Fabia ujela 2006 km na jednu nádržREKORD
Fabia ujela 2006 km na jednu nádrž
Ostrava má už druhý elektrobusOSTRAVA
Ostrava má už druhý elektrobus
Škodovka letos uvede elektromobilyČESKO
Škodovka letos uvede elektromobily
Otestovali jsme Peugeot 207 HDi 99gTEST
Otestovali jsme Peugeot 207 HDi 99g

Volkswagen využívá při výrobě aut datové 3D brýle

redakce - 27 Listopad 2015

Volkswagen začal ve svém výrobním závodě ve Wolfsburgu, po tříměsíční pilotní fázi, používat datové 3D brýle v procesu sériové výroby. auto továrna brýle 3D datové výroba aut Volkswagen

Zaměstnanec společnosti Volkswagen využívá ve výrobě nově 3D datové brýle
foto: Volkswagen

Brýle slouží zaměstnancům v závodní logistice při kompletování dílů k montáži. Výsledkem je zvýšení bezpečnosti výrobních procesů.

Výhody datových brýlí jsou zřejmé: Uživatel dostává do zorného pole svých brýlí automaticky všechny potřebné informace, jako je místo odběru nebo číslo dílu. Dotykové nebo hlasové ovládání přitom umožňuje co nejjednodušší ovládání.

Zaměstnanec tak má při práci vždy obě ruce volné. Kamera na brýlích slouží navíc jako skener čárových kódů. Správné čárové kódy a odběry jsou zobrazovány zeleně – špatně odebrané díly jsou zbarveny červeně.

Reinhard de Vries, vedoucí logistiky závodu Wolfsburg, k tomu uvedl: „Digitalizace hraje ve výrobě stále významnější roli. S datovými brýlemi posouváme spolupráci mezi lidmi a systémy na novou úroveň.“

Používání datových brýlí je dobrovolné, aby se mohli zaměstnanci obeznámit s novou technologií postupně. Po krátkém období adaptace lze díky datovým brýlím rychleji zaučit nové zaměstnance.

V současnosti pracuje s datovými brýlemi 30 zaměstnanců v různých sektorech výroby, jako jsou montáže čelního okna nebo kloubových hřídelů. Vzhledem k pozitivním zkušenostem je plánováno využití datových brýlí i v dalších oblastech výroby, výrobních závodech i u dalších koncernových značek.

auto továrna brýle 3D datové výroba aut Volkswagen

Volkswagen buďto nechává zaměstnance povinně vzpírat, nebo zaměstnává kulturisty.
foto: Volkswagen

Člen závodní rady Mario Kurznack-Bodner k tomu říká: „Přínosy nové techniky, jako jsou datové brýle, lze rozumně využívat pouze tehdy, pokud ji můžeme prověřit v běžné sériové výrobě. Příslušní kolegové přitom přistupují k této záležitosti nezaujatě."

Kromě kritérií z oblastí zdraví, bezpečnosti práce a pracovního lékařství je pro závodní radu důležité, aby byly zkušenosti zaměstnanců zaznamenávány a následně také využívány v každodenních pracovních procesech.

tisková zpráva
 
Obrázek uživatele Radovan

No jen aby ty 3D brýle neříkaly o dílech a postupech stejnou pravdu, jak VW o emisích a spotřebě. To by pak jaksi asi nevyšlo.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 38 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 5 tis. km

Obrázek uživatele ozana

Spíše by mne zajímalo, jak se dá při montáži čelního skla zaměnit díl.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 41 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

:-))) No soudě podle fotky bude asi ten klučina sice namakanej, ale jinak úplně vymaštěnej. A bez brýlí to čelní sklo prostě nedá.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 38 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 5 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To už jsem někde viděl....ááá....už vím...Univerzální voják :)

Matrix se blíží,...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

NÉÉÉTY FOCVÁGNN DÍZL NÁM SEM UŽ NETAHEJTE !! PS: to bude pidlovokejch ksindlů

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články