Volkswagen e-Golf s 35,8kWh baterií jde do prodeje

Jan Horčík - 22 Únor 2017

Facelift elektromobilu Volkswagen e-Golf vybavený 35,8kWh baterií jde do prodeje v Německu. Cena je €35 900 a dle NEDC ujede auto až 300 km na jedno nabití.auto elektromobil-volkswagen-e-golf-facelift-2017-baterie-35-8-kwh

Nový faliceft elektromobilu Volkswagen e-Golf přináší lepší baterii, a tedy i vyšší dojezd
foto: Volkswagen

V testu původní verze elektromobilu Volkswagen e-Golf jsme ověřili, že auto dokáže ujet na jedno nabití až velmi slušných 190 km. Přitom mělo "jen" 24,2kWh baterii. Navýšení na 35,8 kWh by tedy mělo auto posunout někam k reálným 250 km a možná ještě dál.

Facelift přináší ve standardní výbavě nově také 9,2" dotykový displej se systémem Discover Pro, který podporuje ovládání gesty. Přibyly také četné asistenční systémy, například nouzové brzdění ve městě či monitorování chodců.

Výkon elektromobilu se zvýšil o 20 koní (15 kW) na 136 koní (100 kW). Zrychlení 0-100 km/h tak novinka zvládne během 9,6 sekundy. Upraveny byly přední i zadní LED světlomety. O vytápění auta se standardně stará elektřina, šetrnější tepelné čerpadlo je za příplatek.

Dostupnost a cenu pro ČR aktuálně zjišťujeme.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takový hloupý dotaz... Bydlíte, někdo z elektromobilistů, na sídlišti, nebo v bytě v centru města? Jak řešíte nabíjení?

Obrázek uživatele ozana

Bydlím v paneláku a nabíjím na parkovišti v práci a v garáži 7 minut pěšky od vchodu.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bydlím v centru města a nabíjím buď v obchodních centrech,když jsem tam a nebo na nabíjecích stanicích.Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW spravil platformu pre všetky možné druhy pohonu (benzín, nafta, CNG, plug-in, elektro... možno aj LPG a hybrid) ale zase tak, že okrem benzínu ani jedno nedokáže spraviť poriadne...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

35 kWh? Realny dojezd 180 km s lehkou nohou. A v zimniku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vážený pane, je videt ze jste v novém e-golfu asi vubec nejezdil a možná ani ve starém.
Jen pro vaši informaci. Byl jsem na služební ceste v Norsku a měl jsem možnost nového e-golfa otestovat. Najel jsem 265 km a dojezd mi ukazoval 4 km, když jsem dal auto na nabijecku. Auto mělo
Tepelné čerpadlo. Jezdil jsem i ioniqem, ale e-golf je rozhodne lepší auto

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Ešte že som na toto auto nečakal Ioniq opäť výťazí

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Mohu se zeptat - proc jste rad, ze jste koupil iOniq? Nepredpokladam, ze jste mel moznost obe auta porovnat ... Diky

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Potvrdené EGolf má podľa EPA o 1,6 km väčší dojazd ako Ioniq čiže stačí aby ste šli trošku rýchlejšie a hneď bude na tom Ioniq lepšie z dojazdom vďaka lepšie aerodynamike
https://www.facebook.com/GreenCarReports/posts/1267227179980311
Ostatné výhody Ioniq som už písal a zabudol som na podporu až 100kWh nabíjačky ktorých časom bude dosť

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

EGolf je dobré auto mal som možnosť šoférovať ale krátko. Dôvod prečo by pre mňa a iných bol lepší Ioniq: väčší dojazd aj v zime aj v lete aj pri pomalších rýchlostiach a hlavne na diaľnici !!! V EGolf musíte priplácať za takmer základnú vec moderného elektromobilu : tepelné čerpadlo, naviac má Ioniq omnoho lepšiu výbavu ako napríklad adaptívny tempomat, držanie pruhov a veľa iného. Je krajší - Golf tiež vyzerá dobre. Ioniq má však nový svieži dizajn a je pravdepodobne priestrannejší. Kto si kúpi EGolf namiesto Ioniq asi bude banovať ak neskôr skúsi Ioniq a jeho dojazd.
Akcelerácia rovnaká pritom EGolf silnejší. Maximála na Ioniq až 165 km/h príjemný bonus

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Diky moc za prakticky pohled na Ioniq. Taky vase prispevky na YouTube jsou dobre - ukazujete prakticke veci tak, jak jsou. Jen tak dal v sireni povedomi o elektromobilite! Jeste jednou diky!

Ano, Ioniq je asi to nejlepší co lze momentálně v ČR reálně koupit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ioniq není vubec spatne auto, ale pokud ho mohu srovnat s e-golfem, což se mi zázrakem povedlo, tak je Novy e-golf rozhodne lepší. V Norsku je na prvních místech v prodejích a ani se tomu nedivím. Jen pro info ceny v nemecku jsou vzdy vyšší nežli u nas. Kupoval jsem si v roce 2014 novy vw e-Up za 599 tis kc a měl MAX výbavu ale v nemecku ten stejný výšel na 739 tis. U nas bude cena e-golfu take nižší a hlavně bude mit v základu spoustu veci, které jsou v nemecku za příplatek. Takze ve finále hyundai ioniq s tepelným čerpadlem stojí 999 tis a e-golf bude stát stejně. Navíc je to kvalitnější auto.

Obrázek uživatele Pepa

No bomba,za 8-10 let bude ta batérie při tomhle tempu 60kWh a možná to bude mít i bezkabelové dobíjení a čerpadlo místo přímotopu.
Cena je jako pro Skota,ale muzika váze.Snad jím Čína brzo ukáže správnou obchodní politiku?!

---

Pepa

Obrázek uživatele Ivo

Ceny E-Golfu jsou známy od 6.12.2016, ovšem v Norsku, které je prioritní trh, Viz ceník: https://www.volkswagen.no/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/no/bilmodeller/brosjyrer-og-priser/e-golf/Volkswagen%20e-Golf%20elbil%20prisliste.pdf/_jcr_content/renditions/original./Volkswagen%20e-Golf%20elbil%20prisliste.pdf

Zajímavé je, že pro Nory je v ceně cca 900 000 CZK zahrnuta v základní výbavě i zásuvka CCS a tepelné čerpadlo (varmepumpe):
https://www.volkswagen.no/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/no/bilmodeller/brosjyrer-og-priser/e-golf/Volkswagen%20e-Golf%20elbil%20tekniske%20data.pdf/_jcr_content/renditions/original./Volkswagen%20e-Golf%20elbil%20tekniske%20data.pdf

To Němci jako sekundární trh se dočkali cen před týdnem, ale nejenom že základní cena je dražší, ještě si musí připlatit za zmíněné "komfortní prvky": http://www.volkswagen.de/de/models/der-golf/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der-neue-e-golf~2Fe-golf.html#/tab=6343ccef841b2c74b163fbe57643ba73

Jsem zvědav s čím na nás příjde VW po 1.3.2017, kdy přislíbil zveřejnit ceny pro CZ trh.

Měl jsem možnost krátce otestovat starší verzi s 24 kWh baterkou a musím říci, že VW odvedl dobrou práci. Je to skutečně auto na každý den a ve srovnání s I3 tichší. Hmotnost udrželi na 1550 kg a radius nového kusu 200 až "300" km umožňuje dát trasu Ostrava-Praha po D1 s jednou zasávkou na dobití místo stávajících 2. To je extrem který absolvuju 1 x týdně jinak denně najedu od 50 do 240 km.

Český stát momnentálně nabízí 3 dotační programy na elektromobiltu, další přibudou. Provozní náklady jsou méně než 1/3 u spalováků a ja nebudu sobě a svým děteme otravovat vzduch a ničit zdraví hlukovou zátěží lidem co bydlí poblíž cest.

Chce se dodat, že přestanou zbytečně kouřit komíny našich elektráren v nočních hodinách. A bude konečně smysluplný noční odběr přebytčné energie v systému, který prostě musí stabilně vyrábět ať už odběr má nebo né. 2/3 enegie z ročního provozu nabíjím právě doma v nočních hodinách.

Před několika lety jsem byl ja a mně podobní za idealistické exoty. Teď už veřejnost vnímá elektromobilitu jako cosi reálného a smysluplného (hlavně ve smogových situacích). Za 5 let to bude standard, běžná věc jako je internet, či mobilní telefon, které jsou tu přece odjakživa...:)

PS: Včera se mne dcera ptala jaký mobil jsem měl na základní škole (v 80-tých). JJ běží to rychle.

Obrázek uživatele Michelin

Diky bohu za exoty, kteri jsou ochotni investovat do "podivnych" technologii.
Takze ten dik patri i Vam. :-)

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

"Trik" je v tom, ze norska cena je bez DPH, nemecka s. Takze norska verze je fakticky o 20% drazsi, muze tak obsahovat lepsi vybavu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já to vidím jasně. Bohužel budu muset počkat rok nebo dva, ale pak bude volba jasná. Ojetý elektro s reálným dojezdem 200Km jako druhé auto na vození dětí do školy, do práce a na nákupy. To už by mohly být ceny někde kolem 300tis (to dnes stojí ojetý leaf 24kWh).
Otázka jestli za dva roky bude e-auto schopné pokrýt i běžné cesty Praha Ostrava s maximálně jednou přestávkou do 20minut na kafe a čůrání. A otázka co dělat, když přijedu do Prahy na sídliště a druhý den budu potřebovat zase zpátky. Kde nebo jak dobít přes noc do plna. Stejný problém budou dovolené do Chorvatska. Tady mám pocit, ještě pořád bude vyhrávat spíše plug-in hybrid (50km elektricky na denní ježdění do práce, ale možnost jet 800km bez zdlouhavého dobíjení a především bez nutnosti zatím všude na cestách hledat zásuvky).

Vy s druhým autem na vození detí a na nákupy ujedete denně 200km?
A to bydlíte kde?

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stačí jedno z větších měst v čr, nebydlet na páteři MHD, dvě děti a staří rodiče, nemožnost dobíjet v práci a máte to několikrát týdně bez potíží...a to nepočítat drobnosti, jako úpravy města, kdy se jezdí po objízdné trase objízdné trasy a to už vůbec nemluvě o fabrikách deset km za městem v průmyslových zónách

Nevím. V rámci práce jezdím přes hlavní město napříč z jednoho okraje na druhý a je to sotva 50km. Abych najel 200 za den, musel bych si k tomu ještě 2x odskočit na Kladno a jednou na Slapy ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U nás samotný rozvoz dětí po školkách a svoz 40 km/den, když vezu já + 30 km do práce, když veze žena + 40 km do práce - proč máme tak blbě školky? Jsou jediné v dosahu, které mají otevřeno, abychom mohli chodit na osmihodinovou pracovní dobu, pokud nestihneme a vyzvedávají babičky přičíst okmažite 10 - 20 km navíc - výsledek denní nájezd 70 - 100 km mimimum, nepočítány nákupy, jakékoli zařizování, přejezd na tréningy, dětské koníčky atd...v práci se dobíjet nedá

Anebo jak se stát otrokem dětí. Když jsem byl dítě, nikdo mě po městě nikam nevozil. Chodil jsem pěšky nebo na kole. Myslím tím celou základní školu.Dnes se rozmnožil kult pro děti vše a rodiče jako mají žít kdy. Pak z toho vyroste rozmazlený fracek, který neumí ani pozdravit a neví kdy byl vyrobený 1.mobilní telefon. Mimochodem kvůli takovým rodičům vzniká skoro každý den v okolí školy zácpa.

Obrázek uživatele Radovan

Protože volíme blbce politiky. Na místní úrovni. Školka je obecní, tudíž státní, tudíž to není služba.
Opakujeme to těm zabedněncům už 25 let, že školka funguje od 6 do 18 hodin min., aby každá rodina z okolí mohla do ní dát své dítko. Ať už rodič pracuje od 7, 8, 9, 10, na běžných 8 hodin, 10, zkrácených 6, 4, prostě školka má být služba a pokrýt to.
Ale ne. Ať to vede rádoby pravice nebo rádoby levice, občan je to poslední, co je zajímá. Takže vedle toho rostou školky soukromé, kde to normálně jde. Jen Vy jako dement cálujete z daní ty státní k ničemu a z Vašich zdaněných peněz navíc ještě ty soukromé, použitelné. Říkám to už delší dobu, v této zemi se málo střílí......

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Máte děti? Ono to s nima docela rychle naskáče. :-) Do práce, z práce, pro nákup, jedno dítě na plavání, druhé na lezení atd atd....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200km ne, ale 100Km nebo 150 klidně dám. A představa, že něco zapomenu ráno doma a budu se muset vrátit a ujet dalších 30km navíc a s elektrikou nedotankuju, tak to není hezká vyhlídka. Podobně přesvědčit manželku, aby dojela domu 20km když bude mít zbývající dojez 40km, to mi za ten její výraz a moje nervy nestojí.

