Gigatovárny Berlín dnes vyrábí 2000 aut týdně. Cílem je 10 000. Proto Tesla začala čistit dalších 63 hektarů lesa v přípravě na rozšíření .
V současné době Gigatovárna Berlín vyrábí asi 2000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Aktuálně hotová první fáze továrny má za cíl dosáhnout 5000 kusů týdně, což se nejspíš podaří během několika následujících měsíců.
SOUVISEJÍCÍ: Panasonic postaví v USA novou továrnu na Tesla baterie 4680
Aktuálně proto Tesla čistí 63 hektarů okolního borovicového lesa, aby mohla provoz rozšířit. Chce postavit mimo jiné nákladové depo, železniční stanici, školku, školicí středisko a další budovy. Ve hře nejspíš bude i rozšíření výrobních prostor.
Už dnes Gigatovárna Berlín zaměstnává ASI 8000 lidí. Jakmile poběží naplno – a bude také vyrábět bateriové články, a to ty nové typu 4680, i další modely elektromobilů – má zaměstnávat až 12 000 lidí. K výrobě 10 000 elektromobilů týdně bude Gigafactory Berlín vyžadovat osm tzv. „gigapresů“, tedy velkých, na zakázku vyrobených vstřikovacích lisů.
zdroj: Electrek.co
a vymlasklina pindá twítr a jukrajině nefachá 5% stárlinků
Ono to bude více jak těch 5%. Mně to 14.10. náhle vyskočilo nad „předválečné“ hodnoty a na nich se to drží, takže si myslím, že ve skutečnosti jim to tvrdě zařízli a zbytek je jen propagandistická hra.
Ze Starlink posila satelity do Orbitu jako na bezicim pasu a ze mohli vybudovat silnejsi pozemni struktury ve vychodni Evrope vas asi nenepadlo. Valka trva pomalu 9 mesicu a to je v rozvoji Starlink uz vecnost. Zvyseni propustnosti muze byt take diky obycejnemu upgrade SW. Soude dle vasich analyz jste zrejme i poradce ruzzke armady a proto neni divu ze dostavaji porad hezky pres drzku.
A dinosauři s dezolátama furt fňukaj, že to bude konec autoprůmyslu a zle spousta lidí příjde o místo. :)))
„Tesla začala čistit dalších 63 hektarů lesa“.
Eurobolševický newspek. Vykácet by zřejmě neznělo dostatečně soudružsky uvědoměle a málo Udržitelně, že?
To je samozřejmě špatně. Ale asi je lepší kousek lesa vykácet než nechat uschnout všechny lesy kvůli vašim výfukům.
Ide tam o hospodársky les, vysadený na produkciu dreva, ale napriek tomu sa Tesla zaviazala vysadiť trojnásobnú plochu, ako vyrúbe.
V tom s vami souhlasim.
Možná se na to dívám špatně, ale není lepší od začátku budovat patrové budovy, než zabírat další část lesa?
Pro těžké provozy by bylo staticky dost neúnosné (😉) stavět to štosu. Všechno jde, ale za jakou cenu…
Nedělejte z hospodářského lesa zase takovou modlu. Důležité je to vykácené zalesnit jinde a jestli se nepletu, Tesla to dodržuje…
Mimochodem – pro pokrytecké lesomily, co jsou eko, jen když se jim to hodí: Přestaňte žrát maso a uvolní se cca 80% polí a pastvin třeba na zalesnění!!… Ale to nepude že, to by bolelo…😜😁
Jde o patrovou budovu, stejně jako v případě továren v Nevadě a Šanghaji.
K půde se chováme jako by byla bezcenná
U Olomouce se postavily skladové haly na velmi ůrodmé půdě a maji se stavět další
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2932673-kraj-povolil-stavbu-prumyslove-zony-na-urodne-pude-meli-najit-jine-misto-tvrdi
V Nošovicích to taky „nikoho“ nezajímalo.
Zemědělec dostal náhradní pozemky, ale výnosy má o desítky procent nižší.
Důvod je poloha . Půda kde dnes stojí Hyundai je pod kopcem, který funguje jako zásobárna vody která se postupně uvolnuje a pole zavlazovala .
https://www.youtube.com/watch?v=Qs6QQDLL1AQ
Italský Fiat má v Turině zkušební dráhu na střeše (už se nevyužívá ).
https://www.youtube.com/watch?v=548n6xD-LLo
Auta muže také skladovat na výšku jako VW.
https://www.youtube.com/watch?v=9Q1cDqxGTHk
Tesla továrny mívají víc pater. Evidentně jsi ještě žádnou neviděl.