V Evropě se za první čtyři měsíce roku 2019 prodalo už více než 163 000 aut do zásuvky. Jen za duben to bylo přes 37 000, což znamená meziroční nárůst o třetinu.
foto: Tesla
Na první příčku žebříčku prodejů aut do zásuvky v Evropě za duben 2019 se po čase opět vyšvihl francouzský elektromobil Renault Zoe (4079). Předběhl tak americký Tesla Model 3 (3738), který ale stále vede v celoročních prodejích (23 322 vs. 15 292).
Na třetím místě s v dubnu umístil elektromobil BMW i3 (2841, za celý rok 11 117) následovaný plug-in hybridem Mitsubishi Outlander PHEV (2351, 12 103). Nissan Leaf 40kWh, u kterého se čeká na příchod 62kWh verze e+, si připsal 2161 prodaných kusů a za letošek má 12 413.
Zajímavá jsou ale i další místa žebříčku. Poměrně dobře si totiž vedly také elektromobily Volkswagen e-Golf (2136, 8366) a především Hyundai Kona Electric (1914, 7992), který se konečně začíná prodávat v zajímavých počtech.
Za duben si elektromobily ukously 65 % koláče a společně s plug-in hybridy zabraly 2,8 % celkového trhu s novými auty. Za celý rok 2019 jsou to zatím v Evropě přesně 3 %. Evropský trh tak letos roste výrazně nad americký.
„Setkal jsem se s mužem, kterému říkají Elon Musk. Už
„Setkal jsem se s mužem, kterému říkají Elon Musk. Už jste o něm slyšeli? Skutečný génius,“ uvedl Netanjahu… „Právě teď s ním jednáme, abychom zjistili, zda můžeme v Izraeli tunel vybudovat,“
https://www.e15.cz/byznys/technologie-a-media/uz-jste-o-nem-slyseli-netanjahu-jedna-s-muskem-o-stavbe-tunelu-1357767
Zajímavé je, že se celkem drží stálice typu Zoe a BMW
Zajímavé je, že se celkem drží stálice typu Zoe a BMW i3. Vezměte si, že to jsou auta stará už 6 let! Ano, zvětšovaly se jim baterky a proběhl menší facelift, ale nic opravdu zásadního se na těch autech nezměnilo. Je to pořád jedno a to samé auto. Hádám, že s takovými prodeji BMW výrobu i3 ještě dlouho nezařízne, protože teprve teď na tom něco vydělává.
Z toho je krásně vidět, že poptávka převyšuje nabídku
Z toho je krásně vidět, že poptávka převyšuje nabídku a prodá se téměř cokoli bez ohledu na cenu či kvalitu. Když nikdo nevyrábí v nějakém větší množství, tak se holt prodávají i tyto „stařešiny“.
Evropa Teslu nezachrání, po první vlně prodeje jen
Evropa Teslu nezachrání, po první vlně prodeje jen klesají. Na největším evropském trhu v Německu (25% všech registrací v EU) je situace doslova tristní. Za pět měsíců zde Tesla prodala produkci jednoho jediného výrobního týdne:
„In Germany, independent market analyst Matthias Schmidt uses electric vehicle subsidy applications to estimate orders.
German Model 3 orders have fallen every month since the first of the year:
January, 911 vehicles;
February, 835;
March, 811;
April, 735
May, 664.
Schmidt said actual sales tend to come in at about 10% above his subsidy-application estimates, but trends have proved consistently accurate.“
Já bych si počkal na oficiální čísla a hlavně na
Já bych si počkal na oficiální čísla a hlavně na úplná čísla. Německo Tesle zatím velmi nepřálo (podpora místních značek, snaha vyšachovat Tesly z dotací pro podporu elektromobility, image jako nevítaná konkurence z US ohrožující tradiční automobilky jakožto motory německé ekonomiky…). Ale i přesto tam uvedením TM3 vzrostly prodeje Tesly meziročně o stovky procent.
Hlavně se z toho nerozplakej 😀
Hlavně se z toho nerozplakej 😀
A přesto se stala nejprodávanějším výrobcem
A přesto se stala nejprodávanějším výrobcem elektromobilů v Německu 😀
Dopad ukončených US subvencí je pro Teslu naprosto
Dopad ukončených US subvencí je pro Teslu naprosto brutální.
In the last five months of 2018, according to InsideEVs figures, Tesla sold 101,700 Model 3s in the U.S.; in the first five months of 2019, it sold 46,425.
Nejsou ukončený jenom snížený.
Nejsou ukončený jenom snížený.
Když už chceš lhát, tak to dělej pořádně a né tak
Když už chceš lhát, tak to dělej pořádně a né tak okatě 🙂
Tady nám někdo „zapomněl“ na zahájení mezinárodních prodejů a i přesto prodeje v USA rychle rostou 😀
A vsiml sis, ze v tom anglickem textu je „poslednich“ pet
A vsiml sis, ze v tom anglickem textu je „poslednich“ pet mesicu 2018, ne „prvnich“?
Jo, všiml
Není nad to, když ten ňouma runner porovnává
Jo, všiml
Není nad to, když ten ňouma runner porovnává prodeje v US před výrazným snížením dotací a zahájením mezinárodních prodejů a po něm 😀
A ještě tak trochu „zapomene“ zmínit, že prodeje za první 2 měsíce Q2 se v USA zdvojnásobily oproti Q1 ;-D
Taky by mohl zmínit, že Tesla v květnu ovládla 60%
Taky by mohl zmínit, že Tesla v květnu ovládla 60% amerického trhu s elektromobily. A to včetně hybridů.
HE3DA má pět miliard na další
HE3DA má pět miliard na další investice
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/vyrobce-baterek-he3da-ma-pet-miliard-na-dalsi-investice-1359467
Opravdu doufám že runner42 uzavřel pozice dokud to šlo a
Opravdu doufám že runner42 uzavřel pozice dokud to šlo a nebo to udělá co nejdříve 🙂
Cena akcií Tesly rychle roste. Vyšly totiž prodeje Tesly v USA za květen. Ještě nejsou známá všechna čísla ostatních automobilek, ale fakticky je jisté, že Tesla prodala více elektromobilů než všechny ostatní automobilky dohromady. A to výrazně. A to nás ještě čeká 3. měsíc kvartálu, kde to budou teprve zajímavá čísla + mezinárodní prodeje 😀
Myslím, že bychom mohli zavřít kapitolu o nedostatku zájmu ze strany zákazníků a otevřít novou „Jak ukojit poptávku“ 🙂
Rozhodně ne. Už jsem psal před několika týdny, že
Rozhodně ne. Už jsem psal před několika týdny, že čekám do začátku července oscilaci okolo 200$.Cover udělám pouze v případě, že cena vyleze výrazně nad tuto hodnotu.
Az prodelate kalhoty budete brecet.
Az prodelate kalhoty budete brecet.
Já teda neshortuju a možná to blbě chápu, ale…
Pokud
Já teda neshortuju a možná to blbě chápu, ale…
Pokud otevřu pozici na ceně přes 300 a pak ji uzavřu na ceně něco přes 200, jak mohu prodělat?
Pokud to správně chápu, tak otevřít pozici znamená půjčit si od někoho akcii (akcie) když jsou drahé, třeba jak bylo těch cca. 350 USD a hned ji za tu vysokou cenu prodat. No a pak čekat a čekat a čekat, jak cena akcie klesá až k těm dnešním cca. 190. Pak akcii koupit a vrátit tomu, kdo mi ji půjčil + malý poplatek za půjčku.
Jak se na tom dá v této situaci, co jsme dnes, prodělat kalhoty? jedině mě napadá, pokud cena akcie raketově vyskočí se dne na den (nebo za krátký čas) do té výše, za jakou si ji shorter koupil. Ale to si snad kažý pohlídá, ne?
Píšete to správně, jen malá korekce – prodělat kalhoty
Píšete to správně, jen malá korekce – prodělat kalhoty teoreticky lze, protože růst akcií nemá teoreticky strop, tudíž pro shortera je tam teoreticky nekonečná ztráta.
Ovšem jak to funguje prakticky ukážu na mém případě:
– Musk otevře hubu
– Očekávání vyženou hodnotu nahoru, např. na 375$
– Já to vyhodnotím jako strop a otevřu pozici, když už to mírně klesá, např. při 365$. Tedy půjčím si a obratem prodám akcie.
– Čekám, až realita sejme Muskovy lži
– Když se hodnota zřítí, nastavím si tzv. cover. To je cenový bod, při jehož dosažení automat akcie nakoupí a já mám jistotu, že je budu moct vrátit za danou cenu. Můj cover bod je aktuálně 240$. Mám tedy garantovaný zisk bod otevření pozice (365$) mínus bod coveru (240$).
Shorter, který otevřel při 300+ $ už má jistotu obrovského zisku, ať se stane cokoliv.
Představy o tom, že mě nějak pálí růst o pár procent, nebo že na shortování Tesly, což je nefungující firma, lze prodělat, jsou opravdu zábavné a máte pravdu, shoter na Tesle teď už prostě prodělat nemůže.
Hm, proč to vysvětlujete na fóru o hybridech? Neměl byste
Hm, proč to vysvětlujete na fóru o hybridech? Neměl byste s tím jít spíš na fóra o akciích a investování?
A co se podívat na první příspěvek vlákna, pepíku.
A co se podívat na první příspěvek vlákna, pepíku.
Co s ním? Sem to prostě nepatří. Ale co už, když to
Co s ním? Sem to prostě nepatří. Ale co už, když to nechápeš, nemá to smysl se s tebou bavit.
OK, díky za vysvětlení. V tomto konkrétním případě už
OK, díky za vysvětlení. V tomto konkrétním případě už tedy prodělat nemůžete, cena šla docela razantně dolů. A ještě když je tam možnost nechat to hlídat automatem…
Ale jak píšete na začátku, je tam možnost velké ztráty, samozřejmě. To když shorter neodhadne trend a namísto poklesu je tam růst.
No já bych zatím moc nejásal, z měsíčních prodejů US +
No já bych zatím moc nejásal, z měsíčních prodejů US + EU vychází, že Tesla prodává cca 4.000ks model 3 týdně. A to zdaleka není tolik kolik bychom si všichni představovali… touhle dobou to mělo být výrazně nad 5000ks/týdně… spíše 7000ks/týdně a plánovat plnou výrobu na 10.000ks týdně. No uvidíme jak to vyjde za kvartál.
A co všechny ostatní trhy mimo US a EU? 7000/týden je
A co všechny ostatní trhy mimo US a EU? 7000/týden je aktuální maximální možná kapacita výroby i kdyby všechno jelo bez chybičky a bez jediné odstávky, realita je již okolo 6000/týden, tedy o 50 % více než píšete. 10 tisíc bude společná výroba s továrnou v Číně.
Někde ti tam chybí Čína. A nově asi dalších 10 zemí 🙂
Někde ti tam chybí Čína. A nově asi dalších 10 zemí 🙂 Navíc zapomínáš, že 3 lodě do EU jsou teprve na cestě a jednu vyložili teprve před pár dny. A to samé v Číně. Těch 3000 kůsů za měsíc v Evropě to jsou čísla jenom za 1 loď.
Mimochodem těžko můžeš očekávat 7000 kusů týdně když tolik jich ani nevyrábějí.
Čerstvě se vyrábí 900 kusů denně a navýšení na 1000 kusů denně se připravuje.
Už zase ty lodě 😀
A které to jsou, ať si je můžeme
Už zase ty lodě 😀
A které to jsou, ať si je můžeme dohledat?
Kde by se tam vzaly lodě? Musk to nosí osobně na
Kde by se tam vzaly lodě? Musk to nosí osobně na zádech.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Uh_GSkShwPPlrE5mOJcrkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0
Super, díky.
Super, díky.
Hustej odkaz :-))))
Hustej odkaz :-))))
noo vypádá to že ty slevy na výprodeje starých modelů
noo vypádá to že ty slevy na výprodeje starých modelů trochu zabraly 😉
https://insideevs.com/news/352626/ev-sales-scorecard-may-2019/
Ty se ještě neprojevily.
Ty se ještě neprojevily.
193USD to je hodně velký růst po tom pádu z 379USD. Už je
193USD to je hodně velký růst po tom pádu z 379USD. Už je to skoro na té původní hodnotě.
To je hodně velký kus ze zhruba 175 za dva dny.
8 procent
To je hodně velký kus ze zhruba 175 za dva dny.
8 procent jenom dneska
No vždyť píšu že jo. Už je to skoro na těch 370ti.
No vždyť píšu že jo. Už je to skoro na těch 370ti.
Na vas fosilni provokatersky trolly tu NENI nikdo opravdu
Na vas fosilni provokatersky trolly tu NENI nikdo opravdu zvedavej.
Jasně trolíku 😀
Jasně trolíku 😀
na 376 to bylo na začátku prosince 2018, takže na těch 178
na 376 to bylo na začátku prosince 2018, takže na těch 178 to klesalo půl roku. Zpět nad 370 to bude taky chvilku trvat, dejte tomu čas.
Wall street analytici už obracejí a dávají TSLA Buy. 8% za 1 den je slušný začátek
dávají TSLA Buy?? kde?
dávají TSLA Buy?? kde?
Např. tady
Např. tady
Co se to děje, milovníci sračkometů dolejzaj na hybrid.cz,
Co se to děje, milovníci sračkometů dolejzaj na hybrid.cz, začali porovnávat prodeje Tesel s prodejena spalovacích popelnic a dokonce počítaj i nějaký lodě. Některý se dokonce začali zajímat i vo ekologii a energetiku. Kam ten svět spěje? :))))))
Co uz. Niekto ich musel donutit aby zmenili myslenie a uz ho
Co uz. Niekto ich musel donutit aby zmenili myslenie a uz ho menia. O pat rokov ten co bude mat ropaka bude za socku co sa vozi na veteranovi.
Třeba Mareček co tak miloval svůj Volvo rakovinomet má
Třeba Mareček co tak miloval svůj Volvo rakovinomet má teď hybrida. Ňákej posun tady je. 😀
Za pět let, určitě? Hm… A myslíte to v ČR, SR nebo
Za pět let, určitě? Hm… A myslíte to v ČR, SR nebo obecně Evropa, svět?
Tak v tom případě bude za pět let většina lidí za socku, protože i za pět let bude většina lidí jezdit ve spalovacím autě. To se s vámi klidně vsadím 🙂 V ČR a východní Evropě zcela určitě a lepší to nebude ani třeba v Německu a na západě obecně. Stačí si uvědomit, že dnes se drtivá většina aut prodává jako spalovák a pochybuji, že do 5 let je všichni ti lidi vymění za EV. jedinou výjimkou je Norsko, tam to platit může.
protože na autocézet před měsícema krachla diskuze
protože na autocézet před měsícema krachla diskuze protože grafik to tam zpizdil a vedení odmítlo napravit a tak jsem ty chudáky pozval sem k nám profíkům na vyučení 😉
Ty dolejzáš třeba na autorevue, takže by ti takové
Ty dolejzáš třeba na autorevue, takže by ti takové chovaní mělo být blízké. A spousta jiných tam chodí taky. Leč co u jednoho vadí, je u druhého v pořádku.
Já už jsem tam dávno stejně jako tady, narozdíl vod tebe
Já už jsem tam dávno stejně jako tady, narozdíl vod tebe ty ťuňťo. Co tam máš za další moudrej poznatek? 😀
Kde je tabulka?? TADY JE TABULKA!!
Kde je tabulka?? TADY JE TABULKA!! :))
https://1.bp.blogspot.com/-1nxtcfj9mTE/XO7YSTdlYTI/AAAAAAAAB30/aNHC4FZzdOAjqHGs4Y5od0WAM_UiwqFkwCLcBGAs/s1600/EUR.PNG
noo proti americkým prodejům … 😉
https://insideevs.com/news/352626/ev-sales-scorecard-may-2019/
Koukám že nízké prodeje Tesly tady spoustu lidí
Koukám že nízké prodeje Tesly tady spoustu lidí rozpalují do nepříčetnosti.
To spíše trolíci jako jsi ty
To spíše trolíci jako jsi ty
To je nějaká obsese, že každý kdo má jiný názor je pro
To je nějaká obsese, že každý kdo má jiný názor je pro tebe troll.
Každopádně dnes tu bude veselo.
Nejde o tvůj názor, ale o tvoje lži.
Nejde o tvůj názor, ale o tvoje lži.
Konkrétně? To že boty a trakař nejsou to samé? Spousta
Konkrétně? To že boty a trakař nejsou to samé? Spousta lidí se ti to tu snažila marně vysvětlit, leč nepodařilo se.
Konkrétně?
Tvoje lež: Prodeje Tesly jsou malé.
Realita:
Konkrétně?
Tvoje lež: Prodeje Tesly jsou malé.
Realita: Tesla je s obrovským náskokem nejprodávanější prodejce elektromobilů v Evropě.
Faktem je, že buď jsi trol, nebo jsi lhář.
Ale prodeje Tesly jsou skutečně malé. Jen ty to
Ale prodeje Tesly jsou skutečně malé. Jen ty to nedokážeš pochopit a přijmout. Pokud se tedy shodneme na tom že Tesla je automobil. O tom že je Tesla leader ve svém segmentu a prodává nejvíc se s tebou nikdo nepře. Z hlediska celkových prodejů je ale její výroba stále zanedbatelná.
Rekordní prodeje nazve malými pouze lhář nebo trolík, tak
Rekordní prodeje nazve malými pouze lhář nebo trolík, tak už si pro jednou vyber co vlastně jsi.
Srovnávat prodeje elektromobilů, které teprve raketově rostou s prodeji spalováků, které se tu prodávají 100 let může jenom obvzláště jednoduchý jedinec. Zvláště pak u článku, který popisuje statistiky prodejů elektromobilů.
A to má Tesla rekordní prodeje i přesto, že má na Modelu 3 20 procentní marži a ostatní je prodávají za nulovou marži nebo i se ztrátou, jenom aby neplatili pokuty. A přesto ani takto dotované elektromobily konkurence nejsou schopny obstát.
Snažim se ti to vysvětlovat fakt polopaticky a ostatní
Snažim se ti to vysvětlovat fakt polopaticky a ostatní též, ale kde nic není ani čert nebere. Tvé splynutí s teslou zdá se až poněkud nezdravé. Měj se fajn.
Hlavně prosímtě nic nevysvětluj. Na to ti nestačí
Hlavně prosímtě nic nevysvětluj. Na to ti nestačí mozková kapacita.
Opravdu přijít na článek o statistikách prodejů elektromobilů a začít srovnávat s prodeji spalováků, to už chce řádně prázdného ducha.
Říká se tomu automobilový trh. Tesla je na něm vzhledem
Říká se tomu automobilový trh. Tesla je na něm vzhledem ke své valuaci pitoreskně bezvýznamná.
Elektromobily přímo soutěží se spalovacími automobily. Nic jako samostatný elektromobilní trh neexistuje.
Žádná automobilka s automobilovým trhem v posledních
Žádná automobilka s automobilovým trhem v posledních deseti letech nezamávala tak jako Tesla. Možná má relativně malé prodeje, ale má něco, co ostatní nemají.
Co? Gigantický dluh?
Co? Gigantický dluh?
Takový Ford nebo GM mají dluh 10x vyšší a VW 15x.
Takový Ford nebo GM mají dluh 10x vyšší a VW 15x.
Podle vašich,v nedávné minulost, až hysterických reakcí
Podle vašich,v nedávné minulost, až hysterických reakcí na každý článek o elektro na autorevue, jsem se domníval, že vás toto téma nezajímá a máte k němu, poté co vám v mládí přejel nohu el.vozík celoživotní odpor. Mohl by jste mě, a ostatním vysvětli proč jste tady poslední dobou se svým klonem A12C pečenej vařenej?Buď sem chodíte trolit nebo to děláte za prachy, doufám,že nechodíte např. na diskuze o pletení, kde jim radíte, že vlna a svetry jsou špatné, nemají budoucnost atd.
„Rekordní“ je metrika vtažená k subjektu, „Malý“ je
„Rekordní“ je metrika vtažená k subjektu, „Malý“ je metrika vztažená k trhu.
Proto může být prodej rekordní i malý současně.
Tak porovnaj trhy a kto ma teda velke predaje EV?
Tak porovnaj trhy a kto ma teda velke predaje EV?
Nikdo.
Nikdo.
Takze si nam tu prisel vsem vysvetlit, ze Tesla neprodava
Takze si nam tu prisel vsem vysvetlit, ze Tesla neprodava tolik aut jako Toyota nebo VW? Jestli toto sou tvoje nejvetsi moudra, tak teda panbuh s tebou.
nejspíš oboje a k tomu provokatér… nejlepší na posty
nejspíš oboje a k tomu provokatér… nejlepší na posty vůbec nereagovat
Kazdy den je tu veselo, ked tu pisu trolovia-sasovia.
Kazdy den je tu veselo, ked tu pisu trolovia-sasovia.
ne to není obsese ani pravidlo, to je system. Profláklej
ne to není obsese ani pravidlo, to je system. Profláklej cucák jako ty co už 3krát prokázal svoje trolí schopnosti se nadále už automaticky hází do jednoho pytle s trolama 🙂 To víš ftáku uotvíráku jen registrace nestačí abys tady mohl perlit, je počeba mít taky trochu fpalice nasrrrr ;)))
PS: odtrolení 1ní level stojí 10x tolik tzn. 30 pozitivních mouder od tebe tak naval 🙂
Skor malo Tesiel sa dovaza do EU. Skoda ze Musk nemal este
Skor malo Tesiel sa dovaza do EU. Skoda ze Musk nemal este peniaze na vybudovanie zavodu aj v EU. Takto musime cakat az sa trh v USA a Cine nasyti. Dovtedy sem budu chodit iba auta v tisickach.
3000 Modelů 3?
Tesla je v hajzlu 😀
3000 Modelů 3?
Tesla je v hajzlu 😀
Ale v EU nie na celom svete. Bohuzial Tesla nestiha vyrabat.
Ale v EU nie na celom svete. Bohuzial Tesla nestiha vyrabat. Trh je defacto stale prazdny.
No to sice tak obecne rika, ze tesla nestiha vyrabet, ale s
No to sice tak obecne rika, ze tesla nestiha vyrabet, ale s tim moc nekoresponduje to, ze ma ultra kratke dodaci doby, neustale sachuje s cenikem apod – takhle se nekdo kdo ma velky pretlak poptavky na kapacitou vyroby zpravidla nechova….
Tak ale preco tu potom ludia vyplakavaju kedy zacne Tesla
Tak ale preco tu potom ludia vyplakavaju kedy zacne Tesla predavat na CZ a SK? Podla mna maju dopyt ovela vacsi nez si predstavovali a v tom je ten problem. Neodhadli trh a sli nan s autom, ktore vtedy este nemohli vyrobit v dostatocnom mnozstve.
No tech otazniku je dost ze, proc neotevreli trhy, ktere
No tech otazniku je dost ze, proc neotevreli trhy, ktere nemaji obchodni zastoupeni je otazne – treba nemaji dostatecnou kapacitu na predavani aut v Tilburgu? Kdo vi.
Kazdopadne automobilka, ktera nestiha vyrabet zpravidla vypada jinak – s cenou nema duvod hybat, cekaci doba na nejzadanejsi modely je klidne rok, ne 4 tydny….
Kde je pravda ale vi jen lidi v Tesle, a verejne se realny stav veci clovek zpravidla nedovi…
A co potom takový Volkswagen? 2000 eGolfů. VW je zero 😀
A co potom takový Volkswagen? 2000 eGolfů. VW je zero 😀
Jenomže VW kromě toho eGolfu prodává obrovská kvanta
Jenomže VW kromě toho eGolfu prodává obrovská kvanta spalovacích aut. Tudíž není na eGolfu závislý ekonomicky a je mu prakticky jedno, kolik jich prodá. No… úplně jedno ne, ale stačí když jich prodá tolik, aby mu to pomohlo dosáhnout dobré emisní průměry na flotilu. Takže žásný stres jako u Tesly.
Tesla je jednička v prodejích elektromobilů. Prodala o 50
Tesla je jednička v prodejích elektromobilů. Prodala o 50 procent více aut než nejbližší konkurent v pořadí, který stojí polovinu a je to o 2 třídy menší auto. Takže teď začneme Tesle vyčítat, že neprodává spalováky jo? 😀
Myslim že nechápete nebo spíš nechcete chápat podstatu
Myslim že nechápete nebo spíš nechcete chápat podstatu sdělení.
