Autosalon Peking 2018: Toyota Corolla PHEV zvládne 50 km na nabití, chystá se elektromobil C-HR

Toyota v Číně nabídne do roku 2020 deset nových elektrifikovaných aut (tzn. včetně hybridů). Na autosalonu v Pekingu aktuálně odhalila dvě: Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV.

Toyota Corolla PHEV ujede na jedno nabití až 50 km.
foto: Toyota

Nutno hned na úvod dodat, že Corolla i Levin jsou v podstatě totožná auta, jen od jiného lokálního výrobce. Oba nové plug-in hybridní modely Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV zvládnou ujet až 50 km na jedno nabití. Na trh půjdou v roce 2019.

Už minulý rok Toyota v Číně představila lokálně vyráběné hybridní varianty obou vozů. Také PHEV verze budou vyráběny přímo v Číně.

V roce 2020 pak chce Toyota v Číně představit také elektromobily Toyota C-HR a Toyota IZOA, což ovšem opět budou dvě stejná auta, jen vyráběná lokálně odlišnými firmami (C-HR v GAC Toyota Motor, IZOA v FAW Toyota Motor Sales).

Zvýšený zájem o elektrifikovaná vozidla Toyota podpoří také navýšením výroby baterií ve svých závodech Sinogy Toyota Automotive Energy System a Corun PEVE Automotive Battery na 220 000 v roce 2020.

Jen za rok 2017 prodala Toyota v Číně celkem 140 000 elektrifikovaných vozů, včetně hybridů. Za celou dobu působení Toyota na tamním trhu je to už 350 000.

tisková zpráva

8 komentářů u “Autosalon Peking 2018: Toyota Corolla PHEV zvládne 50 km na nabití, chystá se elektromobil C-HR”

      1. Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu… Hybridů se
        Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu… Hybridů se prodává pořád o řád víc než čistých elektro, takže tam teď rejžujou.

        Ač se mi to nelíbí, tak ono to s tou elektrifikací nebude zase tak horké… viz například dnešní info, že škoda opět nestíhá výrubu a přemýšlí, že přesune část výroby do německa.

        Uvidíme k čemu všechny dotlačí čína… snad budou kluci šikmooký tlačit hodně a za chvíli budeme na Aliexpresu kupovat i škoda elektromobily, protože v ČR se nebudou nabízet…

    1. Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na
      Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na světě, a co za to zvládla inovativního postavit?
      Masověji zainvestovat do zastaralých niklových baterií a pak ještě vodíku v osobácích, který bude mít neustále skvělou budoucnost a nikdy přítomnost.

Napsat komentář