Toyota v Číně nabídne do roku 2020 deset nových elektrifikovaných aut (tzn. včetně hybridů). Na autosalonu v Pekingu aktuálně odhalila dvě: Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV.
foto: Toyota
Nutno hned na úvod dodat, že Corolla i Levin jsou v podstatě totožná auta, jen od jiného lokálního výrobce. Oba nové plug-in hybridní modely Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV zvládnou ujet až 50 km na jedno nabití. Na trh půjdou v roce 2019.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Peking 2018: Honda Everus je další exkluzivní crossover elektromobil pro Čínu
Už minulý rok Toyota v Číně představila lokálně vyráběné hybridní varianty obou vozů. Také PHEV verze budou vyráběny přímo v Číně.
V roce 2020 pak chce Toyota v Číně představit také elektromobily Toyota C-HR a Toyota IZOA, což ovšem opět budou dvě stejná auta, jen vyráběná lokálně odlišnými firmami (C-HR v GAC Toyota Motor, IZOA v FAW Toyota Motor Sales).
Zvýšený zájem o elektrifikovaná vozidla Toyota podpoří také navýšením výroby NiMH baterií ve svých závodech Sinogy Toyota Automotive Energy System a Corun PEVE Automotive Battery na 220 000 v roce 2020.
Jen za rok 2017 prodala Toyota v Číně celkem 140 000 elektrifikovaných vozů, včetně hybridů. Za celou dobu působení Toyota na tamním trhu je to už 350 000.
A těch 50 km je podle jakýho cyklu, čínskýho nebo snad
A těch 50 km je podle jakýho cyklu, čínskýho nebo snad japonskýho? :))) Buhví kolik to bude v reálu?
Toyoty prodávám a z vlastní zkušenosti můžu říct že
Toyoty prodávám a z vlastní zkušenosti můžu říct že udávaných 50km dojezdu čistě na elektřinu u priuse plug ina je realný dojezd, dá se i překročit, ale za volantem je to pak úplná nuda 🙂
Díky, Prius bude asi moje další auto, ale nějakej vojetej
Díky, Prius bude asi moje další auto, ale nějakej vojetej neplugin.
Toyota jede. Realisticky, pomalu ale jiste. Bravo!
Toyota jede. Realisticky, pomalu ale jiste. Bravo!
Usnula na vavřínech. 2020 slibuje už úplně každá
Usnula na vavřínech. 2020 slibuje už úplně každá automobilka.
Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu… Hybridů se
Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu… Hybridů se prodává pořád o řád víc než čistých elektro, takže tam teď rejžujou.
Ač se mi to nelíbí, tak ono to s tou elektrifikací nebude zase tak horké… viz například dnešní info, že škoda opět nestíhá výrubu a přemýšlí, že přesune část výroby do německa.
Uvidíme k čemu všechny dotlačí čína… snad budou kluci šikmooký tlačit hodně a za chvíli budeme na Aliexpresu kupovat i škoda elektromobily, protože v ČR se nebudou nabízet…
Jo, jsou to přizdisráči!
Elektrofikované jsou auta od té
Jo, jsou to přizdisráči!
Elektrofikované jsou auta od té doby, co se nestartují klikou a nesvítí petrolejkama.
Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na
Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na světě, a co za to zvládla inovativního postavit?
Masověji zainvestovat do zastaralých niklových baterií a pak ještě vodíku v osobácích, který bude mít neustále skvělou budoucnost a nikdy přítomnost.