Představujeme: horské elektrokolo e-totem Powerful

Jan Horčík - 07 Srpen 2013

Dalším účastníkem našeho letního testu horských elektrických kol je e-totem Powerful. Po modelech 4freetime mtb a Apache Hawk 29 je třetím a předposledním modelem v pořadí. Kompletní výsledky testu přineseme příští týden.auto test horské elektrické kolo e-totem Powerful

Horské elektrokolo e-totem Powerful (2013)
foto: Jan Horčík/Hybrid.cz

Horské elektrokolo e-totem Powerful už opět sází na klasický režim: elektromotor vzadu, baterie na rámu. Zaujme právě baterie ve tvaru láhve. BMS je umístěn proti ní na rámu pod sedlovou tyčí.

Horské elektrokolo Powerful disponuje 24 rychlostmi, jejichž řazení umožňují komponenty Shimano Alivio a Altus. Odpružená vidlice značky Suntour je vybavena zamykáním pružení (na řidítkách).

Elektrokolo e-totem Powerful

test terénních elektrokol - e-totem Powerful test terénních elektrokol - e-totem Powerful test terénních elektrokol - e-totem Powerful

Cena: 39 991 Kč vč. DPH

Specifikace elektrokola e-totem Powerful (dle webu dovozce):

Počet rychlostí: 24
Rozměr kol: 26″
Rám: 18″ alu
Vidlice: SUNTOUR odpružená-uzamykatelná (na řidítkách)
Baterie: SAMSUNG li-ion (LiMnO2) 36V/10,4 Ah
Motor: 250W bezkartáčový , zadní
Senzor šlapání: Torzní snímač šlapání
Systém odpojení pohonu: Automatické
Ovladač pohonu: LCD displej (5stupňový)
Ráfky: ALEX
Brzdy: SHIMANO kotoučové, mechanické
Řazení: SHIMANO ALIVIO
Převodník: SUNTOUR 22/32/42 ALU
Měnič převodů zadní: SHIMANO ALIVIO
Měnič převodů přední: SHIMANO ALTUS
Pastorek: 8rychlostní
Pneumatiky: CST 26 ” x 1,95
Doplňková výbava: USB 5V na řidítkách
Hmotnost: 20,8 kg
Dojezd: 60 km

Pomocí USB konektoru na řidítku můžete při svých cestách terénem dobíjet či napájet mobilní telefon nebo navigaci. Velký LCD displej přehledně zobrazuje všechny důležité informace o jízdě.

Kontroler je připraven na montáž samostatně prodávaného příslušenství (snímač kroutícího momentu, LED osvětlení, odpojovač pohonu HWBS na lanka brzd).

Redakce Hybrid.cz využívá při testu elektrokol vozy značky Peugeot   
Zpět na HybridPřidat komentář

Koukal jsem na stránky e-totemu a docela by mne zajímalo srovnání jejich kol se středovým motorem (Adrenalin 2013) a se zadním nábojovým motorem (tohle). Jestli opravdu ten středový pohon je taková bomba jak se o tom dnes píše.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Trochu v předstihu můžeme říct, že středový pohon - minimálně na v článku zmíněném Apache kole, opravdu je bomba. Zcela plynulý příšlap a skvělý pocit nízké hmotnosti kola.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Jasné, právě proto mě zajímala tahle konkurence k Bosch středovým motorům, jestli to umí také dobře nebo na Bosch zatím nikdo nemá.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BMW je umístěn proti ní na rámu pod sedlovou tyčí...

Já tam teda žádnýho bavoráka nevdim :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

je tam...skrytý. věřte nám :) díky za upozornění.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Keby to boli aspoň originálne elektrické bicykle, keď to už toľko stojí, ale to sú len obyčajné prerobené na elektro. Pokiaľ elektrobicykel, tak jedine originál ako je napr. Stromer.

Testovaná kola vypadají opravdu zajímavě, třeba u tohoto kola mi vychází i díky baterii velice pěkný poměr hmotnost/dojezd. Už se moc těším na výsledky testů.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% online

Newsletter