Volkswagen bude od roku 2024 vyrábět v Hannoveru nové prémiové elektromobily

redakce - 18 Listopad 2020

Hlavní závod Volkswagen Užitkové vozy v městské části Stöcken bude rozšířen o výrobu pro další značky.Vytížení závodu zajistí tři nová SUV segmentu D pro koncernové značky. Probíhá investice do výrobního závodu ve výši 680 milionů eur.

Vytížení závodu zajistí tři nová SUV segmentu D pro koncernové značky. Probíhá investice do výrobního závodu ve výši 680 milionů eur.
foto: Volkswagen

Dozorčí rada koncernu Volkswagen schválila na svém zasedání přidělení výroby dalších nových modelů značce Volkswagen Užitkové vozy v Hannoveru. Kromě vlastní modelové řady T a modelu ID. BUZZ bude Volkswagen Užitkové vozy vyrábět ve svém hlavním závodě také tři modely zcela elektricky poháněných SUV segmentu D pro další značky koncernu.

„Náš hlavní závod v Hannoveru zajistí pro koncern výrobu tří zcela nových prémiových elektromobilů,“ vysvětluje Dr. Carsten Intra, předseda představenstva značky Volkswagen Užitkové vozy.

„Tato SUV segmentu D jsou výsledkem opravdu průkopnického projektu. Jsou prémiová, plně elektrická a vysoce autonomní. Dnešní rozhodnutí dozorčí rady koncernu Volkswagen je tak pro náš technologicky vyspělý výrobní závod důležitým milníkem a také důležitým důkazem důvěry ve výkony našeho týmu. Podařilo se nám získat výrobu nových modelů na základě naší garantované hospodárnosti a nejvyšší kvality. Děkuji dnes všem svým kolegyním a kolegům. Díky jejich skvělé práci bylo přijato rozhodnutí, jež nám zajišťuje budoucnost,“ dodává Intra.

Bertina Murkovicová, předsedkyně podnikové rady značky Volkswagen Užitkové vozy, k tomu říká: „Vyjednávání s ostatními koncernovými značkami byla tvrdá. Ale nakonec se nám podařilo získat tato vozidla pro Hannover díky naší podnikové smlouvě a kompetencím v oblasti kvality. Tím je pro nadcházející roky zaručeno vytížení závodu, a s ním je zaručena i zaměstnanost pro naše pracovníky v souladu s demografickým vývojem. Naše portfolio pro toto desetiletí budou tvořit nové modely Multivan, ID. BUZZ a nyní SUV segmentu D. Větší jistoty pro budoucnost našeho výrobního závodu a jeho zaměstnance nelze aktuálně dosáhnout.“

Volkswagen Užitkové vozy vybuduje pro budoucí výrobu těchto vozidel v Hannoveru novou montážní linku. Hannoverský výrobní závod zajištěním produkce pro větší počet značek výrazně urychlí již zahájenou transformaci na elektromobilitu.

Už v roce 2022 začne z montážní linky v Hannoveru sjíždět elektromobil ID. BUZZ. Ikonický Bulli z Hannoveru tím vstoupí do nové, elektrické éry.

Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG) vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok.

Volkswagen Užitkové vozy je navíc v koncernu Volkswagen vůdčí značkou pro autonomní jízdu a poskytování mobility a přepravy jako služby (MaaS – Mobility as a Service; TaaS – Transport as a Service). Pro výrobu v budoucnosti proto vyvíjí příslušná vozidla ke speciálním účelům, SPV (Special Purpose Vehicles), například robotické vozy taxislužby nebo robotické lehké užitkové vozy.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Krueger

VW už v roce 24 nebude ;)

Obrázek uživatele Kuk

A už má VW pro ty svý plechofky připravený volný letiště? :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

off Už se vám to krátí. Boris zakázal prodej čmouďáků od 2030 včetně hybridů. Plugin hybridy do 2035. Další státy takto:
Norsko: od 2025 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Francie: od 2024 zákaz vjezdu dieselů do Paříže. Od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Paříže. od 2040 zaregistrujete ve Francii jen elektromobil
Velká Británie: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Londýna. Od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Nizozemsko: od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Švédsko: od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Německo: termín registrace výhradně elektromobilů v jednání
Slovinsko: od 2030 zaregistrujete pouze vůz s emisemi méně než 50g CO2
Španělsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Barcelony
Dánsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Kodaně

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Ve své senilitě se jako malé děcko těšíš na něco, čeho se nedožiješ, trénuj radši skok do truhly, truhlíčku....

Obrázek uživatele Kuk

Ty už tam seš viď senile. Co ti uhnilo jako první?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Spalovací popelnice už maj vykopaný hrobečky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Cipísek D

to je fofr cooo a odkazy by asi nebylycoo?? A fšimnul sis jak fofrově najednou máme 4ry vakcíny a fšechny přes90%účinnost to je mazec a na jaře že prej vakcína není možná.... Nemá to náááhodou spojitost s tím snižováním letopočtu pro plný uvedení eletromobilů... Vlády se najednou snažej žejoooo, že by jim dal někdo (sedivák) dal nůž na krk ????? :)) něco za něco...

https://fdrive.cz/clanky/evropska-komise-chce-urychlit-prijeti-nove-emisni-normy-vyrobci-aut-jsou-v-soku-6112

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

jee ty umis pekne citovat z jineho servru o autech :)

Obrázek uživatele Cipísek D

rozklad VW Group (porcování medvěda 2014 ;)) aneb Tesla sele čínský káry do Evropy poprvé se sázkou na elektrifikaci příštích 5ti let za 74 miliard €jro je prý velký hazard...

https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-casti-koncernu-vw-je-na-spadnuti-naznacuji-posledni-kroky-nejvyssiho-vedeni-firmy

...Lambo+Ducati+Italdesign=Makarónenšlus pod střechou jedné velké italské divize naprodéj...

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Obrázek uživatele Cipísek D

Levná čínská Škoda Octavia už se prodává lépe než ta česká, při její ceně ani není divu...

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Od VW je pořád jen slyšet co bude. Radši bych si přečetl co je. Škodofka taky slibovala městské vozítko Citigoe a co je teď? (_!_)

---

Citigoe se nedočkal, tak čekám na ZOE

Obrázek uživatele Cipísek D

ted je dáchčije2mejdynčekrep ;))

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4-tej dělá baterky :)

Jen tak dál. Už teď začíná být ID.3 jednickou v mnoha zemích.

Obrázek uživatele Radovan

Tak jistě. Když vrhnu na trh během pár měsíců auta vyrobená skoro za celý rok od 11/2019, kterými sotva pokryju rok trvající předobjednávky, kupodivu jsem jedničkou v prodejích. Jako čarování s čísly Vám ve Vlkohradu jde, ale nemusíte si platit trolly do diskuzí, aby koncern zbožšťovali.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Relevantní budou ůdaje za rok 2021, to se pak uvidí jak je na tom VW s prodeji EV. Ale nebál bych se toho, pokud dokázali prodávat starý eGolf docela dovře (někde mezi 3.-5. místem v prodejích v Evropě), tak proč by to nešlo s modernějším ID.3, že? A třeba v Norsku je Audi eTron nejprodávanější EV za rok 2020, i když místní znalci říkají, jak je to špatné EV orptoti Tesle X např. A kde je Tesla X v prodejích? :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Určitě máte pravdu, že relevantní údaje budou až za rok 2021. Jen bych chtěl dodat, že VW je největší koncern na světě a největší prodeje má v Evropě. Cokoliv kromě prvního místa o parník před druhým v prodejích hlavních EV bude v Evropě zklamání a ztráta trhu.

Ohledně eTronu v Norsku je to dost zkreslené a ojedinělé. U nás je cena Tesly X 2,5 mil Kč. a eTron začíná na 2 mil a s nějakou výbavou stojí stejně. V Norsku je Tesla X za 850 tisíc NOK, ale eTron začíná na 500 tisících NOK a v plné výbavě 600 tisíc. To je úplně jiný poměr.

Obrázek uživatele Radovan

Jinými slovy uvidíme za rok a půl, někdy leden únor 2022.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Ano. Ale už v průběhu roku bude jasno, kolik jich tak měsíčně prodává a srovnat to s ostatními EV. Můj tip je, že ID.3 bude v první pštce prodejů EV v Evropě a VW celkově bude do trojky co do počtu prodaných EV v Evropě, protože to půjde do prodeje už i ID.4 a sesterský Enyaq.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Já nic netipuji, já už jim nevěřím ani Dobrý den. Totální ztráta důvěry dále a dále prohlubovaná. Oni ještě nepochopili, že existuje internet. A všechny jejich kecy tam jsou zpětně dohledatelné a porovnatelní s realitou.
27.10.2018 tyhle kecy - Volkswagen: v roce 2020 budeme mít elektromobily stejně dobré jako Tesla za polovinu ceny http://www.hybrid.cz/volkswagen-v-roce-2020-budeme-mit-elektromobily-stejne-dobre-jako-tesla-za-polovinu-ceny
Výsledek znáte a vidíte sám.
Kdy konečně chlapci z Vlkohradu pochopí, že kecy, prdy a beďary nikoho nezajímají. Vlezu do autosalonu člena VW a vidím. Kulové. Takže žvatlejte si hošánci dál o tom, kolik kde investujete, mezitím nechávejte elektromobily hnít bez SW na letištích a zastavujte výrobu těch, co lidi chtějí, a my si budeme vybírat u konkurence. Až přijde Číňan a budete v pérdeli, pane hrábě. Jako se to stalo výrobcům, kol, elektrokol, elektroskůtrů a elektromotorek. Jste na řadě......
A my v rámci Evropy pod jejich vedením bohužel taky

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Jak říkám... uvidíme příští rok, kolik v Evropě prodá VW a kolik konkurence. Když byli letos schopni docela zdatně konkurovat starým eGolfem (a to byli, stačí se podívat na prodeje EV v Evropě letos), tak bych se nebál :-)

---

Lexus GS 450h Premium


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.