Valeo rozšiřuje v České republice své vývojové centrum, najme lidi na výzkum robotických aut

redakce - 25 Říjen 2017

Valeo zrychluje růst v České republice a investuje 125 milionů korun do rozšíření svého výzkumného a vývojového centra. auto Valeo vývojové centrum

V České republice společnost Valeo působí od roku 1995 a je jedním z nejvýznamnějších a také nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v oblasti automobilového průmyslu u nás. Ve třech závodech v Rakovníku, Žebráku a Humpolci se vyrábějí kompletní klimatizační jednotky, výparníky, kompresory, chladiče EGR, ovládací panely klimatizace a ultrazvukové senzory pro autonomní parkování. V Praze je pak již zmiňované vývojové centrum. Celkem zaměstnává Valeo v České republice téměř čtyři tisíce lidí.
foto: Valeo

Vývojový tým společnosti Valeo se rozroste o dalších 250 odborníků pracujících na nejmodernějších bezpečnostních a asistenčních systémech pro autonomní auta. Předpoklad dokončení stavby rozšířeného centra je březen 2018.

Pražské vývojové centrum společnosti Valeo se již od roku 2002 podílí na vývoji nejmodernějších systémů pro automobilový průmysl. Zpočátku se zaměřovalo na vývoj klimatizačních jednotek a ovládacích panelů, v roce 2013 však byla nastartována nová aktivita - vývoj senzorů, softwaru a systémů pro autonomní auta.

Stále se rozšiřující portfolio vývojových prací vedlo k vybudování zcela nového moderního R&D centra, které bylo otevřeno v Praze v lednu 2017 nedaleko stanice metra Depo Hostivař.

Centrum nabízí celkovou plochu 9 000 m2, z níž více než třetinu zabírají špičkově vybavené laboratoře. V areálu se rovněž nachází testovací plocha, kde jsou testovány například systémy automatického parkování.

Více než sedm set špičkových odborníků zde pracuje na komplexním vývoji od prvotních návrhů, analýzy zákaznických požadavků, software, hardware designu, testování systémů ve virtuální realitě až po testy v reálném provozu, nebo na testovacím polygonu, který se nachází na bývalém vojenském letišti v Milovicích.

Areál sice stále ještě voní novotou, ale nové úkoly si již dnes vyžádaly jeho další rozšíření. A tak na pozemku vedle stávajícího centra začala výstavba nové budovy, která nabídne další prostory o ploše 2 300 m2 a pracovní příležitost pro dalších více než 250 zaměstnanců.

Nová investice společnosti Valeo v České republice ve výši 125 milionů Kč by měla být dokončena na jaře příštího roku, slavnostní otevření rozšířeného centra je naplánováno na březen 2018.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Je to tam vybetonovaný jak na ruským kosmodromu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym123:
Ale to jen meleš naprázdno poté, co ses neúspěšně pokusil argumentovat.
Skutečnost je taková, že dosud nikde nejezdí v běžném provozu jediné vozidlo s robotickým řízením bez řidiče.
Stále a zcela jednoznačně tedy řídí řidič.
Je to z toho důvodu, že u silničního vozidla je nutno vést stopu vozidla a navíc řešit dopravní situace - to žádný automat nedokáže už proto, že jde o příliš složitou záležitost, kde je nutné neustále zapracovávat různé priority.
Automat může pomocí čidel hlídat různé provozní stavy a situace, ale nikdy nemůže nahradit člověka.
Proto jsem chtěl od tebe vidět dostatečně pádný argument - KDE je nějaké vozidlo s robotickým řízením v běžném provozu BEZ řidiče.
A ono NIKDE, že...?

:O)))

Obrázek uživatele Radovan

Může mi někdo ze zde přítomných vysvětlit, jak si může dovolit postavit tak význačná firma středisko uprostřed města a polovinu plochy zabrat parkovištěm jako kráva? Kdo tohle dnes povolí? Proč neřeší dopravu svých zaměstnanců jinak plus nemají parkoviště jako podzemní či nadzemí v rámci budovy. To je tak ubohé, prý výzkum a vývoj......

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Budova je pronajatá. Doporučuji také podívat se jak to tu vypadalo předtím. Myslím, že je to velmi pěkně zkulturněno.

Obrázek uživatele ozana

Všude samý beton, možnost vsakování deštové vody nulová.
Projektantovi palec dolů.

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Krásný barák je jedna věc, protestuji proti zaplácání poloviny půdorysu parkovištěm a komunikacemi v intravilánu města.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Protestujete pozdě. Místo chození do práce byste měl sledovat kde kdo co chce stavět a pokusit se mu vtom včas zabránit.

Obrázek uživatele Radovan

To nevadí, i upozornění na prasárnu se bere. Sledovat by to měli místní. Jestli si takhle nechají dělat na hlavu, jejich problém. Svou ulici jsme si se sousedem ošéfovali, stačil týden prudění a udělalo se dle norem. Bohužel nikdo z viníků nebyl propuštěn, což by měl být.
Protože říci, že se komplet rozkopaná 3,5 metru široká slepá ulice se splaškovou a dešťovou kanalizací včetně přípojek k domům nebude řešit komplexně, ale jen se zaasfaltují ty pruhy, je z hlediska projektanta a investora naprostý nesmysl. pruhy totiž pokryly celou komunikaci a kde zůstal drobek asfaltu, tam ho rozlámala těžká technika. Po nátlaku starosty a připomínkách to magistrát změnil, bude se asfaltovat celé.
A pak přišlo oznámení, že druhý den dojedou klást asfalt, ať si přeparkujeme. Na bývalou polňačku, kde si sousedi nasypali trochu štěrku a zbytků asfaltu po pracích za léta v okolí, a kterou vlastní už několik let město a nesáhlo na ni.
Takže po brutálním nátlaku systémem píšu všude a neváhám do toho navézt média, se najednou objevil bagr, vykopal bahnitý jíl, navezl a zhutnil se dvojitý štěrkový podsyp a na něj 2 vrstvy asfaltu.
Jak říkám, za projekt a provedení neletěl z práce nikdo, ani projektant, ani stavební dozor, ani investiční dozor. V této zemi se málo střílí.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Souhlasím, v naší zemi se chyby netrestají. Ruka ruku myje.

výzkum?
nie je neskoro? mal by už byť VÝVOJ! aj to je už ***.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym123:
Ano, výzkum - a ještě ten sám o sobě je v mnohém zbytečnou záležitostí, podepřenou marketigem.
Silniční vozidlo na veřejné komunikaci jede vždy tak, že mu řidič určuje stopu. A pro takovou jízdu nelze v praxi využít jen technické zařízení, nehledě navíc k řešení dopravních situací.
Pokud chceš oponovat, ukaž jediný konkrétní příklad, kde něco takového funguje v praxi...

nepracoval ste vo firme, ktorá niečo napoli výskumu a najmä vývoja, prenesenia nových poznetkov, technológií do reálneho využitia.v takej firma som dvadsať rokov pracoval. akoprvé ma učili ako sa na problém pozerať, akodruhé ma učili využiť ZDANLIVÉ prekážky, akotretie ako sledovať kolegov, či sa nepohybujú slepou cestičkou.

a medzi nami - tzv samo autá budú bezpečne fungovať vo chvíli, keď bude vylúčené ZASAHOVANIE ČLOVEKA. potom sa budú pohybovať ako mravce -akoby zmätene, ale bez karambolov.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym123:
"... tzv samo autá budú bezpečne fungovať vo chvíli, keď bude vylúčené ZASAHOVANIE ČLOVEKA. potom sa budú pohybovať ako mravce -akoby zmätene, ale bez karambolov..."

---
Áno, a tie mravce budú pekne dlho spomalovať dopravu, kým dojde k tomu, že ich nacpú na kolaje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jsou bláboly zapšklého chudáka. Stačí se podívat do historie, podobné bláboly vypouštěli sedláci pozorující první vlaky, pak auta teď už to budou robotické dopravní prostředky. Pokrok nezastavíš i když se hodně snažíš.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pavel131:
A cokoli konkrétního k věci nemáš?
Třeba argument, kterým bys ukázal příklad, kde je ve skutečném provozu takové vozidlo?

http://www.hybrid.cz/google-ma-patent-na-roboticke-auto

http://www.hybrid.cz/roboticke-auto-google-brzy-vyrazi-na-silnice

http://www.hybrid.cz/roboticka-auta-google-najela-16-mil-km-bez-nehod

to všetko na tomto "hybride.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym123:
Ale já tady nemluvil o tom, že chci vidět další linky na hybrid, kde budou senzace o nějakých pokusech.
Já chtěl od tebe argument ve formě REÁLNÉHO příkladu, kde jezdí v silničním provozu takové vozidlo, kterému NENÍ třeba zasahovat do řízení.
To bych ti tady mohl taky povídat o mimozemšťanech v USA, perpetomobilních strojích, nadpřirozených jevech, létajících dronech s elektrickým pohonem, co vozí lidi atd.
---
Pokud chceš argumentovat, musíš předložit REÁL, ne jen další snůšku dohadů...

drísty.
http://svetmotoru.auto.cz/clanek/servis/6005/prvni-roboticke-auto-v-cr-budoucnost-uz-nyni.html
http://hnonline.sk/svet/992379-roboticke-taxiky-budu-vozit-ludi-v-nemecku-uz-buduci-rok
https://auto.idnes.cz/autonomni-auto-roboticke-bez-ridice-audi-a7-jack-frw-/automoto.aspx?c=A170801_155615_automoto_fdv
http://techbox.dennikn.sk/bosch-tomtom-tvoria-radarove-mapy-pre-roboticke-auta/
https://touchit.sk/roboticke-auto-zacina-hliadkovat-v-dubaji/121493
https://www.youtube.com/watch?v=x1cBXasZYGA
https://www.youtube.com/watch?v=Ot6Z4A7OWjw

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym123:
Ano, TVOJE dřísty, protože hned v prvním odkazu se lze dočíst, že "..Autem jezdíme po uzavřených okruzích..."

Takže žádné robotické auto nikde v běžném silničním provozu nejezdí, stále řídí ŘIDIČ.

Odkazy na další senzační zprávy o tom, co se kde zkouší na hřišti nebo v uazvřeném areálu vidět nepotřebuju.

nevytiahol som jednoznačné.
ale tebe ide stále o odpútavanie od prvého. si skrátkapolitik, nie normálny človek. dnes sa takým začínan politicky nekorektne, ale pravdivo vravieť fašista - človek, ktorý chce potláčať názor
každého, kto mu nepoklaonkuje, nepapouškuje jeho výrazy, názory.
opakujem - drístaš.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26