Nejlevnější Tesla Model X stojí dva miliony korun

Tesla Motors konečně začíná uvolňovat informace o elektromobilu Tesla Model X. Jeho nejlevnější verze 70D je na webu k objednání a stojí $80 000, v přepočtu téměř rovné dva miliony korun.

Tesla Model X se po několika odkladech konečně pomalu dostává k zákazníkům
foto: Tesla Motors

Zájemci o elektromobil Tesla Model X si mohou vybrat ze tří verzí: 70D, 90D a P90D. Nejlevnější verze 70D stojí $80 000, tedy při současném kurzu přesně 2 miliony korun.

tak dodržel slib, když řekl, že nejlevnější Model X bude stát maximálně o $5000 víc než Tesla Model S. Nejméně výkonný Model X nabízí zrychlení z 0 na 100 km/h během 6 vteřin a max. rychlost 210 km/h. Dojezd je 352 km.

Základní verze Modelu X má pouze pětisedadlovou konfiguraci. Tesla chce začít dodávky auta ve verzi 70D od poloviny do konce roku 2016. Verzi 90D začne dodávat v polovině roku 2016. Verze P90D má k zákazníkům přijít nejdříve, už začátkem příštího roku.

Pár poznámek nakonec:

– Ti, kteří si objednali speciální verzi Signature Series by měli auto obdržet už během následujících týdnů.

– V Evropě budou ceny auta velmi pravděpodobně o něco vyšší.

– Nejlevnější verze 70D přichází pouze se základním vybavením, k příplatkovému patří například šesti- nebo sedmisedačková konfigurace, Tesla Autopilot, Tesla sound-systém, HEPA vzduchový filtr a další.

Tesla Motors

104 Comments on “Nejlevnější Tesla Model X stojí dva miliony korun”

  1. Tesla nabizi jako jediny
    Tesla nabizi jako jediny vyrobce tazne zarizeni pro EV. Ostatni automobilky odmitaji montaz tazneho zarizeni. Vypada to, ze chteji zabranit zvyseni dojezdu z externich baterii v pripojnem voziku a zamezit tim vyuzivani EV na dlohych trasach. Ta spalovacka mafie aktivne bojkotuje vetsi rozsireni EV. Vsechny ty kecy o ekologickem mysleni a snaze o zavedeni EV jsou pouhe lzi.
    Vsichni priznivci EV by meli zalovat vsechny automobilky ktere se dopustily podvodu s emisemi. Neni to jen koncern Volkswagen, jsou to vsechny automobilky mimo Tesla Motors.

        1. Nojo, to zní logicky.
          Nojo, to zní logicky. Člověk si koupí auto s dojezdem 100 km a k němu si koupí za dvojnásobek ceny toho auta baterky a naloží si je na vozík. Protáhne tlustý kabel pátými dveřmi. Někde provrtá díru a přišroubuje je svorkama na původní aku. Tím se mu zvýší dojezd ze 100 km na 200 za cenu zdvojnásobení ceny auta a tím i provozních nákladů, nemožnosti parkování ve městech, snížení rychlosti a zhoršení manévrovatelnosti.
          A ty svině automobilky něco tak výhodného schválně bojkotují !

            1. No, mám pár hektarů
              No, mám pár hektarů polí. Ale rád ochutnávám, to, co neznám.
              Nevím, jestli jste si všiml, ale ten extender nejsou baterie, ale spalovací motor.
              Připojit takovéto zařízení neznamená, pověsit ho na kouli. Auto musí mít uzpůsobený hardware i software. Celé to musí projít homologací a samotná koule je už třešinka na dortu.
              Další problém je legislativní.
              Vy dostanete úlevy na EV. V některých zemích velké dotace a daňová zvýhodnění a tímto z auta uděláte spalovák.
              Takže to, že má auto kouli, neznamená, že na něj lze připojit extender.
              To, že nemá kouli neznamená, že to je proto, aby extender připojit nešel.
              Těch důvodů, proč ta auta TZ nemají je asi víc.
              Hlavní asi, že EV u té automobilky tvoří procento prodaných vozů a další procento zákazníků to TZ u tohoto segmentu vozů požadují. Takže se jim to prostě nevyplatí homologovat a dávat do ceníku.

              1. Oni nepovoli ani dodatecnou
                Oni nepovoli ani dodatecnou prestavbu. Maji tisic vymluv proc to nejde. Zkraceni dojezdu, pretizeni motoru, baterie, brzd. pritom jizda 160km/h zatezuje pohon a brzdy vic nez 250kg vozik pri rychlosti 80km/h. V Nemecku je spousta EV uzivatelu, kteri by radi TZ namontovali, ale nejde.
                Tento extender je ciste elektricky a take nejde pouzivat.
                nomadicpower.de/

              2. Nesmysl. Uzpůsobený
                Nesmysl. Uzpůsobený hardware ani software auta není třeba, jenom vývod nabíjecí zásuvky tam, kam se obvykle zapojuje elektronika vozíku. Extender sám uzpůsobí nabíjení tak, aby bylo auto schopno si ho přebrat.

                Co se týče úlev a dotací na EV, uvedl jste další nesmysl. Stejné úlevy dostávají i plug-in hybridy (naprosto shodné), takže toto není argument.

                A co se týče rozšíření, třeba Nissanu Leaf se už prodaly statisíce. To není zrovna malý trh a věřím, že podobná záležitost by se vyplatila i společnostem mimo automobilku. Kdyby ovšem automobilka umožnila připojení malého vozíku.

                1. to bych chtěl vidět,kolik
                  to bych chtěl vidět,kolik leaf s vozíkem s motorem,či dalšími bateriemi ujede,protože ani bez vozíku to není za ty peníze nic moc,ona ostatně ani cena nissanu leaf není nic moc,pětinásobek ceny oproti podobnému spalováku,i když vlastně spoustu věcí nemá oproti spalováku,jak každý elektroterorista hned argumentuje převodovkou,výfukem,katalyzátorem, karburátorem/vstřiky,čerpadly,chladičem a dál a dál….než se tady do mě nějaký elektroterorista pustí,že jsem zapšklý ropák,tak mám auto na naftu za desetinu ceny elektromobilu,ale mám i elektromobil,za poloviční cenu nafťáku,baterie stály nové!!! 40 000,- a auto ojeté v německu taky 40 000,- a další elektroteroristy v podobě prodejců lithiových baterií taky nepodporuju.

                2. Vy porovnáváte ojetiny
                  Vy porovnáváte ojetiny staré desítky let s novými vozy. To jaksi z principu nejde, že? Leaf s vozíkem ujede v podstatě neomezeně. Stačí, aby měl vozík generátor o výkonu 20 kW a bude v suchu.

                3. ano,porovnávám ojetiny
                  ano,porovnávám ojetiny staré desítky let,protože i tuzemské ojetiny staré desítky let jsou předražené a asi ze zlata,alespoň se tak tváří jeden známý elektroterorista.nechápu,proč bych nemoh porovnávat,když nový elektrický dvoumístný connect stojí milion,slovy milion a tentýž na benzín lehce přes dvěstě tisíc?každý elektromobil s vozíkem a s generátorem ujede neomezeně,ale to už jaksi není elektromobil ale jakýsi hybrid a navrch 20kW generátor rozhodně nebude mít metrák,nebude mít ani dva metráky,ale ještě mnohem víc,protože obyčejná jednofázová 4kW honda se ve dvou dost pronese,váží minimálně 80kg.stále podobné dotazy a připomínky poslouchám a vysvětluji,proč nemám panely na střeše a proč nemám v kufru centrálu a pořád proč proč,mimochodem ta ojetina měla najeto 8 000km slovy osm tisíc

                4. No nic. Ono také není
                  No nic. Ono také není všechno jen o penězích. Ale to je jedno. Chápu váš názor, já ho nesdílím.

