Bavorská automobilka BMW ohlásila, že nová architektura jí umožní elektrifikovat každý nový model. Potvrdila také nový elektromobil v podobě třidveřového Mini.
Německo se konečně postavilo čelem k elektromobilitě. Vyzvala k tomu Angela Merkelová, země se chystá budovat infrastrukturu i továrny, prodeje stoupají. A tamní automobilky konečně chytají vítr do elektrických plachet.
NEPŘEHLÉDNĚTE BMW se chystá rozšířit výrobu elektrických aut
Skupina BMW znovu potvrdila plánované uvedení třídveřového hatchback elektromobilu BMW Mini v roce 2019. Vyrábět se bude v továrně v britském Oxfordu. BMW už přitom elektrické Mini zkoušelo – před téměř deseti lety jako Mini E.
Toto auto bude ale pouze součástí širší strategie elektrifikace, pro kterou bude připravena zcela nová platforma. Všechny značky spadající pod BMW a všechny modely díky tomu budou moct být částečně nebo plně elektrifikovány.
Už teď BMW připravuje kromě zmíněného Mini také elektromobily BMW X3 a BMW iNext. Do roku 2025 skupina BMW očekává podíl aut do zásuvky na svých celkových prodejích v rozmezí 15 % až 25 %.
Nejlepší zdržovací taktiku mají u nás. Průměr pár
Nejlepší zdržovací taktiku mají u nás. Průměr pár nabíječek 50kW ročně je rekord, za námi je myslím už jen Tanzánie.
To že se výrobcům do EV aut nechce je jasné, v tomhle segmentu už nebudou takové zisky a servis už vůbec ne. Časem se sníží i složitost výrobního řetězce, nebude potřeba tolik lidí, stát přijde o daně atd atd. V podstatě EV nikdo nechce, ale asi není vyhnutí. Věřím, že ropné loby zaplatí za každou nevyrobenou baterii a nepostavenou Gigatovárnu 🙂
Zase to bude o tom nejdrive My ! a az si nahrabem tak za par
Zase to bude o tom nejdrive My ! a az si nahrabem tak za par let vy, to se deje i v tech nabijeckach tam pribejvaj jak houby po desti
BMW chce všechny své modely připravit na elektrický pohon.
BMW chce všechny své modely připravit na elektrický pohon. A co tomu chtění doposud bránilo? Když už mělo elektrická BMW i to malé Mini? Nedělají si z nás náhodou zase legraci?
BMW jde postupně. Ostatně jako všechny automobilky. Na
BMW jde postupně. Ostatně jako všechny automobilky. Na íčkové řadě si vyzkoušelo technologie, které teď postupně přenáší do plug-in modelů e. Elektrifikace normální řady aut dává smysl. Ostatně mnohokrát jsem slyšel přání a prosby, ať BMW elektrifikuje řadu 3 a 5.
Problém je ta jejich postupnost v řádu desítek let. Ono se
Problém je ta jejich postupnost v řádu desítek let. Ono se to málo ví, ale elektromobily dělají a zase přestávají dělat už hóóódně dlouho, viz druhý obrázek zde.
Nejvíc Bramboře brání těch 40 let vývoje elektroaut!
To
Nejvíc Bramboře brání těch 40 let vývoje elektroaut!
To je tak vyčerpalo, že teď sotva popadaj dech :)))
Ti co vymejšleli ty první elektroauta už nežijou a generační výměna už není tak jednoduchá a než se ty mladý zaučej a do toho ty krize, sklandály, kartely… no co bych ti povídal že jo … to máš furt něco :))))
A k tomu musej vyrábět ty zpropadený spalovací popelnice :)))
http://auto.idnes.cz/eelektromobily-bmw-0oq-/ak_aktual.aspx?c=A121218_003204_ak_aktual_ada
germáni zas jen vymejšlej jak nadrbat svět 😉 Americká
germáni zas jen vymejšlej jak nadrbat svět 😉 Americká TESLA zařídila elektromobil, Germán je jen béčko :))))))))))
Tak tak, zdržovací taktika…
Tak tak, zdržovací taktika…