Další nové Tesla nabíječky v severních Čechách

Severočeský útok v podobě instalací Destination chargerů pokračuje. Nově je najdete u Tisé a v Liberci.

Elektromobil Tesla Model S se nabíjí u nabíjecí stanice Destination Charger u Hotelu Ostrov
foto: Hotel Ostrov

Nedávno jsme informovali o nových nabíječkách v Rodinném pivovaru Černý Orel v Oseku u Teplic, hotelu Výpřež v Děčíně a golfové hřišti Golf Resort Česká Lípa. Jen několik málo dní poté uvedli v druhém květnovém týdnu do provozu nabíječku Tesla Destination Charger (TDC) také v Ústeckém kraji, tentokrát u v Ostrově u Tisé.

Ondřej Kulič, majitel hotelu a restaurace, začíná náš krátký rozhovor popisem vývoje, který předcházel samotné instalaci nabíječek Tesla Destination Charger. Kupodivu ho oslovila samotná Tesla s tím, zda-li by neměl o nabíječky pro jeho provozovny zájem.

Detail nabíjení elektromobilu Tesla Model S u Destination Chargeru.

Detail nabíjení elektromobilu Tesla Model S u Destination Chargeru.
foto: Hotel Ostrov

„Zpočátku jsem tomu nemohl uvěřit, ale když po prvním telefonickém kontaktu přišel v zápětí e-mail přímo od Tesly, došlo mi, že to vtip nebyl. Rozjeli jsme administrativní (korespondence s Teslou samotnou) a technické kroky u nás pro přípravu samotné instalace, které Tesla předem, po schválení lokality, pošle, abyste měli dost času sehnat veškerý potřebný elektromateriál a hlavně naplánovat čas elektrikáře,“ popisuje Kulič.

Samotná instalace podle něj není nic složitého, vše je velmi podrobně a srozumitelně popsáno, navíc Tesla pošle i odkazy na video, která je možné prohlížet v osmi jazycích. Ačkoliv čeština chybí, je to i tak docela snadné.

Právě v den, kdy elektrikář fyzicky připojoval Destination Charger do elektrorozvaděče, přijel k restauraci, víceméně náhodou, první elektromobil a hned Tesla Model S.

„Provizorně jsme jeho auto připojili a vše fungovalo bez problému. Klient nám nabízel za nabíjení i peníze, ale odmítli jsme, neboť všichni naši hosté, ať už hotelu nebo restaurace, bez rozdílu značek vozidel, mají u nás nabíjení zcela zdarma,“ dodává Kulič.

Přiznává také, že za poslední rok kvůli stále častějším dotazům hostů sháněl informace o možnosti nabíjení u svého hotelu. Domnívá se proto, že Tesla dostala od některého z hostů, se kterým se o tom bavil, tip na jeho lokalitu, kterou nakonec i posvětila.

Nabíjecí stanice Tesla Destination Charger

Nabíjecí stanice Tesla Destination Charger
foto: Hotel Ostrov

Dodává, že zkrátka nepřijdou ani majitelé ostatních značek v Evropě prodávaných elektromobilů (vybavených konektorem Type 2), a že nemusí řešit redukce a podobné komplikace. Kdo by potřeboval jiný konektor, má možnost si přivézt vlastní redukci.

„Rádi přivítáme kohokoli v našem hotelu, nejen elektromobilisty, ale ty už to budou mít od teď jednodušší. Náš hotel a hlavně jeho okolí jsou vyhledávanými hlavně pro, dnes již tak vzácný, klid a ticho,“ říká pan majitel.

Hotel Ostrov

Hotel Ostrov
foto: Hotel Ostrov

Další dvě nabíjecí místa TDC přibyly v centru Liberce, konkrétně u hotelů Pytloun Grand Hotel Imperial a Pytloun Wellness Travel Hotel. Další TDC byla uvedena do provozu v Harrachově, u hotelu Pytloun Wellness a zatím poslední v apartmánech Baby House v Dolní Lomné v Beskydech.

vlastní

22 Comments on “Další nové Tesla nabíječky v severních Čechách”

  1. Dobrý den ve spolek, kéž by přibylo i něco tady u nás na
    Dobrý den ve spolek, kéž by přibylo i něco tady u nás na Moravě – ideálně Česká Třebová, Svitavy, tady v okolí 50 km není shola nic. Případně Letovice..Když se člověk podívá na mapu nabíječek tak se mu chce brečet, ale snad v roce 2020 bude už lépe. Znojmo, Jindřichův Hradec a další by se také hodily jak sůl. Ždírec nad Doubravou pak jako top lokalita kde se kříží 34 a 37ka.. Pak Strakonice, Č. Budějovice.. dost lokalit není a buď není vůle nebo nevím…

        1. Díky pánové na Evmapu jsem koukl a jsem klidnější, ale
          Díky pánové na Evmapu jsem koukl a jsem klidnější, ale šlo mi primárně o infrastrukturu od Tesly, protože uvažuji o koupi třeba ojetého Modelu S či X za cca mega v horizontu 2-3 let. Jen si nejsem jistý, zda i na ojetinu platí dobíjení zdarma, tak podrobně to nesleduji vím, že chtěli zpoplatnit a zavedli nějaké kredity tuším jen 100 KW na auto, ale jak je to teď netuším – mohli byste upřesnit? Koupě El vozidla a pak dávat 5 Kč či více za kW mě už tolik neláká při takové láci za X set tisíc korun.. Tak třeba za ty 3 roky bude na trhu i něco od Škodovky, tak uvidím co nakonec vyhraje a jaká bude infrastruktura zda bude těch 1000+ nabíjecích stojanů. Ideálně něco jako Ipace dojezd kolem 500 km do 1,25 mega… Model 3 se mi nelíbí, tam ta obrazovka uprostřed Škodovka má lepší koncept ala Demolition man..

          1. Tesla může samozřejmě nabíjet všude, nepotřebuje
            Tesla může samozřejmě nabíjet všude, nepotřebuje infrastrukturu čistě Tesly. Má silnou palubní nabíječku (11, 17, 22 kW dle specifikace vozu), takže spolkne jakýkoliv červený pětikolík, Mennekes i obyčejnou domácí zásuvku.
            Je fakt, že nabíjení zdarma potěší. Co se ho týče, musíte si to řešit auto od aut. Tesla dělala hodně změn které auta nabíjení doživotně mají a která už omezené (400 kWh/rok).
            Koupí elektromobilu si můžete požádat o změnu tarifu a získat 8 hodin denně nízkou sazbu 2,50 místo 5,- Kč/1 kWh a z ní nabíjet. Pokud máte auto soukromě, pak pro celý rodinný dům, pokud na firmu, tak na 1 nabíjecí místo.
            Co udělá slibotechna koncern VW netuší nikdo. Šli do toho z donucení, nestíhají krýt poptávku po eGolfech, problémy už hlásí i u PHEV. Takže co bude za 3 roky (operativně stále dokola posouvají už roky termíny, kam se hrabe Tesla) je ve hvězdách. Což je případ Škodovky.
            Vzhled vozidla je pak věcí vkusu každého soudruha, jak říká hláška ze známého filmu.

          2. Free supercharging – nekdy do ledna 2017 to byl standard, pak
            Free supercharging – nekdy do ledna 2017 to byl standard, pak to tusim zpetne dali lidem do dubna a od te doby na referal (asi by novy majitel musel byt hloupy, aby nevyuzil, kody se vali vsude). Ale oni ta pravidla zmenili x krat, tak mozna je jeste nejaka novejsi verze. Kazdopadne auto z brezna 2017 ma.

  2. No a teď tu o Karkulce, chlapci, že váš klávesnice
    No a teď tu o Karkulce, chlapci, že váš klávesnice nepálí. Tesla totálně ignoruje nabíjecí lokality ať jsou vhodné nebo nevhodné. Prostě šel koupil si je za svý připojil za svý a nikdo ho nekontaktoval ani omylem. Jestli se jedná o stejně kvalitní nabíjení jako u Orla 6kw/max tak opět přidávám velkou gratulaci. Řešil jsem výherce Booking.com v roce 2017 že vybereme destinace v Evropě pro instalaci TDC a Tesla totální fuckoff, navíc to mělo byt spojené i s reklamní kampaní na Booking.com. Další článek totálně o ničem 😀

    1. Dobry den, musim se ohradit proti Vasemu prispevku, nebot jste
      Dobry den, musim se ohradit proti Vasemu prispevku, nebot jste uplne mimo realitu a zbytecne zde jen hanite praci jinych, kteri si na vlastni naklady instalovali dobijeci konektory (protoze TESLA DESTIONATION CHARGER skutecne neni nabijecka, ale jen designovy konektor – nabijecky maji elektrovozidla v sobe)
      Garantuji Vam, ze si za sve hotel Ostrov zadnou nabijecku nekoupil.
      Jinak u Orla (Pivovar Cerny Orel) je problem s prikonem cele restaurace, proto do „nabijecek“ pousti jen 7 kW. Maji uz v planu novou trafostanici, ale asi jak vite, neni to zalezitost 20 000 Kc a pak ji jeste pekne predate celou, zdarma CEZu/OENu/PRE.
      Pokud byste mel nekdo zajem o TESLA Destionation charger pro Vasi lokalitu (hotel, restaurace, parkoviste atd.), dejte vedet, preci jen osobni kontakt v TESLE casto pomuze, nez jen nekam psat e-maily. A garantuji Vam, ze Vas nebudou samotne nabijecky stat ani 1 Kc, pouze pripojeni k siti a elektrina nabijeckami spotrebovana.
      S pozdravem Tomas

        1. Dobry den,
          mohu se pokusit Vam pomoci, jiz jsem takto nekolika

          Dobry den,
          mohu se pokusit Vam pomoci, jiz jsem takto nekolika znamym, ale nejem jim, i ostatnim zajemcum pomohl a podivejte se na webu TESLY, kde vsude DESTINATION CHARGERY pribily v CR za posledni 3 mesice.
          Napiste mi sem, hlavne o jakou jde lokalitu, nejlepe souradnice GPS do Google Maps/mapy.cz a webove stranky.
          Dekuji
          tesla@clavis-qs.com

    2. Dobrý den,
      kam Vám mohu poslat komunikaci s Teslou ve věci

      Dobrý den,
      kam Vám mohu poslat komunikaci s Teslou ve věci nabídky instalace TDC? Umístění stanice v našem hotelu se nabízí – jsme pár kilometrů od hranic, od dálnice D8 a jsme v lokalitě čisté přírody. Nabíjecí stanice jsou nastaveny na 11kW.
      Přeji hezký den, Ondřej K., hotel Ostrov

  3. off
    Tesla M3 za 35 000 $ se prej prej prej začne vyrábět v

    off

    Tesla M3 za 35 000 $ se prej prej prej začne vyrábět v 1. čtvrtletí 2019.
    https://www.teslarati.com/tesla-model-3-35k-base-trim-production-q1-2019/

    Takže v létě 2019? :)))

    Teď maj 2 linky co zvládnou 3 700 aut za týden. Přidaj třetí co bude asi o 30 % výkonější takže se snad dostanou na 6 100 ks/týden. Zatím sliby, tak uvidíme jaká bude realita.

Napsat komentář