                5. to,že elektromobily jsou za
                  to,že elektromobily jsou za pětinásobnou cenu spalováků není názor,ale fakt a to,že se na tom každý snaží něco trhnout je taky fakt a ne názor,to,že je elektromobil jednodušší a výrobně levnější je taky fakt a žádné speciální předražené díly nepotřebuje.to že jsou předražené,to zlikviduje elektromibilitu a sami ti,co nejvíc křičí po ekologii tu elektromobilitu zlikvidují.už jen to,že v kufru musím vozit slovy sedm redukcí a v peněžence tři karty ke stojanům je když ne úsměvné,tak tragické

                6. A tak to také dlouho
                  A tak to také dlouho zůstane, naštěstí pro ty, kteří již elektromobil provozují, a využívají tak všech jeho výhod a dalších připravovaných výhod od státu (nabíječky zdarma, neuvalená daň na přeměnu energie na pohyb, nižší pojištění, zdarma jízda po dálnicích, vyhrazená parkoviště zdarma, vyhrazené jízdní pruhy pro pohyb vozidel, možnost dobíjení z domácí FVE, dotované zeleným bonusem, odpustky silniční daně, dotace od státu apod.)

                7. chtěl bych spočítat
                  chtěl bych spočítat ty,kteří v téhle diskusi opravdu vlastní čistokrevný elektromobil a také bych chtěl pochopit,co za štěstí je na tom,že elektromobil,ojetý i nový je několikanásobně dražší,než spalovací auto,myšlenka pruhů pro elektromobily je hodná chocholouška a i jako majitel ostrovního fotovolt.systému si o dotaci fotovoltaiky myslím že je to vedle babišovo řepky snad největší svinstvo a podvod v téhle zemi,o nabíjení svého auta z ní se nemusím nikoho dovolovat,na to nikoho nepotřebuju,minimální silniční daň si rád zaplatím a na tu daň má i ten,kdo má na nový předražený elektromobil

                8. žádný elektromobil se s
                  žádný elektromobil se s připojeným vnějším zdrojem energie do nabíjecí zásuvky ani nepohne,to je diskuse těch,kteří znají elektromobil možná z obrázku

                9. Ale no tak. Nedělejte z
                  Ale no tak. Nedělejte z nás úplné idioty. Vy tu děláte, jako by to nebyla plně softwarová funkce, která chrání před rozjetím při připojeném nabíjení. Jak složité by asi bylo upravit tento software pro připojení extenderu? 3 řádky kódu?

                10. idiota ze sebe děláte jen
                  idiota ze sebe děláte jen a jen vy,napřed že se nemusí nějaký software upravovat a pak že se musí software upravovat,upravte si myšlenky a až si koupíte jakýkoliv elektromobil a naučíte se s ním jezdit,zjistíte,co si můžete dovolit za ním tahat

                11. Jasně. Hezký den,
                  Jasně. Hezký den, evidetně si potřebujete ulevit. Je to drobný zásah plně srovnatelný s namontováním závěsného zařízení pro vozík. Takže klid.

                12. evidentně vám došly vaše
                  evidentně vám došly vaše pomatené měnící se argumenty,hezký den má být asi nějaké dost rozšířené zaklínadlo a chcete se pouze vetřít do nějaké rádobyodborné diskuze o autech na elektřinu bez jakýchkoliv praktických zkušeností,měníte své odborné komentáře šmahem stejně jak jiřina bohdalová svoji přízeň k prezidentům,nechápete totiž naprosto nic a ukončení diskuse vaším vyjádřením svědčí o docházejících argumentech a naprosté nevědomosti,auto na elektřinu s vozíkem bude mít zvýšenou spotřebu jako každé jiné auto a upravení nabíjecí zásuvky tak,aby se při nabíjení dalo zároveň i jet je nebezpečná věc,nehledě na to,že leaf jí má vepředu a ostatní jí mají z boku,to bude také velmi praktické,připojení startovacími kabely nevidím jako reálné a zákaz tahání vozíků elektromobily vidím jako konspirační teorii stejně jako chemtrails a podobné,nyní se s vámi rozloučím vaším hezkým dnem,jestli to má být nějaký pozitivní,nebo negativní dopad na něčí psychiku…nevím,ale na dojezd to vliv nemá

        2. Napadlo vás, že se tažné
          Napadlo vás, že se tažné zařízení nedává kvůli snížení už tak ubohého dojezdu?

          To vysvětluje i proč jej Tesla má. Jako jediná má dojezd.

          Pošlete nějaký podklad kde se uvádí, že emobil nesmí mít tažné. Já se pak klidně omluvím a zavřu už konečně hubu k tomuto tématu.

          1. Zakaz TZ nikde neni napsany,
            Zakaz TZ nikde neni napsany, ale vsechny EV maji v TP uvedenou vahu pripojneho vozidla 0 kg. Z nemeckych serveru se muzete dozvedet jak nekteri vlastnici EV o homologaci TZ usiluji a vzdy narazi na odpor, neochotu. Proste nejde. Prodavaji se nosice kol apod. ale vzdy je vylouceno tahnout jakykoliv maly vozicek. A jako jedina automobilka Tesla Motors ma TZ v nabidce. Oni totiz nevyrabi zadne spalovaky a tudiz maji zajem o rozsireni elektromobility.

              1. Zakaz neni, ale zadna
                Zakaz neni, ale zadna automobilka vam nevyda souhlas se zapsanim TZ s hmotnosti privesu. Vsechny EV maji v TP hmotnost privesu 0 kg.
                Na forech EV je nespocet pripadu, kdy zajemce o zapsani TZ dostal zamitave rozhodnuti.

                Jeste jeden dalsi aspekt, kde je jasne videt nevole automobilek vyrabet plnohodnotna e-auta. Nissan i-Miev a jeho derivaty maji tak spatnou tepelnou izolaci, ze v zime do auta tahne a neda se skoro vytopit. Opet na forech je spousta uzivatelu, kteri si sami zateplujou sva EV. Elektricke topeni je umisteno na spodku auta a je bez izolace. Skoro kazdy vlastnik si to musi sam zaizolovat aby to v zime topilo. To nejsou nahody.

                1. takže odkaz nebude,další
                  takže odkaz nebude,další adept na chocholouška:-)) co takhle váha e-auta,nějaká izolace…nemá vliv vyšší hmotnost na spotřebu?proč se vyrábějí např.lehčí baterie,proč se prostě nedá olovo?když váha je lhostejná?proč se to topení dává tam,kam se jednoduše vejde?asi proto,že to poručili sektáři?bylo by žádoucí,aby sem psali jen ti,kteří mají elektromobil a nebo aspoň zkušenosti s ním,já mám topení elektrické 1kw,přímo pod sklem a auto nevytopí ani omylem,zato baterky ubývají takovým tempem,že voltmetr nestíhám sledovat a o nějaké tepelné izolaci si mohou nechat zdát i jakákoliv jiná auta

                2. Nemluvim o nejake zvlastni
                  Nemluvim o nejake zvlastni tepelne izolaci, ale o zakladnich opatrenich aby netahlo do auta. Takove nedostatky mely auta nekde v 50. letech. Staci prelepit ty nejhorsi mista obycejnou folii a auto je razem mene hlucne a hlavne do nej netahne. Fora jsou plna navodu jak utesnit i-Miev, Peugeot Ion a Citroen C-zero. Soucasne s izolaci nechraneneho topeni to auta je i v zime pohodlne. Vaha navic kolem 2 kg.
                  Na to ze i-Miev je japonske auto je tam az moc napadnych nedostatku.

