Škoda Auto má nové logoČESKO
Škoda Auto má nové logo
iMiEV Cargo - elektrický pick-upAUTO
iMiEV Cargo - elektrický pick-up
Ruský hybrid zvládá plyn, benzin i elektroVIDEO
Ruský hybrid zvládá plyn, benzin i elektro
Prius c - nejšetrnější hybrid do městaAUTO
Prius c - nejšetrnější hybrid do města

Nový interface pro elektromobily Tesla získává skvělá hodnocení

Jan Horčík - 26 Březen 2015

Designéři z Bureau Oberhaeuser vytvořili koncept nového uživatelského rozhrani (interface) elektromobilů značky Tesla Motors. Proti současnému stavu jde o významný posun vpřed.auto interface pro elektromobily Tesla

Návrh nového uživatelského rozhraní pro ovládání elektromobilů Tesla Motors
foto: Bureau Oberhaeuser

Současná verze uživatelského rozhraní elektromobilu Tesla Model S (a nejspíš i chytaného ) je po designové stránce přeci jen již poněkud zastaralá a neodpovídá nejnovějším trendům v oblasti UX (user-experience).

Nový interface pro obří dotykový 17" displej v elektromobilech Tesla proto graficky staví na jednotlivých informačních kartách - podobně jako třeba nové systémy Windows. Přehledně tak máte k dispozici navigaci, kontakty v telefonu, hudební přehrávač i informace o autě.

Tyto karty lze různě přeskupovat a jednoduše se v nich pohybovat. Celkově hodnotíme tento design jako velmi povedený a určitě nejsme sami kdo by si přál, aby něco takového Tesla brzy ve svých autech implementovala.

Bureau Oberhaeuser
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nie je dolezite ako to vypada, ale ako to funguje.

priklad: digitalizaciou tv sme stratili velmi dolezity parameter: rychlost reakcie. napriklad na prepinanie medzi kanalmi. narast diverzity: 3 ovladace alebo ich skombinovanie do univerzalneho.
tv len ako monitor, bez zosilovaca, pocuvatelnych reproduktorov.

jedina pridana hodnota, kvalita obrazu ? slo to aj inak.

detto operacne systemy. koncept programovatelny system v hw este na zaciatku prehral s prazdnym operacnym systemom ala dos, mac os, linux a tak su vzajomne nekompatibilne hoci bezia na rovnakom procesorovom jadre.

davat do vozidla diverzitu os pre jeho zakladnu obsluhu znamena vela bolesti do buducna. ziadna pridana hodnota. nebude stacit, sadnut si do akehokolvek noveho vozidla a jednoducho vyrazit lebo nenajdem svetla, nevypnem nepohodlne nastavenu klimatizaciu, nezorientujem sa hned bez studia v prostredi ?

teslu som uz par krat videl, parkuje obcas pred barakom kde obcas som. neposobi nijak, nema na mna ziadne caro ani pekny ci zaujimavy vzhlad. vobec nic vo mne neprebudza.

elektricke auto by malo byt symbolom jednoduchosti, ako golfovy vozik. jedine co musi je spolahlivost a vydrz. nebat sa auto pouzivat v tvrdych podmienkach, odriet ho. je to len nastroj na osobnu prepravu. nepotrebuje ziadne fantasmagorie.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Elektrické auto je inherentně jednoduché, resp. jednodušší než vozy se spalovacím motorem. Jak bude designově navržené nebo drahé už se pak neodvíjí od faktu, že je poháněno elektrickým pohonem, nýrž jeho pozicováním na trhu. Tesla velmi dobře zvolila pozicování do segmentu luxusních aut s prémiovou cenou, aby se jí zaplatila nejen výroba auta, ale i vývoj dalších modelů. Jinak pochopitelně budou cílit ostatní automobilky, např. Nissan už přiznal, že nová generace Nissanu Leaf bude výrazně mainstreamovější. A podobnou cestou jdou i Kia, Volkswagen, Mercedes s další.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ako protiklad ma napadol Ford. A jeho prvy masovo predavany model auta. ale ina je pozicia aut, tie uz masovo predavane su, tak je ta protikladna taktika mozno nerealna.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Určitě by to nějakou lehčí designovou změnu chtělo, jinak můžu vam dnes v 10 hodit fottku naší nové P85D. Právě jsme se probudili do slunného Tilbugu :-)

Obrázek uživatele Jolinar

gratuluji :-)

Obrázek uživatele Jolinar

Podle me to je pekny hnus co se vzhledu tyce...

Samotnou pouzitelnost nedokazu asi posoudit bez vyzkouseni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nic moc. Současné rozhraní je lepší.
Má taky své chyby, ale ty v tomhle designu stejně vyřešené nejsou.
Naopak tam nové chyby přidávájí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já to auto prostě žeru. :)

ja to auto cim dal tim vic potrebuju :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ještě nám tu chybí někdo, kdo nám řekne, že si ho co nejdřív koupí ;)

Obrázek uživatele DomoKun

Já si ho koupím brzy, hned jak tělo donutím znovu narůst darovanou plíci, ledvinu, ...

---

Ocením jakýkoli tip od "Priusáře" :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš prodanou ne :-D

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články