To jsou klasické nesmysly těch co v BEV nikdy nejely a když tak s nabitou baterií jen pár kilometrů.
Já jezdím často a několikrát se mi stalo, že mi auto hlásilo, že nedojedu. Přesto a nebo právě proto jsem jel abych to vyzkoušel. I přes velkou obavu a stále hlášení auta jsem dojel.
Je to zvláštní pocit, ale rychle se to naučíte překonat, když mi auto ukazuje dojezd 30 km, tak se s ním dá ještě i 40 km ujet, sice už úsporně ale jedete. Přitom ne nějak pomalu, ono je totiž jedno, jestli jedete 80 nebo 50 spotřeba je stejná, rozhodující jsou akcelerace. Je to zvláštní, že z udávaného dojezdu 30 km, když ujedete 3-4 km a auto Vám ukazuje místo 30 km 29 km.
Početně je to nesmysl ale jinak realita.

A to budování obyčejných zásuvek kdekoliv, jak o tom tady někteří píší není nesmysl ale dobrá věc a jistota právě pro takovéto případy jak popisuji. Za hodinu z takové zásuvky dojedete o dalších 30 km dál, tedy domů nebo k rychlo nabíječce.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máte pravdu, e-auto jsem zatím jen zkoušel a možná je to více psychologický problém než reálný, ale přeci jen jsem si zvykl na některé věci... jako neomezovat se v rychlosti a jezdit 130 po dálnici a 110 po rychlostní silnici (což s e-autama jde, ale na jejich dojezd to bude mít spíše horší než lepší dopad). Neomezovat se v klimatizaci a vytápět auto vždy na 22-23C (což má v našich podmínkách také spíše negativní dopad na dojezd).
A nakonec autem bude jezdit i moje žena a tam se o nějaké úsporné jízdě vůbec nedá mluvit. Její jízdní styl je i po dvaceti letech zavolnatem brzda - plyn - brzda - plný plyn. Takže opět nic moc pro dnešní e-auta. A pokud manželka pojede ráno z domu s plně nabitým autem a před sebou svých 100Km (děti, práce nákupy, nákupy, nákupy, děti a domů). Tak prostě nemohu pořídit auto, které v reálných a spíše ideálních podmínkách dojede max 150km. Je mi jasné, že bych jí 2x týdně musel tahat někde z vedlejší vesnice, protože nedojela. Už těď s benzínem je schopná mi zaparkovat v garáži s dojezdem 9km a přitom nejbližší benzínka je 13Km daleko (ještě že je to celou dobu z kopce) :)).
Ale jedno je jisté, další auto bude do zásuvky. Jen si ještě rok počkám a závidím každému kdo si může koupit už dnes.

jo,jo, o tom že mi v spalováku stoupla spotřeba o litr, dyž s ním jezdila žena je zcela normální. Nicméně teď mi mého Leafa praticky nechce vrátit , pokud se jí do něj ty její krámy vejdou. Nicméně,pravda, přes 100km denně najedem málokdy a mám dobré zázemí doma s nabíjením proudem 25A takže za hodinu skoro 30% a na dálnici s ním nejezdíme(tam fakt moc žere), ale hlavně známku má velké auto.

Děkuji, že potvrzujete to co jsem Vám psal a Vy v tom pokračujete dál, v těch neznalostech.

Já po dálnici jezdím klidně i 140 a v létě klimatizaci nevypínám, pokud to neudělá auto a to právě při těch 30 km dojezdu. Nemám lehkou nohu v benzínu a nemám ji ani v BEV ale samozřejmě když mám před sebou 150 km, tak tak jet nemůžu ale 95 si to valím stále. Teď v zimě na dálnici jezdím 110-120, protože je dojezd menší. Když mám pře sebou ale jen 80- 100 km, tak jedu i 130, tedy dom nebo další rychlonabíječce.
V zimě co jezdím po městě nebo blízkém okolí si taky topím a vůbec to nevypínám, to jen když jedu daleko a NENÍ po cestě nabíječka.

