Kia na 5. ročníku mezinárodní výstavy elektromobilů v korejském Jeju odhalila svoji novou čistě elektrickou verzi crossoveru Niro.
foto: Kia
Model Niro EV, na jehož podobě se podílela návrhářská centra automobilky Kia v Kalifornii a v korejském Namyangu, kombinuje praktickou využitelnost i atraktivitu kompaktního SUV. Elegantní aerodynamická karoserie s jemně tvarovanými povrchy, předznamenává sportovní charakter vozu.
Model inspirovaný konceptem Niro EV, odhaleným na veletrhu spotřební elektroniky CES 2018 v Las Vegas, zaujme exkluzivní maskou chladiče, futuristickým přívodem vzduchu a LED světly denního svícení ve tvaru hrotu šípu.
Štíhlá charakteristická křivka modelu Niro EV společně se zadními zkosenými okny v duchu ‚čistého a high-tech‘ návrhu zdůrazňuje uhlazený boční profil vozu a zároveň dává větší prostor robustním podběhům kol.
Niro EV pohání ústrojí Kia určené pro elektromobily příští generace, využívající nové výrobní technologie vyvinuté speciálně pro elektromobily Kia. Model Niro EV s vysokokapacitním lithium-polymerovým akumulátorovým modulem (64 kWh) dokáže nabídnout dojezd přes 450 km na jedno nabití a zcela bez výfukových emisí, resp. více než 300 km při zástavbě volitelného akumulátorového modulu 39,2 kWh.
Niro EV demonstruje, jakého pokroku Kia v posledních letech dosáhla ve své nabídce pohodlných a současně, pro každodenní využití, praktických vozů, které razí cestu čisté mobility s nízkými emisemi.
Prodej modelu Niro EV bude v Koreji zahájen v průběhu druhého pololetí 2018 a postupně se představí i na ostatních trzích včetně Evropy.
Snad ty konektory nabíjení nebudou schované za stejně
Snad ty konektory nabíjení nebudou schované za stejně pitomě udělanou krytkou jako má Soul. V zimě to zamrzá a mechanismus je náchylný k poškození.
Ioniq ma teraz zvolavacku ns vymenu „konektora k motorceku
Ioniq ma teraz zvolavacku ns vymenu „konektora k motorceku zamykania nabijacieho kabla-jeho koncovky“.
Tak snad to budu mat v koncerne vyriesene spolocne aj s Kia.
Jak už tady někdo psal, dodací lhůta bude tak rok, bude se
Jak už tady někdo psal, dodací lhůta bude tak rok, bude se jich vyrábět polovina co Hyundai Ioniq, takže v podstatě nedostupný auto za rozumnou cenu.
Po skusenosti s cakanim na Ioniq-a,by som kludne do tej rocnej
Po skusenosti s cakanim na Ioniq-a,by som kludne do tej rocnej cakacky na Niro siel. Skor ako na TM3.
Dojazd 450 je super.
t.j. cakal som nakoniec menej ako mi povedali – „len“ 6 mesiacov namiesto povodne oznamenych 9.
Vypada velmi pekne. To se bude prodavat samo. Tak uz jen aby
Vypada velmi pekne. To se bude prodavat samo. Tak uz jen aby se na ne necekalo rok.
Kdy uz, ale nekdo prijde s nejakym peknym ciste elektrickym MPV velikosti Touran a spol….
Není E-NV200 podobné třeba Touranu?
Není E-NV200 podobné třeba Touranu?
Stale po ni silham, ale je to uz spise vice dodavka nez MPV.
Stale po ni silham, ale je to uz spise vice dodavka nez MPV. Pro zenu moc velke.
Pro ženu je ale Niro skvělé! Mega velké auto v
Pro ženu je ale Niro skvělé! Mega velké auto v rodině(firmě) už máte a Niro není zrovna prcek.
Jestli tam půjdou dát vedle sebe tři dětské sedačky, tak
Jestli tam půjdou dát vedle sebe tři dětské sedačky, tak ho hned chci!
To nejde do většiny aut.
To nejde do většiny aut.
Kvůli tomu jsem musel poridit S-max. Ale mrzí mne, že jsem
Kvůli tomu jsem musel poridit S-max. Ale mrzí mne, že jsem nezvolil Sharan.
