Další bourák značky Tesla: kabriolet na podvozku Modelu 3?

O nové verzi sporťáku Tesla Roadster zatím víme, že bude větší a rychlejší. Italský designérský web Omni Auto přesně na těchto premisách postavil svou představu nové generace jiskry, která zažehla značku Tesla.

Nový Tesla Roadster bude stavět na podvozku Modelu 3. Jak se vám líbí?
foto: Omni Auto

Nový Tesla Roadster je v představě návrhářů Omni Auto postaven na podvozku Tesla Model 3, což rozhodně dává smysl. Původní Roadster stavěl na šasi Lotus Elise.

Stejně tak se původní Tesla Roadster nabízel jako hard-top a soft-top kabriolet, a to samé lze čekat od jeho nové generace. Ta by podle slov Elona Muska měla být na trhu do konce této dekády.

Také je možné, že už se nebude jmenovat „Roadster“, ale například Tesla Model R nebo Model 4 nebo podobně. Elon Musk také podle všeho chce pokračovat v dalších rychlostních módech inspirovaných filmovou parodií Spaceballs.

ZAJÍMAVOST: Nový Tesla Roadster posune hranice elektromobilů

Po „Ludicrous“ (bláznivý) v Tesla Model S a Tesla Model X si pro nový Roadster schovává „Maximum Plaid“ (do češtiny jen těžko přeložitelné jako „maximální záhul“).

16 Comments on “Další bourák značky Tesla: kabriolet na podvozku Modelu 3?”

  1. Šéf závodní rady u
    Šéf závodní rady u Porsche Uwe Hück dnes prohlásil, že firma bude muset prodat nejméně 10 000 aut Mission E ročně, aby na novince vydělala.
    A zaměstnanci si ještě kvůli tomu dobrovolně utrhnou vod huby 😀

    http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/porsche-kvuli-elektromobilu-zamestna-1400-novych-lidi-1311042#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

        1. To je věc vkusu. Kromě
          To je věc vkusu. Kromě toho i elektromobil nějaký chladič potřebuje, minimálně kvůli klimatizaci. A u sporťáku se dají očekávat i zvýšené nároky na chlazení pohonu, protože i když máte celkovou účinnost 90%, tak to pořád znamená, že při ostré jízdě se 100kW výkonu máte 10kW odpadního tepla, které je potřeba okamžitě vyzářit do okolního vzduchu.

            1. a kde tam vidis nejakou
              a kde tam vidis nejakou dominantni diru? ja tam vidim jen spodni otvor krtery muze slouzit klidne i pro smerovani vzduchu pod podvozkem a k brzdam, ten jakysi gril vypada ze je uceleny kus bez perforace, tedy totez co ma i model S, proste jen dekorativni prvek za ktery se treba lepe maskuji ruzne senzory

  2. Nechce někdo uvalit embargu
    Nechce někdo uvalit embargu na kávu pro Tesla Motors? Zdá se mi že jejeich designerské oddělení je rychlejší než všechny mašiny co mají. 🙂

    Designově nevím, no je to nejspíš primárně pro americký trh. Ale mám spíš obavy z toho že nejsou sto dost rychle uspokojovat objednávky ani toho co mají, natož najíždět výrobu dalších a dalších typů vozidel. Ovšem dobře by bylo kdyby se jim podařilo naet výrobu na maximum co njdříve, minimalizovat cenu atd., ježe i pak to bude odporně pomalé proti tomu co bychom potřebovali.

    Není na to připravený celý řetezec, a nejspíš můžeme dojít brzy na limity produkce lithia a baterií, bavíme se asi o 80g/kWh. Ovšem tyto kalkulace jsem již nedávno zde provedl u článku o některém vodíkovém vozidle, nebo při podobné příležitosti.

Napsat komentář