Zase mýtus k manželce, předpokládám, že ta 140 po dálnici nejezdí a na blízké okolí do 150 km by ji i současné e-auto bohatě stačilo, i když doma něco zapomene a musí se vrátit.
Jinak to e-auto se dá klidně v prodejně na týden půjčit, ale nedělejte to pro manželku. Ta už by Vám ho nedovolila vrátit, i přes Vaše pesimistické názory -překvapení!
Víte proč, protože BEV nikdy na křižovatce, rozjezdu do kopce nezhasne. Nemusí řadit a hned jak sundá nohu (bota s vysokým podpatkem) z plynu tak už to brzdí no a ta akcelerace se dá nastavit, takže zase žádný problém.
Moje dokonce parkuje samo a dobře i do mezer, kde si to chlap někdy netroufne natož ženská. Mám e-golf.
Nabíjíte doma a čisté ruce bez benzínu a 30-50 Kč /100km!
Mohl bych psát dál, ale to se musí prožít to nejde sdělovat.

Zásadní problém současných aut není malá baterka a tím krátký dojez, problém je nedostatečná siť nabíjecích míst i ty "blbé" zásuvky, u obchoďáků než nakoupí, u úřadů než to vyřídí, u škole než vyzvedne děti atd, atd. každá minuta se počítá.
Velkou baterku potřebuje jen ten co daleko jezdí a spěchá a to je tak 5-10 % všech řidičů. Kdo to jede jednou za čas to přežije, že tam bude o 2 hodiny později než benzínem, při dodržování rychlostních limitů. Jako já když jsem jel z Olomouce do Plzně (4x jsem nabíjel po cestě).

Nezáviď a zkus to.

Mně se "líbí" ti jak furt říkají, já si počkám na kombíka na baterku na nevím co a najednou je 10 let v pr..li a stále nic stále čekají.
Nečekej a kup to ženě a občas se svez, pokud ti to půjčí!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Krásně napsané. Naprostý souhlas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máme to každý trochu jinak, třeba moje manželka jezdí po dálnici 160 :). Ale to nevadí ona by se možná i uskromnila na těch 130. A možná že by se člověk uskromnil i s tím dojezdem, ale problém je cena. Psal jsem hned na začátku že za rok za dva budou tyhle auta stát kolem 300tis. což je přesně tolik co jsem schopný za auto dát. Ten Váš e-Golf se rychlým okem na tipcars najde za nějakých 670tis. (r.2014 najeto 30tis). A to je prostě pořád 2x víc než si můžu dovolit. Takže jak jsem psal. Držím palce všem automobilkám, závidím všem majitelům, ale hold si ještě rok dva počkám a pak koupím třeba toho Vašeho ojetého e-golfa za 300t.

Vaše manželka porušuje zákon. Na dálnici v České republice je povolena maximální rychlost 130 km/h. Takže doporučuji srovnat manželku.

Žádné BEV za 2-3 roky nebude stát 300t.
Ani stará ojetina (tedy dnes nebo loni vyrobené).
Ale proč nevěřit a čekat.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No myslím,že se dá koupit. Já koupil loni v září 2 roky starého Leafa Teknu 6/2014 za 330tisíc bez DPH.Musí člověk jen hledat.To samozřejmě muže být pro někoho problém. Já,ale když se pro něco rozhodnu,jdu za tím. To jen tak.

cili pro "bezneho" zakaznika, kteremu bez DPH nikdo nic neproda, za 400...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano,máte pravdu. Je to cena s DPH. Nemohu však tušit,zda se v příspěvku výše bavím s člověkem,který je a nebo není plátce DPH. A když porovnám nabídku ojetých EV vČR s tím za kolik jsem koupil,tak si myslím,že jsem nekoupil uplně špatně.Jasně,tento můj dodatek o ceně není předmětem diskuze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U nás je nabídka EV nových i ojetých prakticky nulová, ale pokud se podíváte na autoscout24.de, najdete už dnes pár kousků Nissan Leaf v cenách kolem 330t. s DPH. Snad v průběhu roku trochu klesne EURo a pak to bude za 300t. A to už je myslím příjemná cena. Jen pořád je to jediný model, který se za tu cenu dá koupit. Zbylé Renault Fluence nebo ZOE se prodávají většinou jen s pronájmem baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud jsou to ovšem za tu cenu již Leafy druhé generace. Tu první spíše nebrat. Ano,je škoda,že ZOE je jen s pronájmem. A i kdydy to někdo s pronájmem vzal,tak je nešťastné,že nelze ten pronájem převzít do ČR,byť partnerem je Renault Leasing,který je i u nás.

Zrejme jste povolanim pilot a vse musi mit nekolikanasobnou redundanci. Jinak nevyjedete. V aute mate urcite bi-turbo, 4x hydraulicky okruh, dve nadrze PHM a dva volanty ...
Kdyby jste mel zkusenosti s EV, tak budete klidnejsi, zadny strach v noci ze nedojedete a manzelka by nebyla hystericka :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

PROČ není v kombi??? Je vůbec nejakej elektromobil v kombi?

Obrázek uživatele M.Krupka

Existuje
Právě cestuje z Holandska do Austrálie.... na elektřinu.

Obrázek uživatele ePavel

Pokud jde o ložný prostor, tak snad jen eNV200

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Jolinar

v kombi provedeni nevim o zadnem cistem elektro... Mozna nejaky plug-in hybrid.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW Passat GTE

Obrázek uživatele Jolinar

ano, to je ten plug-in hybrid, stejne tak Audi A4 e-tron by mozna mohl byt v combi provedeni, ale cisty elektromobil me nenapada.

Obrázek uživatele Kuk

Amíky kombík nezajímá, oni to nahradili vany a pak těmi obludnými SUV takže tam je to zabitý. Nissan do toho taky nepůjde, takže zbývaj evropský sračkometací dinosauři a tím pádem je to na dlouho zabitý podruhý. To radši nejdřív nasekaj 10 modelů elektro SUV než uvidíme nějakej e-kombík :((((((((((

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele PaRi

Tipuji, že hlavní problém je v dostupnosti baterek.

Obrázek uživatele Kuk

Sypou to jak chudejm po drobkách. 35,8 kWh (co opravdu není 60 kWh) a tepelné čerpadlo je za příplatek, oh la la, tolik štěstí najednou! Zasloužíme si to vůbec?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Baterie 60 kWh, cena 700 000. Dotace od státu 200 000. Pak je konec spalováku v osobním autě. Mimochodem dotace zaplatí lidi,kteří znečištují.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Konec spalováků? A těch 5 TWh baterií ročně vezmete kde? Nějak vám ještě chybí 99 Gigafactory :).

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Ach jo to je jak ve škole. Samozřejmě, že to nebude ze dne na den,ale postupně.Přeji hezký den a dávejte blinkry

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Ano, a bude to v době, kdy se bude vyrábět 5+ TWh baterií ročně, ne v době, kdy bude stát 60kWh elektromobil 500 tisíc. A na ceně absolutně nesejde.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Jděte už někam s těma vylhanejma výkřikama o tom kde se vyrobí tolik a tolik baterii.
Jestli jste kouzelník tak udělejte najednou přes noc milión elektromobilů. Pak by tu byl asi problém, ale zase když jste kouzelník tak přeci není problém vykouzlit i ty baterie, ne?

Sorry ale musite být asi opravdu hodně hloupí, že nedokážete pochopit že nic se neděje přes noc.

A věřte že v těch firmách pracují lidi, kteří umi počítat minimálně do 5 (asi na rozdíl od vás), že mají spočítáno, jak, kde a za kolik získají suroviny na plánovanou výrobu svých produktů.

Neumím si představit blbce ve vedení automobily, který by neměl zajištěný vstupní suroviny pro plánovanou výrobu svých aut.

Takže výkřiky typu "kde vezmete 5TWh baterek" jsou úplně mimo.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Zkuste si to ještě jednou přečíst, reagoval jsem na příspěvek, ve kterém tvrdí, že až bude 60kWh elektromobil za 500 tisíc, že je konec spalováku. Já jsem na to oponoval, že to rozhodně nebude v době, kdy klesne cena elektromobilů, ale v době, kdy bude dostatečná kapacita výroby baterií. Nikde jsem netvrdil, že to bude za noc.
Takže než mě příště začnete urážet, zkuste se předtím snažit lépe pochopit (kon)text, abyste nevypadal opravdu hodně hloupý (ano, opravdu s tvrdým y). A mimochodem byste nemusel napadat ostatní ani když je jejich názor úplně mimo a trošku respektovat, že to někdo jiný může vidět jinak než vy.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kecy, rekni me jedinej duvod, proc bych ti ja mel ze svych dani paltit tvoje auto?
Stejne tak jako zatepleni, nidko poradne nevysvetlil proc moje dane jdou na toto?

Co si poridit neco ekologickeho za svoje a nenatahovat rucicky jak zebraci, aby jste si koupili drahe auta pod dojmem, ze jste zeleni? Napr. radovan koupil bez dotace, ale lidi jako ty je chteji, proc chce zit jako neprispusobivy na ukor spolecnost misto toho, aby jste ju zmenili tim co delate ne tim jak zijete na jeji ukor?

Obrázek uživatele Kuk

Co si dělal když Paroubek zadotoval výrobu sračkometů Hnůjdaj Nošovice tvejma 5,5 milijardama ty pane spravedlivý?!?
https://www.novinky.cz/ekonomika/119575-hyundai-dostane-od-vlady-dotaci-900-milionu.html
Taky si takhle výhrůžně povykoval a dovolával se spravedlnosti? :D
Co si dělal, když stát oddlužoval prošustrovaný ČEPRO 6 milijardama taky z tvý kapsy?
Co si dělal, když Sobotka vobložil novou výrobnu Škodovky 2,5 milijardama taky z tvýho?
Naháníš halíře a zatím z tvý kapsy utíkaj milijardy. Prober se z diskotéky!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To nejsou tvoje daně, ale státu.A ten je rozděluje. Možná by bylo lepší odpustit dph při nákupu eko auta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud platíš daně v České republice, tak z tvých daní nejde na dotace okolo zateplení nebo podpory elektro mobility ani jedna koruna. Veškeré finance na tyto projekty pochází z emisních povolenek a evropských fondů. A jak známo České republika je prozatím hlavně příjemcem a nikoliv plátcem do rozpočtu Evropské Unie.

Milý anonyme, ano dostáváme sice víc než platíme, ale pokud do toho zakomponujeme dividenta za podniky které se prodaly do zahraničí v rámci slavné privatizace tak odejde přes dalších 200 miliard. Tudíž dlouhodobě hlavní státy EU sponzorujeme....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Milý jaryne, Česká republika od vstupu do Evropské Unie do dne 28.10.2016 vložila do fondů Evropské Unie částku 431,4 miliardy korun, za stejné období k danému datu z fondů Evropské Unie čerpala 929,6 miliard korun, tedy i po odečtení vašich údajných 200 miliard, je tedy Česká republika příjemcem více než 298 miliard korun.

Na emisních povolenkách které jsou mimo čerpání z fondů Evropské Unie, Česká republika získává ročně sumu od 18 do 25 miliard korun. A čím více tyto finance takzvaně otočí do zateplování a snižování ztrát spotřeby energií, tím více na emisních povolenkách opět získá, neb jejich počet se každým rokem snižuje a na jednotku tedy zdražuje. A tím Česká republika může získat více peněz z emisních povolenek.

(Ne)milý Anonyme.
Vy asi budete poradce Klause,Topolánka,Paroubka,Zemana ... asi všech dohromady.
Česká republika vstoupila do EU 1.května 2004. Ještě 30.4.2004 se podepisovaly smlouvy na prodej některých podniků zahraničním vlastníkům "na věčné časy" (což by od 1.5.2004 v EU už nešlo) = například prodeje městských a obecních vodáren, kdy české domácnosti teď platí za českou vodu přivedenou českými trubkami zahraničnímu vlastníku (za tento úkon zná čs. trestní řád sazbu 12 let vězení, nesedí nikdo - a ty osoby jsou známy, figurují v různých listinných zápisech).
No a že za rok 2016 "odtekly" do zahraničí dividendy v řádu 290 miliard -- to je snad povinnost znát každému voliči v ČR, to není tajný údaj. A znovu opakuji - ČR je v EU přes 13 let - peníze však odtékají už od 1.1.1993.Takže nevím, jak třeba před 23 lety, ale teď už odtékají peníze z republiky "ostopéro"
Jinak zpět k elektromobilitě v ČR: faktická podpora není žádná, a rád bych se mýlil, žádná rozumná ani nikdy nebude (přeci se "hlavouni" nezbaví příjmu z DPH, spotřební a jiných daní z ropných produktů).

P.s.200 miliard každý rok!! Bohužel budu muset najít ten zdroj kde jsem to čerpal, což stejně nezaručuje že tomu budete věřit

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pockat pockat, nekupovat. Treba pockat az tieto minibaterecky nahradia niecim normalnym nad 50kWh, co bude este toto desatrocie, inak nebudu schopny konkurovat.

Obrázek uživatele Kuk

A taky už nekupovat žádný nový spalováky a dojezdit to co máte.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon