První fotka elektromobilu Volkswagen řady I.D. ve výrobní verzi - čistý, odvážný design

Jan Horčík - 27 Duben 2018

Německý magazín Bild získal fotku údajně výrobní verze prvního nového elektromobilu Volkswagen řady I.D. Má se jmenovat 'Neo'.auto elektromobil Volkswagen řady I.D. Neo

První elektromobil postavený na platformě MEB má být podle slibů koncernu VW "výrazně levnější než Tesla Model 3". Jeho výroba byla potvrzena už na autosalonu v Paříži 2016. Začít má v listopadu 2019.
foto: Volkswagen

Nová řada elektromobilů I.D. začne právě modelem s avizovaným názvem "Neo", který má jít na trh možná už příští rok. Auto nabídne dojezd 400 km až 600 km NEDC a cenu o $7000 až $8000 nižší, než kolik stojí Tesla Model 3 (v jaké konfiguraci už ovšem zástupci Volkswagenu nezmínili).

Elektromobil Volkswagen Neo bude nejprve k dispozici v Evropě a v Číně. Následovat budou plně elektrický crossover I.D. Crozz, mikrobus I.D. Buzz a později luxusní limuzína I.D. Vizzion. A pravděpodobně i další modely.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

eJantarová cesta 2018

youtube.com/watch?v=yh-izxyDrYA

elektroforum.cz/viewtopic.php?f=18&t=224

Obrázek uživatele Josef

Čekám na Buznu.

tady :)))
https://www.nakluky.cz/seznamka/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Josef

Vidím jenom samý ojetiny...

Co bys taky čekal vod buzen? Takže ty jsi na zajíčky? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

VW Gruppensex to nevzdává, vyšpulil ještě úspornější rakovinomety. To se bude prodávat jak housky na kramě. :)))
https://www.autorevue.cz/volkswagen-20-tdi-evo-mild-hybrid-informace

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Reálnej dojezd 290 - 500 km.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Baterie 65kWh...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a kdy přijde na řadu obyčejná Elektrická Oktávie jakou už vyrobili v roce 2011 v Šáde Bunzlau :)))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

Na tu zapomeň teď jsou v módě SUV tak všechno bude SUV a basta fidli. :)))
Za chvili bude v SUV i Mustang a 911 :)))
https://icdn-5.motor1.com/images/mgl/GOMGx/s1/ford-mustang-suv-render.jpg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jesi bude lepší jak NISSAN a levnější tak fajne, jestli teda vůbec "budde" :))))

Kolik odhadujete velikost baterky, 60 kWh?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

65kWh

Obrázek uživatele Ivo

Mě se líbí a už se moc těším. :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a na co se jako "těšíš" ? a to se jako "těšíš" každý den?? a ráno nebo večer??? a někdy i po vobědě co :))) Tak to se moc utěšuje hochu páč autodebilkám se nedá věřit :))) to sou kůvy proradnéé :DDDDD

Obrázek uživatele Ivo

Ano, raduji se ze života každý den milý Anonyme a táhni zpátky ke kozám, protože já je s Tebou nepásl. Když už si tykáme....

Mě se taky líbí.
Zde je porovnání s konceptem
https://www.autominded.be/forums/topic/4674-vw-id/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

nie je "ID" obchodná značka/známka/názov citroenu? ID-19

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

pokud uvadi NEDC 400-600km, pak EPA bude vychazet nekde mezi 285 az 430km, jak tu nekteri zminuji Model 3, tak ten ma EPA 350 az 499km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže v původní německé zprávě nebylo NEDC, ale každodenní běžný dojezd.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele ty kilometry budou v pohodě máme rok 2018, problémem byli v roce 2011 :) O co jde je jak moc bude dostupný, tedy jestli vůbec budde dostupný ;) Nebo si snad myslíte že kvůli němu zflrku vodstaví linku na Fóbije bo co :))))))))))))))))))))))

youtube.com/watch?v=Xk6wRBpObgM

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to oproti T3 zase prcek?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to zas a jenom přebouchaný Golf co bys vod nich jinýho jako čekal? :))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1994-vw-golf-citystromer/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S Golfem to auto nema vibec nic spolecnyho....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U elektromobilů navržených od základu bez ohledů na spalovací motor se dosahuje vnitřního prostoru o třídu většího, než jaké třídě odpovídají vnější rozměry.
S rozměry Golfu, tak jsou schopni navrhnout interiér velikosti Passatu. Jen u velikosti zavazadelníku o tom trochu pochybuji.
Takovými elektromobily jsou zatím jen Tesly a BMW i3 (ten prodlužovač dojezdu zabral spíš zavazadlový prostor než prostor pro posádku). Všechno ostatní je návrh přizpůsobený pohonu spalovacím motorem.

Nekde (electrek?) psali, ze to ma mit vnitrni prostor passatu. Takze by to tak spatne byt nemuselo.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak možná na předních sedačkách.

Design vypadá zajímavě - a hlavně funkčně. Takže spotřeba by nemusela být špatná (pokud to zase nebudou chtít vylepšovat nějakým SW).

Velikost bych viděl někde mezi Fabia a Zoe. Takže prcek. Nicméně na VW a na začátek roku 2020 asi dobrý. Někde se začít musí. Oni to zase nacpou do fleetu firmám, takže svoje zákazníky si to najde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je o 2 cm kratší než Golf a o 1 cm užší. Vnitřní prostor velikosti Passatu i na zadních sedadlech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jasný konkuret Passátu a v Emdenu zas vodstaví linku :)))))

auto.cz/vw-zastavuje-vyrobu-passatu-neni-o-nej-zajem-102757

Obrázek uživatele PaRi

Tak oni mají hlavně naskladněno, že... Tuším někde v USA mají na poušti takový hooodně velký sklad :-)

Ja bych spis cekal velikost golf (cili velikost oktavkove platformy, samozrejme kratsi o zadek). No uvidime, co se z toho vyvrbi.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozdíl mezi cenou Tesly 3 a VW I. D. Neo bude min. 200.000,- CZK vč. DPH!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže to bude stát zhruba tolik co Leaf hádám... nemělo to podle VW stát jen trochu přes 20000€ a být tak nejlevnější s dlouhym dojezdem? Njn holt jsou Lídr v elektromobilitě

Rozhodně to bude stát tolik, aby to zapadlo do mezery na trhu. Takže dražší než Nissan, Hyundai, levnější než Audi, Tesla 3 a Jaguar.
Jenže seznam příplatkové výbavy z toho může udělat luxusní zboží za cenu srovnatelnou s Teslou 3.

Základ Leaf je 900 tisíc, základ TM3 bude milion, tam není skoro žádná mezera.

TM3 cena ještě není a až bude, s dph to vyjde 1,1mil základ.

Z čeho vycházíte, že bude Tesla u Modelu 3 používat výrazně odlišný kurzový přepočet, nežli u Modelu S/X?

Pokud bude drzet Tesla stavajici cenovou politiku (cena bez dane je pro zakladni TMS v americe USD 75k a v Evrope cca EUR 85k), tak je to dost nepravdepodobne - zakladni TM3 bude pres milon bez dane, cili 1.2 - 1.3 s dani (Leaf je cca 900k-1M s dani).

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Právě teď koukám na web tesla: TMS 75D: $74 500 / 71 980 € a když se tam rozklikne Německo, tak je tam dokonce 69 999 € vč. DPH, ale to mi přijde už nějak podezřele málo. Nevím, kde jste vyčetl těch 85 tisíc €.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena 70 tis. EUR je kvůli dotacím, reálně si to nikdo neobjedná, možná tak německý finanční úřad :)

Co by ne, majitel si pak za poplatek nechá jedním klikem v počítači zprovoznit vypnuté systémy. Vlk se nažere a koza zůstane celá. A má Tezlu vo 4 klacky levnější ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je pravda, mohli dělat verzi za 50k kde by fungovalo jenom řízení a rychloměr, výkokon 120 kW a aktivací za 30k by fungovalo všechno :)

Ale vždyť to tak udělali, povypínali co šlo, řekli že to má takovou a makovou cenu a šup vyzráli tak na němčoury co si nastavili pravidla, tak aby se tam už Tesla nevešla. :)))
Však je jim to hned naštvaný skopčáci zakazali, ale Tesla se nedala a soud vyhrála. Cha chá :))))
Asi to nebude zásadní rozdíl v prodejích, ale Tesla ukázala že si nenechá srát na hlavu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zásadní to rozdíl v prodeji nebude, ale státní správa si bude pamatovat prohraný soud, jsou zákeřný a jednou jim to vrátí, tak jako Applu, který teď platí daně v Irsku jako mourovatej.

Aha, uz to vidim, holandska mutace stranek (kam jsem se dival ja) uvadi ceny s dani, Other Europe bez.
EDIT: ta nemecka je "special" bez komfort paketu (navigace, parkovaci kamera...), aby se vlezla do limitu na dotaci.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No podle tohodle článku by to mělo stát 35000USD - 8000USD což je 27000USD. Pokud to chceš přepočítat na eura tak to vyděl 1,2. Takže by to mělo stát 22500EUR....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš bych to počítal tak, že naprosto oiřezaná verze bude stat 35000-8000 tedy 27000 USD = 27 tis. EUR bez DPH s rozumnou výbavou + 4000 EUR tj 31000 EUR bez DPH sumasumárum v korunách bratru 975.000,- Kč a pletu se tak max o 10% :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ne pleteš se o 8000USD(7000). :) Je to cena za základní verzi.... K tesle si taky můžeš přidat výbavu za 4000.... 27000USD neni 27000EUR. To si spíš přepočítej 35000USD na eura a porovnej si to s 22500EUR za tohle. A jako k tý základní ceně tesly si u nás taky musíš připočítat daň....Takže jako, pleteš se furt o těch 8000USD(7000) :) To prostě nevofejkuješ....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dávám flek na 975 tisíc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S rozumnou výbavou viď. Střílíš od boku. Prostě to bude nejlevnejší s rozumným dojezdem....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To vůbec není střelba od boku, ale reálný přepočet je už mnoho let 1 USD = 1 EUR a to bez DPH, kurz v tom nehraje roli. VW už dávno není levné auto a pokud vyvíjeli za pár mld. EUR novou platformu, pak nemůže být levnější, než současný eGolf. Do USA nasadí tedy konkureční cenu, u nás se bude pohybovat cena na +/- úrovni ostatních výrobců a nemá důvod ji snižovat. V současné dobe je na českých stránkách VW jedinný eGolf za 1.2 mil. a ty se domníváš, že bude nový model s větší baterií a dojezdem výrazně méně? Nesmysl, maxvýbava a cena bude těsně pod TM3 1,1-1,2. S rozumnou verze tolik, kolik jsem psal.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo tak, to by šlo. Psali ale že neví která verze a třeba long range trojka stojí o dost víc a nějak se mi nechce věřit, že to VW zvládne levněji než Nissan

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mě VW klidně dá cenu níž než Nissan, akorát půjde do výroby s takovou výbavou daleko později, až uspokojí fronty bohatších zájemců, která budou na pár let.

Jinak to vidí podle parametrů na konečně opravdu ideální elektroauto EU, jediné kde to můžou už pokazit je sklápění zadních sedaček, jestli udělají pak dostatečný prostor v zatím vizuálně zbytečně moc zkráceném kufru na přepravu alespoň dvou židlí.

Takže reálně na trhu za 2 roky. Ano, cena musí být podle Teslou, kvůli dojezdu i kvůli tomu, že Tesla svou trojku už bude tou dobou reálně dodávat i do Evropy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Reálně představen letos, start výroby na podzim 2019, první auta v listopadu k dodání.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak aspon uz brzo uvidime co to bude za vostudu...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z ceho vychazite kdyz tvrdite, ze pujde o ostudu?

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol