Richard Hammond je jedním z trojice známých moderátorů britského pořadu Top Gear. Aktuálně se pro britské bulvární noviny The Daily Mirror rozepsal na téma elektromobil Tesla Model S. A překvapivě jej vychválil.
foto: Tesla Motors
Je jasné, proč se britské bulvární noviny The Daily Mirror začínají zajímat o elektromobil Tesla Model S právě v téhle době. Na tamní trh totiž konečně dorazila verze s pravostranným řízením.
Hammond nejprve na začátku článku představí Elona Muska, šéfa Tesla Motors, aby si následně postěžoval na (dle jeho názoru) zbytečně drahé elektromobily typu Volkswagen e-Up!, Nissan Leaf či Renault Zoe. Jejich „fosilní“ alternativy lze prostě a jednoduše pořídit levněji.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Model S – zkušenosti po 26 000 km (1.)
Tesla Model S je ale jiné kafe. Hammond sice píše, že „kvalita interiéru je tak trochu zklamání“, ale vzápětí dodává, že jde teprve o druhé auto automobilky Tesla Motors (a první vyrobené „z gruntu“), takže něco takového lze odpustit.
„Stačí, že Tesla postavila auto, které je úplně odlišné od všech ostatních vozů na trhu,“ píše Hammond. A dále si také pochvaluje, že Tesla buduje vlastní síť rychlodobíjecích stanic Supercharger. Nakonec přiznává, že by dokonce mohl uvažovat o tom, že si sám auto pořídí.
O této „novince“ si jistě
O této „novince“ si jistě přečteme i na autoforu. 😀 😀 😀
nikto nie je dokonalý, ale
nikto nie je dokonalý, ale Tesla je k tomu najbližšie už s prvým „vlastným“ modelom. Elektromobili by boli vždy jednotkou, lebo elektromotor ponúka množstvo výhod oproti spalovákom, jediný problém bol odkial do toho elektromotora zobrať energiu?
Palivove članky aj baterky v minulosti neponukali žiadne komerčné riešenie, až Tesla to čoskoro zmení a následovať budú ďalší.
Bol som sa povoziť v Leafovy a je to skvelé auto. Cena je uplne ok, lebo stoji ako auto strednej triedy. CHAdeMO nabijačiek tu už máme celkom dost a Nissan má už nakúpené v Blave ďalšie, jediné obmedzenie je ale stále to isté ako pred 100 rokmi. Chcelo by to vacsi dojazd. Až sa bude dať prejsť 300km a nasledne za 30min nabit na dalsich 300km a cele to bude stat do 30tis…..spalovakom odzvonilo.
Áno je to super, ale trocha
Áno je to super, ale trocha ma zobralo keď som sa dočítal v článku-skúsenosti po 26000km,že keď sa jej nakladá tak stiahne výkon na polovicu. Je tam síce písané že sa to stalo na okruhu a tak by ma zaujímalo či sa to môže stať aj niekde na diaľnici napríklad-to by nepotešilo.
Ďalšia vec je tá denná spotreba – cca4kwh. Ako je na tom dnes? Urobili ten upgrade čo to mal riešiť?
Ano, „upíří spotřebu“
Ano, „upíří spotřebu“ řeší Tesla průběžně pomocí softwarových updatů firmwaru.
Odlozena v chladnej garazi v
Odlozena v chladnej garazi v Norsku, stratila po mesacnej dovolenke tretinu. Mala aktualny SW. Kriticky dojazd mala vzdy cca 300km, raz ju Nor precenil ale sla mu aj daleko za limit po vycerpani na ohlasenych 0% nez dorazil k Supercharger.
V nasich koncinach bez superchargerou s nizkou kupnou silou a ani z dovodu setrenia, neoplati.
Skor sa treba zatila pozerat po CNG. Ale ani to nie je iste, koli vojne.
Denna spotreba je 1-4km (ne
Denna spotreba je 1-4km (ne kWh) pokud mate zapnuty usporny rezim.
Spotreba Tesly na 1km je
Spotreba Tesly na 1km je 240Wh
Na na 4km to je 0,96 kwh.
Je to naozaj tak? V tom článku je to inak:
hybrid.cz/tesla-model-s-ma-problem-vysava-baterie-jako-upir
Píšu že pred upgrade to žere 4,5 a po o 25 percent menej.
To nieje žiadna sláva.
Ano denni spotreba by mohla
Ano denni spotreba by mohla byt nekde kolem 0,5-1kWh…
Kdyz si prectete co je napsano pod tim clankem, na ktery se odkazujete, uvidite, ze autor mel problem s 12V baterii coz zpusobovalo zvyseny odber elektriny. Mate to tam i s odkazy…
K tomuto tématu se
K tomuto tématu se aktuálně vyjadřuje jeho majitel a uživatel zde:
http://www.hybrid.cz/tesla-model-s-zkusenosti-po-26-000-km-2
(dejte si v článku vyhledat „samovybíjení“, je dost dlouhý)
Pokud pojedete po dálnici v
Pokud pojedete po dálnici v zákonných limitech rychlosti, těžko se vám to stane (to omezení přišlo na závodním okruhu). Zákonné limity ovšem dělají mnoha lidem problém a pak se diví.