Od září bude k dispozici nový program „Čistá mobilita ČSOB Leasing“. Kombinuje unikátní produkt pro financování a pojištění elektromobilů s poradenstvím pro čerpání dotací v rámci vládního programu Národní akční plán čisté mobility.
„Čistá mobilita ČSOB Leasing“ je dlouhodobý program, který má za cíl klientům zprostředkovat pořízení vozů s alternativními pohony a současně zprostředkovávat novinky z oblasti čerpání dotací pro tyto vozy.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nissan v Kanadě: chcete slevu na 3700 elektromobilů Leaf? Nedáme!
Americké Colorado zavedlo plošnou dotaci $5000 na elektromobily
„Chceme klientům nabídnout zajímavý produkt pro financování elektromobilů všech značek a modelů. Zájem o tyto vozy se neustále zvyšuje, což dokazuje i 26 % nárůst počtu nově registrovaných elektromobilů za rok 2015, oproti předchozímu období. Úvěrový produkt ELEKTRO Kredit je na českém trhu unikátní, vedle fixní úrokové sazby 3,6% nabízí povinné ručení po celou dobu financování zdarma a výhodné havarijní pojištění od ČSOB Pojišťovny. K podpoře nákupu elektromobilů dále plánujeme od října přidat i nabídku konkrétních vozů s pohony CNG a hybrid, a to v našich produktech operativního leasingu Mobilita+ a Jistota+.“ říká Ing. Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a obchodní ředitel ČSOB Leasing.
Jako podpora programu Čistá mobilita je dále na webu ČSOB Leasing samostatná sekce s představením Dotačního centra ČSOB Leasing. Zde budou postupně uveřejňovány spuštěné dotační tituly včetně postupů, jak mohou klienti tyto dotace reálně čerpat prostřednictvím Dotačního centra společnosti.
„Věříme, že alternativní ekologické motory mají budoucnost a klienti se o vozidla na čistý pohon i díky našemu programu začnou více zajímat. My jim zase díky našim komplexním službám pomůžeme s dotací, nabídkou financování i pojištěním,“ doplňuje Ing. Josef Rosenkranz.
Program Čistá mobilita ČSOB Leasing vychází z postupné implementace Národního akčního plánu čisté mobility, který schválila vláda ČR. Samotná implementace je plánovaná na období 2014 – 2020 s podporou na národní i nadnárodní úrovni.
Plán je zaměřen na využití alternativních druhů paliv, lepší kvalitu ovzduší a snížení emisí znečišťujících látek a skleníkových plynů vznikajících z dopravy.
Zmíněných cílů bude dosaženo zejména prostřednictvím uvádění do provozu nízkoemisních a bezemisních vozidel využívajících CNG, elektro a hybridní pohony.
Tak jak znám
Tak jak znám elektromobilisty, ten nájezd 10000 km nebude normálnímu člověku stačit ani na půl roku. Samozřejmě na tom musí vydělat, pro ničí modré oči to nedělaj… 🙁
Tak 3.6% je uz pekna sazba
Tak 3.6% je uz pekna sazba na auto. Zebych si zkratil cekani na M3 a zadluzil se jednim Skem? 😀
Šoupnou tam „výhodné“
Šoupnou tam „výhodné“ havarijní pojištění a povinné pojištění schopnosti splácet a rázem z toho bude 13%.
Přesně tak, např. v té
Přesně tak, např. v té Mobilitě+ nový 30kW Leaf tam vychází od 12223,- Kč měsíčně včetně DPH (operák na 5 let při nájezdu do 10000km ročně)… 🙁
Tak to zas takovy vyvar
Tak to zas takovy vyvar neni, ne? Kdyz tim podelis cenu auta, tak teprve za 5 let se zaplati a zacne vydelavat. A to neuvazuju pojistku, servis,… O tom, ze za petilete auto tyhle prachy nikdo neda, nemluvim.
pro CSOB to vyhodne je,
pro CSOB to vyhodne je, uzivatel jim to auto za tech 5 let zaplati cele, jim zustane 5 letej Leaf s najezdem do 100 tisic a jeho prodej jim vpodstate vydela rekneme 200-250 tisic? pro ne tedy zhodnoceni necelich 6-7% rocne, coz je slusne 🙂
To je prave otazka, jestli
To je prave otazka, jestli zakaznik tech 5 let opravdu vydrzi nebo bude chtit po 12/24 mesicich novejsi model s vetsi baterkou (myslim, ze obnovu po roce ma trendpark, CSOB nevim). A ten starsi model (pokud ho neprodaji) budou muset nekomu nacpat za min (nebo najit hejla).
Ale urcite to maji spocitane a rocni pokles ceny auta bude min, nez zakaznik zaplati, jinak by to nedelali 🙂
Operák je o tom, že
Operák je o tom, že platím JEN měs.paušál a nic jiného (ani dálniční márku). A Q je o tom, že pokud si ho pak budu chtít nechat, tak za kolik.
Ja jako zakaznik (primo) ne,
Ja jako zakaznik (primo) ne, ale ta leasingovka s tim pocitat pri kalkulaci navratnosti musi (zvysuje ji to naklady).