Taky mi to tak přijde… 🙂
Taky mi to tak přijde… 🙂
Umíte číst? Nic nevyčítám, ani nezpochybňuji, že Tesla
Umíte číst? Nic nevyčítám, ani nezpochybňuji, že Tesla je jednička v EV. Jenom říkám, že aby uspěla, musíprodávay víc. Ostatně, to řekl i samotný Musk, proto ty jeho snahy o navyšování výroby.
A to, že VW není odkázaná jenom na EV, je taky fakt. Takže těch 2000 eGolfů je z jeho pohledu dostatečný počet, kdežto u Tesly je necelých 4000 zoufale málo. Chápeme se už konečně? 🙂
A myslíte, že nikdo neví, že Tesla musí prodávat více?
A myslíte, že nikdo neví, že Tesla musí prodávat více? Samozřejmě že to je všem jasné. A taky prodává více. Každý rok prodá výrazně více než rok předchozí. Chtělo by to rychlejší růst, ale už tak roste násobně více než kdokoliv jiný v oboru.
A právě že extrémní růst se podepisuje na finanční bilanci, protože veškeré přijmy jdou do růstu.
Porovnáváte evropské prodeje evropské automobilky s
Porovnáváte evropské prodeje evropské automobilky s evropskými prodeji americké automobilky, takže žádná zoufalost se nekoná.
+1
Kolik se prodalo Zoe v Americe vs Tesla 3?
V Asii?
+1
Kolik se prodalo Zoe v Americe vs Tesla 3?
V Asii?
Přesně 0 🙂 Evropským rekordmanem z BEV v USA za duben je
Přesně 0 🙂 Evropským rekordmanem z BEV v USA za duben je e-Golf se 400 kousky.
v květnu už jen 260, přejela ho i3 se 430 kusy
v květnu už jen 260, přejela ho i3 se 430 kusy
Otázka je proč prodává tesla tak málo? Měla to být
Otázka je proč prodává tesla tak málo? Měla to být revoluc v dopravě. Buď není schopná výrábět více, nebo jsou ty auta předražené , nebo kombinace obojího?
Sorry, ale troly ignoruju.
Sorry, ale troly ignoruju.
Jako promiň jestli jsem se tě nějak doktnul o tesle moc
Jako promiň jestli jsem se tě nějak doktnul o tesle moc nediskutují protože ji nemám ani nijak zatím neplánuju ji mít ,ale položil jsem jen dotaz. Že překoná staré zoe teslu tak mě to hlava nebere. /i když se v zoe jezdí hezky/
Jinak nejsu troll jsme zapálený elektromobilsta počítám se nějak do politického středu.
na důkaz sem napsal tenhle článek ja troll ?
http://www.hybrid.cz/esky-elektromobilni-nadsenec-si-postavil-vlastni-chytrou-nabijecku-ktera-komunikuje-s-autem
Tak jestli tě opravdu zajímá odpověď, tak důvodů proč
Tak jestli tě opravdu zajímá odpověď, tak důvodů proč Zoe překonalo Teslu existuje hned několik.
1) Stále je to druhý nejlepší výsledek
2) Zoe 2x levnější a o 2 třídy menší auto
3) Tesla nemá v Evropě továrnu na Model 3, takže to všechno musí dovážet z USA. Tesla přiváží auta v kvartálních vlnách. První měsíc kvartálu se doprodávají dodávky z minulého kvartálu. Druhý měsíc není moc co prodávat, protože žádná auta už nezbyla a obvykle toho zatím moc nedovezli a 3 měsíc kvartálu začínají prodeje na plno. Teď začal 3. měsíc. Do Evropy tento kvartál dorazila jenom 1 loď pro prodeje. Druhá dorazila před týdnem a ta už se na prodejích nepodílela. Další 3 lodě jsou na cestě
Já to beru asi jsem se nechal unést kolegy.
Nicméně když
Já to beru asi jsem se nechal unést kolegy.
Nicméně když před lety začínala Tesla 3 , tak jsem myslel že to bude jinej hukot. Skoro jsem litoval , že jsme koupil zánovního Mieva, jestli jsem raději neměl počkat na Teslu3.
Pro zajimavost k tem vlnam prodeju.
9.4. Jsem byl v Tesle
Pro zajimavost k tem vlnam prodeju.
9.4. Jsem byl v Tesle Norimberk a nebylo tam k hnuti. Nove trojky stali vsude kam se postavit dali vcetne vsech travnatych ploch okolo.
15.5. Jsem tam byl znovu a stalo tam par kousku vetsinou na znackach. Jinak vsechno vyprodano.
Co by za to dali prodejci spalováků. Denně jezdím kolem
Co by za to dali prodejci spalováků. Denně jezdím kolem spalovacích prodejen, denně plné aut. Již dlouho stojících.
Jj.
Z toho co jsem mel moznost videt to vypada, ze zatim stale
Jj.
Z toho co jsem mel moznost videt to vypada, ze zatim stale limituje prodeje vyrobni/prepravni tempo.
Chytropd Mareček nám to zase vysvětlil.
Chytropd Mareček nám to zase vysvětlil.
To by si chtěl, ale smůlinka, projedeš v těch akciích
To by si chtěl, ale smůlinka, projedeš v těch akciích gatě.
Tesla se pohybuje tak aby nepadla na hubu a přitom rostla, balancuje na bezpečné hraně. A už je tak velká pro spoustu hráčů, že nemůže padnout.
Těch co nemohli padnout už bylo… a dnes si na ně nikdo
Těch co nemohli padnout už bylo… a dnes si na ně nikdo ani nevzpomene.
Teď jsem to nesledoval. Akcie Tesly už zase vyskočili o těch 40% na původní hodnotu? Jestli jo tak runner fakt prodělal.
Edit: Tak ne člověče, akcie tesly jsou na 178.97 USD. Takže runner spíš asi hodně vydělává.
Myslíš Nokii, Kodak, VW, Fiat….
Myslíš Nokii, Kodak, VW, Fiat….
tam se mění ten procentní základ takže zpátky to není
tam se mění ten procentní základ takže zpátky to není 40% ale třeba 70%
Jo na těch 3 akciích co šortuje má vejvar jako prase. To
Jo na těch 3 akciích co šortuje má vejvar jako prase. To jo. 😀
Ach ta matematika uz zase.
Nepise se tam 3000, ale 3738. To je
Ach ta matematika uz zase.
Nepise se tam 3000, ale 3738. To je docela rozdil.
Vase obchodovani s akciemi musi byt terno.
To je obrovskej rozdíl. Na to že spalovací motor je mrtvá
To je obrovskej rozdíl. Na to že spalovací motor je mrtvá technologie kterou nikdo nechce se mi to ale pořád zdá dost málo.
Prodeje spalováků rok od roku klesají a klesají a jinak
Prodeje spalováků rok od roku klesají a klesají a jinak tomu nebude.
V takové Číně už mají elektromobily 5 procent trhu a roste to a roste a jinak tomu taky nebude 🙂
A daval si pozor ve skole, kdyz se probiralo zaokrouhlovani?
A daval si pozor ve skole, kdyz se probiralo zaokrouhlovani? Kdyz uz chces zaokrouhlovat nemyslis ze je lepsi 3738 zaokrouhlit na na 4k nez 3k ? 🙂
Ja ho aj docela chápem. Ropáci sa musia navzájom
Ja ho aj docela chápem. Ropáci sa musia navzájom podporovať, aj keď to niekedy moc nevyjde :-))
Nie ze ju nikto nechce. Chcu ju automobilky predat tebe. Aby
Nie ze ju nikto nechce. Chcu ju automobilky predat tebe. Aby na tebe poriadne zarobili na technologii, ktora sa uz roky prakticky nezlepsuje a preto je pre vyrobcu lacna.
Otazne je ci ty platis dostatocne do zdravotneho systemu za to, ze zabijas ludi.
Spalovací motor mrtvá technologie rozhodně není a dlouho
Spalovací motor mrtvá technologie rozhodně není a dlouho nebude. Jako záložní generátor a zdroj el. energie při spalování CNG ho budeme potřebovat ještě hodně dlouho u nabíjecích stanic v zimě za každou vesnicí u solárního pole pro udržování energie v bateriích.
spalovací šit už je prostě spalovací šit
spalovací šit už je prostě spalovací šit ;))
https://youtu.be/URUcPWLLhkM?t=213
A můžeš mít i nový vůz od Toyoty. Můžeš mít
A můžeš mít i nový vůz od Toyoty. Můžeš mít technologie budoucnosti. Můžeš stát 100m od čerpací(plnící) stanice a stejně nikam nedojedeš.
Proč?? Protože to udělalo jedno velké bum.
http://www.hydrogenfuelnews.com/chemical-plant-explosion-in-california-leaves-hydrogen-car-drivers-without-fuel/8537653/
To si mě dostal. Myslíš, že to bude stačit?
To si mě dostal. Myslíš, že to bude stačit?
Nejde o to jestli je to hodne nebo malo. Jde o tok jak umi
Nejde o to jestli je to hodne nebo malo. Jde o tok jak umi pocitat lide tveho smysleni.
A od toho se odviji vypovidajici hodnota tvych nazoru.
Byl jste uz v Pze v Tesla servisu ?
Byl jste uz v Pze v Tesla servisu ?
Ja ne. Kolega s Skem.
Ja ne. Kolega s Skem.
Diky.Jak to tam vypadá.Mají k dispoz.náhr.vozy zdarma ?
Diky.Jak to tam vypadá.Mají k dispoz.náhr.vozy zdarma ?
Moc jsme se o tom nebavili. Prej stejnej pristup jako jinde.
Moc jsme se o tom nebavili. Prej stejnej pristup jako jinde. Nahradni auto nepotreboval. Objednaci lhuta byla dlouha, prej tam meli prvni den po otevreni blazinec.
Poslední měsíc kvartálu bude asi Tesla zase dominovat. Na
Poslední měsíc kvartálu bude asi Tesla zase dominovat. Na cestě je několik lodí.
To tvrdili i na konci března. Takže kde jsou ta auta, co
To tvrdili i na konci března. Takže kde jsou ta auta, co plavala na konci března do Evropy?
23322 zatím za letošek je málo? A to začali později.
23322 zatím za letošek je málo? A to začali později.
Jezdí po evropských silnicích 😀
Je toho nějakých 23.000
Jezdí po evropských silnicích 😀
Je toho nějakých 23.000 kousků
Fandové Tesly tvrdili, že Evropské prodeje v Q1 byly
Fandové Tesly tvrdili, že Evropské prodeje v Q1 byly ovlivněny dopravou – tedy že desítky tisíc nestihla Tesla dodat do konce kvartálu.
Ptám se tedy, kde jsou tato auta a proč nejsou v číslech prodejů z dubna. Pořád plavou?
To se ti něco jenom pomotalo. Z toho si nic nedělej.
Tesla
To se ti něco jenom pomotalo. Z toho si nic nedělej.
Tesla měla v Q1 na celém světě v transportu 10.000 Modelů 3. Tedy ne desítky tisíc v Evropě.
Tak neviem o akych desiatkach tisic mesacne pises. Tesla podla
Tak neviem o akych desiatkach tisic mesacne pises. Tesla podla mna vyraba nejakych 20 tisic aut mesacne a to pre cely svet. Jednoducho nema sancu uspokojit tolko poziadaviek. A prekvapim ta, nebudu toho schopni ani ropaci ked prejdu na EV.
njn když stojí 1.5-2M tak nemůžou čekat pořád obří
njn když stojí 1.5-2M tak nemůžou čekat pořád obří prodeje, ty zájemci se časem vyčerpají, chtělo by to začít vozit verze za 1-1.2M a do budoucna přijít s vozem nižší střední třídy za 750k jinak ty prodeje nezvednou
Na to zatím nemají dost baterek, víc jim teď Panasonic
Na to zatím nemají dost baterek, víc jim teď Panasonic není schopen dodat. Co by z toho měli dodávat levnější auta s menší marží když nemůžou uspokojit ani poptávku po těch dražších?
Tak to jsem hrozně zvědavý kde Tesla udala ten rekordní
Tak to jsem hrozně zvědavý kde Tesla udala ten rekordní počet aut o kterém se nedávno zmínil Musk. Když v Evropě je to taková bída. Musím říct, že až trochu šok, čekal jsem minimálně 10-15tis prodaných modelů 3!
V Evropě je to bída? Jako myslíš, že nejprodávanější
V Evropě je to bída? Jako myslíš, že nejprodávanější elektromobil je bída?
Ano, je to bída. Ostatní automobilky totiž prodávají i
Ano, je to bída. Ostatní automobilky totiž prodávají i jiné modely a nejsou ekonomicky závislé na elektrice, jako Tesla.
To je jako tvrdit, že prodejce bot má bídné prodeje,
To je jako tvrdit, že prodejce bot má bídné prodeje, protože neprodává trakaře 😀
Ne, to opravdu není 🙂 Tesla prostě prodává jenom EV a
Ne, to opravdu není 🙂 Tesla prostě prodává jenom EV a tak jich musí prodat zhruba tolik, co ostatní automobilky prodají spalovacích + EV aut dohromady (v tom segmentu), aby jim to dávalo ekonomický smysl. Nedělejte ze sebe hlupáka, že tomu nerozumíte… 🙂
Tesla je nejrychleji rostoucí automobilka na světě, tak ji
Tesla je nejrychleji rostoucí automobilka na světě, tak ji začneme vyčítat, že neprodává tolik jako VW se skoro stoletou tradicí 😀
Já nic nevyčítám, je mi to jedno. Jenom říkám, že je
Já nic nevyčítám, je mi to jedno. Jenom říkám, že je to málo a že ostatní mají výhodu, protožeprodukují a spalováky, ze kterých mají zisky. To tesla jaksi nemůže, o to víc se musí snažit v EV.
Ano, ostatní mají výhodu. Obrovskou výhodu – obrovské
Ano, ostatní mají výhodu. Obrovskou výhodu – obrovské finanční ,technologické a lidské zázemí. Ale jako neúspěch to nelze v žádném případě nazvat. Právě naopak. Před 5 lety tvrdili analytici, že Tesla v žádném případě nemůže vyrábě ani polovinu toho, co dneska reálně vyrábí. Tesla je nejrychleji rostoucí firma na světě (mezi firmama s tržbama přes 100 miliónu dolarů ročně). Roste rychleji než Amazon a než Microsoft v 90. letech.
Tohle je všechno jenom ne neúspěch.
Ale jo, určitě je to úspěch, ale zatím je to málo… a
Ale jo, určitě je to úspěch, ale zatím je to málo… a taky proto se pořád potácejí nad propastí. I Musk už jednou přiznal, že byli kousek od bankrotu.
Je vám jasné, že se tady srovnávají elektromobily a ne
Je vám jasné, že se tady srovnávají elektromobily a ne automobilky jako celek? Opravdu chcete srovnávat Toyotu s Teslou? Srovnávejte její elektromobilní část.
Tesla se potácí na pokraji existence od svého vzniku. Tohle není žádná vyjímka. A je to dáno tím, že zatímco ostatní stagnují, tak Tesla extrémním způsobem roste a to vyžaduje obrovské investice.
Ty mas solid gulas mezi usima. Tvoji logikou by Porshe muselo
Ty mas solid gulas mezi usima. Tvoji logikou by Porshe muselo prodat tolik aut co Skoda aby jim to davalo ekonomicky smyl.
Psal jsem v tom segmentu, blbečku 🙂
Psal jsem v tom segmentu, blbečku 🙂
A ony snad vsechny automobilky v tomto segmentu prodavaji
A ony snad vsechny automobilky v tomto segmentu prodavaji stejne velke objemy aut? Zkus na chvili zapnout ten bordel co mas mezi usima a uvedomit si, ze kazda automobilka je jinak velka a produkuje jine objemy auto a klicovy parametr neni objem produkce nybrz velikost marze na kazdem aute.
Tradiční automobilky prodávají elektromobily za nulovou
Tradiční automobilky prodávají elektromobily za nulovou marži jenom aby nemusely platit pokuty a přesto jejich elektromobily nejsou konkurenceschopné s Teslou.
Tak jsem se vyjádřil špatně…
Prostě musí vyrábět
Tak jsem se vyjádřil špatně…
Prostě musí vyrábět víc, aby dosáhla ziskovosti. Její prodeje nemůžou být srovnávány jenom s prodeji elektromobilů od konkurence. Protože ta konkurence vyrábí i spalováky, na kterých má zisky, nejenom EV. Už je to takto lepší?
Ne neni to lepsi, furt to stoji zahovno. Nemusi vyrabet vic.
Ne neni to lepsi, furt to stoji zahovno. Nemusi vyrabet vic. Tesla muze byt ziskova ze dne na den, staci aby zacala stagnovat jako ostatni automobilky a spokojila se s market share ktery ma doted.
Tak nic, no… vidím, že s vulgárním Tesla fanatikem nemá
Tak nic, no… vidím, že s vulgárním Tesla fanatikem nemá vůbec smysl diskutovat. Hezký den 🙂
Zkus si cist po sobe co pises, pak mozna prijdes na to, kdo
Zkus si cist po sobe co pises, pak mozna prijdes na to, kdo zacal prvi druhemu nadavat do blbecku. Hezky den vulgarni anti-Tesla fanatiku 🙂
Toto byla tvoje první reakce na mě:
„Ty mas solid gulas mezi
Toto byla tvoje první reakce na mě:
„Ty mas solid gulas mezi usima.“
Až potom jsem zareagoval ve stejném duchu.
No aspoň ti nenadávál do blbečků.
No aspoň ti nenadávál do blbečků.
Napsat někomu, že má guláš mezi ušima je urážka. Na to
Napsat někomu, že má guláš mezi ušima je urážka. Na to jsem reagoval adekvátně, si myslím. Z jeho strany mohla přijít spíš připomínka, že se pletu, že je to jinak, že prostě to špatně chápu a já bych to vzal, v pohodě… nikdo nevíme vše a nikdo není neomylný. Ale tyto fanatické, povýšené a urážlivé reakce spíš vypovídají něco o něm. A takových se tady najde víc, takže pak je lepší je ignorovat.
souskoooo, von mi rozslapnul babovicku….
souskoooo, von mi rozslapnul babovicku….
Vzdyt si sam nokec priznal ze pises sracky. Asice ze tady
Vzdyt si sam nokec priznal ze pises sracky. Asice ze tady zaplevelujes diskuzi nesmyslnyma kecama o tom jak Tesla musi mit stejne prodeje EV jako ostatni automobilky maji ICE+EV jinak nemuze byt ziskova. Jak jinak bys to nazval nez totalni gulas mezi usima? Holt si zvykej ze tve ciny maji nasledky, budes to do zivota potrebovat.
Nic si z toho nedělej. Tihle ti trolíci jsou dneska nějací
Nic si z toho nedělej. Tihle ti trolíci jsou dneska nějací nabuzení, když má Tesla rekordní prodeje 🙂
Dneska jsou asi nějaké skrvny na slunci.
Dneska jsou asi nějaké skrvny na slunci.
Občas je až zarážející jak si dokážete pozměnit
Občas je až zarážející jak si dokážete pozměnit realitu.
Svoboda je otroctví. Válka je mír.
Napodobne
Napodobne
V tom máš docela praxi, jak tak sleduju.
V tom máš docela praxi, jak tak sleduju.
Vytáčí tě to?
Blbý co.
Už si nehraješ na eko s tou
Vytáčí tě to?
Blbý co.
Už si nehraješ na eko s tou spalovací popelnicí? Nic jinýho jsme nečekali.
Nevytáčí, proč? Kecy nějakého Tesla fanatika mě těžko
Nevytáčí, proč? Kecy nějakého Tesla fanatika mě těžko vytočí.
A na eko si nehraju, proč? Mě nezajímá ekologie, já chci na svoje potřeby odpovídající auto a to současné mi to splňuje, takže jsem spokojený.
Není to Premium z roku 2013 už trochu vojetý? Teda spíš
Není to Premium z roku 2013 už trochu vojetý? Teda spíš dost volítaný?
No a co že už není nové? Slouží dobře, je to velké a
No a co že už není nové? Slouží dobře, je to velké a pohodlné auto, bezpečné a na dlouhé trasy pro mě ideální. Nevyměnil bych za novou Octávku a za nového Ioniqa už vůbec 🙂
Tak rozhodně chválím ježdění starým vozem co funguje,
Tak rozhodně chválím ježdění starým vozem co funguje, nemusí se vyrobit další nový, to je největší zátěž.
A že nemáte na Ioniqa ani peníze ani odvahu, za to vás neodsuzuju, jednou budou i ojetý a až budou všichni okolo jezdit na slunce, taky to pochopíte a něco pořídíte.
Tuhle jsi tvrdil že provozuješ 100 spalovacích popelnic.
Tuhle jsi tvrdil že provozuješ 100 spalovacích popelnic.
Já ani nikde kategoricky netvrdil, že budu pořád jezdit ve
Já ani nikde kategoricky netvrdil, že budu pořád jezdit ve spalovacím autě. Ale teď momentálně mé nároky splňuje to auto co mám. Až budu mít jiné nároky a až se elektromobily trochu zlepší, pak zvážím.
Na Ioniqa bych i ty peníze měl (teď je Ultimate za 800), ale nechce se mi cestou do DE trávit hodinu a půl na nabíječce. A i ekonomicky a pohodlím je pro mě ten Lexus momentálně lepší volba 🙂
OK ale ak ta uvidim niekde dymit s tym popolnikom pretoze si
OK ale ak ta uvidim niekde dymit s tym popolnikom pretoze si musel niekoho na emisnej uplatit aby si presiel, tak ta dam tvoju fotku na nejake forum, kde rodicia diskutuju o rakovine svojich deti.
To si opravdu myslíš, že 6 let starý hybridní Lexus s
To si opravdu myslíš, že 6 let starý hybridní Lexus s poctivým a pravidelným servisem neprojde měřením emisí a že je potřeba někoho uplácet? Nebo jaks to myslel?
Měl jsem i dieslové auto a i s tím jsem byl po šesti letech a cca. 200 tisíc km na emisích a prošlo úplně v pohodě a bez úpltaku. Samozřejmě, nejen emisemi, ale i technickou kontrolou.
Nerozumím, co to tady blekotáš 🙂
Technologie Clean Diesel?
Technologie Clean Diesel?
Ne, teď mám hybrid.
Předtím diesel od Volva, prošel
Ne, teď mám hybrid.
Předtím diesel od Volva, prošel emisní v pohodě.
Další dotaz?
.
.
Mezi trakařem a botou vidím drobný ale podstatný rozdíl.
Mezi trakařem a botou vidím drobný ale podstatný rozdíl. Mezi autem a autem moc ne. Vám je jedno jestli si obujete botu nebo trakař? 🙂
No já vidím mezi spalovákem a elektromobilem taky drobný,
No já vidím mezi spalovákem a elektromobilem taky drobný, ale podstatný rozdíl 😀
Ale pořád jde o stejný typ výrobku se stejnou funkcí. Jen
Ale pořád jde o stejný typ výrobku se stejnou funkcí. Jen se liší pohon. No ne?
Z hlediska automobilky je to prostě auto, které musí
Z hlediska automobilky je to prostě auto, které musí vyrobit a se ziskem prodat. Takže je úplně jedno, na co jezdí. A prodávat „pár kusů“ a čekat, že budu ziskový, prostě nejde. Ostatně, stačí se podívat na cýsledky Tesly za 1Q 2019.
Překonat konkurenta o 50 procent v Evropě a v USA prodat
Překonat konkurenta o 50 procent v Evropě a v USA prodat tolik co všichni ostatní dohromady a mít nejlepší světové prodeje, to těžko lze nazvat „pár kusů“
Koncern VW a třeba i Toyota prodají ročně kolem 10
Koncern VW a třeba i Toyota prodají ročně kolem 10 milionů aut, takže to, co prodá Tesla, je opravdu s nadsázkou „pár kusů“. Ostatně, i samotný Musk řekl, že musí prodávat víc, jinak nedosáhnou ziskovosti. proto se neustále snaží navyšovat výrobu. Otázka je, jestli bude dlouhodobě odbyt.
Ale je hezké, že srovnáváte Teslu s VW nebo Toyotou. Kdo
Ale je hezké, že srovnáváte Teslu s VW nebo Toyotou. Kdo by to před pár lety řekl, že? 🙂
No vida jak si Mareček tu Teslu považuje, už její prodeje
No vida jak si Mareček tu Teslu považuje, už její prodeje porovnává dokonce i s prodejema spalováků. :)))