„Ekologické řady“ vozů koncernu VW jsou mnohdy přijímány se smíšenými pocity. VW Bluemotion, Seat Ecomotion a Škoda Greenline kritizoval například britský týdeník AutoExpress. V reálném provozu se prý hodoty značně odlišují od těch oficiálně změřených. Naproti tomu německý server Auto-Presse.de přinesl test, ve kterém se podařilo papírové hodnoty s rezervou prolomit.
Škoda Fabia Greenline s 1,4l turbodieselovým motorem dosáhla pod taktovkou německých novinářů téměř neuvěřitelné spotřeby 3,2 /100km. Škoda přitom pro mimoměstský provoz uvádí hodnotu 4,1 /100km.
Pravdou ovšem zůstává, že takového výsledku se podařilo dosáhnout v téměř laboratorních podmínkách, a sice na německých a rakouských dálnicích při konstantní rychlosti. Úsek, kde byla rekordní hodnota zaznamenána, měřil 124 km.
zdroj: auto-presse.de
Dokážu jet do práce
Dokážu jet do práce za 3,8 litrů / 100km s obyčejnou 10 let starou Oktávii 1,9 TDI 66 kW , stačí jen jen pomalu – obce 50 mimo 80 a využívat setrvačnost vozidla. Když si nedávám pozor jezdím za 4,5 litru.
Je to jak u elektromobilu,
Je to jak u elektromobilu, vydelte dojezd dvema a mate realnou spotrebu energie pri normalnich provoznich podminkach.
Skoda, ze skodovka nepodporuje tu anglickou hybridni zastavbu, to uz je kapku neco jineho, a co teprve v kombinaci s timhle modelem. I kdyz, co si pamatuji, casti uspor je dosazeno snizenim hmotnosti, coz naklad baterii kapku popira 🙂