Ani do S-maxu se tři nevejdou. Vejdou se dvě a člověk, to
Ani do S-maxu se tři nevejdou. Vejdou se dvě a člověk, to jo, ale tři ne.
Citroen Berlingo / Peugeot Partner. Možná ještě i Renault
Citroen Berlingo / Peugeot Partner. Možná ještě i Renault Kangoo. Navíc jsou všechny 3 i v elektro verzi, ale směšné spalovácké s baterkou jak do hodinek.
baterka do hodiniek – tá z toho vtipu o babičke s dvoma
baterka do hodiniek – tá z toho vtipu o babičke s dvoma kuframi a ruskými hodinkami, ktoré vedeli všetko?
neviem si to predstaviť, ale batérie tesla majú aký objem (myslím bez obalu a chladenia)?
Tím jsem myslel, že na svoji velikost, mají ta auta
Tím jsem myslel, že na svoji velikost, mají ta auta směšně malé baterie i dojezdy. Pořád a už roky.
Myslel jsem si to.
Jen tak mimochodem mi neda se nepochlubit
Myslel jsem si to.
Jen tak mimochodem mi neda se nepochlubit trochu mimo tema.
Dneska jsem poprve zvladl jet delsi trasu komplet ukaznene. Neco pres 150km tam a stejnou trasou zpet. Pomer dalnice/nedalnice cca 1:1. Na dalnici 130 a mimo 100. Normalni predjizdeni jako s lehce rychlejsim spalovakem a celkova prumerna spotreba po 307km 19,6kWh/100km… Vyjel jsem s plnou a vratil jsem se s 33%. Na takoveho mastodonta je to slusne.
Sorry. My, co normálně souložíme tohle neoceníme 🙂
Sorry. My, co normálně souložíme tohle neoceníme 🙂
Tam se vejdou dvě a mezi ně tak akorát kojenecká láhev 🙂
Tam se vejdou dvě a mezi ně tak akorát kojenecká láhev 🙂
No mě by se to líbilo, ale dojezd bída.
No mě by se to líbilo, ale dojezd bída.
V NV200 nesmi byt oficialne detska sedacka vzadu uprostred.
V NV200 nesmi byt oficialne detska sedacka vzadu uprostred. Manual pro eNV200 jsem nenasel, ale predpokladam, ze to bude stejne. Cili 3 deti se tam vejdou, ale bude to na stiru s bezpecnosti.
A netusite duvod?
A netusite duvod?
Pas k prostrednimu sedadlu jde ze stropu. A tohle zrejme neni
Pas k prostrednimu sedadlu jde ze stropu. A tohle zrejme neni to prave pro sedacku. Ale blize jsem to nezkoumal. Stacilo by najit jine auto ktere ma stejny typ pasu (ze stropu) a idealne mrknout na NCAP report.
Cena?
Cena?
Cena zatial nie je znama, ale na Korejskom trhu je
Cena zatial nie je znama, ale na Korejskom trhu je takato:
Starting price (before incentives)
43,5 million KRW (32.923 €) – 39kWh version
46,5 million KRW (35.194 €) – 64kWh version
Což je hodně dobrý. Asi bráchoj v Soulu řeknu, ať se jde
Což je hodně dobrý. Asi bráchoj v Soulu řeknu, ať se jde mrknout 🙂
No u nás to za tyhle peníze nebude. Musí se připočíst
No u nás to za tyhle peníze nebude. Musí se připočíst česká přirážka.
Jakej je rozdíl v ceně u IONIQa? Korea vs ČR?
Jakej je rozdíl v ceně u IONIQa? Korea vs ČR? Předpokládám, že bude stejný.
Manželce, když se diví vždy říkám: ty jsi
Manželce, když se diví vždy říkám: ty jsi předpokládala, co? Předpokládat znamená …. vědět. 🙂
Svata zena ta tvoje manzelka. Ta moje by ti za takovehle
Svata zena ta tvoje manzelka. Ta moje by ti za takovehle radoby chytre provokativni kecy vyliskala 🙂
Manželka mi říká, že když mám pravdu, tak nemůže nic
Manželka mi říká, že když mám pravdu, tak nemůže nic říct proti. Jinak připomínám, že si netykáme. 😉
Aha promin, hned si to opravim ve svem internetovem denicku :
Aha promin, hned si to opravim ve svem internetovem denicku : „sany z hybrid.cz – jeste si netykame“ 😀
😀 Super! Pořádek musí být.
😀 Super! Pořádek musí být.
sany:
Stejně seš pubert, tak nevím, co hrotíš nějaký
sany:
Stejně seš pubert, tak nevím, co hrotíš nějaký vykání.
konečně jsem se na hybridu zas po delší době zasmál,díky
konečně jsem se na hybridu zas po delší době zasmál,díky
Vykání je prostě blbost, úplně nesmyslně se bere jako
Vykání je prostě blbost, úplně nesmyslně se bere jako výraz nějakého pohrdání nebo neúcty, přitom v jakékoli komunitě si všichni automaticky tykají. Vykání na internetu mi přijde už úplný nesmysl. Pak se divíme, proč máme k sobě všichni tak daleko, jsme absolutně nekomunikativní národ, většina lidí se při oslovení na ulici tváří, jako by mu ten dotyčný chtěl něco udělat, nebo nedej bože po něm chtěl nějakou pomoc. Ano, nedělají to všichni, ale 80% národa ano. Vykání je prostě přežitek a mělo by být zrušeno, úcta se dá vyjádřit jinak.
V podstatě souhlasím. Ano, vykání je výrazem úcty k
V podstatě souhlasím. Ano, vykání je výrazem úcty k druhému. K někomu, kdo má obličej, řeč těla a úsměv na tváři. A zejména charakter. (kdysi běžná vlastnost, dnes vzácnost z fílmů pro pamětníky). Takže v osobním jednání – ano. V písemném styku – ano. Ale na internetu ??? Kde v příspěvcích, byť podepsaných jsme si všichni neznámí a cizí ???
Ale pokud si to sany přejete, rád, budu-li reagovat na Vás, Vám budu vykat. :-)))
Díky. Považuji to stále za samozřejmost.
Díky. Považuji to stále za samozřejmost.
OT: me to popravde (v dnesni dobe) prijde trochu na palici –
OT: me to popravde (v dnesni dobe) prijde trochu na palici – neznam technicky orientovanou – internetovou ani realnou- komunitu, ve ktere by si clenove vykali (nezavisle na veku, studenti az duchodci). Mozna u pravniku nebo doktoru je to jinak…
Ty seš blbost, eště z ukradeným Nickem. Takový bláboly
Ty seš blbost, eště z ukradeným Nickem. Takový bláboly co tu chrlíš je opravdu na pobavení.
Máš nějaký další prostuduchý příspěvek, čím bys
Máš nějaký další prostuduchý příspěvek, čím bys nás obohatil?
A ty už něco víš? Nebo víš stejný houno jako všichni
A ty už něco víš? Nebo víš stejný houno jako všichni ostaní a tak ti nezbejvá než taky jen spolu s maželkou předpokládat? :))) Měla by tě plesknout mokrou utěrkou :)))
Netykat. Děkuji. 🙂 Když nevím, tak nevím. Nevymýšlím.
Netykat. Děkuji. 🙂 Když nevím, tak nevím. Nevymýšlím.
A kdo tady vymejšlí? Je velkej rozdíl mezi předpokladem
A kdo tady vymejšlí? Je velkej rozdíl mezi předpokladem třeba na základě analogie a bohapustým vymejšlením si. Vědci pomocí předpokladů dolítli na Měsic a přistáli tam. Teprve to, že tam dosedli potvrdilo správnost jejich předpokladu 😉
Btw. To si jako opravdu naivně myslíš, že se nějakým vykáním zbavíš nepříjemnej a pádnejch argumentů a získáš na vážnosti? :))))
Nemohu zcela souhlasit, ale jinak mne pořád dobře bavíte.
Nemohu zcela souhlasit, ale jinak mne pořád dobře bavíte. Jsem za vás tady rád.
A já jsem rád, že se neurážíte. Dokážu najít
A já jsem rád, že se neurážíte. Dokážu najít porozumění i ve vzájemném nesouhlasu.
Pekne, len +2200€ za +25kWh navyse.
To by bolo super, keby
Pekne, len +2200€ za +25kWh navyse.
To by bolo super, keby aj baterie aj FVE boli za takuto cenu.