Proleťte se dronem nad obrovskou továrnou Tesla ve Fremontu

Jan Horčík - 05 Duben 2018

U příležitosti zakončení rekordního třetího čtvrtletí, během kterého vyrobila automobilka Tesla 34 494 elektromobilů, tu máme nejnovější video továrny ve Fremontu.auto továrna Tesla Fremont výroba elektromobilů

Na nejnovějších záběrech dronu poletujícího nad továrnu Tesla ve Fremontu můžete vidět neutuchající bzukot uvnitř rozlehlého areálu
foto: DarkSoldier 360

Tesla má plné ruce práce se stavbou gigatovárny v Nevadě. Hlavním výrobním závodem je ale továrna ve Fremontu, která původně patřila automobilkám GM a Toyota.

Historie továrny sahá až do 60. let minulého století, kdy tam GM otevřelo svůj provoz "Fremont Assembly". Během následujících desetiletí se max. výrobní kapacita vyhoupla k půl milionu aut. Teoreticky.

Prakticky se tam nejvíce vyrobilo 430 000 vozů - v roce 2006, těsně před krizí. Během krize, kdy automobilka GM zkrachovala, koupila továrnu výhodně právě Tesla. Postupně tam rozjela výrobu elektromobilů Tesla Model S, Tesla Model X a v polovině minulého roku konečně také Tesla Model 3.

Tesla neustále pokračuje v rozšiřování továrny ve Fremontu. Uvnitř stávajících budov přidává nové výrobní linky - zejména ty pro Tesla Model 3, vně přistavuje nové budovy.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele ozana

The Elon Musk Story | 3D Animated
https://youtu.be/8Hoe9by0wNc

:)))

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nezakoncila nahodou Tesla prve ctvrtletí s rekordnou výrobou 34 ...ks?

Obrázek uživatele PaRi

Tady píšou, že je na cestě 'vytuněná' robotická linka z Německa...
TADY

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm pozeram ze nam akcie Tesly zas nejak stupaju. Skoda ze som neinvestoval ale podla mna je este stale cas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To víš, prohlášení, že vyrábí 2000 ks týdně navnadilo spekulanty, za týden bude všechno jinak a za měsíc taky, nikdo nemá křišťálovou kouli. Každopádně jen za včerejšek se dalo vydělat při rozumné vložené částce 100 tis. za den. Někdo na to dělá půl roku v JZD.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No neviem ako u vas, ale kamarat mi vravel ze u nich v Senkviciach zarobi dojicka aj 1200 €.

Takže jezeďák ráno vybrakoval úspory, po obědě nakoupil papíry za 1 400 000 vočí, večer to stihnul střelit a před usnutím starý sdělil Máňo jsem vo 100 litrů težší? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemusíš brakovat úspory, v páce 1:10 ti stačí obyčejných 100 tis. :)

Vždyť ten Jezeďák byl rád že sotva vyplnil investiční dotazník aby ho vůbec pustili k lizu. Myslíš, že ho pustěj i k páce 1:10? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Joe

A pak šel krmit krávy a prasata... sekat trávu a zapoměl výnos zdanit. Kavalerie z berňáku ho oholila o všechno i s úrokama a situaci dorazil exekutor. A Máňa se přestěhovala k sousedovi...:-)

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Obrázek uživatele Joe

Video zcela poučné....
1) Logistický orgasmus: Z jedné strany 8-mi proudá komunikace, z druhé strany železnice a severní(?) část volné pozemky pro další možnou výstavbu. V GM to měli promyšlené dobře.
2) Zaujme minutáž 02:37 - tam je teda pěknej chlív v tom odpadovým hospodářství. Ale na krásu se tady asi nehraje . Podstatná je výroba, prodej a výhled k černým číslům pro akcionáře.
3)Na střeše ani jeden solární panel resp. jsem neregistroval) Hmmm.. asi na to není čas, nestíhaj se s tím zavzdušňovat, kdo ví...
4) Hezky je vidět jak co chvíli vyjíždí nová auta z výroby na parkoviště. V celku by mě jako hospodáře zajímalo, kolik řidičů tam maká a jak to maj promyšlený. Možná tam časem někoho napadne, že zdokonalí autopilota (+ k tomu prdnou AI navíc) tak aby auta až projedou výstupní kontrolou mohla zajíždět na parking samostatně.
(Případně ve verzi 2.0 by automaticky jezdila přímo na vagony (resp. na trailery kamionu) Úspory by se dali počítat rychle. Lidská práce je drahá, šikovnech lidí málo, autopilot není v odborech, nestávkuje, nemarodí, nejezdí na dovolenou, ... maká 24/7 ....:-)))

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Obrázek uživatele Radovan

S těmi solárními panely jsou na tom stejně jako s baterkami a auty. Nestačí vyrábět pro zákazníky. Takže na vlastní nezbývá, respektive proč dávat zboží do výlohy, když ho zákazník obratem chce koupit. Což je v podstatě príma stav.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je zajímavé porovnat jak je rychlý vývoj a změny kolem této továrny.
Nevím jak je stará tato fotka na google maps ale změna je teda pořádná, zrušili nakládání na železnici a přistavují další haly.
google.com/maps/@37.4979283,-121.941935,778m/data=!3m1!1e3
U nás by se za tu dobu nevyřídilo ani stavební povolení :-).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je zajímavé porovnat jak je rychlý vývoj a změny kolem této továrny.
Nevím jak je stará tato fotka na google maps ale změna je teda pořádná, zrušili nakládání na železnici a přistavují další haly.
google.com/maps/@37.4979283,-121.941935,778m/data=!3m1!1e3
U nás by se za tu dobu nevyřídilo ani stavební povolení :-).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš je zajímavé, že v roce 2006 tam měli dostatek odborné pracovní síly na výrobu 400 000 ročně, a jen o deset let později problémy s výrobou 100 000 aut.
Jestli se ti lidé stihli tak rychle odstěhovat, nebo Tesla upřednostňovala nábor mladých levnějších?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

řek bych že Fremont dopadl podobně jako Detroit

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Detroitu to byli černoši, tady Hispánci, ale vyjde jejich pracovní morálka a pečlivost vyjde na stejno.

off

UBS 90ti str. studie
UBS Evidence Lab Electric Car Teardown - Disruption Ahead?
http://www.advantagelithium.com/_resources/pdf/UBS-Article.pdf

1 electric car teardown, 6 pivotal questions, 39 UBS analysts providing answers
We tore down the Chevy Bolt, the world's first mass-market electric vehicle (EV) with a range well above 200 miles. We gained key insights to understanding the content and profitability of EVs, especially Tesla's upcoming Model 3. Our findings expand beyond the autos industry to include technology, capital goods, chemicals and commodities.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter