Nové vozy londýnského metra nabídnou více prostoru, jsou klimatizované a plně průchozí. Dodávky vozidel budou zahájeny v roce 2023.
foto: Copyright (c) Transport for London
Londýnské metro je již raritou a turistickou atrakcí. Menší rozměry jeho tunelů připomínají, že v době jejich budování, tedy před více než sto lety, byli lidé v průměru zhruba o dvanáct centimetrů menší než dnes. Avšak i do historických tunelů lze postavit moderní vozidla.
NEPŘEHLÉDNĚTE Ve Vídni bude jezdit plně automatické metro bez obsluhy
Nové soupravy metra Siemens z rodiny Inspiro pro Londýn, na jejichž konstrukci se bude podílet také český tým vývojářů, nahradí stávající vozy ze 70. let minulého století. Vlaky budou obsluhovat linku “Piccadilly” a první z nich budou dodané v roce 2023.
Zakázku v hodnotě 1,5 miliardy GBP (1,54 miliardy eur) uzavřely Siemens Mobility a London Underground (LUL), dceřiná společnost firmy Transport for London (TfL), zodpovědná za městskou železniční síť britského hlavního města.
Moderní vozy metra představují lepší zážitek z jízdy, mají široké dveře, jsou průchozí a plně klimatizované. Informační systém uvnitř vozů navíc pomůže zákazníkům snadněji plánovat další cíl cesty.
Společnost LUL objednala nová vozidla jako součást upgrade programu „Deep Tube“, který obsahuje linky Piccadilly, Bakerloo, Central a Waterloo & City. Do roku 2026 se očekává navýšení kapacity na lince Piccadilly v době špičky, kterou denně využívá 700 000 cestujících (z 24 až na 27 vlaků za hodinu). Interval mezi vlaky bude 135 sekund v nejvytíženějších časech přepravní špičky.
off
Krátkej pohled zpět do loňskýho roku o tom jak to bylo
off
Krátkej pohled zpět do loňskýho roku o tom jak to bylo se záchranou australský energetiky a ílonovou baterkou. A taky o aspektech o kterých Elon neměl ani ponětí. O vysokých cenách energie, které zvyšují chudobu australských sociálně slabých obyvatel. Říkají tomu Power Powerty.
https://youtu.be/w7BMaG3zyVo
Naštěstí šlo jen o jeden ze států federace, ve zbytku
Naštěstí šlo jen o jeden ze států federace, ve zbytku Austrálie zvítězili příznivci uhlí, a ceny elektřiny tam zůstali dostupné, takže rvát dotace po větrnících a solárech ještě krizově do obří centralizované baterky nepotřebovali.
Jinak energetická chudoba v Austrálii je to, když si nemůžou křováci pouštět přez celé léto klimatizaci.
Anglosaské národy všeobecně příšerně plýtvají energií, a mají mizerné stavby, kterými profukuje.
Ve videu žádný křováci nebyli, ale jen anglosaskej starej
Ve videu žádný křováci nebyli, ale jen anglosaskej starej pár tak nemel blbosti.
Ironie on:A Vyfuk maji v elektrarne. Produkuji vic CO2 nez
Ironie on:A Vyfuk maji v elektrarne. Produkuji vic CO2 nez diesly. Dieselmotor je cisty a snizuje emise. Ironie off.
OFF: GM propouští v USA a Kanadě 14000 lidí a zavírá 4
OFF: GM propouští v USA a Kanadě 14000 lidí a zavírá 4 fabriky.
Cituji:
Cílem je snížit náklady a přesunout pozornost k samořízeným autům a elektromobilům.
Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/general-motors-automobily-tovarna-propousteni-usa-fhm-/ekoakcie.aspx?c=A181128_103354_ekoakcie_jn
***
Tak good morning… manažéři GM se asi náhle probudili v 21. století , jinak mi to rozum nebere ….
taky:
https://www.theguardian.com/business/2018/nov/28/general-motors-oshawa-plant-closure-employees-respond
Informovali jsme.
Informovali jsme.
JJ saffra , klidňe mi to vymázněte ať s tím zbytečně
JJ saffra , klidňe mi to vymázněte ať s tím zbytečně nezabírám místo…. Někdy nestíhám všechno absorbovat, jak je ten život zběsilej .. Dik ..:-)))