Síť nabíjecích stanic Tesla Supercharger je jedním z nejcennějších „assetů“ Tesly. Porsche ji chce mít také.
Přesně před rokem jsme informovali, že Porsche se opičí po Tesle a staví vlastní síť Destination Chargerů. Dnes má tato síť 1800 AC nabíjecích bodů v 50 zemích. Netrvalo dlouho a Porsche se rozhodlo zkopírovat i síť Superchargerů.
Síť nabíječek nesoucí značku „Porsche“ chce zákazníkům nabídnout luxus odpovídající očekávání zákazníků. Bude doplňovat současnou síť Ionity, ve které je Porsche/Volkswagen také zainteresován.
Každá nabíjecí stanice nabídne mezi 6 a 12 nabíjecími body s výkonem od 350 kW výš. K dispozici bude oddechovíá místnost se samoobslužným zařízením. Přístup budou mít lidé přes smartphone.
Dostupnost „paliva“ hra zasadnu ulohu v podstate pri
Dostupnost „paliva“ hra zasadnu ulohu v podstate pri akomkolvek aute, spalovaku alebo EV. V pripade EV je to umocnene daleko mensou hustotou (akychkolvek) nabijacich stanic a aj to, ako rychlo je mozne to auto nabit.
(To je jeden z dovodov, preco vodikove auta v praxi nemaju sancu uspiet. Nielenze vodik je podstatne drahsi ako benzin/nafta, ale este je siet cerpacich stanic uplne tragicka a nie je ani vyhlad na nejake zlepsenie.)
Podobny aspekt som musel zohladnovat pri kupe mojho EV aj ja. Mal som na vyber medzi vyrazne lacnejsim Renault Kangoo Z.E. a Nissan e-nv200.
Klucovym faktorom nakoniec bolo, ze Renault mal iba jedinu prednost – nizsiu cenu. Vsetko ostatne bolo horsie – ziadny port na rychle dobitie (iba pomaly 7kW port), slaby vykon, priestorovo mensi, dielenske spracovanie a vybava je tragedia.
O tom, aby Renault budoval alebo vobec mal v plane budovat nejaku siet nabijaciek, sa uz nemusime vobec bavit.
A ze moznost rychleho nabitia aj dostupnost takych nabijaciek je dolezita, som si pri pouzivani mojho Nissanu overil mnohokrat a mozem len dakovat, ze som sa rozhodol pre neho, a nie pre Renault.
Renault ZOE ma pritom zabudovanu jak 22kW nabijacku na AC, tak CCSko a Kangoo Z.E. z tohoto modelu priamo vychadza. Nechapem preto, preco nezabudovali aj do Z.E. aspon ten 22kW port.
TMY Autopilot čelí NHTSA vyšetřování havárije do
TMY Autopilot čelí NHTSA vyšetřování havárije do policejního vozu Michigan 😉
Je fajn, ze se resi kazda bouracka Tesly na svete. No reknete,
Je fajn, ze se resi kazda bouracka Tesly na svete. No reknete, kdo jinej na to ma. Jestebych doplnil jednu zasadni info o Tesle 3. Vcera jsem si v aute zapomel moje bryle a nemohl jsem je najit. Doufam ze ta zprava obleti 3x zemekouli. Tesla zamlcila bryle. Neopravnene obohacovani. Elon pred soud.
njn kdo jinej bourá na autodebilota policajty doprr než tezla
njn kdo jinej bourá na autodebilota policajty doprr než tezla
Denne nabouraji celosvetove stovky ridicu do policajtu. AP
Denne nabouraji celosvetove stovky ridicu do policajtu. AP neni bezchybny, ale dela mene chyb nez prumerny ridic. Tak by se mel take tak pomerovat.
autodebilot bourá zrádně ! je to sviňa uychcaná palchant,
autodebilot bourá zrádně ! je to sviňa uychcaná palchant, nejdřív tě oundá, to jako že funguje a když už mu začneš věřit ta umělá intéligencije vycítí příležitost, kdy tvoje smysly stereotypní jízdou jsou ochablé a napere to s tebou pod kamijon !!
https://teslaczech.com/v-detroitu-se-stala-vazna-dopravni-nehoda-kdo-za-ni-muze/
… tak co bys taky chtěl že, vod nakvedlaný azijský kolaborace tezlatrejtrsbtc … žádný západácký kámoši 😉
Jasně všechny nás dostanou, všichni jsme mrtví. 😀
Jasně všechny nás dostanou, všichni jsme mrtví. 😀
https://www.youtube.com/watch?v=wSXl_XKXZAI
jasně že tě sledujou a není to náhoda
jasně že tě sledujou a není to náhoda :))
https://www.investicniweb.cz/vozy-tesla-nemohou-v-cine-k-vojenskym-objektum
Vsichni komunisti se boji ze jim nekdo nafoti jejich prusvihy.
Vsichni komunisti se boji ze jim nekdo nafoti jejich prusvihy. Pritom je ze satelitu vse na taliry.
mírumilovná demográcije nemůže zvítězit proti
mírumilovná demográcije nemůže zvítězit proti hybridnímu režimu, když má ve vlastních řadách neloajální zrádce a kolaboranty obzvláště v trojitým přečíslování 😉 PS: porát čekáš na ten export evropský měny přes žlutou „ameryku“ ?? 😉
Off.. menší přitvrzení
Off.. menší přitvrzení
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-cine-s-okamzitou-platnosti-zakazuji-elektromobily-tesla-jde-o-statni-bezpecnost
„krásny“ bulvárny nadpis
„krásny“ bulvárny nadpis
to není bulvár to je realita kerá se dala při kolaboraci s
to není bulvár to je realita kerá se dala při kolaboraci s komoušem očekávat
https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/251214-cina-omezuje-pouziti-tesly-ve-vybranych-odvetvich
https://www.investicniweb.cz/vozy-tesla-nemohou-v-cine-k-vojenskym-objektum
https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/vozy-tesla-nemohou-v-cine-k-vojenskym-objektum-armada-nechce-aby-tam-kamery-aut-sbiraly-data.A210319_153044_firmy-trhy_lihav
asi odplata za Huawei…
každopádně je to kudla do
asi odplata za Huawei…
každopádně je to kudla do zad….
další lvl bude rovnou konfiskace celé čínské továrny.?
Elon Musk: Zavřeme Teslu pokud špehovala
říká titulek na
Elon Musk: Zavřeme Teslu pokud špehovala
říká titulek na E15.cz
Ještě zbývá aby se toho chytlo pár našich debilů a
Ještě zbývá aby se toho chytlo pár našich debilů a kvůli špehování budeme odstraňovat i couvací kamery.
pokud pude dotuhýho čajnapíchtýtezly ze silnic,
pokud pude dotuhýho čajnapíchtýtezly ze silnic, špehuňgkára nedá se svítit 😉 tezlatrejtrsbtc
a kdo jako asi tak myslíš že hajpoval 2019 tezlu ? hén?? a
a kdo jako asi tak myslíš že hajpoval 2019 tezlu ? hén?? a pročpak to asi tak dělal ??? Aby ji vyhajpoval, pak navrcholu prodal a vysál, nebos snad myslel že to sou btcdobráci milovníci tvýho národa demograjije přesvědčení i způsobu života ?????
https://www.e15.cz/zahranicni/elon-musk-zavreme-teslu-pokud-spehovala-hodnota-automobilky-mezitim-propadla-o-bilion-1378903
jo pošli jim ještě víc svejch zatím západáckejch eur převedenejch na rusvolutu na doláry přes tu kryptočíčovinu 🙂 tezlatrejtrs
PS: jo a čerstvý nekamuflovaný řecký státní eurodluh mamamerkl prodaný jen tak mimochodem….
https://www.ceicdata.com/datapage/charts/ipc_greece_government-debt–of-nominal-gdp/?type=area&from=2017-12-01
samozřejmě, v komunyst číně vládne režim, žádná
samozřejmě, v komunyst číně vládne režim, žádná demográcije, pokud strana a vláda rozhodne, že tezla fčajně je už dostatečně nouhau i materyjálně vytunelovaná… tak ta její fabrika stojí na čínským komunystyckým pozemku v jejich zemi pod jejich nukleárním deštníkem přeci 😉 K čemu by jim bylo nadále tolerovat její výrobu a prodej kár a vývoz inkasovaných peněz za hranice k úhlavnímu nepříteli junajtyd stejts ?? 😉 Tos jako dávno od 2019 nevěděl boco to tady na nás hraješ??
http://www.hybrid.cz/je-jasne-pristi-tesla-gigatovarna-bude-v-sanghaji
Já bych naprogramoval teslapilota ať bourá do těch
Já bych naprogramoval teslapilota ať bourá do těch zasranejch fizlu úmyslně když vidím jak se poslední dobou chovají… začíná to bejt jako za komancu ,,,!!!
to viš když lidi nemaji rozum a kupuji auta vyrobeny v
to viš když lidi nemaji rozum a kupuji auta vyrobeny v číně a tak co bys taky čekal od státní garnytůry 🙂
Autopilot Tesly má problém s policejními
Autopilot Tesly má problém s policejními majáky…
https://www.svethardware.cz/autopilot-tesly-ma-asi-vazny-problem-s-policejnimi-majaky-dalsi-nehoda/54561
Bezstarostná integrovaná síť rychlonabíječek tvoří 50
Bezstarostná integrovaná síť rychlonabíječek tvoří 50 % řešení elektromobility. Koncern je fakt v závěsu.
Bez Tesly by nebyl zadny Taycan, zadny id3/4, Enyaq atd.
Bez Tesly by nebyl zadny Taycan, zadny id3/4, Enyaq atd.
Bez pomoci Rimacu by měl VW koncern naprosto žalostnou
Bez pomoci Rimacu by měl VW koncern naprosto žalostnou elektromobilitu.
bezarabu a tezlaštokgembl by byly húchylný kroatský
bezarabu a tezlaštokgembl by byly húchylný kroatský stíhačky fprrr, žádný velký přínos pro svět
Takže se dá očekávat, že VW group k síti dealerů
Takže se dá očekávat, že VW group k síti dealerů Porsche (myslím, že s vlastním ičem), dodá síť nabíjecích stanic Porsche – čekám, že z vlastním ičem. Ovšem v rámci bouře ve sklenici vody, je třeba udělat bulvár, že se VW/Porsche opičí po Tesle… no ještě, že určitá podobnost čumáku Tesly3 a 911 je zcela náhodná.
Legrace je, že třeba před ostravským salonem Porsche visí
Legrace je, že třeba před ostravským salonem Porsche visí wallbox s kabelem na nožce nedaleko vchodu už někdy od roku 2015. Takže oni už dávno začali, jen možná nechápali, proč to mají nařízeno mít 🙂
Háček je pouze v tom, že pokud svoji síť Porsche
Háček je pouze v tom, že pokud svoji síť Porsche nenabídne i ostatním za přijatelnou cenu, tak je to neufinancovatelné s těmi pár elektrovozy, co zatím vyprodukovali. Ale možná Porsche chystá nějakou masovku, kdo ví.
Tak oni to nemusí financeovat jen z EV. Myslím, že
Tak oni to nemusí financeovat jen z EV. Myslím, že vydělávají docela slušně. V TAYCANU jsem jezdil, je to fajn svezení. Jsou tam jen dvě velké chyby. První je to pomalé nabíjení v ČR nebo drahé na IONITY a druhá věc je, že pokud opravdu nejste závodník, protože to auto je opravdu se špičkovám podvozkem, tak těžko dáte 5 milionů proti 2,5 milionům za TESLU S. Zvláště s ohledem na síť Superchargerů !!!
Tak ten cenový rozdíl je i ve spalovacích autech, Porsche
Tak ten cenový rozdíl je i ve spalovacích autech, Porsche je prostě dražší než většina konkurence ze stejného segmentu. A i přesto se prodává, cílí na jinou skupinu než Tesla s modelem S. Takže bych o prodeje neměl strach.
Pro zajímavost:
Pro zajímavost: https://www.youtube.com/watch?v=7pPcsXW5Mj0&ab_channel=GommeBlog.it%3ACar%26Performance
Hlavně záběry z čalounické dílny jsou tam pěkné – hezké pokoukání, že jsou ještě lidi, co rozumí řemeslu.
O prodeje Porsche opravdu strach nemám 🙂 Že cílí na jinou
O prodeje Porsche opravdu strach nemám 🙂 Že cílí na jinou skupinu je myslím jasné i z mého příspěvku 🙂
Taycan zacina na 2,3 milionu, a i v te zakladni vybave nabizi
Taycan zacina na 2,3 milionu, a i v te zakladni vybave nabizi slusne svezeni
a Taycan asi nezustane jedinym elektrickym Porsche, prozatim se pise o elektrickem Macanu a Panamere a jiste se elektricke verze casem docta i Cayenne
Tak porovnávám to s TAYCANEM Turbo, se kterým jsem jezdil.
Tak porovnávám to s TAYCANEM Turbo, se kterým jsem jezdil. Aby měl podobnou dynamiku jako TESLA. Ten základ byste si asi nevzal, když budete mít TESLU. Macan je SUV, tedy spíš ostuda Porsche.
reagoval jsme na toto “ tak těžko dáte 5 milionů proti 2,5
reagoval jsme na toto “ tak těžko dáte 5 milionů proti 2,5 milionům za TESLU S“
kdy v soucasnosti jde tusim objednat v CR jen model S v podani LR kde je zrychleni nejakych 3,2s, dojezd nejakych 660km a startuje na cene 2,45 milionu, Taycan startuje na cene 2,3 milionu, kde je zrychleni nejakych 3,8s a ujete tabulkove nejakych 400km, TurboS pokud by se melo srovnavat, tak spise s Plaid mozna Plaid+ modelem ktery ma zacinat na sume cca 3,3 nebo 4 milionu
ja osobne bych ty auta nesrovnaval vubec, protoze kazde cili na jinou klientelu, a kdo uvazuje o Taycanu pravdepodobne o Tesle vubec neuvazuje, a asi i naopak
Porsche dělá TAYCAN, TAYCAN 4S, TAYCAN TURBO a TAYCAN TURBO
Porsche dělá TAYCAN, TAYCAN 4S, TAYCAN TURBO a TAYCAN TURBO S. Psal jsem že jsem jel s TAYCAN TURBO a to je srovnatelné s TESLA S Long Range. Ale jen zrychlením. TAYCAN 4S je od cca 3 milionů a to musíte přihodit 4S+, tedy větší baterii aby to mělo smysl ( +157.000 Kč ) a dále adaptabilním tempomatem, jízdou v pruzích, tepelným čerpadlem, vyhříváním jen předních sedaček musíte přihodit celkem cca 450.000 Kč. Tedy jste na 3,5 milionu a pořád nejste u TESLA s LR výkonově. Základní TAYCAN má malou baterii, náhon jen na zadek a zrychlení jen 5,4s. Psal jsem o nich jen z hladiska toho, že rozdíl v cenách pro většinu řidičů zřejmě nebude odpovídat rozdílu v tom co za to dostanou ( TAYCAN je jistě brán jako konkuren TESLY ). TESLA Plaid i Pliad+ ( pod 2,1s na 100 km/hod )jsou výkonem daleko výše než TAYCAN TURBO a ani TAYCAN TURBO S ( 2,8 s/100 km/hod )takové parametry nemá. Kdo vždy sedlal Porsche nejspíš opravdu po TESLE nesáhne, tedy pokud nebude zvědyvý. Já také jezdil v BMW 5 a Mercedesech E a nyní jsem si pro zábavu koupil TESLA 3 Performance. Nelituju 🙂
jako bych se nehádal, je to fakt… Tesla je prostě jinde. I
jako bych se nehádal, je to fakt… Tesla je prostě jinde. I na YT jakýsi britský tester si dělá srandu z Audi rs e tron , že zrychlení je nastaveno na 3.0 🙂 a že prostě to sou němci, můžete šlapat na plyn jak chcete a míň tam nebude 🙂 Mne se to Audi líbí, ale prostě nechápu proč němci to vždy zprzní. Sou tam věci, které prostě Tesla dělá dobře a tím to pro němce sou jen německá auta co maj elektromotor, ale filozofii nechtěj chápat nebo rovnou převzít. 🙂 takže Audi hezčí než Porsche ale koupil bych Teslu.