Elektrický supersport Tachyon Speed: 1250 koní, šest elektromotorů

Jan Horčík - 27 Listopad 2017

Tachyon Speed, prototyp elektrického supersportu, který si nechal navrhnout E.ON od společnosti RAESR, má nejen mimozemské vzezření, ale i parametry.auto elektromobil supersport hypercar Tachyon Speed

"Hyperauto" Tachyon Speed má šest elektromotorů a max. rychlost téměř 400 km/h
foto: E.ON

E.ON nedávno spustil globální reklamní kampaň na podporu elektromobility. V doprovodném videu ukázal několik úžasných elektromobilů, včetně zakázkového supersportu Tachyon Speed.

Auto vyvíjí kalifornská společnost Rice Advanced Engineering Systems and Research (RAESR) už od poloviny roku 2012. Připomíná Batmobil nebo stíhačku - z dobrých důvodů.

Cílem vývojářů bylo minimalizovat aerodynamický odpor. I proto zvolili tandemový posez. Přesto je ale tento koeficient na hodnotě 0.39 (Tesla Model S má 0.24)

Kombinovaný výkon šesti (!) elektromotorů je 1250 koní a točivý moment činí 4948 Nm. Karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken. Díky tomu auto váží pouze 1338 kg.

Z 0 na 100 km/h zrychlí auto během tří sekund. Z 0 na 193 km/h za méně než sedm sekund. Maximální rychlost je 386 km/h. Jako u každého elektromobilu je však také u Tachyon Speed nejdůležitější dojezd. Ten má v běžném městském provozu činit 241 km.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Pepa

No fajn,jako hračka pro fajnovky skvělé!
Mnohem víc se těším na Zoe nebo něco podobného za rozumnou cenu.
U mne i Twizy má větší význam než Tachyon.

---

Pepa

Obrázek uživatele Radovan

Pak má mít E.OF prachy na rychlonabíječky v Česku, když je cpe v Kalifornii do blbin. :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ideální kraksna na každodenní cesty do práce a z5t :)))

Obrázek uživatele PaRi

To bude asi odpověď na ty kecy, že 'Vyrobit elektromobil dokáže přece každý'.

Shrneme-li to: po pěti letech vývoje, použití exotických materiálů, nadstandardního počtu motorů a hromadě propálených peněz jsme vyrobili prototyp, který je ve všech parametrech dvakrát horší než naše sériová konkurence.

A parametrově zatím ani nepředčí plánovaný Tesla Roadster 2, který se mě osobně mnohem více líbí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No vyrobit ho dokaze kazdy kto ho vyrobit chce. Na tych parametroch velmi nevidim zeby ho vyrobit chceli. Skor im islo o design prip. nejaky experiment.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Omg lepsi aerodyn. koeficient ma kamen ked ho hodim. To fakt ostatny vedia iba kecat a nevedia vyrobit EV sportiak? Btw. kde je rimac? Roky o nom pocuvam ale zeby sa predaval o tom neviem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zjisti ti, co je to aerodynamický koeficient, nebo se přihlaš na střední školu, než tu začneš blbě kecat.

Obrázek uživatele Zetti

Dojezd v běžném městském provozu činit 241 km. Idealni auto na ceske mestske zpomalovaci pruhy.

---

Elektromobilismus je náboženství, ve kterém je Bohem auto na baterky

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

WTF ved to tesla poraza vo vsetkych parametroch načo neco take vyvíjať ?

Taky si říkám, že to jim představení nového Roadsteru muselo hezky hnout žlučí. "Vyvíjí od roku 2012", asi v tom roce i vývoj ukončili :D :D

+1 :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jdou na to pomalu

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC Group

Newsletter


185.66.36.26