Nový elektromobil Audi e-tron se vyrábí v továrně koncernu Volkswagen v Bruselu. Podle belgických novin L’ Echo původně letos koncern plánoval vyrobit 55 830 těchto vozů. To se ale nestane.
Novinám L’ Echo se podařilo získat výpověď továrního insidera, který řekl, že „s LG, kteří dodávají bateriové články, jsou tuny problémů“. Jestli to náhodou nebude kvůli tomu, že Volkswagen by si chtěl postavit vlastní baterkárny, což se LG pochopitelně nelíbí.
Ale co víc, článek spekuluje, že problémy s dodávkami baterií nemusí být jediný důvod pro snížení výroby. Na vině může být i nižší poptávka. Řada testů elektromobilu Audi e-tron totiž ukazuje, že auto trpí mnoha dětskými nemocemi a vysokou spotřebou, a tedy podprůměrným dojezdem.
V současné době továrna vyrobí 160 kusů elektromobilu denně, v plánu je zvýšení na 293 e-tronů do konce září 2019. Výše uvedené problémy budou také nejspíš znamenat odložení výroby plánované verze Audi e-tron Sportback z letoška na příští rok.
Na MAXu běží stále reklama na Etrona, to jen kdyby jste
Na MAXu běží stále reklama na Etrona, to jen kdyby jste ještě nebyli rozhodnutý !
Uf ještě že nemám Maxe, už bych běžel rozbít prasátko
Uf ještě že nemám Maxe, už bych běžel rozbít prasátko 😀
Elon:
„Audi má velký problémy s výrobou etrona a to je
Elon:
„Audi má velký problémy s výrobou etrona a to je velmi dobrej výrobce. Pokud má Audi problém s výrobou o to větší to bude problém pro ostatní výrobce.“
Tak tenhle aparát si asi fakt nikdo nekoupí. A to s reklamou
Tak tenhle aparát si asi fakt nikdo nekoupí. A to s reklamou na Etrona zaplevelili všechny zimní sjezdy na lyžích.
Čím dál, tim víc se utvrzuji v tom, že Audi a některé
Čím dál, tim víc se utvrzuji v tom, že Audi a některé další automobilky vyvíjely +-40 let elekromobily ne proto, aby se k eletromobilitě posunuly, ale proto, aby dokázaly, že to nejde. Jinak by nemohly mít po tolika letech vývoje tak mizerné výsledky. How-know mají, jako kdyby začínali úplně z nuly.
Audi před 10ti lety
6. 10. 2009
WATCH OUT, TESLA, AUDI’S
Audi před 10ti lety
6. 10. 2009
WATCH OUT, TESLA, AUDI’S E-TRON IS COMING
https://www.wired.com/2009/10/audi-etron/
asi by se hodilo dodat, že zde zmíněný etron se skutečně
asi by se hodilo dodat, že zde zmíněný etron se skutečně do výroby dostal v podobě Audi R8 etron. Bylo to ve zkratce jedno velké zhmotněné neštěstí. Bohužel dnes se čím dák tím víc rýsuje, že současný e-tron moc velké ponaučení nepřinesl. 🙁
Vždyť to všude píšu už několik let, že Audi už
Vždyť to všude píšu už několik let, že Audi už prodávalo velkobaterkáče a lidi na to koukaj jak z jara. Donce jsem to hned musel vpálit samotnýmu Audi pod jejich video při odhalení etrona v Americe, kdy tam jejich 2. CEO (protože 1. CEO byl zrovna ve vazbě za Dízlgejt ;-)) říkal že to je jejich první elektroauto! Zřejmě se za svoje první elektroauto styděj, když musej takhle lhát :))))
Nejen že ho vyráběly, ale dokonce si ho i pár lidí koupilo. Ale napálili takovou cenovku, že do toho šlo jen pár opravdu otrlejch jedinců. Současnej etron je už jejich druhej velkobaterkáč.
Když jsem před lety četl zážitek jednoho Teslisty jak na
Když jsem před lety četl zážitek jednoho Teslisty jak na SC někde v okolí Ingolstadu přifrčela v Evropě tehdy ještě nedostupná Tesla X, z ní plavmo vyskočil pán v bundičce Audi a chtěl si nabít a pak byl celej zmatenej, že mu do tý americký káry jaksi nepaduje evropskej konektor, tak jsem si říkal že v tom Audi fakt musej bejt samí profíci co maj „náskok díky technice“. :))))
Dobrej článek, tak kde jsou ti vychvalovači Etronu? Asi
Dobrej článek, tak kde jsou ti vychvalovači Etronu? Asi zalezlý někde v koutě, nebo přemejšlej kde to nabít, aby se vrátili domů.
ále prosimtě nesejčkuj 🙂 dyt sme teprv čerstve po
ále prosimtě nesejčkuj 🙂 dyt sme teprv čerstve po premiéře, se vyřeší apgrejdem 😉
Už jsi si vyzved tu cenu?Předpokládám, že to byla
Už jsi si vyzved tu cenu?Předpokládám, že to byla poloosa? .
a vono bez podpisu nic co 🙂 joo a správně čezky ty blbče
a vono bez podpisu nic co 🙂 joo a správně čezky ty blbče to je:
„Už sis vyzvedl…“
Ano, správně hezky česky , blbe.
Ano, správně hezky česky , blbe.
úplně přesně to je ČÉZky typako :)) v zemi polostátním
úplně přesně to je ČÉZky typako :)) v zemi polostátním monstrem ovládanou, na svobodných elektromobilních stránkách psanou, ty seš tady celkem novej coo? 😉
ps: pro vysvětlenou je to nejspíš hejtr, psal příspěvky mojím neregistrovaným nickem 😉
haha , tak ty seš s tou šeštinou profík
haha , tak ty seš s tou šeštinou profík
Nejlíp by udělali kdyby E-Tron zařízly úplně (ten se
Nejlíp by udělali kdyby E-Tron zařízly úplně (ten se prostě nepoved) a upnuly (fofrem) všechny síly k AI:ME.
Pokud maj blbej pohon a power management tak je jim to úplně
Pokud maj blbej pohon a power management tak je jim to úplně k prdu. Je úplně jedno do jaký kastle to vrazej, protože tím jen zkurvěj další auto.
Tvl tomu rikam debakl, snad si to par chudaku ale
Tvl tomu rikam debakl, snad si to par chudaku ale koupi….zkusil bych Audi doporucit misto dojezdu uvadet hodnoty mezirek mezy sparami, to by mohlo zvednout prodeje.
Audi se predhani s Porsche kdo v koncernu VW prevezme vudci
Audi se predhani s Porsche kdo v koncernu VW prevezme vudci roli v elektromobilite. To bude blamaz az vyjde Taycan a bude na tom stejne jako ten etron.
Snížit z čeho? Vždyť jí ještě ani nerozjeli!
Snížit z čeho? Vždyť jí ještě ani nerozjeli!
Řidič Tesla pohání Audi e-Tron poprvé a je ohromen –
Řidič Tesla pohání Audi e-Tron poprvé a je ohromen – dojmy z mé zkušební jízdy Publikováno 17. 4. 2019
youtube.com/watch?v=P9ZwQ0WFId8
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-audi-e-tron/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-audi-e-tron/
Dálniční test eTronu, rychlost max 200 km/h dojezd 124 km,
Dálniční test eTronu, rychlost max 200 km/h dojezd 124 km, průměrná rychlost 168 km/h, průměrná spotřeba 60 kWh/100 km, no co, zřejmě slušnej oddíl.
https://www.youtube.com/watch?v=NE2HSfC0f8k
noo hoši a holky tak 124km je samozřejmě katastrofální
noo hoši a holky tak 124km je samozřejmě katastrofální bída. Ale je fakt že průměrná rychlost 168 km/h je z pěkný houpačky 90 až 201 jesi dobře vidím to není moc objektivní… Navíc etron difoult nerekuperuje ale PLACHTÍ !!! CO TAM TEN FERDA NASTAVIL ZA UROVEN REKUPERACE ?? A kolipak dá za techto podmínek X 100D ??
youtu.be/C8CgeT_qpB0?t=271
objektivnější by byl test klasikou konstantní dálniční 130 až 160 kolik to dojede? tipuju na etrona 200 km 😉
noo hoši a holky tak 124km je samozřejmě katastrofální
noo hoši a holky tak 124km je samozřejmě katastrofální bída. Ale je fakt že průměrná rychlost 168 km/h je z pěkný houpačky 90 až 201 jesi dobře vidím to není moc objektivní… Navíc etron difoult nerekuperuje ale PLACHTÍ !!! CO TAM TEN FERDA NASTAVIL ZA UROVEN REKUPERACE ?? A kolipak dá za techto podmínek X 100D ??
youtu.be/C8CgeT_qpB0?t=271
objektivnější by byl test klasikou konstantní dálniční 130 až 160 kolik to dojede? tipuju na etrona 200 km 😉
U Audi probíhá výrobní peklo? Ale to přeci není možné,
U Audi probíhá výrobní peklo? Ale to přeci není možné, vždyť má tolik zkušeností s miliony a miliony aut. Ježíšmarjá německej autozázrak padnul na hubu a ryje držkou v zemi! Na koho se teď můžem spolehnout? Panenkomarijá!!!! Ty jejich slibovaný miliony elektroaut jsou v ohrožení. Bože!!!
Chlapy (a devcata) no tak neblbnete. Kupte si toho zrouta
Chlapy (a devcata) no tak neblbnete. Kupte si toho zrouta nekdo at se zase nezacne tvrdit, ze auta na elektrinu vlastne nikdo nechce.
Je to prece ta Nemecka kvalita. Na fDrive si do toho museli brat pri testovani plenky, jak si z toho ucvrkavali.
Do města pro pipiny na rozvoz dětí, na nákupy a ke
Do města pro pipiny na rozvoz dětí, na nákupy a ke kadernikovi je to super auto a 400 km dá 🙂 tímhle způsobem jezdí po Praze tisíce podobných aut.
No tak sup sup na nakupy. Manzelky i milenky cekaji.
No tak sup sup na nakupy. Manzelky i milenky cekaji.
Když skladem jsou jen v základu, po konfiguraci je to na
Když skladem jsou jen v základu, po konfiguraci je to na pořadník na pár měsíců holt je velký zájem.
To dáš. Co to je proti 3 letý čekačce na M3? :)))))
To dáš. Co to je proti 3 letý čekačce na M3? :)))))
Je fakt že za 3 roky si člověk ujasní co vlastně chce a
Je fakt že za 3 roky si člověk ujasní co vlastně chce a pak si většinou koupí něco jiného.
Ale jelikož nic jinýho není tak si lidi hromadně kupujou
Ale jelikož nic jinýho není tak si lidi hromadně kupujou M3.
Tak na tých 400km môžete kludne zabudnúť. Po okreskách
Tak na tých 400km môžete kludne zabudnúť. Po okreskách má spotrebu 27kWh s lahkou nohou bez klimy a v meste 30kWh. Ale samozrejme v audu budú radi, keď si to kúpite, a ja tiež.
Ještě jsem neviděl BEV auto, které by mělo spotřebu ve
Ještě jsem neviděl BEV auto, které by mělo spotřebu ve městě vyšší než na okreskách.
Tak to ste ešte nesedeli v Audi etron, to asi preto.
Tak to ste ešte nesedeli v Audi etron, to asi preto.
Mě stačí YouTube.
Mě stačí YouTube.
testa Audi e-tron mojelektromobil.sk/audi-e-tron-test/
testa Audi e-tron mojelektromobil.sk/audi-e-tron-test/
https://ev-database.org/car/1092/Audi-e-tron-55-quattro
https://ev-database.org/car/1092/Audi-e-tron-55-quattro
Velmi pekne napsany clanek. Mnohem vice uzitecnych a
Velmi pekne napsany clanek. Mnohem vice uzitecnych a pravdivych informaci nez na Ceskem fDrive, kde hlavne nezapomneli v kazdem druhem odstavci zminit jak je e-Tron lepsi nez Tesla. O spotrebe pak napsali uplne nesmysly, jakoze ujede 350 az 380km vtipalci.
Po precteni tohohle clanku bych mozna uvazoval o tom ho koupit. Paklize bych se ovsem smiril s tim dojezdem, coz bohuzel nesmirim.
Tiež som o ňom uvažoval, ale ta spotreba a pre mňa
Tiež som o ňom uvažoval, ale ta spotreba a pre mňa nezmyselné ovládanie rekuperácie (už v 30-ročných elektromobiloch sa sila rekuperácie ovláda prostým stlačením plynového pedála – akcelerátora, čo je absolútne vávykové vec a bez toho už nechcem auto), milión čudlíkov…
V Audi majú klasické spalovacie myslenie – liter-dva spotreby navyše oklameme na papieri a nikto si to ani nevšimne. Lenže v elektromobile to tak nefunguje. Elektromobil nie je o plytvaní, ale o šetrení, a to v každom ohlade. V tomto smere chválim Korejcov, že sa im podarilo urobiť efektivitu pohonu takú o akej môžu v Audi len snívať. Keby bola eNiro 4×4, tak hneď mením za Teslu.
E-tron by musel byť za inú cenu, aby som bol ochotný ho skúsiť a zmieriť sa s tým, že tam, kde zajazdím s Teslou lahkou nohou za 17kWh, tak s týmto žrútom za 27kWh. Na pekný interiér a súmerné špáry ma nikto nenamotá 🙂
Vyzerá to tak, že v Audi majú pred sebou ešte dlhú cestu než pochopia, že takto to nefunguje.
Pro me je to nepouzitelne z nekolika duvodu.
Jako pracovni
Pro me je to nepouzitelne z nekolika duvodu.
Jako pracovni auto pro zamestnance je to drahe.
Pro me:
– kratky dojezd
– absence rychlych nabijecich stanic
– nesmyslne ovladani rekuperace
– pouze petimistne usporadani
Je to skoda. Snad si to nejake zakazniky najde a nebude to zase lidi od elektromobility spise odrazovat.
Tesla ma sve chyby a neni jich malo, takze budu doufat dal, ze se objevi i v premiovem segmentu neco co by ji dokazalo nahradit, a ze do te doby bude sit 150kW+ nabijecek dostatecne husta.
Nie ze keby bolo eNiro 4×4, ale keby bolo eNiro vobec k
Nie ze keby bolo eNiro 4×4, ale keby bolo eNiro vobec k dispozicii 🙁
Ja už som jeden kus videl 🙂
Ja už som jeden kus videl 🙂
Tak si pojď vedle mne sednout.
Tak si pojď vedle mne sednout.
Pán je závodník?
Pán je závodník?
Protože na fDrive jsou pitomci, co možná rozumí mobilům,
Protože na fDrive jsou pitomci, co možná rozumí mobilům, ale o (elektro) autech vědí asi jako redakce Prima TV Autosalon. Tedy úplný hovno. Ale přesto jim to zjevně nezabránilo udělat si MeToo web o EVčkách. Asi proto, že web o elektro autech má dnes každý, a každý tomu rozumí, tak proč ne oni. 😀
víš kulový, fDrive tomu rozumi vic než vy všeci tady
víš kulový, fDrive tomu rozumi vic než vy všeci tady dohromady, etron je 100x lepší než nějaká rozpadlá tesla se zničenejma poloosama!!! zeptej se mišelina, ten ti poví jak to je ty teslí ovce
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-audi-e-tron/
Blahopřejeme, právě jste vyhrál cenu nejvěšího blba na
Blahopřejeme, právě jste vyhrál cenu nejvěšího blba na foru Hybrid.cz
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj neregistrovaný nick a podepiš se 🙂
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj neregistrovaný nick
omlouvám se za příspěvek níže, to sem nepsal já!
omlouvám se za příspěvek níže, to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj neregistrovaný nick, od ted už píšu jen registrován
micheline, chci ti jen poděkovat že si všem tady sundal ty
micheline, chci ti jen poděkovat že si všem tady sundal ty jejich teslí brejle:)))….a ukázal jak to skutečne s těma poloosam je, se dívej jak mě tady za pravdu o tesle všeci hejtujou :))) hnupi autodebilové, užs je s nima ámen !
No jeste, ze ty jsi toho tolik v te Tesle nebo jinem ev
No jeste, ze ty jsi toho tolik v te Tesle nebo jinem ev najezdil, ze to tak muzes posoudit.
eTron je pro me osobne rozhodne mnohem vetsi zklamani nez Tesla. A aktualne bych tedy koupil na 100% zase Teslu i s jejima problemama, ktere pri mem vysokem najezdu resim, ale prave pri mem najezdu je jednoznacne mnohem pouzitelnejsi nez ten zrout s krouzky na kapote.
PS: Mimochodem ty poloosy, co ti lezi v zaludku evidentne vic nez me dostanu ted uz v nove verzi, ktera bude odolnejsi. A budu na ne mit zaruku dva roky. Tedy i kdybych je musel za dalsi dva roky koupit opet nove, pri mem najezdu 60tis. rocne, tak to dela 0,5Kc/km, a tedy jezdim stale nejmene o 3Kc levneji nez s vyfukem.
Micheline, ty si bol posledná Cipisova podpora a jediný
Micheline, ty si bol posledná Cipisova podpora a jediný zdroj zákulisných informácií o Tesle. A teraz mu napíšeš toto 🙂 ?!
Teraz už fak skončí v tých Bohnicích.
Já proti Cipískovi nic nemám. Občas trochu ulítne, ale
Já proti Cipískovi nic nemám. Občas trochu ulítne, ale občas dodá i nějakej zajímavej odkaz.
No napsal jsem to jak to je.
Tesla mě sice některými věcmi štve. Zejména přístupem servisu v poslední době, ale stále je to ona kdo mi ukázal jinou lepší cestu a kdo to umí prostě nejlépe.
Na druhou stranu to neznamená že nefandím i ostatním. Právě naopak. A v eTrona jsem hodně doufal, jako v možného konkurenta Tesly. Tedy mě to o to víc mrzí, že v tom nejdůležitějším takhle selhal.
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj neregistrovaný nick
sorry Micheline to sem nepsal já !! nějakej hejtr použil
sorry Micheline to sem nepsal já !! nějakej hejtr použil můj neregistrovaný nick… tak jak tak koukám vodted už jen s registrací
Tak je to správné, kázeň musí bejt 🙂
Tak je to správné, kázeň musí bejt 🙂
No jo no. Ty registrace nejsou od veci.
No jo no. Ty registrace nejsou od veci.
Tohle ale já nejsem.
Tohle ale já nejsem.
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj
to sem nepsal já! hejtři útočí použili můj neregistrovaný nick
vypadni trapáku, stejně nevyhraješ 😉
Jasně, hejtři a taky mimozemšťani.
Jasně, hejtři a taky mimozemšťani.
mimozemštani nebo respektive předlidi odpočívají,
mimozemštani nebo respektive předlidi odpočívají, čerpají energii, spí tisíciletým spánkem před další dlouhou cestou, říká se jim taky cestovatelé z hvězd. můžeš je „zkusit“ vyrušit ty fejková nulo 😉
extrastory.cz/zahada-nepokoritelne-hory-tibetsky-kailas-je-pribytkem-bohu-ve-tvaru-pyramidy.html
ale když už sme u toho dálničního testu etrona, prosim
ale když už sme u toho dálničního testu etrona, prosim tě ze zkušenosti/sofistikovaným odhadem zkušenýho uživatele, kolik km by najela TMX 90D s plnou bat rychlostí mezi 130 až 160 kmh ??
Nevim. Ja mam P100D.
A vzhledem k tomu, ze se tu nejaky chudak
Nevim. Ja mam P100D.
A vzhledem k tomu, ze se tu nejaky chudak vydava za Cipiska, budu reagovat uz jen na jeho registrovany nick.
dyt to sem já, původní neregistrovaný Franta Koudelka STS
dyt to sem já, původní neregistrovaný Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod ted už registrován a přihlášen. Ale po přihlášení se u příspěvků zobrazuje pouze zkrácená verze jména a to „Franta Koudelka…“
takže od ted : původní Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod (bez ověření) se mění na „Franta Koudelka…“ A TO JSEM JÁ
Pokud se ještě někde objeví Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod (bez ověření) tak to NEJSEM JÁ.
P90D, P100D to nevadí to bude +/- podobný, kolik by dalo dálnicí 130-160kmh ?
Kdysi ze začátku jsem jel v parném létě s klimatizací na
Kdysi ze začátku jsem jel v parném létě s klimatizací na plné kule z centra Zadaru
https://www.plugshare.com/location/109921
na SC u Mariboru. Najel jsem tehdy 386km. Prvních asi 100km rychlostí 120km/h. Bylo to stoupání od moře do hor, takže spotřeba vypadala hrozivě. Pak už mi bylo jasné, že to dám, taže jsem přidal na 130km/h. A do cíle jsem dovezl 7%. Celkový dojezd tehdy vycházel na 415km, a to byl profil tratě do kopce, a s překonáváním hor po cestě.
Jinak v počasí dnešních dnů se mi daří aktuálně dosahovat při rychlostech mezi 150-160km/h (chápejte, ne na tempomat nonstop, ale v běžném provozu, tedy občas zpomalení na opravovaných úsecích, časté zpomalení za někým kdo vás brzdí, atd.) spotřeby 260 až 280Wh/km, tedy při 270Wh/km by to bylo i z mé dva roky staré baterky, která má nakrouceno 121tis. 333km.
Já, ale většinou jezdím tak, že si určím kde budu nabíjet, s tím aby rozestupy nebyli delší než cca 250km. Protože delší etapy už moc nebaví nejen děti, ale ani dospělé.
Podle spotřeby na první etapě, kdy jsem vyjížděl s plnou, a mohl tedy uhánět svižně si spočítám kolik procent budu potřebovat na další etapě a tolik tedy nabiju. Většinou, ale spíše více. Neboť nikdy se mi nepodaří dostat celou posádku do auta na povel, a i když ten povel vydám s předstihem, nebo si po příjezdu spočítám jak dlouho budeme nabíjet a tedy v kolik odjíždět, tak se to stejně nikdy nestihne. Nicméně na další etapě pak tempo zvýším tak abych dojel zase s rezervou 5 až 10%.
Tedy mám spotřebu pokaždé jinou a pokaždé takovou jakou potřebuji abych dojel s rezervou, kterou si určím, jen tempo se mění.
Mohu ještě připojit včerejší zkušenost kdy jsem jel od McDonalds u Lokte na 66km D1 do Vestce rychlostí 180km/h (hrůza, pirát silnic, zavřít až zčerná), protože jsme se měli u toho Lokte původně cestou z Moravy sejít s někým kdo jel naopak na Moravu. Bohužel se ukázalo, že nestihli ještě ani vyjet z Prahy, takže jsme tu schůzku operativně přesunuli na SC ve Vestci. Kromě dvou opravovaných úseků kde jsem zpomalil na 130km/h jsem udržoval stále těch stoosmdesát. Provoz byl mírný, takže to nebyl žádný hazard. Do Vestce jsem přijel se spotřebou 330Wh/km. Bylo to ale z kopce. Tedy předpokládám, že kdybych to vzal stejným tempem i zpět dosáhl bych celkového průměru někde kolem 370Wh/km, což znamená, že bych ujel tímto tempem z mé už trochu unavené baterky 243km.
moc díky za skvělý praktický zkušenosti, výborně
moc díky za skvělý praktický zkušenosti, výborně popsáno, obrázek dojezdu si ted už dokážu představit. Počítám teda že etron v porovnání s Teslou zaostává v praktickým dojezdu zhruba na 60%. Tzn etron má minimálně o třetinu nižší praktický dálniční dojezd když budu doufat že při 160kmh těch 200km dá… to se ještě ověří
hmmm co se týče pohonu Tesla je jednička
Tesla testovala auta pár let na lidech a tyhle zkušenosti se
Tesla testovala auta pár let na lidech a tyhle zkušenosti se nedají nasimulovat v laboratoři. Podle mě i jen úpravy ve FW mohou Audi posunout na lepší výsledky. Další úspory bych hledal v návrhu elektroniky. Podle mě je honba za zrychlením stejná pitomost jako honba za Mpix ve foťáku. Je potřeba řešit efektivitu a ne výkon.
Co se týká spotřeby, tak spotřeba ve 180 km/h v Čechách bude diametrálně odlišná od potřeby 200 km/h v Německu.
Kdyby tu spotrebu jeste poladili softwarove, to by bylo faj.
Kdyby tu spotrebu jeste poladili softwarove, to by bylo faj. Myslim, ale ze zazraky se zase cekat nedaji.
S aerodynamikou uz asi nepohnou a nejvetsi problem eTronu je velky buffer baterky, ktery si nechali a tedy prilis nizka vyuzitelna kapacita.
Ono to na druhou stranu umoznuje to rychle nabijeni. Nejprve jsem nechapal jak muze do 100% nabijet vykonem 50kW. Pak uz mi to bylo jasne. Totiz 100% je ve skutecnosti 86,4%, a do teto hodnoty zvlada i Tesla takovyto nabijeci vykon. Stejne tak nabijeni plnym vykonem 150kW na 80% je ve skutecnosti nabijeni jen na 58%. Tesla zvlada nabijet plnym vykonem (pravda jen 120kW) do 55%, takze opet se zadny velky zazrak nekona.
Teoreticky by tedy mohli nechat vyuzivat vetsi kapacitu baterky, jenze tim znacne snizi jeji zivotnost pokud nemaji opravdu dobre zmakle chlazeni a pokud by take nedodelali managment nabijeni jako ma Tesla, kdy si muzete vybrat na kolik procent se ma nabijet.
Problem eTronu ale nebude najviac v aerodynamike, keďže aj v
Problem eTronu ale nebude najviac v aerodynamike, keďže aj v meste a po okreskách má vysokú spotrebu.
Nechápem kde je problém okopírovať techniku Tesly, niečo vylepšiť, pridať svoje osvedčené a musí z toho byť lepšie auto.
Tak jednoduché to asi nebude, podobný problém teď zřejmě
Tak jednoduché to asi nebude, podobný problém teď zřejmě řeší v Arianespace 🙂
Dojezd by šel řešit navýšením kapacity baterie, ale
Dojezd by šel řešit navýšením kapacity baterie, ale myslim, že pokud vyřeší efektivitu pohonů, bude ta kapacita stačit. Spotřeba i ve městě bude tragická v porovnání s malými auty typu Soul, Kona, Niro apod.
On je dobry duvod proc to ma Etron takto.Z fyzikalnich duvodu
On je dobry duvod proc to ma Etron takto.Z fyzikalnich duvodu to totiz nemuze udelat jak Tesla. Etron pouziva ty „sackove“ baterie nacpane do krabice, ktere se pak chladi pouze po stranach. Jen Tesla pouziva „tuzkovky“, kde chladici kapalina proudi hezky prubezne mezi vsemi clanky. Z toho duvodu umi Tesla nadherne chladit baterky pri nabijeni a muze si dovolit takove divociny jako 250kW u TM3. Na nektere veci je i software kratky 🙂
Pořád ty vaše poloosy.Logicky poloose se nic nestane ani u
Pořád ty vaše poloosy.Logicky poloose se nic nestane ani u Tesly leda ze by se překroutila o čemž pochybuju.Jediný co se může unavit jsou homoklouby který dělají kravál u kdejakýho auta jenže to nikdo přes to TDIčko neslyší a najezdí to dalších 150k.
Cena je nastavena servisem a u stejně draháho auta jiné značky nebudou cena jiná.
Kdyby byla druhovýroba bude to za 200Eur komplet .
;)))
youtu.be/Ny39CHjEs7A?t=826
;)))
youtu.be/Ny39CHjEs7A?t=826
Poloosy budou umírat u všech aut s krouťákem Tesly a
Poloosy budou umírat u všech aut s krouťákem Tesly a hmotností Tesly. Leda by byly dimenzovaný jak z náklaďáku.
Se mi nějak nezdá, že by Audi plánovalo kapacitu výroby,
Se mi nějak nezdá, že by Audi plánovalo kapacitu výroby, aniž by neměla smluvně zajištěné dodávky komponent.
LG se sice nemusí líbit výstavba baterkárny Volkswagenu, ale uzavřené smlouvy se plní, vzhledem k sankcím si nedovedu představit neplnit smlouvu jen tak z rozmaru. Samsung také dodává Applu komponenty do iPhonu, byť na trhu s mobily si navzájem konkurují s Galaxy.
Jelikož německé Audi mi po několikaměsíčních odkladech samo vrátilo rezervaci, místní dealer mi není schopen nabídnout jediné auto k otestování, tak mi spíše přijde, že spíše nestíhají, než aby museli snižovat kapacitu výroby kvůli nezájmu.
Za rok uvidíme, jak to dneska bylo… 🙂
Tak, v Pardubkách slibovali, že bude předváděčka, zatím
Tak, v Pardubkách slibovali, že bude předváděčka, zatím je ticho. Prý ho má majitel (dealerství) u sebe.
Nestíhal dodávat a mýt omezenou výrobu nějakým vstupem
Nestíhal dodávat a mýt omezenou výrobu nějakým vstupem (baterie) se nevylučuje…
Ja to rikal 🙂
Ja to rikal 🙂
Dětské nemoci? Myslím si, že ty jsou trhem tolerovány jen
Dětské nemoci? Myslím si, že ty jsou trhem tolerovány jen průkopníkům v oboru. Těm co byli první a neměli tolik zkušeností…. Ale obecně platí, že ten, kdo do oboru vstupuje ve druhém sledu už by měl mít výrobek „vymazlený“, tam už se neodpouští nic…. Ten průkopník vždy jde do nesmírného rizika ve snaze objevit nový segment trhu, který ještě nikdo nezná, nebo jsou všichni přesvědčeni, že je ten segment neperspektivní…. No a takovému vizionáři se leckdy lecos odpustí. Ale ti ostatní….. ti už opravdu musí přijít s něčím lepším a precizním, aby si získali trh…
Podívejte se například na Teslu, promíjí se horší kvalita výroby, neplnění termínů a podobně… Ale byli první… Další, třeba Nissan Leaf – i zde je horší úroveň vnitřního vybavení, přehřívající se akumulátory a přesto se prodává….
Ale od těch ostatních trh už požaduje něco navíc, aby se začaly jejich auta prodávat….. No a AUDI by naopak mělo splňovat nejen standard, ale naopak nadstandard. Vždyť je to prémiová značka…
nj je to tak, u káry za 3 mega od bohatý mocný automobilky
nj je to tak, u káry za 3 mega od bohatý mocný automobilky se čekalo víc, ale není to zas tak hrozný, pokud tomu nezačnou vodcházet třeba poloosy… 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-audi-e-tron/
Tobě vodešla polosa v mozku ty troubo. Vyndej si jí ty
Tobě vodešla polosa v mozku ty troubo. Vyndej si jí ty poloso.
hele ty polooso tu prostě už nevodkecáš, je provařená,
hele ty polooso tu prostě už nevodkecáš, je provařená, to se už nevrátí, navíc vodevřela pandořinu skřínku vo novodobým 2019 teslím přístupu a filo. A to je myslí větší průser….
Takže přestan škodně prudit a přilož pazour k dílu začni sypat moudra at ten servisní filo průser dostatečně definujem dřív než se ho chytnou žraločí prestituti 😉
Jsi vypatlanej blázen, tvoje paralýza už ti sežrala mozek.
Jsi vypatlanej blázen, tvoje paralýza už ti sežrala mozek. Ty už s poloosama i spíš.
joo docela to na tebe poslední dobou sedí 😉
joo docela to na tebe poslední dobou sedí 😉
Zkus nově celoosy, ty nejsou provařený. Ani v Bohnicích
Zkus nově celoosy, ty nejsou provařený. Ani v Bohnicích
jooo ale to neukecáš fakt né 🙂 i kdyby sis poloosu víš
jooo ale to neukecáš fakt né 🙂 i kdyby sis poloosu víš co 😉 víme že tě to sere ale nedá se svítit, smiř se s tím a rači vypleskni nějaký moudra at seš taky trochu užitečný chlape :))
Neboj Koudelko, zejtra si pro tebe přijedou, a v Bohnicích
Neboj Koudelko, zejtra si pro tebe přijedou, a v Bohnicích nejsou źádný poloosy potřeba, uvidíš sám.
nejdřív se podepiš srabe nebo spíš sračko?? 🙂 až potom
nejdřív se podepiš srabe nebo spíš sračko?? 🙂 až potom si hon vocas 🙂 lepší? to ti ještě fpalici nedošlo že tudy cesta nevede… 😉
Tak uz chapu proc to sem Michelin nechtel psat verejne, bylo
Tak uz chapu proc to sem Michelin nechtel psat verejne, bylo mu jasne, ze cipis si na tom bude mastit cipisa jeste dva roky…
já to přeci nerozmazávám to hošani mě nutí stále
já to přeci nerozmazávám to hošani mě nutí stále odpovídat 😉
Už si s tými poloosami trápny…
Už si s tými poloosami trápny…
no když myslíš chlapče 😉 hele hypo kdyby nám o nich
no když myslíš chlapče 😉 hele hypo kdyby nám o nich mišelin neřekl, byli bysme hloupější a bláhoví jak to skvěle šlape… ale stejně by mu vodešli že ? a za 2600€uro podobně jako xxx dalším… Nebo myslíš ze byl snad jedinej s vadným X ze 150.000 vyrobených kusů X na světě??? :)))) neee jens o tom díky teslí politice nevěděl! Ty chceš snad být nadále pitomí (bláhově opitý) a sladce žít v nevědomosti a koupit si podezřele levný jetý Xksko ?? budiš, máš na to právo, užijsi ale víc se neser! je to jenom tvoje volba 😉
Hloupej a bláhovej jseš jen ty.
Hloupej a bláhovej jseš jen ty.
tyoe nevodfrkávejsi furt, chápu že seš nasr teslíbídy
tyoe nevodfrkávejsi furt, chápu že seš nasr teslíbídy ale reálie neukecáš už, to je prostě pryč 😉
Nechápeš vůbec nic a ještě žvaníš kraviny.
Nechápeš vůbec nic a ještě žvaníš kraviny.
nikoli to ty žvaníš kraviny. ted sem četl sáhodlouhou
nikoli to ty žvaníš kraviny. ted sem četl sáhodlouhou diskuzi kde se vo kravinu do krve hádáš s epavlem. ty seš poslední dobou fakt debil !! co se s tebou tyvole?
Vem si dovolenou už ti hrabe. A nezapomeň přibalit poloosy.
Vem si dovolenou už ti hrabe. A nezapomeň přibalit poloosy.
tyoe to fakt neukecáš, s markem ses hádal taky sprostě mu
tyoe to fakt neukecáš, s markem ses hádal taky sprostě mu nadával… jesi ti to čumění do monitoru neleze na mozek. Jako je obecně známo že rizikový akciový investování mění psychiku, člověk se může i zbláznit, to není žádná vyjimka…. 😉
Jen se dál ukecávej, že si úplně normální.
Jen se dál ukecávej, že si úplně normální.
Nemyslím si, že Michelin je jediný ktorý má so svojim
Nemyslím si, že Michelin je jediný ktorý má so svojim Xkom problémy ale zasa poznám aj takých ktorí nemajú s Teslou žiadny problém. Klasické automobilky majú problémov až až a nikto sa nad tým nepozastavuje.
Ak tie poloosy budú hromadne odchádzať, tak mimo záruky to bude pre šikovnú firmu dobrý biznys aby to dokázali vyrobiť za tretinovú cenu oproti originálnemu dielu.
Klasické automobilky sou samozřejmě hajzlové těžkýho
Klasické automobilky sou samozřejmě hajzlové těžkýho kalibru že nezveřejnují pozáruřní poruchovost i když něco existuje třeba vaculík nakupuje servisní buletiny z autodata, jenže Tesla měla být přeci jiná! A taky servisovala ochotně… navíc se do spolku autodebilek neřadí data neposkytuje všechno si tají aby mohla hrát hru 😉 Navíc autodebilky mají servis za každým rohem a bohatý áftrmárket. Tesla je nejbližší v norimberku/vídni užs to tam někdy zkusil táhnout na valníků?? a vyklepávat ji hlinikový bouchlý blatnít je prý oprava za 150. NO A TO JE SAKRA ROZDÍL !! proto by tesla měla hrát férově a jestli bude tutlat nadále nemůže se divit o vzniku podpultovek, fám a jedna paní povídala. Je to její věc !