Volkswagen už má na elektromobil ID.3 přes 30 000 rezervací

redakce - 05 Září 2019

Krátce před zahájením mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem je již rezervováno všech 30 000 vozů ID.3, zařazených do programu předběžné registrace. Šéf prodeje Volkswagenu Jürgen Stackmann: „Úspěch předběžné registrace zájemců ukazuje, že ID.3 přichází ve správný okamžik.“

Šéf prodeje Volkswagenu Jürgen Stackmann: „Úspěch předběžné registrace zájemců ukazuje, že ID.3 přichází ve správný okamžik.“
foto: Volkswagen

Největší počet registrovaných zákazníků žije v Německu, Norsku, Nizozemí, Švédsku a Velké Británii. Dalších 100 000 zájemců se přihlásilo k odběru newsletteru ID.3, v němž Volkswagen pravidelně informuje o svém novém elektromobilu a obecně o elektromobilitě v podání značky Volkswagen. Volkswagen představí ID.3 ve světové premiéře příští týden na IAA.

Zájemci v Evropě si mohou již od letošního května po složení zálohy 1000 EUR nezávazně rezervovat vůz z limitované edice u příležitosti uvedení modelu ID.3 na trh.

S modelem ID.3 začíná pro Volkswagen nová éra. Jedná se o první model rozsáhlé rodiny elektromobilů. Značka Volkswagen s nimi hodlá nabídnout mnoha lidem elektromobilitu, která je atraktivní a cenově dostupná.

Zatímco základní doporučená cena modelu ID.3 s nejmenší sadou akumulátorů by měla v Německu zůstat pod hranicí 30 000 EUR (doporučená cena), exkluzivní speciální edice ID.3 1ST bude nabízena za méně než 40 000 EUR. Uvedené ceny jsou před odečtením případných státních dotací. ID.3 1ST má dojezd až 420 kilometrů (WLTP).

Kromě mnoha prvků výbavy, nabízených jinak jen na přání, a exkluzivních stylistických detailů obdrží zákazníci, kteří zaregistrovali svůj zájem o model ID.3 1ST, při koupi navíc možnost bezplatného nabíjení elektromobilu po dobu jednoho roku s limitem 2000 kWh odebrané elektrické energie.

A to na všech veřejných nabíjecích stanicích, zařazených do nabíjecí aplikace Volkswagen „We Charge“, a také v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic IONITY. ID.3 bude zákazníkům dodáván s neutrální bilancí emisí CO2.

Zákazníci, kteří se rozhodli pro rezervaci speciální edice, si ve spolupráci s příslušným prodejcem vyberou a objednají požadovanou verzi modelu ID.3 1ST během podzimu a jara.

„Zájemci o speciální edici ID.3 1ST nebo o první vozy sériově vyráběného modelu ID.3 se mohou v každém případě i nadále u nás registrovat,“ radí šéf prodeje Jürgen Stackmann.

„Na jednotlivých trzích vedeme čekací listiny později registrovaných zájemců. Ze zkušeností již víme, že do termínu závazné objednávky dochází ještě k mnoha změnám.“ Výroba speciální edice ID.3 1ST bude podle plánu zahájena na konci roku 2019. První vozidla budou zákazníkům předána v polovině roku 2020.

Expozice značky Volkswagen na letošním autosalonu IAA bude zcela ve znamení modelu ID.3 a elektromobility. Jakým směrem se bude nabídka rozšiřovat po uvedení modelu ID.3, to ukáže návštěvníkům první pohled na další model rodiny ID.

Volkswagen se bude kromě toho prezentovat na tradičním místě v hale 3 zcela nově uspořádanou expozicí v novém vizuálním stylu značky, který bude mít ve Frankfurtu rovněž světovou premiéru. ID.3 je první vozidlo, které bude odhaleno s novým logem značky Volkswagen.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

off: kdo že chce ještě zachranovat klima?

https://www.investicniweb.cz/news-rusky-projekt-arctic-lng-2-dostal-zelenou-k-realizaci/

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Trochu jiné téma...
Už je známá Německá cena nového E-up! - 21.975 Euro před dotací. Využitelná kapacita baterie je 32.3 kWh.
Martin

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

VAZ byla jedním z průkopníků sériové výroby elektromobilů 1979 VAZ 2102E ;))

http://www.autoforum.cz/fascinace/v-sssr-pred-39-lety-postavili-auto-ktere-dalece-predbehlo-dobu-dopadlo-podle-toho

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

helemese elektromobil Kalašnikov Ovum 2019 - jel ste ftom už někdo?? :)

http://www.autoforum.cz/predstaveni/z-nejnovejsiho-kalasnikovu-jde-opet-strach-ted-ho-nezastavi-ani-ruske-zimy/

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

onlajn kauntr? ne?? tak moc nekecejte a sněte fjůčr vižn amen :)))))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-id-3/

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Neviem čo je na tom ID3 tak výhodné. V súčasnosti plne vybavená KONA je za 40000 s DPH a to VW zďaleka nebude "v plnke". Dojazd rovnaký, záruka 5-ročná na všetko (nie trápne 2 roky VW).

Nevim no, koukam na cenik kony a vidim tam za plnou 1,3 mega s DPH tj 50 000 EUR.
Oproti tomu pak ID 3 vychazi taky nejspise v plne vybave (ten first edition) o 10 000 EUR levneji, je to o tridu vetsi auto (Kona - male, ID3 - nizsi stredni). Dojezd ma pravda o 5% mensi (velmi maly rozdil), ma zadni pohon, coz je pro nekoho zajimave....
Jinak VW ma bezne taky zaruku 4 nebo 5 let, stoji to zanedbatelnou castku.....

Kolik si najel s tím ID. Nula. Ještě si ho neviděl. S Konou asi to samé, co? tak nešiř bludy.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 27 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 25,5 tis. km.

Zcela uprimne - napsal jsem jen par verejne dostupnych faktu, na ktere projizdka nema sebemensi vliv, nebo mas pocit, ze projizdkou se auto zmenit dojezd, cena nebo velikost?

Jsem s vámi.

Je mi to jasný. Teoretik z veřejně dostupných faktů.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 27 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 25,5 tis. km.

Obrázek uživatele UDA

Ja bych nesrovnával cenu vozu co se prodává s plánovanou cenou vozu co se ještě ani nevyrábí.

Hyundai Kia umí změnit ceny poměrně rychle. Viz. pokles ceny modelu IONIQ.

Můžete být konkrétnější?

Obrázek uživatele UDA

Jako ze letos v kvetnu klesli kvuli tomu aby udali ionoqy na dotace. O 250 tis. Kc. Od zari nove modely zase v klidu zdrazily,proste ceny bych srovnaval az se bude id3 realne prodavat.

Já sledují předváděčky a jsou za 699.000. Starý model samozřejmě. Podle mne pěkná cena za vybavený auto.

Tak jasne ze se ceny u obou aut muzou nekolikrat zmenit, ale ten na koho jsem reagoval tu psal vylozene bludy.....

Nejsem nějaký extrafanda VW, ani jsem ještě I.D. naživo neviděl, ale Kona a spol. mají pro mě osobně obrovský handicap v FWD a baterii umístěné vzadu, to z toho dělá tady u nás v podhůří 1/3 roku nepoužitelné auto, a je to prostě EV s obrovským kompromisem i když ostatní technické parametry jsou slušné. Pokud skutečné EV, tak baterie v podlaze a RWD (ideálně spíš AWD), jako to má i3, I.D., Tesla atd.

Konu si taky neviděl, protože baterie má v podlaze.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 27 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 25,5 tis. km.

Má pravdu předsedo. Ale MEB platforma se mi líbí víc, stejně jako Tesly z pohledu umístění baterie.

https://electricrevs.com/2018/12/20/exclusive-details-on-hyundais-new-battery-thermal-management-design/

Ale těžiště je posunuté na zadní nápravu. To už to má líp vyřešené e-Golf, kde je to nastrkané víc na předek, a je to taky na jízdních vlastnostech znát.

Ale povíme si až napadne 3cm sněhu kam Kona (ne)vyjede :)

Musím řící, že za 35let co jezdím, jsem toho nevyjel dost. Ale vůbec mi to nevadí. Kde je těžiště auta je mi tudíž jedno. Mám totiž elektromobil na jiné věci než jen k poměřování s ostatními. Žádný elektromobil a i automobil není ideální. Každému vyhovuje něco jiného a i má na něco jiného.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 27 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 25,5 tis. km.

To jste napsal hezky. A jelikož já tady jezdím 3-4 měsíce v roce do kopců po zasněžených silnicích, tak právě na to kam to auto umí vyjet musím koukat dost obezřetně. A bohužel už jsem na vlastní kůži zjistil, že FWD EV tyto schopnosti mají dost omezené.

Jako s RWD by to mohlo mít pěkný rejd(hodí se do města),ale zase jsem zase trochu skeptický k té platformě s baterkou pod celou podlahou, přijde mi že vzadu se sedí s kolenama u brady. Taky by mě zajímalo jak moc to může rekuperovat,než se bloknou zadní kola.

i3 má celkem silnou rekuperaci, ale má to svoje limity. Z pohledu trakce při rozjezdech i rekuperaci je optimální určitě AWD.

No kdyz se nad tim zamyslim, tak brzdeni zadnimi koly by nemel byt problem, auta rekuperujou slabeji nez jaky maji vykon, a tak logicky kdyz auto muze v pohode fungovat s prednim nahonem, tak musi uplne stejne v pohode brzdi zadnimi.....
Tim ze to ma vsemozne asistenty, tak ani nehrozi, ze by to treba na kluzkem povrchu zablokovalo zadni kola (jak se to stane kdyz clovek pritahne rucku)

Obrázek uživatele UDA

Jezdim se zadkem na horach a neni s tim problem. Obcas pri silne rekuperaci to mozna ustreli, ale ESP okamzite zasahne ubere vykon a presmeruje brzdeni na predni kola. Pri rozumne jizde clovek ani nepozna ze to brzdi zadkem .

S tou rekuperaci je to dobra otazka, na druhou stranu tesel se zadnim nahonem jezdi desetitisice a problem se to byt nezda.....

Až to bude jezdit a bude známa cena, tak má cenu o tom psát. Zatím to jsou jen PR výkřiky do tmy.
Rezervace je jistě nezávazná.

Obrázek uživatele Tomáš

A je to tady, je to tady. Uz se nemuzu dockat az to ID3 tsunami smete ostatni vyrobce. Dojde na moje slova, verte mi.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Tomáši, už Vám to píšu podruhé. Výrobní kapacity nových továren a plánovaná výroba jsou informace známé přímo od VW. Vy si opravdu myslíte, že staví nějakou vysoce utajenou obří továrnu, o které nikdo kromě pár lidí z vedení a Vy neví? :-)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Podzemní jako za Wermachtu.

A jak je prosím smete? Výroba v malých objemech a cena od 770k za základní výbavu. Né že jim to nepřeju, ale "smetení" ostatních výrobců si představuju jinak. Například vypustí ID3 za 500k kč, se slušnou výbavou a výrobní kapacitou 300k ks ročně,na to nebudou schopni ostatní zareagovat a budou smeteni.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Já budu trochu větší realista a bude mi stačit, že to nebude úplný propadák.

Nevíte někdo proč je tam ta prodleva - zahájení výroby koncem roku 2019 a první dodávky v polovině roku 2020?
Proč to těm prvním nezačnou dodávat po prvním lednu?

Distribuce přes dealery chvilu trvá. Počáteční výroba bude maloobjemová a první kusy asi půjdou do výlohy než se výroba odladí

Obrázek uživatele Tomáš

A bude to testovat runner42 a Vondrak. A Kuk to bude komentovat.

---

Prius PHV (2012)

+1

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

a ja to budu rovnat na letištní parkoviště !! :))))))))))))))))

https://www.autozive.cz/wp-content/uploads/2018/04/vw-hrbitov-1095x577.jpg

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Tam už stojí MAXíky.

Obrázek uživatele Tomáš

Jste vítán.

---

Prius PHV (2012)

Taky by mě to zajímalo a pak je tu ještě otázka kolik jich za 2020 vyrobí..aby nezůstalo u těch 30tis. kusů.

Obrázek uživatele Tomáš

Nemejte strach. To nebudou stihat prodavat. Naopak prodeje modelu S a X v USA doslova zkolabovaly.

---

Prius PHV (2012)

Skolabovali hlavne kvoli TM3.

Obrázek uživatele Tomáš

To asi ano ale problem je ze Tesla na tech luxusnich autech nejvic vydelavala.

---

Prius PHV (2012)

Srpen bývá v USA standardně výrazně lepší než červenec, kdy jdou prodeje dolů. Prodeje šly opravdu nahoru oproti červenci, jenže velmi málo, narozdíl od let minulých a to skoro u všech aut. Modely TMS a TMX si ale výrazně polepšily.. Paradoxem je, že ale poklesl prodej TM3 rovněž pak eTron. Z hybridních aut šel výrazně dolů Prius, ale úplně do háje šel Mercedes ve všech modelech hybridů, tam si někdo asi pořádně drbe hlavu.

https://insideevs.com/news/368729/ev-sales-scorecard-august-2019/

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Když se řekne A, tak je dobré dodat i B. V Británii se minulý měsíc stal Model 3 třetím nejprodávanějším autem. Ne elektromobilem, ale autem. Prodalo se 2000 kusů.

Sledovat výkyvy na jednotlivých trzích nemá moc smysl, když to neporovnáš s globálem.

Jenže americký trh je rozhodně globálnější než GB. V Evropě je TM3 závislá na dovozech, tedy přijede loď prodává se, nepřijede loď neprodává se, takže veškerá statistika je k ničemu. Navíc se stále ještě pořád prodávají i objednaná auto před několika lety.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

A právě o to jde. Tesla si ty auta netiskne na kopírce. Když nově dodá 2000 aut do Británie, protože na ně už několik let čekají, tak prostě těch 2000 aut bude chybět jinde. Zvlášť když Tesla zrovna začala dodávat na několik nových trhů kde na ně už léta čekají.

Už v reportu za minulý kvartál Tesla říká, že prodala více aut než kolik jich vyrobila a jejich zásoby jsou na celém světě ve výši 3 denní produkce, zatímco standartní automobilky mají obvykle zásoby u dealerů ve výši 30-90 denní produkce.

Dokud Tesla nespustí továrnu v Číně, tak mají omezené kapacity.

To by mě zajímalo o jakém zkolabování plácáš a proč srovnáváš ID.3 a Modely S/X. TO jsou o 2 třídy větší auta. Srovnej prodeje s ETronem a IPacem :D

Obrázek uživatele Marek_

Třeba tady:

https://insideevs.com/news/367137/july-2019-plugin-car-sales-europe/

Je to sice jenom Evropa, protože celosvětově nevím. Jsou tam údaje za I-Pace i eTron a dá se srovnat s Teslou S. S modelem X srovnat nejde, ten neí mezi prvními 20.

To, že prodej S a X hodně klesl v posledním roce (nebo možná proti 2017...), je fakt. Něco pobere konkurence, ale většinu zatím asi zabral model 3.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Musíte ale sledovat celý auto trh. Ten se také propadá. No jo, nevěřím žádné statistice, kterou jsem si sám nezfalšoval.

