Je to jasné: příští Tesla Gigatovárna bude v Šanghaji!

Jan Horčík - 14 Květen 2018

Koncem minulého roku přišly náznaky, že nová Gigatovárna Tesla vyroste v čínské Šanghaji. Teď je to de-facto potvrzené, Tesla tam zakládá novou společnost.auto gigatovárna gigafactory Tesla

Takhle by měla Tesla Gigafactory 1 neboli Gigatovárna 1 v Nevadě vypadat po dokončení. Momentálně je hotova zhruba z 1/3 až 1/2.
foto: Tesla

Novou společnost v Šanghajské zóně volného obchodu založila hongkongská pobočka společnosti Tesla. Schválena tamní radou byla 10. května.

Oficiální popis zaměření společnosti je následující: "Technický vývoj, technické služby, technické konzultace, technologický přenos v oblasti elektrických vozidel a jejich součástí, zařízení pro ukládání energie, fotovoltaické produkty..."

Prozatím má nová společnost k dispozici $15 mil., což je ale velmi pravděpodobně jen malý zlomek z celkové částky, kterou bude muset Tesla v Číně investovat.

Elon Musk, šéf Tesly, už při zveřejnění letošních prvních čtvrtletních finančních výsledků řekl, že oznámení o nové Gigatovárně přijde "brzy".

Tesle hrají do karet nedávno zavedené čínské reformy týkající se vlastnictví místních automobilových továren. Musk také aktuálně potvrdil, že všechny budoucí Gigatovárny budou integrované, tj. budou se v nich vyrábět jak baterie, tak samotné elektromobily.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kde na to vezmou, když přitom jak rychle teď pálí cash budou do konce roku bez peněz.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

půjčí si v Číně! tam totiž mají dostatek levný keše a nejsou to takový škrti jako Trumpeta :))))))))))))))))))))))))))))

kcc-hho.webnode.cz/business/china/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na investici do infrastruktury si půjčí jako každá jiná firma. Opravdu málokdo si to platí z přebytků volně se válejících na účtu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano to byl platilo pro společnost, která vydělává,nebo alespoň neprodělává 3/4mld. USD za kvartál. Jsem zvědavej, jestli se pořád najdou investoři nebo banka, které jim budou veřit.

Obrázek uživatele Jan Veselý

V bance?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Off

zurnal.pravda.sk/spolocnost/clanok/355849-studovali-tanky-aby-skonstruovali-jedinecny-terenny-elektromobil/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

K dispozici 15 milionů dolarů? Kdyby řekli 15 miliard, tak bych věřil, že chtějí stavět gigatovárnu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Gigant germánský Bosch "najednou" oznámil, že vyvinul řešení dízl NOx 13mg/km ... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

auto.idnes.cz/snizeni-emisi-spalovaci-motory-continental-ricardo-bosch-a-dalsi-pya-/automoto.aspx?c=A180509_192323_automoto_vok

Dobře. Řekněme, že vyřešili NOx, super, takže jak jsou na tom v oblasti CO2 a pevných částic aby toto řešení bylo funkční? Jaká bude účinnost a spotřeba? Článek jsem četl a tyto údaje tam sice nějak jsou, ale vlastně jsou to 3 novinky, jedna o dýzlech, ale bez celkového zarámování (co další emise), jedna je o benzíňácích, tam je dokonce zmíněný vylepšený filtr pevných částic, ale zase bez celkového obrazu, no ten poslední, to vstřikování kapalného dusíku u kamionů pro zvýšení účinnosti motoru, no to je taky super. To se bude čerpat kde? Nebo že by si řidič hodil tlakovou lahev pod sedadlo spolujezdce?

---

hariprasad

Obrázek uživatele Radovan

Možná by stačil jeden garážový test jejich čistého dýzlu a bylo by po vývojářích i jejich manažerech. Jinak bude ta hloupá myšlenka žít dále, nositele stále má.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

clovece vy s tim garazovym testem uz jdete nekam. treba do ty garaze. a zavrete se tam i se splodinama ze vsech elekraren sveta. at to konecne pochopite.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nene má recht, KDO MÁ TY ZASRRR ŠÁDE BUNZLAU JEDOVATÝ SMRADY JEJICH STUPIDNÍHO ZAPRODANÝHO FOSILNÍHO VEDENÍ FURT ČUCHAT???

kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/

Už se prober, to nejsou žádní hrdinovové jako Elon, to je autodebilka a osazenstvo tomu samozřejmě odpovídá. Joudové z ŠÁDE BUNZLAU normálně byli schopní rakovině ZAPRODAT i VLASTNÍ LID, takový je to odpad ;))))

blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/541999/skodovaci-brali-rekordni-vyplatu-v-prumeru-100-tisic-obchody-a-hospody-jsou-plne.html

autorevue.cz/skoda-auto-plat-zamestnanci

zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-auto-ma-za-sebou-nejlepsi-duben-v-historii-1346739

praha.idnes.cz/skoda-auto-rekordni-vyplata-mzda-pres-sto-tisic-korun-trzby-obchody-bonusy-mlada-boleslav-g81-/praha-zpravy.aspx?c=A180512_400894_praha-zpravy_klu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

malý brácho rs nemůžeš být zlý k lidem, Radovan je hodný milý člověk a až budeš mít cestu do Ostravy tak ti určitě v nějaké garáži zařídí jeden testík zdarma

Bež si dejchnout vejfuku, to tě uklidní a nebudeš plácat další pitomosti. Radovan má fotovoltaickou elektrárnu ty zplodino co nic nechápeš a jenom bys naivně posílal cizí prachy do Afriky :P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Kolik z toho leze benzoapyrenů?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Raději ani nevědět.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Čistý diesel se podařil, jenom o zhruba 10 let později než to inzerovali od reality odtržení manažeři a markeťáci, co jsou na dnešním Západě přeplácení především na úkor techniků, kteří pak nestíhají.

To jako teď zničeho nic na to přišli a bude to čistý jako prdík novorozence.

Najednou se budou dít zázraky...,ale už je pozdě holomci. Cha cha cha, ropáky zachvátila stejná panika jako Kodak. Předsmrtný křeče :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám pocit že podobně se smáli výrobci digitálek výrobcům klasických hodinek v 70 letech.

Obrázek uživatele ozana

A kdo dneska nosí hodinky, když má v kapse počítač? Jen pár manažerů, kteří musejí ukázat, že mají styl.

Vyhrály digitálky "s inteligencí počítačů".

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavé tvrzení, v mém okolí nosí hodinky skoro všichni a často ne ledajaké. Stačí se zastavit v Pařížské, kde prodávaji Rolex, Omega, Patek Breitling a podobně zjistíte, že na některé hodinky se čeká i rok.

Obrázek uživatele ozana

Obyčejný člověk si nekoupí hodinky dražší než kvalitní smartmobil.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Divil byste se. Obyčejný člověk, který rozumí hodnkám ví, že smartmobil vydrží pár let, kvalitní hodinky celý život a hlavně každý rok stoupá jejich hodnota více, než uložené peníze v bance.

Obrázek uživatele ozana

Mobil má 95% lidí, hodinky sotva 35%.
Jde o zastaralou a zcela nezajímavou věc. Od zaměstnavatele jsem dostal k výročí už troje; jedny jsem daroval otci, jedny prodal a třetí leží bez užitku doma. Bez hodinek na ruce žiju už více než 15let.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hodinky taky nejsou pro každého ale máš zkreslenou představu o hodinkách, naopak hodinky jsou pro spoustu lidí velmi zajímavá věc a hlavně investice. Někteří prodejci hodinek generují větší zisky než lecjaký prodejce aut.

Treba nez Tesla? :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Psal jsem prodejce, ne výrobce samozřejmě chápu tu ironii Tesla bohužel generuje 700 milionů USD ale mínus :)

Drahý hodinky už nejsou hodinky ale jen debilita a manýra na vyhazování peněz a honění ega. Výrobci vytvářej totální mechanický nesmysly a vyhajpovaný metrosexuálové a zakomplexovaný menažeři se předháněj v tom kdo má větší kravinu na ruce. :))) Jsou to jen předražený hračky pro dospěláky co si to omlouvaj tím, že to je investice a z nepřesnosti strojků dělají cnost :)))) Nejvíc to zajímá hochštaplery, obchodníky s hrncema, chudý hiphopery a kolotočáře. :)))
Původní účel kdy na tom závisela lodní navigace nebo pomůcka pro piloty už dávno nahradila elektronika.
Teď se lidi zase předháněj v tom kdo vymyslí víc důvodů proč nosit smart hodinky/náramky a někteří už nosí i dvoje. Za půl roku to stejně skončí v šupleti vedle dalších krámů :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vůbec nevíš o čem mluvíš a zbytečně urážíš desetitisíce lidí, kteří mají hodinky rádi a je to jejich svět. Tohle je stejný příklad, jak se někdo vyjádří o hodinkách a jiný člověk o BEV autě, když napíše, že autoelektro auto je úplně na h**** a nikam nedojde. Trocha přemýšlení by neškodila.

Fňuky fňuky

Na rozdíl vod těch odpůrců BEV co s ním ani nejeli, měření času používám dnes a denně celý život přes půl století. Máš ještě nějakej blbej příklad, kterým by si chtěl svojí zoufalou manýru omluvit? Možná by jsi měl trochu víc zapřemyšlet.

p.s. Taky jsem nikdy nejel s BEV ;)
p.p.s. Jsem členem skupiny Hodinkee :P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

K tobě mohu říct už jenom jediné jsi kus vola.

Á už nám došli argumenty tak vytáhnem nadávku :D
Kup si tudle kravinu a hlaď si jí, té opravdu výstavní volovina :)
https://www.instagram.com/p/BDxY9Wdx-Pg/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jaký došly argumenty? To, že seš vůl je dobrej argument a pravdivej :-)

Jo aha, dáš úplně stupidní přirovnání a pak ješte meleš něco vo přemýšlení... lol :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jaký přrovnání. Já vůbec nevím, co tu s Petrem probíráte.
Reagoval jsem pouze na to, že seš vůl.

Promiň chechto, to já vím už dávno že nevíš co se tu probírá ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak si to shrneme:
Ty jseš přesvědčený, že spasíš svět tím, že sekáš a vysáváš na baterky. Takže buď si myslíš, že bateriový vysavač je ekologičtější než síťový, nebo že většina lidí vysává své byty vysavačem s dvoutaktním motorem.
A pak je tu ten tvůj problém s Chechouu.
Kdysi tu byl diskutující s nickem Chechta, který si o tobě taky myslel (věděl), že si vůl a tebe to pořád pronásleduje.
Proto každého, kdo ti oponuje, nebo řekne že jsi vůl nazýváš Chechtou.

Spasím svět sekačkou a vysavačem, cha cha cha, no poslyš ty se poved. :))))
Čéče možná si začnu myslet že máš dvoutaktní motor v hlavě, to není špatná představa :D
p. s . Nemáš moc dobrej pozorovací talent.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nesmysl, to že Čína a EU chtějí mít za 10 let 20% nových aut elektra, nevypovídá nic o zbylých 80%, a už vůbec ne o většině dalšího globálního trhu třeba i v Jižní Americe, Africe a Arábii.

Takže se jako tabákové koncerny přesunou do 3. světa, kde to korupčně uplatěj a budou trávit nebohý lidi jinde?
Myslím, že třeba v Dílí a v Pakistánu se jim na to pěkně vys€rou., tam už začali se zákazem dízlů. Thajsko taky zruší spalovací tuk-tuky. To budou mít jen na chvíli. Čína 3. svět zaplaví levnejma elektroautama, speciálně tam kam se draze dováží benzín a nafta.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

solární střešní tašky společnosti ELKOV energy vyvinuté spolu se švýcarskou cihelnou Rapperswil Louis Gasser...

elektroprumysl.cz/alternativni-energie/novinka-ve-fotovoltaice-solarni-stresni-tasky

Ty už sem viděl před pár lety.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Jaké s tím jsou zkušenosti? Má to někdo na baráku delší dobu?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrole-Salon

Newsletter