Audi spustilo na cestě k prémiové digitální automobilce největší transformaci ve své historii. Bude kompletně digitální, její hospodaření trvale udržitelné a cílem je nově definovat městskou mobilitu.
foto: Audi
TISKOVÁ ZPRÁVA
Premium“ znamená více. A toto „více“ ukazuje akce Audi Summit v Barceloně. Audi představuje všechny dimenze svého nového působení, od automobilu přes podnikové procesy až po podporu společnosti.
Proměna, způsobená digitálně síťově propojenou technikou, zásadním způsobem mění konkurenci v automobilovém průmyslu. Pro značku se čtyřmi kruhy to je velká příležitost, jak nadchnout lidi náskokem a nejlepšími technologiemi.
NEPŘEHLÉDNĚTE Audi chce auta s inteligencí a empatií
Na cestě k trvale udržitelné prémiové digitální automobilové společnosti – Premium Digital Car Company – uvádí Audi na trh svou novou vlajkovou loď. Audi A8 posouvá měřítka v oblastech designu, sportovních vlastností, komfortu a ovládání a definuje budoucnost prémiového segmentu (Future Premium).
Audi AI razí svými inteligentními systémy a technologiemi cestu ke zcela automatizované jízdě a rozvíjí automobilovou techniku směrem k empatickému, osobnímu partnerovi v kontextu mobility. Prémiový automobil zítřka dokáže přemýšlet, zjednodušuje život a šetří nám čas.
Zákazníci, zaměstnanci i společnost jako celek obdrží vyšší přidanou hodnotu, od prvního kontaktu se zákazníkem přes práci v chytrém výrobním závodě až po život v městském prostředí. Digitální revoluce je totiž doprovázena změnou hodnot. Audi integruje moderní život svých zákazníků a vytváří pro ně osobní svobodný prostor v trvale udržitelném světě.
Digitální, trvale udržitelný a městský: Středem pozornosti je zákazník
Čtvrtá průmyslová revoluce přináší radikální změny. Každý hráč na trhu stojí před nutností od základu nově definovat svou existenci. Jinak hrozí nebezpečí, že ztratí konkurenceschopnost. V neposlední řadě jej mohou předstihnout nováčci na trhu s mobilitou, kteří přicházejí s novými přístupy, službami a nápady.
Audi vstupuje do nových obchodních oblastí rychle a nekonvenčně jako „start-up“, zavádí nové způsoby výroby a mění mobilitu ve městě. Náskok jako příslib je přitom vždy spojen s touhou nespokojovat se s aktuálním stavem věcí, ale neustále hledat lepší řešení.
Tato strategie má tři jasné pilíře, které jsou představeny v Barceloně. Audi. Vorsprung. 2025. – to je vždy digitální, trvale udržitelný a městský.
Digitální
S nástroji virtuální reality si zákazník interaktivně sestaví automobil podle svých přání. V souladu s mottem „vůz Audi, když chci a kde chci“ rozšíří Audi do roku 2020 individuální mobilitu na 15 trzích o prémiová řešení podle požadavků zákazníka. Nová digitální platforma nabídne cestujícím ve vozech Audi informace, zábavu a přidanou hodnotu.
Síťově propojená bude také výroba budoucnosti. Chytrý výrobní závod digitálně synchronizuje veškeré výrobní kroky. Modulární výrobní postupy, umělá inteligence a spolupráce mezi pracovníky a roboty zvýší flexibilitu výroby automobilů i efektivitu využívání surovin a zdrojů.
Trvale udržitelný
Pohonem Audi v závodě o budoucnost je elektrická mobilita. Do roku 2020 budou na trhu tři výkonné elektromobily s výrazným designem. V souladu s mottem „čisté automobily z čisté výroby“ inovuje Audi v současnosti výrobu modelů Audi e-tron v Bruselu tak, aby měla neutrální bilanci emisí CO2.
foto: Audi
Také ve světě spalovacích motorů se Audi rozhodujícím způsobem zaměřuje na cíl mobility s neutrální bilancí emisí CO2. Syntetická paliva, hybridní pohony s možností vnějšího nabíjení, částečně hybridní systémy, aerodynamika a lehká konstrukce – všechny tyto aspekty zvyšují hospodárnost hlavních modelových řad.
Městský
Audi. Vorsprung. Ambice této strategie sahají daleko za rok 2025 a zvedají celou společnost a její aktivity na novou úroveň. Investice do jakékoli ze tří strategických oblastí mají vždy pozitivní vliv také na ostatní oblasti. Digitalizace je přitom často klíčem k větší trvalé udržitelnosti a lepším řešením ve městech.
Tuto skutečnost dokládá následující příklad. V současnosti tvoří 40 % dopravy ve městech vozidla, jejichž řidiči hledají parkovací místo. Audi propojuje informace o dopravě s daty, které lze získávat anonymně ze senzorů ostatních automobilů prostřednictvím poskytovatele digitálních mapových podkladů HERE.
Výsledkem bude již brzy přesná navigace na volná parkovací místa. Hledání odpadne, dopravních zácp ubude. AUDI AG je od roku 2016 podílníkem ve společnosti HERE. Investice do poskytovatele obrazu světa v reálném čase přinese přidanou hodnotu všem lidem ve městech, protože dojde například k enormnímu snížení objemu zbytečné dopravy. To je významným příspěvkem k trvalé udržitelnosti.
Švýcarský vynález umožní lidem „sedět“ bez
Švýcarský vynález umožní lidem „sedět“ bez židle
e-svet.e15.cz/technika/svycarsky-vynalez-umozni-lidem-sedet-bez-zidle-1112881
youtube.com/watch?v=8KSUJ9Xtw9E
Růžové snění otce Dízlegejtu vždy pobaví. Teď honem
Růžové snění otce Dízlegejtu vždy pobaví. Teď honem honem chce vyrábět udržitelně, ale světu dala hromady neudržitelnejch rakovinometů >:-(((
Na Dieselgate se podílelo i Audi. Vyvinulo systém pro falšování emisí, píše Handelsblatt
http://byznys.ihned.cz/c1-65256570-na-dieselgate-se-podilela-i-audi-vyvinula-system-pro-falsovani-emisi-pise-handelsblatt
digitalni automobilka. he he. docetl to nekdo do konce?
digitalni automobilka. he he. docetl to nekdo do konce?
Tak tu digitální automobilku stihnou už velmi brzo, akorát
Tak tu digitální automobilku stihnou už velmi brzo, akorát v čas k nadcházejícím kybernetickým „válkám“, takže se to pak rozesere jestě mnohonásobně víc, než když začínali s elektronikou před 20ti lety, a naráz se ztrojnásobila potřeba oprav ve značkových servisech.
no tak to každopádně se současnou filozofií VW Audi nemá
no tak to každopádně se současnou filozofií VW Audi nemá šanci ;))DDD reklama a zastírání skutečnosti to nevyřeší :))) chjo to je tady poslední dobou furt samá audina a přitom je to taková srajda ;)) co ta se nadělala dízlů, to odčiní až vyrobí jednou tolik elektrik 😉