                3. ano,žádný odkaz,takže
                  ano,žádný odkaz,takže jedna pani povídala a tý to řekl sousedovic dcery kočky strejdy syn…elektromobil prostě nebude topit,např.ve felicii je radiátor 4kw,o tom si mohou elektromobily nechat jen zdát,prostě víc než 1000W nelze namontovat a 1000W topení nemůže absolutně topit,to je pořád dokola jak u kohosi na dvorečku

                4. Pane Anonyme, jedna paní
                  Pane Anonyme, jedna paní povídala, že

                  zde je odkaz

                  na stream.cz kde se o tom mluví
                  9:20 webasto
                  9:40 izolace trubek topení pod vozem
                  Spokojen?

                5. A že fabie htp má malý
                  A že fabie htp má malý katalyzátor,který způsobuje podpalovaní ventilů je zase sabotáž ze strany výrobců elektromobilů že? Už to lsd omezte.

                6. e?
                  Pokud jste ten stejný

                  e?
                  Pokud jste ten stejný Anonym na kterého jsem reagoval předtím, tak mi nějak uniká smysl vaší reakce.
                  Jaká Fábie, jaký katalyzátor a ksakru jaký LSD? Proč?
                  Jen jsem našel informaci/odkaz kterou Anonym postrádal.
                  Tady se už na to fakt patří VYSRAT. Horší jak na Novinkách.

                7. nenechte se vyprovokovat
                  nenechte se vyprovokovat nějakým zmateným Anonymem

                8. No…a co?Stále platí,že
                  No…a co?Stále platí,že je to předražený šmejd.Nějakou konspirační teorii z toho nelze vyvodit.Nezávislé topení není nic nedostupného.ale

                9. Také tam Koubek mluví o
                  Také tam Koubek mluví o nějakém předělaném japonském benzíňáku,ve kterém má tenhle předražený elektromobil původ a také tam ukazovali nabíječku,která nebyla snad nikdy zapnutá,v Praze,Limuzské,u RWE,to všechno bude zřejmě původ té konspirační teorie o schválně poddimenzovaném topení,on totiž Koubek je něco jako Wikipedie,že?Spokojen?

                10. Moje auto, když stojím a
                  Moje auto, když stojím a zapnu topení si bere 5 až 7A při napětí 330V, t.j. 1,7 až 2,3kW. Netopí to jako spalovák, ale po chvíli to interier ohřeje.

                  Kde jste přišel na to, že topení s příkonem 1000W nejde namontovat?

                  Pro tyto účely je nejlepší tepelné čerpadlo.

      1. Tak mi prosim vyjmenujte
        Tak mi prosim vyjmenujte padne duvody, proc EV nesmi tahnout privesny vozik?
        Extendery na byzi akumulatoru nebo spalovaciho motoru jsou uz vyvinute, ale nesmi se pouzivat.
        Samozrejme spalovaci extender neni uplne to nejlepsi, ale umoznilo by to pouzivani EV jako jedineho auta. Na kratsi cesty ciste elektricky a na delsi jizdy mimo mesto s extenderem. Idealni kombinace, ktera nesmi byt. Proc?

      1. Elektromobily, ktere maji
        Elektromobily, ktere maji zaklad ve spalovacich autech muzou mit TZ. EV bez spalovacich genu TZ ale nedostanou. Jakakoli prestavba na EV ma ten privileg, protoze to bylo puvodne typizovano a uz to nemuzou odebrat.
        Timto je ale jasne, ze argumety typu pretizeni baterie, motoru atd. u cistokrevnych EV je jen zaminka. Prestavena auta maji kolikrat slabsi baterie, motor atd. Presto jsou z obliga.
        Dokazuje to jednoznacne, ze automobilky nechteji vetsi rozsireni EV, protoze chteji jeste dlouho vydelavat na spalovacich a az nadejde cas a nikdo nebude spal. kupovat, objevi lasku k EV. Je to velmi smutne.