Obrázek uživatele Marek_

Ale určitě ne tak, jako pokles prodeje S a X.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

V USA jsou prodeje Tesly 10x vyšší než zmíněné kon kurence, ale prodeje opravdu klesly, ale určitě bych to neoznačil jako "kolaps" nebo "zhroucení". To by musel být propad tak o 80-90 procent.

Evropa se zhroutí při poklesu 30%, už 10% je začátek krize :)

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Obrázek uživatele Marek_

To o kolapsu jsem nepsal já, jenom jsem dodal data za Evropu pro eTron a I-Pace ve srovnání s model S. Prodeje v USA neznám, pokud je znáte, můžete dát link, kouknu se.

Jinak je to asi pochopitelné, že v Evropě se spíš bude prodávat Audi a Jaguar než Tesla S a X, ta se tady držela když nic jiného nebylo. Počítám, že se to postupně konsoliduje i v jiných segmentech.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

US prodeje:
https://insideevs.com/news/368729/ev-sales-scorecard-august-2019/

Celkovo predaje Tesly ale stúpli, takže ten pokles predaja S a X sa premietol do rasu predaja TM3. Je jasné, že pred TM3 si TMS kupovali aj tí, čo by si ju inak nekúpili, keby mali na výber. Čo, samozrejme, nemali.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Aby jste nebyl zklamaný, osobně se přikláním k teorii, že vyrobí jen nezbytně nutně malé množství aby splnili koncernové emise. Navíc to vypadá, že pro větší množství nemají baterie.

Myslím si to samé.

---

85tis km s Teslou model S

Někdy mi připadá úsměvné, když odpůrci Tesly se chytají toho, že model XY se zrovna neprodává...
Ale to že novinka Model 3 má velmi blízko se stát nejprodávanějším elektromobilem vůbec už tak nějak se "zapomíná" - doposud jím byl Nissan LEAF :-)

---

BMW i3 60Ah REX

A první EV, který sesadí Model 3 z jeho trůnu bude Model Y

Chvilkama to vypadá že to bude Škoda CityGo IV, pak Porsche Taycan, předtím ještě Audi eTron… A ono to furt taj nějak nejde... :-)
Ale za mne furt super, že díky té firmě co u nás má web na televize se ostatní automobilky pustily do elektromobilů... :-)

---

BMW i3 60Ah REX

protoze jsou tak zvikli prodavat, tedy tak aby v dobe zahajeni prodeju mela vetsina vetsich dealeru znacky to auto k dispozici na salonu na ukazku pripadnym zakaznikum

U něčeho, kde mají "údajně" na celou plánovanou sérii závazné předobjednváky konečných vlastníků, a ještě listinu čekatelů (náhradníků) kdyby náhodou někdo z prvních třiceti tisíc nedoplatil a odstoupil?
To bych právě chápal, kdyby se to objevilo na salonech až v polovině 2020, ale proč nedodávat předobjednatelům hned z pásu není žádný rozumný důvod.

koncern ale nejede na kratkodobe prodeje, jejich strategii je v cele Evrope prodavat spise vetsi objemy a hlavne vetsimz akaznikum do flotil, takze kdyby prvni varku dali jen "predplatitelum" , tak si nastvou spousty klientu se kteryma se vevelkem poradaji otevyracky na salonech u kazdeho noveho modelu ;) vysvetluj pak nekomu kdo od nich bere treba 500 aut rocne ze tohle teda jako ne, tentokrat zadnej raut a zadny predvadeci jizdy ani nic podobnyho, pekne si pockate jako vsichni ostatni az uspokojime par deistek tisic jednotlivcu co si to predobjednali :D pro ne je to 30 tisic ted a nebo treba milion do par let diky velkym zakaznikum

