Společnost Toyota Motor Corporation se dohodla na spolupráci s Uber Technologies. Investice v přepočtu 11 miliard Kč od Toyoty do Uberu má pomoci oběma společnostem dostihnout konkurenci na trhu s autonomním řízením. Cílem je uvést na masový trh technologie autonomní sdílené jízdy.
foto: Toyota
Uber s Toyotou očekávají, že sériově vyráběná autonomní vozidla budou vlastnit a provozovat nezávislí fleetoví operátoři, tedy třetí strany, na nichž se obě společnosti vzájemně dohodnou.
„Tato dohoda je pro Uber první svého druhu a dokládá naše zasazení zavádět do systému Uber špičkové světové technologie. Naším cílem je integrovat do systému Uber ta nejbezpečnější autonomní vozidla na světě, přičemž tato dohoda je dalším významným krokem, jak tohoto cíle dosáhnout,“ uvedl Dara Khosrowshahi, generální ředitel společnosti Uber
NEPŘEHLÉDNĚTE Renault-Nissan chce konkurovat firmám jako Uber a Google
Prvotní flotila vozů „Autono-MaaS“ (zkr. „autonomous-mobility as a service“) bude založena na platformě minivanů Toyota Sienna. Do vozidel Autono-MaaS bude zabudován systém autonomního řízení firmy Uber i automatizovaný systém na podporu bezpečnosti Toyota Guardian.
Toyota rovněž využije svoji platformu služeb mobility MSPF, která je klíčovou informační infrastrukturou pro připojená vozidla. Pilotní nasazení bude spuštěno v systému sdílení vozidel Uber v roce 2021.
„Systém autonomního řízení Uber a bezpečnostní systém Toyota Guardian budou v reálném čase nezávisle monitorovat prostředí kolem vozidla, a tak přispívat k celkové bezpečnosti z pohledu autonomního řízení i samotného vozidla,“ uvedl Dr. Gill Pratt, generální ředitel výzkumného centra Toyota Research Institute a partner TMC. „Očekáváme, že tato partnerská spolupráce urychlí vývoj obou firem i nasazení technologie autonomního řízení.“
Život s Toyota Prius Stále původní Akumulátor
Adamova
Život s Toyota Prius Stále původní Akumulátor
Adamova Toyota Prius so 400000 km – volant.tv
https://www.youtube.com/watch?v=UEIhY1KVOpo
jinými slovy uberovec potřebuje prachy a rejžáj se chce
jinými slovy uberovec potřebuje prachy a rejžáj se chce alespon nejak angažovat a tak se uberovec zaprodal :)))))))))))
Trochu OT, ale k autonomnimu rizeni
z RSS vypadlo tohle, ale
Trochu OT, ale k autonomnimu rizeni
z RSS vypadlo tohle, ale moc informaci tam neni. Vzasade to rika, ze po nasazeni do realneho provozu se vynorila spousta novych problemu jako odbocovani vlevo, spolehlive cteni semaforu… I kdyz zrovna u toho odbocovani nebo semaforu to „prekvapeni“ nechapu, to prece museli delat i v testovacim rezimu…
https://siliconangle.com/2018/08/28/report-waymo-self-driving-cars-problems-turning-around-corners/
Proste doladeni „drobnosti“ bude problem pro kohokoliv. A to ma Waymo minimalne nekolik let naskok.