                1. Nikoho nenapadlo, že
                  Nikoho nenapadlo, že nemožnosť dávať čokoľvek na strechu mohol byť aj zámer? Podľa článku na autobild.sk, kde porovnávali spotrebu auta s lyžami na streche, v rakve aj v interiéri vychádza spotreba pri 130 km/h o 12,5% vyššia, čo nie je zanedbateľné… Samozrejme tento vplyv je len pri diaľničných rýchlostiach. Pri 90 km/h bol nárast spotreby minimálny… Ale pri max. rýchlosti 210 km/h by to mohlo byť aj oveľa viac…

                2. presne tak, konecne na to
                  presne tak, konecne na to niekto kápol.
                  Rakva na streche je pre EV rakva na dojazd.

                3. když bude o 20 % vyšší
                  když bude o 20 % vyšší dojezd s dalšími bateriemi, tak je volba jasná pro každého, kdo umí sčítat 🙂
                  a 210 se normálně jezdí (na dojezd)?
                  čeče, ty argumentuješ jak malé děcko 🙂

                4. To by me zajimalo jak by
                  To by me zajimalo jak by jste z baterii udelal deformacni zonu 🙂
                  Nemluve o cene baterii na dalsich 200km…

                5. jj, lidé nevidí ani za 3
                  jj, lidé nevidí ani za 3 metry, nedokážou ani pochopit, že zazobaným je jedno, jestli dají 3 melouny či 3,5 za 200 km navíc, což by jistě rádi dali
                  už chápeš?

                6. me bavi Vase schopnost, ci
                  me bavi Vase schopnost, ci spise neschopnost chapani psaneho textu (vim je to tezke, ale napr to vykani)… takze se smirte s tim, ze toto neni vuz pro Vas. A doufejme, ze az se zacne vyrabet auto pro nas bude mit i rakev:)

                  btw – tusite ze BMW 7 rady bezne nema sklopna sedadla? och boze jak to muou delat… no muzou

                  takze klid, vykat, psat trochu s nadhledem

                7. Máte pravdu.
                  Ekologické

                  Máte pravdu.
                  Ekologické rakve naleznete u jejich výrobce:
                  komes-raq.cz/
                  Tak s chutí do objednávky a šup s ní na střechu auta!

                8. ty moc o bateriích Tesly
                  ty moc o bateriích Tesly nevíš, že? 🙂
                  jsou to malé tužkovky
                  už chápeš, nebo stále mimo? 🙂

            1. Ja to nejak porad nechapu v
              Ja to nejak porad nechapu v cem je problem… Kola, lyze, snowboardy atp. muzu povesit za auto a do predniho kufru dam detsky kocarek pro dvojcata nebo dve golfove tasky a do zadniho kufru batozinu.

              Rakev jsem nikdy nepouzil a jedinou, kterou planuji je ta, ve ktere budu sam odpocivat 🙂

              Jedinou nevyhodu Modelu X vidim v tom, ze druhou radu sedacek nejde zklapet, takze se stehovanim nektereho nabytku muze byt problem. Ale to by mi ani zadna rakev nepomohla…

              A koneckoncu, Elon taky sliboval stresni nosic s prisavkami, ktery nahradi tu vasi rakev. Jen nepujdou otevrit jedny zadni dvere, podle toho na kterou stranu si to date…

                1. Ja to nejak porad nechapu v
                  Ja to nejak porad nechapu v cem je problem… A nejak mi to nejste schopen vysvetlit… Chapu ze VY vozite lyze v rakvi, ale proc se branite jinemu reseni? V cem je horsi?

                2. méně prostoru pro
                  méně prostoru pro zavazadla bez rakve i s tím volným kufrem vpředu
                  ty to stále nechápeš? 🙂

                3. A on někdo, kdo není
                  A on někdo, kdo není zazobaný si koupí Teslu?

                4. ty asi nevidíš dál než
                  ty asi nevidíš dál než do roku 2015, že? Na Tesla 3 jsme zapominkali? 🙂

                5. Něco tak hnusného jako je
                  Něco tak hnusného jako je rakev patří na škodovku ne na teslu. Ja v tesle vozim dvoumetrove trubky, tak nevim, proc bych musel davat lyze na strechu. Mista je tam dost.

                6. jen hlupák si myslí, že
                  jen hlupák si myslí, že auto je jen pro 2 + náklad 🙂

                7. Pane jenjo, s těma
                  Pane jenjo, s těma hlupákama šetřete.
                  V práci jsem měl auto (trolejbus) pro cca 80-100 osob a doma Favorita pouze pro jednu osobu (sebe).
                  Jsem hlupák jen kvůli tomu že žiji sám?

                1. 3. rada je sklopna tak v tom
                  3. rada je sklopna tak v tom nevidim takovy problem at uz je povinna nebo ne.
                  Spis mi vadi, ze se neda sklopit ta druha rada a tedy v 5-mistnem a 7-mistnem provedeni nepujde vozit hodne dlouhe predmety, jako v Modelu S.

                2. Co jsem zatim videl, tak to
                  Co jsem zatim videl, tak to vypada tak, ze 3.rada nejde sklopit uplne tak, aby vznikla souvisla rovna ulozna plocha. Vycniva..A to me irituje- i u ostatnich aut, kde to nejde..

                3. Ja osobne jsem rad za
                  Ja osobne jsem rad za moznost jen 2 rad take z toho duvodu, ze bude vetsi prostor v kufru vzadu..

                1. Koukám, také nespíte.
                  Koukám, také nespíte. Blížící se úplněk?

                2. vida, pětileté děti už
                  vida, pětileté děti už začínají přehánět a cestu na lyžování už změnili na stěhování nábytku 😀

            2. Citace z živé.cz:
              „Dle

              Citace z živé.cz:

              „Dle Muska není problém už v současnosti vyrobit Model S s průměrným dojezdem kolem 800 kilometrů na jedno nabití. Znamenalo by to ale kompromisy v konstrukci vozidla – musely by se přidat další baterie a zmenšit tak prostor pro kufry a cestující (Tesla Model S podporuje celkem tři řady sedadel). Znamenalo by to také vyšší hmotnost a pomalejší rozjezd (Tesla Model S P85D má z 0 na 100 za 2,8 sekund) a pochopitelně i vyšší cenu.“

              Jediné s čím bych měl problém je ta vyšší cena.

              1. to nejsou důvody, to jsou
                to nejsou důvody, to jsou jen názory Muska, že tak je to správně
                normální člověk by bral raději větší dojezd o 200km a zrychlení za 4-5 s než mít total supersport v kufrem vpředu, který ani supersport není a kufr vpředu nikdo ani moc neočekává, nezáleži na tom moc, už chápeš?

                říkám, Musk si staví Teslu pro sebe, ne pro lidi, co si Teslu kupují

                1. Já jsem normální. A
                  Já jsem normální. A stačí mi zrychlení na 100 za 10 sekund.

                  … Názory Muska, který nestíhá vyrábět auta, která vy nechcete.

                  A prosím netykat.

                2. nepochopils 🙂
                  Teslu chci,

                  nepochopils 🙂
                  Teslu chci, snad ji budu mít v roce 2018, jen bych chtěl pár změn, nebo stále vidíš svět černobíle jako malé děti? 🙂

          1. Už som to tu písal viac
            Už som to tu písal viac krát. Truhla nie je žiadny problém. Prísavkové úchytky na strechu a truhlu dáte na jednu stranu strechy a tie dvere sa nebudú otvárať vďaka senzorom. Je X výrobcov, čo takýto systém majú a je certifikovaný takisto Tesla to predpokladám bude ponúkať, niekde to aj Musk napísal – ak si dobre pamätám tak na Twiteri.

    1. Už som to tu písal viac
      Už som to tu písal viac krát neviem či nie aj Vám. Truhla nie je žiadny problém. Prísavkové úchytky na strechu a truhlu dáte na jednu stranu strechy a tie dvere sa nebudú otvárať vďaka senzorom. Je X výrobcov, čo takýto systém majú a je certifikovaný takisto Tesla to predpokladám bude ponúkať, niekde to aj Musk napísal – ak si dobre pamätám tak na Twiteri.

Napsat komentář