Tesla jede na wau efekt, ma excelentni marketing zadarmo diky tomu ze byla prvni a fandove u ni utracej za neco co jinde nemohli mit, ta doba ale jednou skonci, a ve VW moc dobre vedej ze pro ne wau efekt neni neco co by jim zajistilo zisky dlouhodobe, chapou ze fandum Tesly to prijde doine, ale zakaznici jsou divni tvorove a kazdy je uplne jiny, a to jak to dela Tesla si koncern vesmes nemuze dovolit, protoze by se taky mohlo stat ze z dnesnich treba 10 milionu prodeju rocne by spadli na pulku

Jenže na ty jejich "obchodní partnery" a velké kupce stejně auta nezbudou. VW v příštích nejméně dvou letech vyrobí jen nezbytně malé množství kusů na kompenzaci koncernových emisí, aby nedostali od EU pokuty v násobně vyšší výši. A navíc to vypadá, že na větší sérii ani nemají baterie.
Ta série 30k kusů je vše co příští rok udělají a ta už je celá rozebraná. Kdo nemá jednu z těch 30ti tisíc předobjednávek, tak příští rok auto nedostane ať je sebevětší klient.

no je videt ze jsi to vlastne necetl cele, tak si mysli co si myslis, je stejne jedno co se sem napise :D

ale on má Kerosin skoro pravdu ...1st edition je k dodání od léta 20 a nástupem výroby budou rádi když to vykrejí do konce roku...na začátku 21 přijdou ty nejdražší verze s long range (jako Tesla a další) a ten standart range v základu za 770k možná konec 21...píšu to jsem asi po páté, zas a znovu...ještě si pamatuju kdy se na Passat do výroby čekalo až 15 měsíců

Obrázek uživatele Kuk

Žádnej spěch přece. Času dóst a spalovácích popelnic v nabídce spousta. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Ted mi hlavne zajima kolik TM3 zacne jezdit tady v Japonsku. Videt S a X se rovna zazraku a to i v Tokiu. TM3 stoji o dost min tak doufam. Ale co vim zatim je nezacali prodavat.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Tomáš

Nemejte obavy. ID3 tsunami uz se blizi a vsechno smete. Rekl bych ze hlavne v Nemecku pujdou prodeje TM3 do kolen.

---

Prius PHV (2012)

tak to se budou zbavovat i už těch koupených...třeba za 1/2 cenu nějakou koupím, ale zatím to nevypadá

Obrázek uživatele Tomáš

Já už se nemůžu dočkat.

---

Prius PHV (2012)

Tesly nebo Ajdíčka ?

Obrázek uživatele Tomáš

Sám ještě nevím.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Tomáš

Ano, protoze maji zkusenosti starych harcovniku a nenabizi nalestene prdy nekde pres internet. Tak proto.

---

Prius PHV (2012)

Jo to bude asi ten důvodu, proč internetový obraty a prodeje tak převyšují ty kamenné obchody... :-)

A věř že je to sere, že musí za sebou táhnout dealerskou síť čistě z historických důvodů. I proto plánujou prodávat i přímo přes net.

Obrázek uživatele Tomáš

Aby se jim zhroutily prodeje jako v USA u modelu S a X? Vetsina lidi si chce auto prohlidnout a vyzkouset. A vo tom to je.

---

Prius PHV (2012)

LOL prý zhroutily prodeje :D

Jasně proto si udělali předobjednávku za nevratných 1000,- EUR

Proč myslíš? U Tesly vidíme že absence dealerské sítě neznamená jen výhodu vyšší marže pro výrobce.

---

85tis km s Teslou model S

Je to v právě ta vyšší marže pro výrobce, ale možná ještě horší jsou pro ně servisní náklady přes oficiální autoservis. Přece jenom dealeři žijou hlavně ze servisu.

U Tesly je hlavní problém v tom, že její servisní síť není tak velká jako u tradičních výrobců a nepatří do žádného koncernu.

Obrázek uživatele Tomáš

Viz katastroficke nekonecne cekani na opravy. Snad se to zlepsi.

---

Prius PHV (2012)


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol