Logo společnosti se časem stává ikonickým poznávacím znakem a spolu se značkou jako takovou tvoří nemalou hodnotu. Tesla aktuálně své oficiální jméno zkrátila a Elon Musk prozradil, co vlastně znamená logo.
Ti více technicky založení mezi námi to nejspíš už tušili delší dobu. Elon Musk, šéf Tesly, aktuálně potvrdil, že „téčkové“ logo Tesla skutečně představuje výseč řezu elektromotorem. Stylizované písmeno T je část rotoru, linka nad ním část statoru.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla změnila logo Modelu 3, nejspíš kvůli vyhledávání
foto: Pinterest
Kdybyste loga Tesla Motors pokládali vedle sebe do kruhu, získáte něco velmi podobného řezu elektromotorem. Logo pochází z dílny designérské společnosti RO-Studio z New Jersey. Ta navrhla také logo jiné Muskovy společnosti, SpaceX.
No já nevím, ale ten obrázek od Pinterest je trochu
No já nevím, ale ten obrázek od Pinterest je trochu chybný. Vinutí a vynutí je trochu rozdíl. Splést si budoucí čas od slovesa vynutit s něčím, co se ovíjí, je trochu faux-pas,
Jo o tom je i jeden vtípek: v Audi kdysi prý vynalezli pohon
Jo o tom je i jeden vtípek: v Audi kdysi prý vynalezli pohon 4×4, proto mají v logu 4 kola, no a v Renaultu nevymyslel nic, proto mají v logu … 😉
:DD
:DD
A nebo taky 4 kroužky pro tepolušky 🙂
A nebo taky 4 kroužky pro tepolušky 🙂
Velká galerie Modelu 3 pro ty co se nemůžou
Velká galerie Modelu 3 pro ty co se nemůžou dočkat.
https://electrek.co/2017/02/03/tesla-model-3-gallery/#jp-carousel-36636
Elon prej teď prozradil co znamená logo Tesly, ale na netu
Elon prej teď prozradil co znamená logo Tesly, ale na netu už se ty informace válej vodpradávna. To zase jednou hybrid.cz zachrápal a uvádí „horkou“ novinku :)))
https://www.quora.com/What-is-the-story-behind-Teslas-logo
Az na to, ze Nikola Tesla sa zaoberal 3fazovymi motormi s
Az na to, ze Nikola Tesla sa zaoberal 3fazovymi motormi s kotvou nakratko a tie vyzeraju uplne inak. Tiez firma Tesla pouziva trojfazy s kotvou nakratko. https://en.wikipedia.org/wiki/Induction_motor
Som fanusik Tesly, no netreba to prehanat. Mne sa to T skor podoba na vysek kolesa rebrinaka.
Mě se logo Tesly vůbec nelíbí. Spíš mi dost vadí.
Mě se logo Tesly vůbec nelíbí. Spíš mi dost vadí. Vypadá to jak neumětelskej návrh vod nějakýho fandy Barbara Conana, Valhaly, vikingský mytologie a seker :)))
Ani graficky to není doladěný. Jejich web je třeba oproti Future Faraday naprostej neinvenční průměr.
Třebas logo FF je daleko lepší, ale na kapotě auta zase působí příliš subtilně a nekompaktně.
Btw web FF prej dělal nějakej pardubičák 😀
Ale čoby. Predlohou loga bola jednoznačne – valaška.
Ale čoby. Predlohou loga bola jednoznačne – valaška. 😀
napr. tu:
ok-knife.sk/interests/projects/valaska_01/valaska_03.png
A příští model se bude jmenovat Jánošík 😀
A příští model se bude jmenovat Jánošík 😀
Elon je zcela jiste fanda TUblatanky! Ta me podobne logo ze
Elon je zcela jiste fanda TUblatanky! Ta me podobne logo ze dvou valasek 🙂
Logo a web maj pěkný, ale to je asi tak vše co mají.
Logo a web maj pěkný, ale to je asi tak vše co mají.
No jeho první modely měly, i v patentech, vinutý rotor,
No jeho první modely měly, i v patentech, vinutý rotor, Motor s kotvou nakrátko vymyslel Michail Doliwo-Dobrowolsky.
No a vidíte, že je to kus motoru říkali někde na Discovery channelu už kolem roku 2010 (pořad byl ještě starší, dělali teprve svůj první model a ručně a myslím tam ještě ani Musk nemluvil).
Mě to zase vždycky připomínalo výsek setrvačníku parního stroje. 🙂
Nicméně je zajímavé že A. Huxley v Brave New World (Konec Civilizace), popisuje náboženství fordismus, ve kterém je uctíváno T jakože od prvního modelu T, je zajímavé že se nám tu kolem Tesly udělalo taky takové minináboženství a jak naschvál to má ve znaku taky T.
off
Poslední crash testy Modelu S.
Pomalé drcení střechy
off
Poslední crash testy Modelu S.
Pomalé drcení střechy je tedy extra výživné :O
https://youtu.be/oNRPTsD0BLE
+1
+1
Bylo by zajímavé napsat jak vznikali ostatní loga
Bylo by zajímavé napsat jak vznikali ostatní loga automobilek, třeba i klasické jako je např. Škoda nebo Citroen.
To už patří na jinej web. Citroen jsou vozubený šípový
To už patří na jinej web. Citroen jsou vozubený šípový kola.
Právě, že to sem patří. Tento web není jen o
Právě, že to sem patří. Tento web není jen o elektroautech a jiných alternativních pohonech. Značky co jsem uvedl, byly jen příklad. Pokud budu chtít vědět o jiných značkách najdu si to u strýčka googlu. Byl to pouze námět na zajímavý článek.
Takže je to web vo dizajnu? 🙂
Takže je to web vo dizajnu? 🙂
„Magazín Hybrid.cz, zaměřený na témata auto,
„Magazín Hybrid.cz, zaměřený na témata auto, elektromobily, hybridy, elektrokola, CNG a šetrná doprava obecně“
a zrovna „dizajn“ se tu řeší docela často. 😛
Prostě to sem chceš narvat za každou cenu 🙂
Prostě to sem chceš narvat za každou cenu 🙂
Jen nemám rád remcaly.
Jen nemám rád remcaly.
Já zase nemusím zahrádkáře co mermomocí roubuju bramboru
Já zase nemusím zahrádkáře co mermomocí roubuju bramboru na višeň protože je to přece taky rostlina.
No škodovka je logo závodu, pod který byl Laurin a Klement
No škodovka je logo závodu, pod který byl Laurin a Klement včleněny. A to se traduje že zakladatel škodovky měl domácího indiána a že je to čelenka nad šípem. Stejné logo, akorát v modrém, mají i strojírny a další firmy, možná jenom ne Škoda JS, vagonka, tedy transportation, nebo jak si teď říkají, taky.
Co to je „domácí indián“? :O
Co to je „domácí indián“? :O
Domorodý sluha dovezený z Ameriky.
Domorodý sluha dovezený z Ameriky.
Slyšel jsem o jediném dovezeném indiánovi a toho dovez
Slyšel jsem o jediném dovezeném indiánovi a toho dovez Frič, ale sluha to nebyl.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cerwui%C5%A1
a odvodené podniky (vysťahované zo škody plzeň) ako
a odvodené podniky (vysťahované zo škody plzeň) ako konštrukta vymenili šíp za ceruzku, …
Link na to logo?
Link na to logo?
Co
Co tohle?
http://oz.kurzy.cz/konstrukta-defence-as/konstrukta-trencin-p52249z164834u.htm
je to ten pôvodný znak, nielen v čiernom, defence nie je
je to ten pôvodný znak, nielen v čiernom, defence nie je životaschopný pokračovateľ, to sú skôr industry, … plzeňáci boli preved(Z)ení v troch vlnách do trenčína, pokračovali v pôvodnej náplni, neskôr sa pridali mladí … a pobočky v brne i prahe. výskum, vývoj i výroba na jednom mieste a výsledky neboli zanedbateľné. a hrdosť zamestnancov na príslušnosť ku kolektívu!
hátétépéwéwéwé
hátétépéwéwéwé google.sk/search?q=kon%C5%A1trukta+defence&newwindow=1&rlz=1CAASUA_enSK704SK704&espv=2&biw=1280&bih=934&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiszPH9gvzRAhXxa5oKHaB4DTYQ_AUIBigB#imgrc=8ydbQK63Gi0d_M:
Díky, já si to poplet s pražským Škoda kanclem co
Díky, já si to poplet s pražským Škoda kanclem co konstruoval tepelný elektrárny na Hradčanský.
off
Svědectví o tom jak spolu souvisí nafta, krize, válka,
off
Svědectví o tom jak spolu souvisí nafta, krize, válka, politika, vraždění a doláry v průběhu historie
https://www.facebook.com/ibi.funkdpunk/videos/1529257920690427/
https://youtu.be/qgZg4Q4xyqw