Peugeot 508 RXH - nový diesel hybrid

Jan Horčík - 11 Červenec 2011

, elegance vyšší třídy a intenzivní potěšení z jízdy - to je nový Peugeot 508 RXH. Je dokladem vývoje moderní řady vozů a ukazuje směr, kterým se budou ubírat vozy Peugeot vyšší třídy. Díky inovativnímu pohonu má 508 RXH všechny předpoklady, aby sloučil svobodu pohybu s potěšením z jízdy.   
auto Peugeot 508 RXH Hybrid
foto: Peugeot

Následně po vozech 508 sedan a SW, které byly na trh uvedeny na jaře roku 2011 a jsou oceňovány pro svou eleganci, impozantní vzhled a schopnost uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky, je 508 RXH ukázkou dalšího posunu ve vývoji modelové řady Peugeot jako celku.

Nový model současně potvrzuje technologický a environmentální náskok, který si značka Peugeot udržuje. Jeho vzhled a specifické tvary ho řadí do světa luxusních « all road » vozů.

Vedle unikátního a vytříbeného stylu či zvýšené a rozšířené karoserie se toto robustní odlišuje i neobvyklou světelnou identitou. , dobře patrná ve dne i v noci, mají podobu 3 drápů, které se horizontálně táhnou od otvoru sání motoru, což vytváří ještě osobitější vzhled vozu.

Exkluzivní charakter vozu 508 RXH je zdůrazněn i specifickým barevným provedením interiéru s dekorativními prvky v barvě mědi a použitím ušlechtilých materiálů po vzoru koženého čalounění Alcantara.

Úroveň provedení a výbava 508 RXH odpovídají jeho technologické vyspělosti a zařazení do kategorie vozů vyšší třídy. Kromě bohaté základní výbavy (hands-free přístup do vozu a nastartování motoru, elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, hliníková kola 18’’, prosklená panoramatická střecha, vrstvená skla bočních oken s akustickou úpravou, audio systém s navigací  WIP Nav Plus, atd.) dbá i o svůj vytříbený styl a zajištění vysoké míry komfortu pro řidiče i ostatní cestující.

Peugeot 508 RXH, jemuž je vyhrazen pohon 2.0 HDi FAP HYbrid4, první hybridní dieselový motor na světě, se stává synonymem pro pokrok, svobodu pohybu a jízdní potěšení. S výkonem 147 kW (200 k), pohonem všech 4 kol a maximálním točivým momentem 450 Nm je vůz 508 RXH předurčen pro jízdu a používání v různých jízdních podmínkách.

Nabídkou 100% elektrického režimu, který je ideální pro jízdu v městském provozu a snižuje kombinovanou spotřebu paliva na méně než 4,2 l/100 km s emisemi pod 109 g/km CO2, otevírá Peugeot 508 RXH ve své kategorii nové možnosti a perspektivy.

auto Peugeot 508 RXH Hybrid

Uvedení hybridního modelu 508 RXH bude předcházet příchod prvního hybridního vozu značky . Ten bude na evropský trh uveden za několik týdnů. Představením dalšího vozu s hybridním dieselovým pohonem značka Peugeot dokazuje, že bude i nadále pokračovat v  prosazování své inovativní strategie: zavádět technologii HYbrid4 u dalších modelů řady a spojit tak intenzivní jízdní zážitky s ekologickým provozem.

Peugeot 508 RXH bude ve světové premiéře představen na mezinárodním v září 2011 a jeho uvedení na trh je plánováno na jaro .

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil