TÉMA:

EVC


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Šéfkonstruktér EVC Group: projekty jako elektrifikace sněžné rolby jsou náš šálek čaje

Česká společnost EVC Group představila unikátní projekt přestavby původně naftové sněžné rolby na bateriový pohon. Elektrorolba byla až do konce lyžařské sezóny testována v krkonošské Černé Hoře-Peci, přičemž dosavadní výsledky testu jsou podle provozovatele velmi příznivé.   Foto z testovacích jízd s původně dieselovou obojživelnou sněžnou rolbou švédského výrobce Hägglund v úpravě na bateriový pohon společností EVC Group.

Třinec má 10 nabíječek pro nové elektrobusy

Český rekord v počtu nabíjecích stanic pro elektrobusy na jednom místě právě vytvořili v Třinci, kde jich v areálu autobusového depa na Borku vyrostlo rovných 10.   Nové nabíjecí stanice pro elektrobusy dodala společnost EVC

EVC FIRST – akční nabídka předváděcího bateriového midibusu s novou baterií

Česká společnost EVC GROUP zabývající se dlouhodobě výrobou elektromobilů, elektrických pohonů a trakčních baterií informuje o akční nabídce na prodej zánovního midibusu s novou baterií pro použití v městském a příměstském provozu.   Plně elektrický midibus české výroby společnosti EVC GROUP v Hulíně

Rozhovor: EVC Group o elektrických přestavbách

Test elektrické přestavby vozu přilákal nemalou pozornost. Za profesionálními přestavbami spalovacích aut na elektrická stojí moravská společnost . Popovídali jsme si s jejími spoluzakladateli, Tomášem Čudrnákem a .  

České elektromobily EVC Group si rozumí s Androidem

Český výrobce elektromobilů, firma , přichází se zajímavou novinkou. EVC se dlouhodobě zabývá aut na elektrický pohon. Nově přidává ke svým přestavbám také speciální aplikaci pro s operačním systémem , přes kterou můžete kontrolovat .   
elektromobily EVC Group aplikace mobil chytrý telefon

Autosalon Paříž 2010: české elektromobily přitahují pozornost

Na právě probíhajícím v hale 2.1 vyhrazené můžete na stánku č. 331 potkat i dvě od české firmy . Vystavuje je tam společně s francouzským partnerem. Kromě aktuálně jedná česká firma o zastoupení i v dalších evropských zemích, např. v a . Probíhající jednání musí vyjasnit mnohé otázky týkající se např. homologace v daných zemích nebo jejich servisu.   

elektromobily EVC Group

Elektromobil Samurai 4x4 Electric v ostrém off-road testu

Česká firma EVC Group se zabývá elektrickými vozidly. První vozidlo, u kterého se rozhodla provést přestavbu na plně elektrický pohon bylo Suzuki Samurai. Jedná se pouze o demonstrační vozidlo, na kterém pracoval tým lidí asi měsíc. Firma chce na vozidle předvést, co dokáže a také, že elektromobil může být i s pohonem všech kol a přitom zvládne vše, co klasické off-roady.
elektromobil EVC Group Suzuki Samurai 4x4
Byla zachována celá koncepce vozu, přední dvě sedadla se dala nová anatomicky tvarovaná, za kterými je bezpečnostní rám. Druhá řada sedadel a úložný prostor byly obětovány akumulátorům, které jsou zakryty průhledným plexisklem, aby bylo patrné o jaký pohon ve vozidle jde. Místo předního skla je jen nízké plexi jako u motorového člunu. Všechny přebytečné doplňky byly odstraněny, takže na vozidle nenajdete blinkry ani světla i celá přístrojová deska je holá. Vozidlo dostalo čistě bílou barvu, jako symbol ekologicky čistého provozu. Celek jen dotvářejí zelená kola a bezpečnostní rámy za sedadly.
elektromobil EVC Group Suzuki Samurai 4x4
Elektromobily většinou nepotřebují převodovku, ale v tomto případě byla zachována a byl pouze nahrazen původní motor za elektromotor. Konkrétně asynchronní třífázový dvoupólový motor, zn. Siemens o jmenovitém výkonu 21 kW (29 koní). Přičemž motor může dosahovat maximální výkon 40 kW (55 koní). Energii motoru dodává 26 kusů 12V/28Ah olověných gelových baterií zn. Panasonic. Takže celkové napětí je 312 V a celková energie je 8,74 kWh. Maximální otáčky jsou 6000 ot/min. Otáčky a výkon elektromotoru jsou regulovány frekvenčním měničem.
elektromobil EVC Group Suzuki Samurai 4x4

 

Elektrický skútr Volta G/T s maximálkou 280 km/h

Na Internetu se objevily zvěsti o novém elektrickém skútru od EVC, který by měl dosáhnout závratné maximální rychlosti 175 mil za hodinu, což odpovídá hodnotě v titulku článku. Senzace se šíří rychle, ale zřejmě se jedná o nedorozumění. Údaj o rychlosti byl zmíněn v rozhovoru, kde si s největší pravděpodobností popletl ředitel EVC Bill Kent jednotky a namísto kilometrů uvedl míle.

Skútr Volta G/T

 

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group

Newsletter