BMW i8: oficiální specifikace

Jan Horčík - 08 Srpen 2013

Plug-in hybrid BMW i8 se představí v září na autosalonu ve Frankfurtu. Konečně tak uvidíme výrobní verzi toho, co začalo jako futuristický koncept . Známe už také přesné specifikace auta.auto BMW i8 plug-in hybrid prototyp

Prototyp plug-in hybridu BMW i8
foto: BMW

BMW se dušuje, že i8 nabídne průměrnou spotřebu kolem 2,5 l/100 km. Max. rychlost bude přitom omezena 296 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne tento plug-in hybrid za 4,5 vteřiny.

Auto přitom pohání 1,5l přeplňovaný tříválec připojený k zadní nápravě přes šestistupňovou automatickou převodovku. Jeho výkon je 228 koní. Navíc je systém doplněn o elektromotor o výkonu 129 koní, který může pohánět přední nebo zadní nápravu. Celkový výkon je 357 koní.

Hmotnost vozu je 1497 kg, a to především díky masivnímu využití podobně jako u bratránka v podobě elektromobilu BMW i3. Rozložení hmotnosti je 50:50 na každou nápravu.

Lithium-iontová baterie vystačí na max. 35 km čistě elektrické jízdy (max. rychlost 120 km/h). Z domácí 230V zásuvky dobijete auto během tří hodin, se speciálním Wallboxem pak za méně než dvě hodiny. Aerodynamický odpor je 0.26. Cena plug-in hybridu BMW i8? Více než 100 000 euro.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Jolinar

Bloomberg tvrdi ze rychlost je omezena na 155mph => 248km/h

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

elektromotor nepohani predni nebo zadni napravu... je pripojen pouze na predni kola, kdyz jede v EV modu, tak je to klasicka predokolka, a kdyz se zapne spalovak, tak elektronika v pripade nutnosti nebo zrychlovani pripoji a zapne i predni elektromotor pro nahon na vsechny 4 kola...

líbilo, ale nepochopil :) Prosím ještě jednou o vysvětlení jak jste to myslel, pro ty méně chápavé.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?