Krátce před zahájením mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem je již rezervováno všech 30 000 vozů ID.3, zařazených do programu předběžné registrace.
foto: Volkswagen
Největší počet registrovaných zákazníků žije v Německu, Norsku, Nizozemí, Švédsku a Velké Británii. Dalších 100 000 zájemců se přihlásilo k odběru newsletteru ID.3, v němž Volkswagen pravidelně informuje o svém novém elektromobilu a obecně o elektromobilitě v podání značky Volkswagen. Volkswagen představí ID.3 ve světové premiéře příští týden na IAA.
Zájemci v Evropě si mohou již od letošního května po složení zálohy 1000 EUR nezávazně rezervovat vůz z limitované edice u příležitosti uvedení modelu ID.3 na trh.
S modelem ID.3 začíná pro Volkswagen nová éra. Jedná se o první model rozsáhlé rodiny elektromobilů. Značka Volkswagen s nimi hodlá nabídnout mnoha lidem elektromobilitu, která je atraktivní a cenově dostupná.
Zatímco základní doporučená cena modelu ID.3 s nejmenší sadou akumulátorů by měla v Německu zůstat pod hranicí 30 000 EUR (doporučená cena), exkluzivní speciální edice ID.3 1ST bude nabízena za méně než 40 000 EUR. Uvedené ceny jsou před odečtením případných státních dotací. ID.3 1ST má dojezd až 420 kilometrů (WLTP).
Kromě mnoha prvků výbavy, nabízených jinak jen na přání, a exkluzivních stylistických detailů obdrží zákazníci, kteří zaregistrovali svůj zájem o model ID.3 1ST, při koupi navíc možnost bezplatného nabíjení elektromobilu po dobu jednoho roku s limitem 2000 kWh odebrané elektrické energie.
A to na všech veřejných nabíjecích stanicích, zařazených do nabíjecí aplikace Volkswagen „We Charge“, a také v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic IONITY. ID.3 bude zákazníkům dodáván s neutrální bilancí emisí CO2.
Zákazníci, kteří se rozhodli pro rezervaci speciální edice, si ve spolupráci s příslušným prodejcem vyberou a objednají požadovanou verzi modelu ID.3 1ST během podzimu a jara.
„Zájemci o speciální edici ID.3 1ST nebo o první vozy sériově vyráběného modelu ID.3 se mohou v každém případě i nadále u nás registrovat,“ radí šéf prodeje Jürgen Stackmann.
„Na jednotlivých trzích vedeme čekací listiny později registrovaných zájemců. Ze zkušeností již víme, že do termínu závazné objednávky dochází ještě k mnoha změnám.“ Výroba speciální edice ID.3 1ST bude podle plánu zahájena na konci roku 2019. První vozidla budou zákazníkům předána v polovině roku 2020.
Expozice značky Volkswagen na letošním autosalonu IAA bude zcela ve znamení modelu ID.3 a elektromobility. Jakým směrem se bude nabídka rozšiřovat po uvedení modelu ID.3, to ukáže návštěvníkům první pohled na další model rodiny ID.
Volkswagen se bude kromě toho prezentovat na tradičním místě v hale 3 zcela nově uspořádanou expozicí v novém vizuálním stylu značky, který bude mít ve Frankfurtu rovněž světovou premiéru. ID.3 je první vozidlo, které bude odhaleno s novým logem značky Volkswagen.
off: kdo že chce ještě zachranovat
off: kdo že chce ještě zachranovat klima?
https://www.investicniweb.cz/news-rusky-projekt-arctic-lng-2-dostal-zelenou-k-realizaci/
Trochu jiné téma…
Už je známá Německá cena nového
Trochu jiné téma…
Už je známá Německá cena nového E-up! – 21.975 Euro před dotací. Využitelná kapacita baterie je 32.3 kWh.
Martin
VAZ byla jedním z průkopníků sériové výroby
VAZ byla jedním z průkopníků sériové výroby elektromobilů 1979 VAZ 2102E ;))
http://www.autoforum.cz/fascinace/v-sssr-pred-39-lety-postavili-auto-ktere-dalece-predbehlo-dobu-dopadlo-podle-toho
helemese elektromobil Kalašnikov Ovum 2019 – jel ste ftom už
helemese elektromobil Kalašnikov Ovum 2019 – jel ste ftom už někdo?? 🙂
http://www.autoforum.cz/predstaveni/z-nejnovejsiho-kalasnikovu-jde-opet-strach-ted-ho-nezastavi-ani-ruske-zimy/
onlajn kauntr? ne?? tak moc nekecejte a sněte fjůčr vižn
onlajn kauntr? ne?? tak moc nekecejte a sněte fjůčr vižn amen :)))))
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-id-3/
Neviem čo je na tom ID3 tak výhodné. V súčasnosti plne
Neviem čo je na tom ID3 tak výhodné. V súčasnosti plne vybavená KONA je za 40000 s DPH a to VW zďaleka nebude „v plnke“. Dojazd rovnaký, záruka 5-ročná na všetko (nie trápne 2 roky VW).
Nejsem nějaký extrafanda VW, ani jsem ještě I.D. naživo
Nejsem nějaký extrafanda VW, ani jsem ještě I.D. naživo neviděl, ale Kona a spol. mají pro mě osobně obrovský handicap v FWD a baterii umístěné vzadu, to z toho dělá tady u nás v podhůří 1/3 roku nepoužitelné auto, a je to prostě EV s obrovským kompromisem i když ostatní technické parametry jsou slušné. Pokud skutečné EV, tak baterie v podlaze a RWD (ideálně spíš AWD), jako to má i3, I.D., Tesla atd.
Jako s RWD by to mohlo mít pěkný rejd(hodí se do
Jako s RWD by to mohlo mít pěkný rejd(hodí se do města),ale zase jsem zase trochu skeptický k té platformě s baterkou pod celou podlahou, přijde mi že vzadu se sedí s kolenama u brady. Taky by mě zajímalo jak moc to může rekuperovat,než se bloknou zadní kola.
S tou rekuperaci je to dobra otazka, na druhou stranu tesel se
S tou rekuperaci je to dobra otazka, na druhou stranu tesel se zadnim nahonem jezdi desetitisice a problem se to byt nezda…..
No kdyz se nad tim zamyslim, tak brzdeni zadnimi koly by nemel
No kdyz se nad tim zamyslim, tak brzdeni zadnimi koly by nemel byt problem, auta rekuperujou slabeji nez jaky maji vykon, a tak logicky kdyz auto muze v pohode fungovat s prednim nahonem, tak musi uplne stejne v pohode brzdi zadnimi…..
Tim ze to ma vsemozne asistenty, tak ani nehrozi, ze by to treba na kluzkem povrchu zablokovalo zadni kola (jak se to stane kdyz clovek pritahne rucku)
Jezdim se zadkem na horach a neni s tim problem. Obcas pri
Jezdim se zadkem na horach a neni s tim problem. Obcas pri silne rekuperaci to mozna ustreli, ale ESP okamzite zasahne ubere vykon a presmeruje brzdeni na predni kola. Pri rozumne jizde clovek ani nepozna ze to brzdi zadkem .
i3 má celkem silnou rekuperaci, ale má to svoje limity. Z
i3 má celkem silnou rekuperaci, ale má to svoje limity. Z pohledu trakce při rozjezdech i rekuperaci je optimální určitě AWD.
Konu si taky neviděl, protože baterie má v podlaze.
Konu si taky neviděl, protože baterie má v podlaze.
https://electricrevs.com/2018/12/20/exclusive-details-on-hyunda
https://electricrevs.com/2018/12/20/exclusive-details-on-hyundais-new-battery-thermal-management-design/
Ale těžiště je posunuté na zadní nápravu. To už to má líp vyřešené e-Golf, kde je to nastrkané víc na předek, a je to taky na jízdních vlastnostech znát.
Ale povíme si až napadne 3cm sněhu kam Kona (ne)vyjede 🙂
Musím řící, že za 35let co jezdím, jsem toho nevyjel
Musím řící, že za 35let co jezdím, jsem toho nevyjel dost. Ale vůbec mi to nevadí. Kde je těžiště auta je mi tudíž jedno. Mám totiž elektromobil na jiné věci než jen k poměřování s ostatními. Žádný elektromobil a i automobil není ideální. Každému vyhovuje něco jiného a i má na něco jiného.
To jste napsal hezky. A jelikož já tady jezdím 3-4 měsíce
To jste napsal hezky. A jelikož já tady jezdím 3-4 měsíce v roce do kopců po zasněžených silnicích, tak právě na to kam to auto umí vyjet musím koukat dost obezřetně. A bohužel už jsem na vlastní kůži zjistil, že FWD EV tyto schopnosti mají dost omezené.
Má pravdu předsedo. Ale MEB platforma se mi líbí víc,
Má pravdu předsedo. Ale MEB platforma se mi líbí víc, stejně jako Tesly z pohledu umístění baterie.
Nevim no, koukam na cenik kony a vidim tam za plnou 1,3 mega s
Nevim no, koukam na cenik kony a vidim tam za plnou 1,3 mega s DPH tj 50 000 EUR.
Oproti tomu pak ID 3 vychazi taky nejspise v plne vybave (ten first edition) o 10 000 EUR levneji, je to o tridu vetsi auto (Kona – male, ID3 – nizsi stredni). Dojezd ma pravda o 5% mensi (velmi maly rozdil), ma zadni pohon, coz je pro nekoho zajimave….
Jinak VW ma bezne taky zaruku 4 nebo 5 let, stoji to zanedbatelnou castku…..
Ja bych nesrovnával cenu vozu co se prodává s plánovanou
Ja bych nesrovnával cenu vozu co se prodává s plánovanou cenou vozu co se ještě ani nevyrábí.
Hyundai Kia umí změnit ceny poměrně rychle. Viz. pokles ceny modelu IONIQ.
Tak jasne ze se ceny u obou aut muzou nekolikrat zmenit, ale
Tak jasne ze se ceny u obou aut muzou nekolikrat zmenit, ale ten na koho jsem reagoval tu psal vylozene bludy…..
Můžete být konkrétnější?
Můžete být konkrétnější?
Jako ze letos v kvetnu klesli kvuli tomu aby udali ionoqy na
Jako ze letos v kvetnu klesli kvuli tomu aby udali ionoqy na dotace. O 250 tis. Kc. Od zari nove modely zase v klidu zdrazily,proste ceny bych srovnaval az se bude id3 realne prodavat.
Já sledují předváděčky a jsou za 699.000. Starý model
Já sledují předváděčky a jsou za 699.000. Starý model samozřejmě. Podle mne pěkná cena za vybavený auto.
Kolik si najel s tím ID. Nula. Ještě si ho neviděl. S
Kolik si najel s tím ID. Nula. Ještě si ho neviděl. S Konou asi to samé, co? tak nešiř bludy.
Zcela uprimne – napsal jsem jen par verejne dostupnych faktu,
Zcela uprimne – napsal jsem jen par verejne dostupnych faktu, na ktere projizdka nema sebemensi vliv, nebo mas pocit, ze projizdkou se auto zmenit dojezd, cena nebo velikost?
Je mi to jasný. Teoretik z veřejně dostupných faktů.
Je mi to jasný. Teoretik z veřejně dostupných faktů.
Jsem s vámi.
Jsem s vámi.
Až to bude jezdit a bude známa cena, tak má cenu o tom
Až to bude jezdit a bude známa cena, tak má cenu o tom psát. Zatím to jsou jen PR výkřiky do tmy.
Rezervace je jistě nezávazná.
A je to tady, je to tady. Uz se nemuzu dockat az to ID3
A je to tady, je to tady. Uz se nemuzu dockat az to ID3 tsunami smete ostatni vyrobce. Dojde na moje slova, verte mi.
Já budu trochu větší realista a bude mi stačit, že to
Já budu trochu větší realista a bude mi stačit, že to nebude úplný propadák.
A jak je prosím smete? Výroba v malých objemech a cena od
A jak je prosím smete? Výroba v malých objemech a cena od 770k za základní výbavu. Né že jim to nepřeju, ale „smetení“ ostatních výrobců si představuju jinak. Například vypustí ID3 za 500k kč, se slušnou výbavou a výrobní kapacitou 300k ks ročně,na to nebudou schopni ostatní zareagovat a budou smeteni.
Tomáši, už Vám to píšu podruhé. Výrobní kapacity
Tomáši, už Vám to píšu podruhé. Výrobní kapacity nových továren a plánovaná výroba jsou informace známé přímo od VW. Vy si opravdu myslíte, že staví nějakou vysoce utajenou obří továrnu, o které nikdo kromě pár lidí z vedení a Vy neví? 🙂
Podzemní jako za Wermachtu.
Podzemní jako za Wermachtu.
Nevíte někdo proč je tam ta prodleva – zahájení výroby
Nevíte někdo proč je tam ta prodleva – zahájení výroby koncem roku 2019 a první dodávky v polovině roku 2020?
Proč to těm prvním nezačnou dodávat po prvním lednu?
protoze jsou tak zvikli prodavat, tedy tak aby v dobe zahajeni
protoze jsou tak zvikli prodavat, tedy tak aby v dobe zahajeni prodeju mela vetsina vetsich dealeru znacky to auto k dispozici na salonu na ukazku pripadnym zakaznikum
Ano, protoze maji zkusenosti starych harcovniku a nenabizi
Ano, protoze maji zkusenosti starych harcovniku a nenabizi nalestene prdy nekde pres internet. Tak proto.
A věř že je to sere, že musí za sebou táhnout dealerskou
A věř že je to sere, že musí za sebou táhnout dealerskou síť čistě z historických důvodů. I proto plánujou prodávat i přímo přes net.
Proč myslíš? U Tesly vidíme že absence dealerské sítě
Proč myslíš? U Tesly vidíme že absence dealerské sítě neznamená jen výhodu vyšší marže pro výrobce.
Viz katastroficke nekonecne cekani na opravy. Snad se to
Viz katastroficke nekonecne cekani na opravy. Snad se to zlepsi.
Je to v právě ta vyšší marže pro výrobce, ale možná
Je to v právě ta vyšší marže pro výrobce, ale možná ještě horší jsou pro ně servisní náklady přes oficiální autoservis. Přece jenom dealeři žijou hlavně ze servisu.
U Tesly je hlavní problém v tom, že její servisní síť není tak velká jako u tradičních výrobců a nepatří do žádného koncernu.
Aby se jim zhroutily prodeje jako v USA u modelu S a X?
Aby se jim zhroutily prodeje jako v USA u modelu S a X? Vetsina lidi si chce auto prohlidnout a vyzkouset. A vo tom to je.
Jasně proto si udělali předobjednávku za nevratných
Jasně proto si udělali předobjednávku za nevratných 1000,- EUR
LOL prý zhroutily prodeje 😀
LOL prý zhroutily prodeje 😀
Jo to bude asi ten důvodu, proč internetový obraty a
Jo to bude asi ten důvodu, proč internetový obraty a prodeje tak převyšují ty kamenné obchody… 🙂
U něčeho, kde mají „údajně“ na celou plánovanou sérii
U něčeho, kde mají „údajně“ na celou plánovanou sérii závazné předobjednváky konečných vlastníků, a ještě listinu čekatelů (náhradníků) kdyby náhodou někdo z prvních třiceti tisíc nedoplatil a odstoupil?
To bych právě chápal, kdyby se to objevilo na salonech až v polovině 2020, ale proč nedodávat předobjednatelům hned z pásu není žádný rozumný důvod.
koncern ale nejede na kratkodobe prodeje, jejich strategii je
koncern ale nejede na kratkodobe prodeje, jejich strategii je v cele Evrope prodavat spise vetsi objemy a hlavne vetsimz akaznikum do flotil, takze kdyby prvni varku dali jen „predplatitelum“ , tak si nastvou spousty klientu se kteryma se vevelkem poradaji otevyracky na salonech u kazdeho noveho modelu 😉 vysvetluj pak nekomu kdo od nich bere treba 500 aut rocne ze tohle teda jako ne, tentokrat zadnej raut a zadny predvadeci jizdy ani nic podobnyho, pekne si pockate jako vsichni ostatni az uspokojime par deistek tisic jednotlivcu co si to predobjednali 😀 pro ne je to 30 tisic ted a nebo treba milion do par let diky velkym zakaznikum
Tesla jede na wau efekt, ma excelentni marketing zadarmo diky tomu ze byla prvni a fandove u ni utracej za neco co jinde nemohli mit, ta doba ale jednou skonci, a ve VW moc dobre vedej ze pro ne wau efekt neni neco co by jim zajistilo zisky dlouhodobe, chapou ze fandum Tesly to prijde doine, ale zakaznici jsou divni tvorove a kazdy je uplne jiny, a to jak to dela Tesla si koncern vesmes nemuze dovolit, protoze by se taky mohlo stat ze z dnesnich treba 10 milionu prodeju rocne by spadli na pulku
Jenže na ty jejich „obchodní partnery“ a velké kupce
Jenže na ty jejich „obchodní partnery“ a velké kupce stejně auta nezbudou. VW v příštích nejméně dvou letech vyrobí jen nezbytně malé množství kusů na kompenzaci koncernových emisí, aby nedostali od EU pokuty v násobně vyšší výši. A navíc to vypadá, že na větší sérii ani nemají baterie.
Ta série 30k kusů je vše co příští rok udělají a ta už je celá rozebraná. Kdo nemá jednu z těch 30ti tisíc předobjednávek, tak příští rok auto nedostane ať je sebevětší klient.
no je videt ze jsi to vlastne necetl cele, tak si mysli co si
no je videt ze jsi to vlastne necetl cele, tak si mysli co si myslis, je stejne jedno co se sem napise 😀
ale on má Kerosin skoro pravdu …1st edition je k dodání
ale on má Kerosin skoro pravdu …1st edition je k dodání od léta 20 a nástupem výroby budou rádi když to vykrejí do konce roku…na začátku 21 přijdou ty nejdražší verze s long range (jako Tesla a další) a ten standart range v základu za 770k možná konec 21…píšu to jsem asi po páté, zas a znovu…ještě si pamatuju kdy se na Passat do výroby čekalo až 15 měsíců
Žádnej spěch přece. Času dóst a spalovácích popelnic v
Žádnej spěch přece. Času dóst a spalovácích popelnic v nabídce spousta. 😀
Nemejte obavy. ID3 tsunami uz se blizi a vsechno smete. Rekl
Nemejte obavy. ID3 tsunami uz se blizi a vsechno smete. Rekl bych ze hlavne v Nemecku pujdou prodeje TM3 do kolen.
tak to se budou zbavovat i už těch koupených…třeba za
tak to se budou zbavovat i už těch koupených…třeba za 1/2 cenu nějakou koupím, ale zatím to nevypadá
Já už se nemůžu dočkat.
Já už se nemůžu dočkat.
Tesly nebo Ajdíčka ?
Tesly nebo Ajdíčka ?
Sám ještě nevím.
Sám ještě nevím.
Ted mi hlavne zajima kolik TM3 zacne jezdit tady v Japonsku.
Ted mi hlavne zajima kolik TM3 zacne jezdit tady v Japonsku. Videt S a X se rovna zazraku a to i v Tokiu. TM3 stoji o dost min tak doufam. Ale co vim zatim je nezacali prodavat.
Taky by mě to zajímalo a pak je tu ještě otázka kolik
Taky by mě to zajímalo a pak je tu ještě otázka kolik jich za 2020 vyrobí..aby nezůstalo u těch 30tis. kusů.
Nemejte strach. To nebudou stihat prodavat. Naopak prodeje
Nemejte strach. To nebudou stihat prodavat. Naopak prodeje modelu S a X v USA doslova zkolabovaly.
Někdy mi připadá úsměvné, když odpůrci Tesly se
Někdy mi připadá úsměvné, když odpůrci Tesly se chytají toho, že model XY se zrovna neprodává…
Ale to že novinka Model 3 má velmi blízko se stát nejprodávanějším elektromobilem vůbec už tak nějak se „zapomíná“ – doposud jím byl Nissan LEAF 🙂
A první EV, který sesadí Model 3 z jeho trůnu bude Model Y
A první EV, který sesadí Model 3 z jeho trůnu bude Model Y
Chvilkama to vypadá že to bude Škoda CityGo IV, pak Porsche
Chvilkama to vypadá že to bude Škoda CityGo IV, pak Porsche Taycan, předtím ještě Audi eTron… A ono to furt taj nějak nejde… 🙂
Ale za mne furt super, že díky té firmě co u nás má web na televize se ostatní automobilky pustily do elektromobilů… 🙂
Aby jste nebyl zklamaný, osobně se přikláním k teorii,
Aby jste nebyl zklamaný, osobně se přikláním k teorii, že vyrobí jen nezbytně nutně malé množství aby splnili koncernové emise. Navíc to vypadá, že pro větší množství nemají baterie.
Myslím si to samé.
Myslím si to samé.
To by mě zajímalo o jakém zkolabování plácáš a proč
To by mě zajímalo o jakém zkolabování plácáš a proč srovnáváš ID.3 a Modely S/X. TO jsou o 2 třídy větší auta. Srovnej prodeje s ETronem a IPacem 😀
Třeba
Třeba tady:
https://insideevs.com/news/367137/july-2019-plugin-car-sales-europe/
Je to sice jenom Evropa, protože celosvětově nevím. Jsou tam údaje za I-Pace i eTron a dá se srovnat s Teslou S. S modelem X srovnat nejde, ten neí mezi prvními 20.
To, že prodej S a X hodně klesl v posledním roce (nebo možná proti 2017…), je fakt. Něco pobere konkurence, ale většinu zatím asi zabral model 3.
V USA jsou prodeje Tesly 10x vyšší než zmíněné kon
V USA jsou prodeje Tesly 10x vyšší než zmíněné kon kurence, ale prodeje opravdu klesly, ale určitě bych to neoznačil jako „kolaps“ nebo „zhroucení“. To by musel být propad tak o 80-90 procent.
Celkovo predaje Tesly ale stúpli, takže ten pokles predaja S
Celkovo predaje Tesly ale stúpli, takže ten pokles predaja S a X sa premietol do rasu predaja TM3. Je jasné, že pred TM3 si TMS kupovali aj tí, čo by si ju inak nekúpili, keby mali na výber. Čo, samozrejme, nemali.
To o kolapsu jsem nepsal já, jenom jsem dodal data za Evropu
To o kolapsu jsem nepsal já, jenom jsem dodal data za Evropu pro eTron a I-Pace ve srovnání s model S. Prodeje v USA neznám, pokud je znáte, můžete dát link, kouknu se.
Jinak je to asi pochopitelné, že v Evropě se spíš bude prodávat Audi a Jaguar než Tesla S a X, ta se tady držela když nic jiného nebylo. Počítám, že se to postupně konsoliduje i v jiných segmentech.
US
US prodeje:
https://insideevs.com/news/368729/ev-sales-scorecard-august-2019/
Evropa se zhroutí při poklesu 30%, už 10% je začátek
Evropa se zhroutí při poklesu 30%, už 10% je začátek krize 🙂
Musíte ale sledovat celý auto trh. Ten se také propadá. No
Musíte ale sledovat celý auto trh. Ten se také propadá. No jo, nevěřím žádné statistice, kterou jsem si sám nezfalšoval.
Ale určitě ne tak, jako pokles prodeje S a X.
Ale určitě ne tak, jako pokles prodeje S a X.
Skolabovali hlavne kvoli TM3.
Skolabovali hlavne kvoli TM3.
To asi ano ale problem je ze Tesla na tech luxusnich autech
To asi ano ale problem je ze Tesla na tech luxusnich autech nejvic vydelavala.
Srpen bývá v USA standardně výrazně lepší než
Srpen bývá v USA standardně výrazně lepší než červenec, kdy jdou prodeje dolů. Prodeje šly opravdu nahoru oproti červenci, jenže velmi málo, narozdíl od let minulých a to skoro u všech aut. Modely TMS a TMX si ale výrazně polepšily.. Paradoxem je, že ale poklesl prodej TM3 rovněž pak eTron. Z hybridních aut šel výrazně dolů Prius, ale úplně do háje šel Mercedes ve všech modelech hybridů, tam si někdo asi pořádně drbe hlavu.
https://insideevs.com/news/368729/ev-sales-scorecard-august-2019/
Když se řekne A, tak je dobré dodat i B. V Británii se
Když se řekne A, tak je dobré dodat i B. V Británii se minulý měsíc stal Model 3 třetím nejprodávanějším autem. Ne elektromobilem, ale autem. Prodalo se 2000 kusů.
Sledovat výkyvy na jednotlivých trzích nemá moc smysl, když to neporovnáš s globálem.
Jenže americký trh je rozhodně globálnější než GB. V
Jenže americký trh je rozhodně globálnější než GB. V Evropě je TM3 závislá na dovozech, tedy přijede loď prodává se, nepřijede loď neprodává se, takže veškerá statistika je k ničemu. Navíc se stále ještě pořád prodávají i objednaná auto před několika lety.
A právě o to jde. Tesla si ty auta netiskne na kopírce.
A právě o to jde. Tesla si ty auta netiskne na kopírce. Když nově dodá 2000 aut do Británie, protože na ně už několik let čekají, tak prostě těch 2000 aut bude chybět jinde. Zvlášť když Tesla zrovna začala dodávat na několik nových trhů kde na ně už léta čekají.
Už v reportu za minulý kvartál Tesla říká, že prodala více aut než kolik jich vyrobila a jejich zásoby jsou na celém světě ve výši 3 denní produkce, zatímco standartní automobilky mají obvykle zásoby u dealerů ve výši 30-90 denní produkce.
Dokud Tesla nespustí továrnu v Číně, tak mají omezené kapacity.
Distribuce přes dealery chvilu trvá. Počáteční výroba
Distribuce přes dealery chvilu trvá. Počáteční výroba bude maloobjemová a první kusy asi půjdou do výlohy než se výroba odladí
A bude to testovat runner42 a Vondrak. A Kuk to bude
A bude to testovat runner42 a Vondrak. A Kuk to bude komentovat.
a ja to budu rovnat na letištní parkoviště !!
a ja to budu rovnat na letištní parkoviště !! :))))))))))))))))
https://www.autozive.cz/wp-content/uploads/2018/04/vw-hrbitov-1095×577.jpg
Jste vítán.
Jste vítán.
Tam už stojí MAXíky.
Tam už stojí MAXíky.
+1
+1