citroen C-zero. Soucasne s izolaci nechraneneho topeni to auta je i v zime pohodlne. Vaha navic kolem 2 kg.
Na to ze i-Miev je japonske auto je tam az moc napadnych nedostatku.
ano,žádný odkaz,takže
ano,žádný odkaz,takže jedna pani povídala a tý to řekl sousedovic dcery kočky strejdy syn…elektromobil prostě nebude topit,např.ve felicii je radiátor 4kw,o tom si mohou elektromobily nechat jen zdát,prostě víc než 1000W nelze namontovat a 1000W topení nemůže absolutně topit,to je pořád dokola jak u kohosi na dvorečku
Pane Anonyme, jedna paní
Pane Anonyme, jedna paní povídala, že
zde je odkaz
na stream.cz kde se o tom mluví
9:20 webasto
9:40 izolace trubek topení pod vozem
Spokojen?
A že fabie htp má malý
A že fabie htp má malý katalyzátor,který způsobuje podpalovaní ventilů je zase sabotáž ze strany výrobců elektromobilů že? Už to lsd omezte.
e?
Pokud jste ten stejný
e?
Pokud jste ten stejný Anonym na kterého jsem reagoval předtím, tak mi nějak uniká smysl vaší reakce.
Jaká Fábie, jaký katalyzátor a ksakru jaký LSD? Proč?
Jen jsem našel informaci/odkaz kterou Anonym postrádal.
Tady se už na to fakt patří VYSRAT. Horší jak na Novinkách.
nenechte se vyprovokovat
nenechte se vyprovokovat nějakým zmateným Anonymem
No…a co?Stále platí,že
No…a co?Stále platí,že je to předražený šmejd.Nějakou konspirační teorii z toho nelze vyvodit.Nezávislé topení není nic nedostupného.ale
Také tam Koubek mluví o
Také tam Koubek mluví o nějakém předělaném japonském benzíňáku,ve kterém má tenhle předražený elektromobil původ a také tam ukazovali nabíječku,která nebyla snad nikdy zapnutá,v Praze,Limuzské,u RWE,to všechno bude zřejmě původ té konspirační teorie o schválně poddimenzovaném topení,on totiž Koubek je něco jako Wikipedie,že?Spokojen?
Moje auto, když stojím a
Moje auto, když stojím a zapnu topení si bere 5 až 7A při napětí 330V, t.j. 1,7 až 2,3kW. Netopí to jako spalovák, ale po chvíli to interier ohřeje.
Kde jste přišel na to, že topení s příkonem 1000W nejde namontovat?
Pro tyto účely je nejlepší tepelné čerpadlo.
To myslíte vážně? Tahle
To myslíte vážně? Tahle „konspirační“ teorie je největší blbost co jsem za dlouhou dobu četl.
Připomíná mi to názor kolegy, že akce sbírání víček z PET lahví vznikla proto aby se do kontejnerů vešlo méně PET lahví.
Tak mi prosim vyjmenujte
Tak mi prosim vyjmenujte padne duvody, proc EV nesmi tahnout privesny vozik?
Extendery na byzi akumulatoru nebo spalovaciho motoru jsou uz vyvinute, ale nesmi se pouzivat.
Samozrejme spalovaci extender neni uplne to nejlepsi, ale umoznilo by to pouzivani EV jako jedineho auta. Na kratsi cesty ciste elektricky a na delsi jizdy mimo mesto s extenderem. Idealni kombinace, ktera nesmi byt. Proc?
mám eltru,která má motor
mám eltru,která má motor jen 15kW a na dotaz na tažné mi bylo řečeno,že v pohodě
Elektromobily, ktere maji
Elektromobily, ktere maji zaklad ve spalovacich autech muzou mit TZ. EV bez spalovacich genu TZ ale nedostanou. Jakakoli prestavba na EV ma ten privileg, protoze to bylo puvodne typizovano a uz to nemuzou odebrat.
Timto je ale jasne, ze argumety typu pretizeni baterie, motoru atd. u cistokrevnych EV je jen zaminka. Prestavena auta maji kolikrat slabsi baterie, motor atd. Presto jsou z obliga.
Dokazuje to jednoznacne, ze automobilky nechteji vetsi rozsireni EV, protoze chteji jeste dlouho vydelavat na spalovacich a az nadejde cas a nikdo nebude spal. kupovat, objevi lasku k EV. Je to velmi smutne.
a u chcocholouška jste se
a u chcocholouška jste se byl zeptat?
Tak by mne zajímalo, zda se
Tak by mne zajímalo, zda se jedná o cenu vč DPH, nebo o cenu bez DPH. Neumíte mi někdo poradit? Já myslím, že by to měla být cena vč. DPH, ale nevím, jestli je přání otcem myšlenky.
samozrejme bez DPH, stejne
samozrejme bez DPH, stejne jako u Modelu S
Ano. A bohužel cena není
Ano. A bohužel cena není 2mil. ale 2,4. Dolar vždy násobit 30x (při současném kurzu).
Kurz dolaru je 25.5kc a ne
Kurz dolaru je 25.5kc a ne 30kc
Pane, neumíte číst. Já
Pane, neumíte číst. Já nemluvím o kurzu.
Uznávám, že jsem trochu
Uznávám, že jsem trochu za pitomce.
Ale cca 30x za 1 dolar je proto, protože ke kurzu je třeba přidat daň a clo.
Dajte plz linku. Ja to nikde
Dajte plz linku. Ja to nikde na teslamotors.com neviem najst. Je tam stale len formular k reserve yours.
maji to k dispozici jen ti
maji to k dispozici jen ti co uz maji rezervaci…
Skoda 🙁
Skoda 🙁
Ale jen Ti, co rezervovali
Ale jen Ti, co rezervovali hned na zacatku, cca.pre 2mi lety..A jen v USA !!!!
Problém je, že
Problém je, že přepočítáváte nabídku v USA na české koruny. Správně by bylo nutné přepočítávat evropskou cenu v eurech na koruny. A to už nebude 1,8 milionu, ale 2,5 milionu.
Na tuto skutečnost na konci
Na tuto skutečnost na konci článku upozorňujeme.
Já vím, tohle měla být
Já vím, tohle měla být spíš reakce na osoby v diskusi. To navýšení bohužel bude poměrně velké…
Promiňte, ale „o něco
Promiňte, ale „o něco vyšší“ – 400.000Kč mi nepřijde jako „o něco“. Je to o 20% víc.
Tak a teď už jen aby do
Tak a teď už jen aby do toho šlápli Farady Futures a jsme hned na 1 800 000!
i kdybych na to měl, Modle
i kdybych na to měl, Modle X je zprasený těmi idiotskými dveřmi, užitečná rakev nemůže být použita, pouze vozík, a to i jen pro lyže
Pro lyže/kola myslím
Pro lyže/kola myslím stačí držák na kouli a ne vozík…
víš, drtivá většina
víš, drtivá většina dává do rakve k lyžím i lyžáky, zásoby alkoholu a jiné nezbytnosti, protože je tam SPOUSTA místa 🙂
chápu, potom je to
chápu, potom je to jasný… 🙂
a proto ma Model X dva
a proto ma Model X dva kufry, kde je SPOUSTA místa 😛
radši bych místo
radši bych místo předního kufru baterie, ta trocha místa navíc ničemu nepomůže, rakev je 100x efektivnější
Na druhou stranu, tím že
Na druhou stranu, tím že ve předu je místo a neni tam motor nebo baterie a je z toho deformační zóna možná tu rakev potřebovat tak brzy nebudete. 🙂
deformační zóna může
deformační zóna může být i z baterií+by to asi chtělo i znovu „umístit“ těžiště
každopádně raději dojezd o 200 km větší než místo navíc, které se dá bez problémů vyřešit rakví
Nikoho nenapadlo, že
Nikoho nenapadlo, že nemožnosť dávať čokoľvek na strechu mohol byť aj zámer? Podľa článku na autobild.sk, kde porovnávali spotrebu auta s lyžami na streche, v rakve aj v interiéri vychádza spotreba pri 130 km/h o 12,5% vyššia, čo nie je zanedbateľné… Samozrejme tento vplyv je len pri diaľničných rýchlostiach. Pri 90 km/h bol nárast spotreby minimálny… Ale pri max. rýchlosti 210 km/h by to mohlo byť aj oveľa viac…
presne tak, konecne na to
presne tak, konecne na to niekto kápol.
Rakva na streche je pre EV rakva na dojazd.
když bude o 20 % vyšší
když bude o 20 % vyšší dojezd s dalšími bateriemi, tak je volba jasná pro každého, kdo umí sčítat 🙂
a 210 se normálně jezdí (na dojezd)?
čeče, ty argumentuješ jak malé děcko 🙂
To by me zajimalo jak by
To by me zajimalo jak by jste z baterii udelal deformacni zonu 🙂
Nemluve o cene baterii na dalsich 200km…
Přesně. Plně s vámi
Přesně. Plně s vámi souhlasím.
jj, lidé nevidí ani za 3
jj, lidé nevidí ani za 3 metry, nedokážou ani pochopit, že zazobaným je jedno, jestli dají 3 melouny či 3,5 za 200 km navíc, což by jistě rádi dali
už chápeš?
me bavi Vase schopnost, ci
me bavi Vase schopnost, ci spise neschopnost chapani psaneho textu (vim je to tezke, ale napr to vykani)… takze se smirte s tim, ze toto neni vuz pro Vas. A doufejme, ze az se zacne vyrabet auto pro nas bude mit i rakev:)
btw – tusite ze BMW 7 rady bezne nema sklopna sedadla? och boze jak to muou delat… no muzou
takze klid, vykat, psat trochu s nadhledem
Máte pravdu.
Ekologické
Máte pravdu.
Ekologické rakve naleznete u jejich výrobce:
komes-raq.cz/
Tak s chutí do objednávky a šup s ní na střechu auta!
ty moc o bateriích Tesly
ty moc o bateriích Tesly nevíš, že? 🙂
jsou to malé tužkovky
už chápeš, nebo stále mimo? 🙂
Ja to nejak porad nechapu v
Ja to nejak porad nechapu v cem je problem… Kola, lyze, snowboardy atp. muzu povesit za auto a do predniho kufru dam detsky kocarek pro dvojcata nebo dve golfove tasky a do zadniho kufru batozinu.
Rakev jsem nikdy nepouzil a jedinou, kterou planuji je ta, ve ktere budu sam odpocivat 🙂
Jedinou nevyhodu Modelu X vidim v tom, ze druhou radu sedacek nejde zklapet, takze se stehovanim nektereho nabytku muze byt problem. Ale to by mi ani zadna rakev nepomohla…
A koneckoncu, Elon taky sliboval stresni nosic s prisavkami, ktery nahradi tu vasi rakev. Jen nepujdou otevrit jedny zadni dvere, podle toho na kterou stranu si to date…
rakev potřebuje každý,
rakev potřebuje každý, kdo jezdí lyžovat
zazobaní si samo poletí letadlem a zavazadla neřeší
Musk si prostě Model X postavil pro sebe, ne pro lidi.
Ja to nejak porad nechapu v
Ja to nejak porad nechapu v cem je problem… A nejak mi to nejste schopen vysvetlit… Chapu ze VY vozite lyze v rakvi, ale proc se branite jinemu reseni? V cem je horsi?
méně prostoru pro
méně prostoru pro zavazadla bez rakve i s tím volným kufrem vpředu
ty to stále nechápeš? 🙂
A on někdo, kdo není
A on někdo, kdo není zazobaný si koupí Teslu?
ty asi nevidíš dál než
ty asi nevidíš dál než do roku 2015, že? Na Tesla 3 jsme zapominkali? 🙂
Něco tak hnusného jako je
Něco tak hnusného jako je rakev patří na škodovku ne na teslu. Ja v tesle vozim dvoumetrove trubky, tak nevim, proc bych musel davat lyze na strechu. Mista je tam dost.
jen hlupák si myslí, že
jen hlupák si myslí, že auto je jen pro 2 + náklad 🙂
Pane jenjo, s těma
Pane jenjo, s těma hlupákama šetřete.
V práci jsem měl auto (trolejbus) pro cca 80-100 osob a doma Favorita pouze pro jednu osobu (sebe).
Jsem hlupák jen kvůli tomu že žiji sám?
Zakladni verze ma jen 2 rady
Zakladni verze ma jen 2 rady sedacek..Zaplatpanbu..
3. rada je sklopna tak v tom
3. rada je sklopna tak v tom nevidim takovy problem at uz je povinna nebo ne.
Spis mi vadi, ze se neda sklopit ta druha rada a tedy v 5-mistnem a 7-mistnem provedeni nepujde vozit hodne dlouhe predmety, jako v Modelu S.
Co jsem zatim videl, tak to
Co jsem zatim videl, tak to vypada tak, ze 3.rada nejde sklopit uplne tak, aby vznikla souvisla rovna ulozna plocha. Vycniva..A to me irituje- i u ostatnich aut, kde to nejde..
Ja osobne jsem rad za
Ja osobne jsem rad za moznost jen 2 rad take z toho duvodu, ze bude vetsi prostor v kufru vzadu..
Proboha kdo si kupuje SUV za
Proboha kdo si kupuje SUV za miliony aby v něm vozil nábytek z Ikea? Předpokládám, že lidí co mají na tato auta si nábytek kupují z masivu a nechají si jej dovézt až domů.
Přesně tak
Přesně tak
Koukám, také nespíte.
Koukám, také nespíte. Blížící se úplněk?
vida, pětileté děti už
vida, pětileté děti už začínají přehánět a cestu na lyžování už změnili na stěhování nábytku 😀
Citace z živé.cz:
„Dle
Citace z živé.cz:
„Dle Muska není problém už v současnosti vyrobit Model S s průměrným dojezdem kolem 800 kilometrů na jedno nabití. Znamenalo by to ale kompromisy v konstrukci vozidla – musely by se přidat další baterie a zmenšit tak prostor pro kufry a cestující (Tesla Model S podporuje celkem tři řady sedadel). Znamenalo by to také vyšší hmotnost a pomalejší rozjezd (Tesla Model S P85D má z 0 na 100 za 2,8 sekund) a pochopitelně i vyšší cenu.“
Jediné s čím bych měl problém je ta vyšší cena.
to nejsou důvody, to jsou
to nejsou důvody, to jsou jen názory Muska, že tak je to správně
normální člověk by bral raději větší dojezd o 200km a zrychlení za 4-5 s než mít total supersport v kufrem vpředu, který ani supersport není a kufr vpředu nikdo ani moc neočekává, nezáleži na tom moc, už chápeš?
říkám, Musk si staví Teslu pro sebe, ne pro lidi, co si Teslu kupují
Já jsem normální. A
Já jsem normální. A stačí mi zrychlení na 100 za 10 sekund.
… Názory Muska, který nestíhá vyrábět auta, která vy nechcete.
A prosím netykat.
nepochopils 🙂
Teslu chci,
nepochopils 🙂
Teslu chci, snad ji budu mít v roce 2018, jen bych chtěl pár změn, nebo stále vidíš svět černobíle jako malé děti? 🙂
Koukal jsem na záznam z
Koukal jsem na záznam z předávání a myslím že u Xka bude mít z místem problém málokdo, to auto mě přijde opravdu hodně prostorné, zavazadla co vyložili odnášelo snad více jak deset lidí.
Už som to tu písal viac
Už som to tu písal viac krát. Truhla nie je žiadny problém. Prísavkové úchytky na strechu a truhlu dáte na jednu stranu strechy a tie dvere sa nebudú otvárať vďaka senzorom. Je X výrobcov, čo takýto systém majú a je certifikovaný takisto Tesla to predpokladám bude ponúkať, niekde to aj Musk napísal – ak si dobre pamätám tak na Twiteri.
prosím o typ
prosím o typ homologovaného držáku lyží na kouli…
přímo na stránkách
přímo na stránkách modelu x je v části „everything fits“ fotka s modelu x s držákem na kouli pro snowboardy a lyže…
Musk nekde odpovidal, ze se
Musk nekde odpovidal, ze se tam nejaky typ rakve dat da (with suction cups?), s tim ze zadni dvere jdou potom otevrit jen na jedne strane.
Dávat rakev na SUV – to
Dávat rakev na SUV – to musí být docela zábava.
SUV není
SUV není auto?
goo.gl/F6kasM
ještě nám řekni, že SUV nemá volant, ale knipl 🙂
Pane, my si netykáme. A
Pane, my si netykáme. A proto už dál nebudu reagovat.
Už som to tu písal viac
Už som to tu písal viac krát neviem či nie aj Vám. Truhla nie je žiadny problém. Prísavkové úchytky na strechu a truhlu dáte na jednu stranu strechy a tie dvere sa nebudú otvárať vďaka senzorom. Je X výrobcov, čo takýto systém majú a je certifikovaný takisto Tesla to predpokladám bude ponúkať, niekde to aj Musk napísal – ak si dobre pamätám tak na Twiteri.