Prodeje Tesly v Norsku za 1. čtvrtletí výrazně klesly

Jan Horčík - 05 Duben 2016

Norsko je pro automobilku Tesla jedním z klíčových trhů. O to důležitější jsou nejnovější data o poklesu prodejů.auto elektromobil Tesla Model S sníh sever

Elektromobil Tesla Model S na sněhu
foto: Tesla

Za rok 2015 automobilka Tesla Motors v Norsku prodala 4039 elektromobilů Tesla Model S. V podstatě stejně jako o rok dříve. Norsko tak tvoří nemalých 8 % globálních prodejů.

Během 1. čtvrtletí 2016 ale objem prodejů v meziročním srovnání propadl o 54 % z 1532 na 705 dodaných elektromobilů Tesla Model S. Analytici se teď dohadují co je příčinou takového poklesu.

Může jít o snahu Tesly vyrábět víc vozů Tesla Model X a plnit spíše tyto objednávky. Prozatím doma v , do Evropy se má elektrické SUV dostat od poloviny letošního roku.

Možná Norové čekají na další update Tesla Model S, potenciálně se 100kWh baterií? Anebo tam už všichni kdo chtěli Model S auto mají a teď hromadně rezervují Model 3. Kdo ví…

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jednoduche, nasyteny trh ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ako jazdí elektromobil v zime?
youtube.com/watch?v=MNkcbjdebm0

Obrázek uživatele PaRi

Hmm, to bylo poučné. Dík!

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (8800 km)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla je v háji jak Baťa s dřevákama.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslel som ako budú schopné samozrejme po nabití. Proste sa z nejakého dovodu nedalo nabíjať, tak-vybite-zmrznute-nabite
A mňa zaujíma vysledok

Obrázek uživatele ozana

Nejdříve se články ohřejí a pak se spustí nabíjení.

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,9% všech bitcoinů které kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mňa by zaujímalo ako sa jazdí na zmrznuté akumulatory. Nie keď sú na nabíjačke alebo pod manažmentom vyhrievania.(doslova vybyte odstavené auto cez noc..)
Ovplyvnenie dojazdu, životnosti... Možno sa takáto situácia ešte nestala, ale pri takom množstve aké tam jazdí je to otázka času, čo myslíte?

co je vybité aku? na 50%? na 30%? na 0% ? co je promrznuté aku? na -1stC ? na -10st C na -30stC?
Obecně pokud baterie necháte úplně vybité dlouhodobě promrznout pod cca -25-30st C, tak je můžete zničit. Toto ovšem hlídá teplotní management vozidla a alespoň trochu neignorantský řidič. Ano, můžete přijet třeba na letiště s úplně vybitým autem a odletíte třeba na týden na zimní dovolenou. To bych přirovnal jako když v zimě necháte doma otevřené okno a vyplé topení. Co se stane? zničí se Vám mrazem radiátory...., ale nikdo asi nebude říkat, že ústřední topení je na nic.
Jinak při vyšším nabití a teplotách vyšších jak cca -25stC se neděje vůbec nic - jen při promrzlých aku klesne dojezd proti "normálním" teplotám nad 0.

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Řekl bych, že na VYBITÉ akumulátory, v odstaveném voze přes noc se bude jezdit úplně stejně jako na prázdnou nádrž ve spalovacím autě odstaveném přes noc. TZN NIJAK. Proč by někdo nechával odstavené VYBITÉ auto přes noc bez nabíjení? A pokud už to někdo udělá, tak pokud je alespoň trochu normální, nemůže počítat stím, že ráno někam odjede. Možná jsem správně nepochopil dotaz.

Přesně, vymýšlejí problémy tam kde nejsou jen aby si mohli do něčeho kopnout. I kdyby to bylo sebelepší tak vždycky něco najdou i když je to kardinalni bekovina.

Pochopil jste ho dobře. Už nemají co by Tesle vytkli, tak hledají tyto nesmyslné situace, které můžou naprosto stejně stát i ostatním autům.


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?