Seat Mii Electric - španělská verze nové elektrické Škody Citigo iV

Jan Horčík - 05 Červen 2019

Podobně jako Škoda Citigo-e iV se letos na podzim objeví také inovovaný elektromobil Seat Mii. Nabídne stejnou 36,8kWh baterii a dojezd 260 km WLTP.auto elektromobil Seat Mii Electric

Elektromobil Seat Mii Electric
foto: Seat

Seat Mii Electric bude vlastně úplně stejné auto jako Škoda Citigo-e iV. CCS rychlonabíjení, 7,2kW palubní nabíječka, rozměry 3 597 mm délky a 1 645 mm šířky.

Dojezd je oficiálně o pět kilometrů nižší než u Škoda Citigo-e iV, ačkoliv jej pohání stejný 61kW elektromotor. Zrychlení 0-50 km/h zvládne nové Mii během 3,9 sekundy. Max. rychlost je 130 km/h.

Seat Mii Electric

Seat Mii Electric
foto: Seat

Seat Mii Electric

Seat Mii Electric
foto: Seat

Auto bude možné objednávat od letošního podzimu, ale stejně jako u Citigo-e začnou první dodávky až začátkem příštího roku. Cena elektromobilu bude teprve upřesněna.

Seat Mii Electric

Seat Mii Electric
foto: Seat
tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

A kde vezmou baterie, když jim LG dodá starou belu?
A kde se bude vyrábět?
A kde se bude vyrábět Citigo? V Bratislavě nějako propouštěj a prý není v plánech koncernu pro výrobu elektromobilů.
https://www.aktuality.sk/clanok/665589/v-bratislavskom-zavode-vw-moze-prist-o-pracu-az-3-tisic-ludi/

viz. http://www.hybrid.cz/nemecko-planuje-zvysit-podporu-pro-nakup-elektromobilu-chce-zvednout-prodeje#comment-203096

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Koupi si je jinde. Nebo si je sami vyrobi. VW neni banda hlupaku. Nemejte obavy.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Kéž by - moc bych VW přál úspěch na EV trhu, ale realita je poměrně tristní. Možná nejsou banda hlupáků, ale prostě zaspali, a dohnat co za poslední dekádu promeškali nebude sranda - takže obavy mám.

Koupí si je jinde. Jenže kde? Ono není kde brát. Je veřejným tajemstvím, že Čína požrala přes 80% zdrojů výroby baterií a ty si bude chtít nechat pro svou produkci a expanzi na světové trhy. Zbylých 20% se porcovalo několik posledních let, a VW se porcování účastnil až na poslední chvíli právě smlouvami s LG Chem, nebo Samsungem a všichni víme jak to dopadlo.
Dále brutálně podcenili potřebuj své vlastní baterkárny. I kdyby s její stavbou začali dnes odpoledne, tak nepojede ještě nejméně dva roky a nemají technologii. Řeknete, že jí někde nakoupí - jenže kdo se posledních pár let věnoval vývoji dobré baterie, jim prodají tak maximálně staré patenty technologií roku 2018. Takže začnou vyrábět baterii s energetickou hustotou okolo 250 kW/kg, kdežto konkurence bude mít suchou elektrodu u které docílí hustoty někde okolo 350 kW/kg, a ti co budou na špici budou mít i solid state baterii se kterou budou atakovat hranici 500 kW/kg

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Jen si ta cisla dovolim poopravit... za ciframi patri jen W. Na kW si jeste musime pockat.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Pravda, díky. Síla zvyku, kdyz píšu o baterkách u EV automaticky uvažuji v kWh

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Naprosto přesný popis současné situace. A popravdě já nebudu mít problém za 5 let koupit čínské auto s moderní čínskou baterií, navíc s bonusem, že bude za polovinu ceny oproti evropskému autu se starou čínskou baterií, stejně jako teď nemám problém s tím koupit telefon Xiaomi (~BYD), pro bohatší je tu pak Apple (~Tesla) nebo Samsung napříč všemi kategoriemi (~Hyundai/Kia) a kdo má dneska Nokii (~VW)?
A spíš než automobilky bych vinu házel na EU. Měli už dávno mnohem víc podporovat výzkum a vývoj baterií (chytrých hlav tu máme dost) a stavbu několika gigatováren, od kterých by braly evropské automobilky a ne se nechat převálcovat Čínou v takto klíčové technologii, která zasahuje do čím dál více odvětví.
Kam jsme to proboha dospěli? S přehledem nejdůležitější komodita moderní společnosti, energie, a my jsme naprosto závislí na ruském plynu, ruské/arabské ropě, ruských/čínských reaktorech a čínských solárech s čínskou baterií. Co zbylo našeho? Uhelky z 19. století.
Navíc k tomu všemu bude Čína určovat kolik nám dovolí vyrábět automobilů tím, kolik se uráčí nám poskytnout baterií. Fakt paráda.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Radovan

A co je úplně nejhorší, tak pitomci v čele nejenže neuvažují o možnosti soběstačnosti ve výrobě energií v ČR a její decentralizaci na každou nemovitost dle místních podmínek, ale dál tlačí centralizaci a novou jaderku ruku v ruce s ignorací elektromobility, tedy posilováním závislosti na ropě. Kolik automobilek v ČR vyrábí a prodává elektromobily v roce 2019 v červnu? NULA.
Takže nadále zůstáváme u uhlí a jádra a s jejich pomocí rafinujeme ropu pro zástupy u nás automobilkami chrlených spalováků. A do baráků rveme nadále plyn, jen nově s příslibem kogenerace.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Me by zajimalo z ceho prameni tvoje presvedceni ze cinske elektroauto bude nejak zasadne levnejsi nez evropske elektroauto... srovnani s mobilz je lehce mimo, ten iphone je taky vyrobeny v cine, jen jsou za nej lidi ochotni zaplatit vic...

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Levnější baterie + výroba v mnohem větších sériích -> zásadně levnější automobil.
S mobily to neber jako srovnání, ale spíš jako obavu co se může stát. A Tesla taky bude co nevidět vyrábět v Číně.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Tomáš

Pak ma VW a my s nim proste smulu.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Ak to bude takto, tak sa iba naplní príslovie: Lož má krátke nohy, ďaleko nezájde.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Kuk

off

Trošku přiškrcenej VW ID.R trhnul elektrickej rekord na Nordšlajfě

https://www.youtube.com/watch?v=lRHIiJjWhWo

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tonda Štalmach

Pokud si nepozorní čtenáři nevšimnou že info o zrychlení je 0-50 bude to auto,které je srovnatelné s Teslou :)

---

Tonda

Obrázek uživatele runner42

Nová doba, host vyhazuje vrchního a u elektromobilů se uvádí akcelerace do 50 km/h. :-D

Prostě střep :-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

A koho zajímá co je nad padesátkou? Stejně 80% času s takovýmto autem jezdíte po silnicích kde je padesátka maximem, a dalších 10% na silnicích kde sto občas stoupne na 60, 70, nebo výjimečně na 80 km/h
Koho by trápilo zrychlení na 100 km/h?

To mám jako řešit nějaké rozdíly v řádu vteřin, nebo i desítek vteřin pro 10% případ za rok?

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Marek_

Tak minimálně je to podivné, ne? Ano, souhlas že je to auto do města a okolí a na tu stovku se podívá výjimečně. Ale doteď u podobných, malých a městských aut se vždy uváděla akcelerace 0-100 a najednou je to 0-50. To není dvoumístný vozík, který má max. někde kolem 80, ale auto se kterým se občas dá i na dálnici.

PS:
Aby pak nějakého génia nenapadlo vynásobit tu hodnotu dvěma a pak si řekne, že je to vlastně docela raketa, 0-100 pod 8 sekund :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Já myslím, že v souvislosti s elektromobilitou je těch novot vícero. Mě třeba vždycky dráždí porovnávání výkonu v KW či dokonce koních, když je motor s vnitřním spalováním = tedy optimálním točivým momentem porovnáván s elektromotorem. Takže daleko lepší jednotkou pro určení výkonu by byl Newtonmetr, ale to není v populaci moc zaběhlá jednotka výkonu že? Takže tam všichni ze setrvačnosti píšou kilowatty i když je to při nejlepším zavádějící.

Jo takový génius se určitě najde - ale takový génius si nic jiného než rozčarování nezaslouží.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele runner42

Jednotka pro určení výkonnu newtonmetr???
:-D :-D :-D

Takže motor s 1.000.000 Nm má boží výkon, že? Škoda, že má jednu otáčku za den. :-P

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

No a ne snad? Pokud bude správně nastaven převod této síly, tak to bude úžasný výkon.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Marek_

Napovím... otáčky :-)

---

Lexus GS 450h Premium

No jedna otáčka za den, pokud má sílu milion Nm je poměrně slušný "výkon".

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele runner42

Jj, vždyť to říkám, elektromobilní newspeak.

Kdepak výkon, elektromobilisti pracují s "výkonem". Pak taky "dojezdem", "náklady" a "kvalitou".

:-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele runner42

Jj, úžasný výkon 80 wattů.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Jakejch 80?
Den má 86400 sekund.
1000000 Nm / 86400 je téměř 12watů.
Kde jste vzal 80?

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele runner42

krát dvě pí

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

To mě nenapadlo.
V tom případě je to ale mnohem lepší.
Mít k dispozici 80W po celý den při jediné otáčce je úžasný výkon.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele runner42

Tak určitě. Doslova revoluční.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Marek_

Ono to není žádná podivnost ani setrvačnost, prostě Watt je jednotkou výkonu a je jedno, co to je za auto, jestli spalovák nebo elektro. Nemůžete výkon uvádět v Nm, protože Nm není jednotka výkonu :-) Je to jednotka točivého momentu a ten se u aut, samozřejmě, uvádí také, protože jak správně píšete, je to taky důležitý parametr.

Takže to není vůbec zavádějící, je to naopak standardní.

U spalováku pak má i význam uvádět, při jakých otáčkách je ten výkon dosažitelný a v jakém spektru otáček je dosažitelný ten točivý moment. Z toho lze usoudit charakteristiku motoru.

---

Lexus GS 450h Premium

Tak vyjádření, že je to jednotka točivého momentu je také nepřesná. Je to moment síly - a pouze u spalováku je to právě v onom točivém momentu. Kdežto u elektromotoru je po celou dobu.
A v tom jsem právě myslel, že je to zavádějící. Většina populace je zvyklá, že spalovák musí mít řekněme 50 a více kilowatt, aby alespoň obstojně jel, protože on těch 50 kW podá právě jen v točivém momentu na svém vrcholu, takže pod točivým momentem nejsou k dispozici. Kdežto u elektromotoru jsou. A spousta lidí je překvapených jak EV s 25kw motorem drandí a vždycky mi říkají to jede líp než naše fábie co má 55kw.
Takže naše EV má sice více než poloviční hodnotu v kilowattech, ale v podstatě lepší "výkon" protože má k dispozici maximální (on to také není při náběhu hned maximální to je taky pravda, ale téměř maximální) moment síly.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Marek_

To co píšete, je v pořádku. Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal. A sice, že Nm není jednotka výkonu a že i tak se u aut v popisu parametrů udává, spolu s údajem, v jakých otáčkách ten motor ten točivý moment dosahuje.

Takže člověk, který má o tento údaj zájem, ho najde v parametrech, spolu s údajem o výkonu. Tak o co jde?

To, že spalovací motor svůj výkon produkuje v úzkém spektru otáček, je věc taky známá, nic nového jste nenapsal. A i tento údaj se v parametrech udává, takže uživatel to tam vyčte. Co jiného byste ještě chtěl udávat? Výkon v Nm? To je nesmysl, to sám víte :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Tak já už vidím kde je to nedorozumění.
Mě nešlo o to uvádět výkon v Nm, ale o to, že kdo se o auta nezajímá hlouběji, tak se podívá na výkon (tak jak obvykle lidé auta hodnotí dotazem (A jak je to silný?). No a když uvidí uvedené údaje že fabie má 55kW a Peugeot Ion 25kW tak se zhrozí, že je to o polovinu slabší a nepojede to.
Proto jsem psal k původnímu příspěvku, že mezi novoty nepatří jen uvádění zrychlení jen do 50 km/h, ale i to že už nelze hodnotit (a ted mi tedy prominte špatné užití výrazu, ale lepší mě nenapadá) "výkon" auta podle toho kolik má kilowatt v točivém momentu.
Protože jako se najde onen génius co si hodnotu vynásobí dvěma a z údaje zrychlení z 0 na 50 za 4 sek. vydedukuje zrychlení z 0 na 100 za 8 sek. což je blbost, tak se též najde génius který usoudí - fabie s 50kW nejede, tudíž EV s 25kW se ani nerozjede.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Radovan

Tohle řekne jen Neználek. Ion má 47 kW. Fabia má 55, 66 nebo 70 dle verze a stejně s Ionem nestíhá. Porovnávat spalovací a elektrický motor v autech z hlediska kW moc nejde. Protože to nemá žádnou vypovídací schopnost o jízdě, zrychlení, spotřebě.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Uznávám, že jsem se splet, ale vy kupodivu také. Schválně jsem se šel podívat. V TP Peugeota Ion je 35kw
PS: a právě to, že dle kW nelze ta auta porovnávat (jak se často děje) byla myšlenka tohoto vlákna.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Radovan

Oba to máme dobře, máte slabší verzi auta. https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV
Ano, myšlenka vlákna je správně.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Obrázek uživatele Marek_

Ale jo, technicky zdatný uživatel se v těch číslech vyznal a vyzná se i teď, pokud má zájem. To, že EV má jinou charakteristiku průběhu výkonu a točivého momentu, taky každý trochu znalý uživatel ví.

Takže uvádět výkon v kW a točivý moment v Nm je naprosto v pořádku tak jak to bylo doteď, teda spolu s otáčkami a uživatel si udělá obraz.

Pokud někdo není tak technicky zdatný, tak představu o dynamice auta dá třeba ten údaj zrychlení 0-100. Proč 0-100 a ne 0-50? No proto, že to je s čím srovnat, zatím skoro nikdo neuvádí 0-50.

No a nakonec, samozřejmě, jsou tady testy recenzentů. Tam se často právě testuje i dynamika 0-50, 0-100, ale třeba i důležitý parametr jako je pružné zrychlení 40-80, 60-120 a pod. A z toho už si udělá obrázek opravdu každý.

PS:
Pokud byste měl dvě auta, jedno spalovací 50 kW a EV 25 kW, obě stejné hmotnosti, tak i navzdory lepšímu průběhu točivého momentu bych se s vámi klidně vsadil, že ten spalovák bude na tom dynamicky lépe... pokud teda v něm nebude sedět nemehlo, co neumí řadit.

---

Lexus GS 450h Premium

Závidím vám, že potkáváte ty technicky zdatné uživatele. Asi jste je navzdory statistice všechny vyžral mě. :-)

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Marek_

To jsem nikde nepsal, že potkávám samé technicky zdatné uživatele :-)

Psal jsem, že technicky zdatný uživatel si z těch čísel udělá představu sám a ten, kdo ne, tomu napoví deklarovaná dynamika a nebo ještě lépe skutečně změřená dynamika v různých režimech, 0-100, 0-50, 60-10... atd.

Takže můj závěr je, že určitě má smysl tak jako doposud udávat výkon v kW a točivý moment v Nm s informací o otáčkách, při kterých toto lze dosáhnout. Je to srovnatelné pak napříč různými auty. Nic jiného lepšího není. A kdo ty čísla nechápe, počká si na recenzi a měření toho, co ho právě zajímá.

---

Lexus GS 450h Premium

Ja si myslim, ze pro zjednoduseni a lepsi porovnani by bylo daleko lepsi udavat treba 3 ci 4 udaje o zrychleni (jak jste uvedl: 0 - 50, 0 - 100, 40 - 80, 60 - 120) a vykon a tocivy moment uz by nebyly vubec potreba, zvlast kdyz je jeste musite kombiniovat s otackama a idealne s vahou vozidla. Jsem jednoznacne pro zjednoduseni :-)

Obrázek uživatele Tomáš

Jojo. Akorat vam, spalovacim trolum dodavaji munici. :-(

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Kuk

Stěžuj si ve Vlkohradě a zlepši se v rétorice.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Naurazejte prosim Wolfburg. Vy neumite nemecky?

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Kuk

Co to meleš ty pseudomoralisto? Prober se z diskotéky, slyšel si někdy Němce říkat Praha? Pro ně je to Prag. A pokud sis nevšimnul tak podvodníci z Vlkohradu urazili celou planetu Dízlgejtem.
Německy neumíš ty, když si nedokážeš ani přeložit Wolfsburg.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Přeji hezký den.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Kuk

Nepřipadáš si někdy trochu povrchní?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?