Daimler chystá pět baterkáren, elektromobily bude vyrábět na třech kontinentech

Jan Horčík - 30 Leden 2018

Daimler má plán investovat do elektromobility 10 mld. eur. Auta chce vyrábět v celkem šesti továrnách, baterie v pěti. V roce 2022 už chce nabízet více než 10 elektromobilů.auto elektromobil koncept Daimler Mercedes-Benz EQA

Koncept elektromobilu Mercedes-Benz EQA
foto: Mercedes

Nová generace elektromobilů EQ se má podle Daimleru vyrábět v továrnách Brémy, Sindelfingen a Rastatt (Německo), Tuscaloosa (U.S.) a Peking (Čína). V Brémách a Pekingu to už od roku 2019 bude EQC.

V Sindelfingenu to budou luxusnější modely EQ E a S. V Rastattu to bude kompakt EQA a v americké továrně zatím nepojmenované EQ SUV. Šestou továrnou je Hambach ve Francii, kde se vyrábí Smart ED.

Daimler chce i pět továren pro vlastní skládání bateriových packů. Dvě v Kamenci (jedna už běží, druhá se brzy rozběhne, obě pod značkou ACCUMOTIVE), dále v Pekingu, Tuscaloosa v USA a Untertürkheim v Německu.

Do roku 2022 chce Daimler elektrifikovat celé své portfolio a nabídnout 50 elektrifikovaných "variant". Z toho přes 10 čistých elektromobilů. Mimo jiné chce Daimler dál vyvíjet i 48V hybridní systémy.

Daimler
Zpět na HybridPřidat komentář

Zase nějakej "lídr" vyhrožuje :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cena. ktora je vysoka a degradacia ktora neprestala existovat pri nekvalitnej vyrobe a nedostatocnej cistote materialov. rozhoduje a momentalne velmi jasne. az budu mat naozaj nieco za 4 r. v "cene" a rychlodobijanie bude "rychle" a nebude stat nasobne viac ako benzin.. no prosim.

iste tusite ze sa to nestane, prve udaje s realnymi cenami ktore uctuje tesla za nabijanie hovoria jasne, bude to drahe.

panelakovy ludia na to mat nemozu ani priestorom ani moznostami a kazdy v rodinom dome byvat nemoze, to mozeme rovno zrusit mesta.

z toho sa vsetci este riadne pokakame az prasknu ceny za energie po ich vysokom dopyte a regulator nad tym nejak strati moc. no.. dalsia vlna chudobnych kto to blbo zachyti.

potrebujeme atom, ako sol. vela, hlavne koli zimnemu obdobiu.
no a potom vela hromadnej dopravy, najskor zeleznicnej, co jazdi uplne vsade. a na auta treba zabudnut. je to falosny prorok, neznamena skutocnu slobodu.

Obrázek uživatele Radovan

Spletl jste si server, o konci světa se diskutuje jinde :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Myslím si, že to nebudou premiové značky stíhat ani vyrábět, zájem bude podle mě obrovský, pro řadu lidí to budou auta na které čekali. Bude to pěkný doplněk k iPhone X pro ty malé blondýnky, co křižují silnice pětimetrovými SUV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokial si nebudú články do baterií vyrábať sami, tak to dopadne tak, že 99% budú chrlit to, čo vedia najlepšie a 1% image elektromobily.
Teraz sa jasne ukazuje, kto to s elektromobilitou myslí vážne a kto robí z ľudí hlupákov

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Západ prostě dnešní bateriovené články vyrábět neumí, a snadnější je nakupovat od Korejců a z Ásie.
I v továrně Tesla to musí vyrábět odděleně sám Panasonic, a ještě jen ve zvětšené formě pro auta nevhodných tužkovek.

V Evropě je lepší počkat pár let a začít tu pro auta samostatně od základů vyrábět až další generaci úplně nových baterií s pevným elektrolitem.

Obrázek uživatele spetak

Bla bla bla a to mám hvězdy rád. Ach jo :-(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

První masově vyráběné elektroauto Mercedesu příští rok a 10 čistých do 4 let vám příjdou málo?
Mě to příjde jako zbytečné urychlování, když skutečně pořádné pro auta nejvhodnější baterie s pevným elektrolitem se budou masově vyrábět až roku 2025.
Mercedesu by do té doby stačili podle mě 2 elektrosporťáky a jedna tichá limuzína, možná ještě jednoho "luxusního" městského prcka místo úděsně konstruovaného benzínového Smartu.

Obrázek uživatele spetak

Není to málo, Petře, ale teď bohužel musím souhlasit s ostatními, že řeči jsou řeči a slibem neurazíš !!!!
Odkud berete informace, že skutečně pořádné pro auta nejvhodnější baterie s pevným elektrolitem budou v roce 2025 ?!?!
Víte i měsíc ???

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

až teprve bude tak pak si máme o čem psát, do tý doby se těm kecům můžem leda tak smát ;))

Obrázek uživatele Radovan

Moje řeč. Zatím stačili akorát zastavit výrobu jediného svého elektromobilu (nepočítaje Smart ED) elektrického Béčka.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Baterkarna na kompletovani z koupenych clanku. No tak at planujou dal. Jeste chybi dodatek ze bez dieselu se to neobejde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dóóbrý až na to že mají 18 let novýho tisíciletí zpoždění :)))))))))) medvěd je leda tak dobrý na ... rozebírání nový Tesly :DDDDD

youtube.com/watch?v=0it7w7ah55k

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter