Kontaktní místa ČEZ Point v Liberci a Hradci Králové rozšiřují síť míst poskytujících servis pro zákazníky projektu Elektromobilita ČEZ. Nově budou klientům k dispozici mj. při vyplňování smluv a především při vydávání čipových klíčenek k aktivaci dobíjecích stanic Skupiny ČEZ.
foto: ČEZ
TISKOVÁ ZPRÁVA
Po vybraných Zákaznických centrech Skupiny ČEZ rozšiřují spektrum svých služeb pro zákazníky projektu Elektromobilita ČEZ také klientská kontaktní centra ČEZ Point. Jedná se o lokality ČEZ Point umístěné v OC Fórum Liberec a OC Futurum Hradec Králové.
Klientům, kteří chtějí využít služby Elektromobility ČEZ jsou k dispozici denně od 9 do 21 hodin při vyplňování a podpisu smluv, ale především k okamžitému vydávání čipových klíčenek k dobíjení vozu.
Specialisté na ČEZ Point navíc „elektromobilistům“ zajistí poradenství a celkový servis také při žádostech o poskytnutí nové služby. Identické služby poskytuje „elektromobilistům“ od března letošního roku pětice Zákaznických center Skupiny ČEZ – v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi, Hradci Králové a Ostravě.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Žižkov má první veřejnou dobíjecí stanici pro elektromobily
Služba Elektromobilita ČEZ standardně umožňuje dobíjení v celé síti veřejných dobíjecích stanic ČEZ. Ty jsou zpřístupněny prostřednictvím čipové klíčenky všem zákazníkům, kteří mají uzavřenou platnou zákaznickou smlouvu se Skupinou ČEZ na službu Elektromobilita ČEZ. Pro rok 2015 je tato služba k dispozici za paušální měsíční cenu 150 Kč.
„Elektromobilita je jednou z oblastí růstu spotřeby elektřiny, a proto péče o tuto skupinu zákazníků nemůže v naší nabídce chybět. Věříme, že zákazníci ocení toto další rozšíření našich služeb,“ komentuje novinku Luděk Hasala, Manažer řízení externích prodejních kanálů společnosti ČEZ Prodej.
Elektromobilita ČEZ, provozovatel nejkomplexnější sítě veřejných dobíjecích stanic v České republice, v současnosti disponuje 52 zařízeními, (z toho je 9 rychlodobíjecích stanic) kde mají majitelé elektromobilů možnost doplnit energii pro své miláčky před další cestou. Další stanice, zejména rychlodobíjecí, jsou připravovány.
„Jsme si vědomi, že souběžně s rozvojem technické infrastruktury pro elektromobily je nutné budovat také informační a servisní bázi. Kontaktní místa ČEZ Point a Zákaznická centra Skupiny ČEZ jsou pro nás díky své flexibilitě a zkušenostem v oblasti obsluhy zákazníků ideálním partnerem,“ dodává Tomáš Chmelík, manažer útvaru čisté technologie ČEZ.
V celé České republice v současnosti jezdí téměř 900 elektromobilů, poslední čtvrtletí však signalizují další mohutný rozvoj celého odvětví. Letos se totiž očekává více než dvojnásobné meziroční zvýšení počtu nově registrovaných elektromobilů.
Koncem letošního roku tak odhady počítají s prolomením hranice 1000 elektromobilů na českých silnicích. Elektromobily tak v ČR přestávají být atrakcí z kategorie technických zajímavostí a stávají se běžnou součástí zejména městského provozu.
A teď mi prosím
A teď mi prosím vysvětlete ty kecy ČEZu o podpoře elektromobility, když stejný kabel – včetně vzhledu – nabízí Trendcharge za 2/3 ceny nebo za polovic – viz http://eshop.trendcharge.eu/cs/
Vážení přátelé, tak
Vážení přátelé, tak jsem na ty profesionální kabely na jejich webu koukal. O profesionalitě kabelu za 10.905 kč svědčí třeba popisek a teď cituji „příkon 32A“ Tak to jsem netušil, že propojovací kabel má nějaký příkon a že se udává v ampérech 🙂 To už nezachrání ani firemní oranžovo/černý design. Mimochodem, komu by stačil „neprofesonální“ kabel v nefiremním modro/černém designu, u nás ten samý pořídíte za 4.740 kaček.
Heej, soudruzi..kdo má dvě
Heej, soudruzi..kdo má dvě koukadla tak vidí slova TISKOVÁ ZPRÁVA…
Takže asi tak..z něčeho server živit musíte že…
Heej, soudruhu, mám dvě
Heej, soudruhu, mám dvě koukadla a našel jsem si i zdroj, který má název Centra ČEZ Point vstupují do služeb elektromobility.
Chápu, že z něčeho server živit musíte že…
Ovšem živit se tím, že redaktor zkopíruje původní text (za který má zaplaceno) a dá článku název, který s obsahem článku vůbec nesouvisí, to už je na úrovni Blesku a Aha! Tam čtenáři počítají s tím, že si přečtou v titulku třeba „Kateřina Brožová spáchala harakiri“ a nakonec se dovědí, že se při krájení okurky řízla do prstu čili něco úplně jiného. Ovšem že by podobné praktiky měl používat Hybrid.cz… no, nevím.
Já pokud někde vidím
Já pokud někde vidím tisková zpráva tak nadpisu/článku sebevíc bulvárnímu věnuji minimální zájem/víru…tiskovka se pokud vím i často musí převzít taková jaká je…pak už většinou chodím jen do diskuze kde se dočtu pravud/plky/námitky atd…
OK, tiskovka se často musí
OK, tiskovka se často musí převzít taková jaká je, to bych chápal. Ovšem proč tedy ne včetně původního nadpisu? To už nechápu. Anebo kdyby aspoň v textu byla doplněna zmínka o kabelech, ale ono nic. Anebo kdyby aspoň bylo 1.dubna… 😉
Šlo o nedorozumění a
Šlo o nedorozumění a chybu na obou stranách, omlouváme se. Článek o nové nabídce nabíjecích kabelů je zde.
Díky za informaci. Umíte
Díky za informaci. Umíte přiznat chybu – to se cení.
Autor článku nějak začal
Autor článku nějak začal nadpisem… a pak se dostal úplně někam jinam. A už si to zřejmě po sobě nepřečetl. Anebo (a to by bylo mnohem rafinovanější) prostě možná jen testoval naše investigativní schopnosti. 🙂
Ale ať už je to jak chce, koukl jsem přímo na http://www.elektromobilita.cz a tam je vysvětlení toho nadpisu. A přiznám se, že ač většinou ČEZ spíš hájím, tak jsem se zděsil – doslova a do písmene!!!
Chtít 39 litrů za jednofázový kabel 4m omezený na 13A, tak to je fakt nehoráznost nejhrubšího zrna. Bez ohledu na to, že je to dejme tomu pěkně vypadající a zřejmě profesionální řešení, tak za ty prachy mám od Nissanu u Leafa palubní nabíječku 6.6kW + metalízu a ještě mi něco zbyde. Anebo od EVselectu za třetinovou cenu kabel, který umí 16A a nově má i paměťovou funkci.
To tedy ČEZ fakt přehnal.
Za tuhle cenu si kabel
Za tuhle cenu si kabel koupí leda tak generální ředitel ČEZu nebo blázen.
Pokud by výtěžek z
Pokud by výtěžek z prodeje šel na charitu, tak bych to možná i chápal. 🙂
Misto nabijecek nabizi CEZ
Misto nabijecek nabizi CEZ kabely. ten kabel si zastrcite doma do zasuvky a jedete tak daleko kam ten kabel staci. Pak se vratite pesky domu, vytahnete kabel ze zasuvky a bezite s nim k dalsi zasuvce smerem kam se chcete s autem dostat a tak bez nabijeni muzete cestovat po cele CR. CEZ podporuje elektromobilitu i bez drahych baterii. CEZky patent.
😀
😀
dotaz asi na autora
dotaz asi na autora článku:
„ČEZ nabízí profesionální dobíjecí kabely pro elektromobily“
ovšem v článku není o kabelech ani slovo.
Můžete prosím upřesnit o jaké kabely se jedná? koncovky, proudové přenosy, řídící elektronika? Pravděpodobně to nebude běžná prodlužka…
taky mi to bylo podezrele ze
taky mi to bylo podezrele ze v clanku je spousta plku ale o kabelech ani zminka 😀
Ale cetl jsem to jen zbezne tak jsem si myslel, ze jsem to jen prehlidl 🙂
Nojono, „autor : redakce“
Nojono, „autor : redakce“ nikoli už Jan Horčík … klasika 🙁
Napraveno, za chybu se
Napraveno, za chybu se omlouváme. Bohužel nastalo oboustranné zmatení. Článek o nové nabídce nabíjecích kabelů je zde.
Je to úplně stejný
Je to úplně stejný postup, jako když ČEZ propaguje nabíjecí stanice. Nevím, čemu se divíme. Tzn. pouze píár slova, žádné činy.
Pokud chcete nabíjecí kabely pro elektromobily, obrátíte se s důvěrou na soukromníky pana Richtra http://r-evc.com/cs/, pana Tinku http://www.evselect.eu/index.php, pana Kubiše http://www.inchanet.cz/products.html nebo pana Mináře http://ebc.rami.cz/kategorie/elektromobilita.
Pokud chcete projet elektromobilem Moravou po síti fungujících rychlonabíječek, obrátíte se s důvěrou také na soukromníky. Konkrétně v Brně hned 2x na pana Tinku (Troubsko u Brna a vrátnice č.9 BVV)http://www.evmapa.cz/, ve Vyškově na pana Mináře (parkoviště před budovou) http://www.ramicafe.cz/ a ve Valašském Meziříčí na pana Kubiše http://www.inchanet.cz/products.html (pozemek továrny Robe http://www.robe.cz/contacts/head-office/).
Tak to jste tomu ČEZu
Tak to jste tomu ČEZu pěkně ‚lištil po čuni‘, hahaha
ok – moc hezké.
ČEZ sekce
ok – moc hezké.
ČEZ sekce EV funguje cca 7 let tj. zhruba jedna Chademo stanice ročně…. Nevím proč se nemůžu zbavit srovnání s SC Tesla / kdyby Musk se slávou prohlásil, že už mají 6 rychlonabíječek / nebo GW na Slovensku, kde jich funguje cca 15 po celém SK navíc hezky rozumně rozmístěných a postavených během chvíle a pozor – fungujících. Nevím proč mám pocit, že ČEZ u nás dělá danou síť jen na oko… Místo další rachlonabíječky třeba v tom Liberci se tam zřídí kancelář, která Vás odkáže na nejbližší nabíječku v Harachově…
To není jen pocit, to je
To není jen pocit, to je realita. 🙂
By mě zajímalo, kde u těch jejich nefunkčních nabíječek lze ty kabely použít? 😀
Nevim, kabely není přece
Nevim, kabely není přece není problém koupit. Jen v ČR je prodává asi deset firem. Od ČEZu potřebujeme veřejné stanice, ne kabely.
je to jasný PR článek,
je to jasný PR článek, hold Hybrid se mění …. 🙁 asi de vo prachy