Vlámská dopravní společnost De Lijn hledá dodavatele 970 elektrických autobusů, včetně doplňující infrastruktury.
foto: VDL
Vlámská vláda se nedávno dohodla, že všechna vlámská města musí do roku 2025 využívat bezemisní autobusy. Celé Vlámsko pak do roku 2035. Očekávaná investice je v hodnotě 1 mld. eur.
Dopravní společnost De Lijn si přitom teprve v prosinci objednala 200 plug-in hybridních autobusů od VDL. Čistě na elektřinu ujedou až 30 km a fungují jako sériové hybridy, takže jsou vždy poháněny elektřinou.
Vlámsko se tak stává dalším z mnoha světových regionů, který sází na (plně) elektrickou veřejnou autobusovou dopravu. Nedávno nakoupili elektrobusy například Hannover, Varšava, Milán a další.
mimo mmisu – keď som na mhd fóre v trenčíne napísal, že
mimo mmisu – keď som na mhd fóre v trenčíne napísal, že by konečne mali kúpiť elektrobus, najprv nadávali a následne ma odstavili z prístupu.
Kdo vi, jak tam kseftuji s naftou. Z eBusu toho budou mit
Kdo vi, jak tam kseftuji s naftou. Z eBusu toho budou mit akorat prd. Mozna ze vykazuji mnohem vic km aby mohli naftu odepsat. Nejaka levarna tam bude. Pojede v tom asi vic lidi. Muj osobni nepodlozeny dojem.
to nie firma (SAD Tn), ale komunita zapálených znalcov. o
to nie firma (SAD Tn), ale komunita zapálených znalcov. o ich eko zmýšľaní svedčí napríklad presadzovanie cyklo“stezky“ v cestnoim telese, hoci v danom úseku je 5+m široký pás zelene a následne chodník. alebo boj, aby mhd zastávky boli v jazdnom pruhu a nie v „kóji“. snažia sao zvyšovanie prídelu splodín spaľovania tým, že autá musia neustále zastavovať, rozbiehať sa, nemôžu ísť plynule a s relatívne nízkou spotrebou.
a takých si „progresívne slovensko“ srana ašpirujúca na februárové volebné víťazstvo berie ako expertov 🙁
Aha, diky za vysvetleni. Beru zpet.
Aha, diky za vysvetleni. Beru zpet.
zamestnanci by/možná elektrobusy brali, za socíka sme v
zamestnanci by/možná elektrobusy brali, za socíka sme v podniku mali tri busy, ten najnovší vzal najučenlivejší a chválil sa ako vie, ktorá poistka je k čomu (cca 60*60cm panel) 🙂
ani vyšší vek a nižšie dosiahnuté vzdelanie nemusia mať negatívny vplyv na vzťah k pokroku.
No bral bych taky v praze aspoň 97 Elektrobusů
No bral bych taky v praze aspoň 97 Elektrobusů
+1
+1
To se nedočkáš.
A poděkuj Bémovi, který ještě před
To se nedočkáš.
A poděkuj Bémovi, který ještě před odchodem odsouhlasil koupi 600 naftových autobusů. Takže ty budou muset v Praze „smrdět“ ještě dalších 20 let, než se odepíšou!
V Praze bude dalších deset let zkušební provoz a pak cca.
V Praze bude dalších deset let zkušební provoz a pak cca. pět let rozhodovat jestli koupí max.10 elektrobusů.
BYD dotoho, dneska by elektrobusy už měli být standart
BYD dotoho, dneska by elektrobusy už měli být standart podobně jako trolejbusy v 70tých :))
PS: kontrolní otázka soudluzi: co se stane když zavřete obyvatele města do klece a pustíte mu tam dízlkarosu :))))
Tak to bych rád věděl.
Tak to bych rád věděl.
Stane se z něj Franta Koudelka z hybridu?
Stane se z něj Franta Koudelka z hybridu?
+1+1+1
+1+1+1
No zrovna v tomhle bych se Frantovi nesmál. Ten výše
No zrovna v tomhle bych se Frantovi nesmál. Ten výše načrtlý vývoj v Praze se bohužel blíží jistotě.
Ty doda Nikola nebo Tesla.
Ty doda Nikola nebo Tesla.
Ty busy doda nikoli Tesla 🙂
Ty busy doda nikoli Tesla 🙂
🙂
🙂