Nová verze Tesla Autopilota překvapuje řidiče svými schopnostmi

Jan Horčík - 23 Březen 2018

Tesla tak docela nezvládla přechod na novou platformu systému Tesla Autopilot a v nové verzi nabídla možnosti, které byly horší, než v té staré. To se aktuálně změnilo díky nejnovějšímu updatu.Trvalo to, ale majitelé elektromobilů Tesla se konečně dočkali vylepšeného asistenčního systému Autopilot.

Trvalo to, ale majitelé elektromobilů Tesla se konečně dočkali vylepšeného asistenčního systému Autopilot.
foto: Tesla

V polovině března vydala Tesla konečně toužebně očekávaný update asistenčního systému Autopilot. Nová verze 2018.10.4 se může pochlubit pokročilejší neuronovou sítí a mnoha vylepšeními.

Youtube za poslední týden zaplavila videa, ve kterých si samotní řidiči elektromobilů Tesla nový Autopilot víc než pochvalují. Rozdíl proti starší verzi je markantní a nový Autopilot 2 se minimálně vyrovná tomu úplně původnímu Autopilotu 1.

Auta se mimo jiné dokáží mnohem lépe držet uprostřed značené silnice. Přejíždění z jednoho pruhu do druhého je výrazně plynulejší. Stejně jako brzdění před zastavenými auty.

Mnohem lépe Autopilot také zvládá sjezdy z dálnice a poradil si dokonce i se zúžením a opravou silnice. Ačkoliv jde o systém určený primárně pro dálnice, mnozí jej zkouší také na běžných meziměstských silnicích a dokonce i ve městě. I tam si vede kupodivu dobře.

Electrek, YouTube, Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář

Kdo se nezaujatě podíval na video, tak je mu jasné, že tohle je opravdu velký posun. Ta jízda je až neuvěřitelně plynulá a čistá. A přitom dost rychlá. Tam kde bych dal mohu z pedálu, jede skoro pořád stejnou rychlostí. Myslím, že není moc lidí, kteří dokáží takhle plynule řídit.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TESLA POCTIVĚ MAKÁÁÁ a germán simantn bande, TESLA JEDÉÉÉ...

insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektricka rolba za 3 Mega, ha nejaka draha prestavba, takz by se tu mohl objevit clanek z jineho pohledu

.novinky.cz/domaci/467145-v-cesku-jezdi-prvni-elektrorolba-zatim-v-testovacim-rezimu.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle auticko vypada zajimave...auotpilot to je takovy vykrik...sem pro senzory blizici se prekazky a slepe uhly, a reakce na microspanek, to staci. Na to aby mne to odvezlo, ozralyho mohu jet MHD

//youtu.be/0FwXy7_zYdQ

off

Konečně, včera bylo pozdě.
Auta vyrobená od dubna zavolají při nehodě sama pomoc. Nahlásí i počet lidí ve voze
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/2428900-auta-vyrobena-od-dubna-zavolaji-pri-nehode-sama-pomoc-nahlasi-i-pocet-lidi-ve-voze

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já určitě souhlasím s tím, že je důvod k oslavě: "nový Autopilot 2 se minimálně vyrovná tomu úplně původnímu Autopilotu 1".
Autopilot je hlavně softwarová záležitost a jim se asi povedlo, že nová verze není horší než předcházející. A to není u softwaru zase tak běžné :DDD
Takže otevírám šampus. A jinak budu dál v klidu čekat, než jim to bude fungovat a odveze mě to na pivo a zpět. Snad se do důchodu dočkám.

Nejdřív si nastuduj historii vývoje AP u Tezly a pak si dojdi odebrat vzorek moči do šampusky, ale bejt tebou tak bych to radši nepil :P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Tak to bych ti doporucil radsi taxi nebo drink&drive. Me staci kdyz to odridi tech 90% cesty, to vis jsem ze skromenho kraje.

+1

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no tak to by ses možná hodně divil !! podívej se na starou poctivou Estonskou verzi Skype a novou americkou pro W10 :))))

cs.wikipedia.org/wiki/Skype

Pekne, pekne. Konecne AP2 preskocil AP1 a ocividne se momentalne jedna o nejlepsi asistencni system v seriove vyrabenem voze. To sem zvedav na dalsi updaty s tou jejich novou neuronovou siti, mame se na co tesit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jo, ty neurone, na našich silnicích to bude jezdit podle stromů, jak jsem měl možnost vyzkoušet, akorát bych občas trefil nějaký auto. Musk je novodobý Christian Andersen.

Tak stale nic lepsiho nez AP2 v seriove vyrabenych vozech neexistuje, tak bud rad za to co je. A podekuj Tesle ze to talci timhle smerem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No autopilot je to poslední co u auta potřebuju.

super a ted jeste zkus pochopit ze svet se netoci kolem tebe

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to dopadne, když diskutuje egocentrik a sociopat.

off

Zimní test elektrovehiklů od norský asociace elektroaut. Vyhrál IONIQ.
https://electrek.co/2018/03/23/5-electric-cars-winter-test-hyundai-ioniq-electric-bmw-i3-vw-e-golf-nissan-leaf-chevy-bolt-ev/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Otázka pro redakci, pane Horčík vy na Hybridu podporujete šíření sektářský inzerce od nějaký supreme master tv com?!?!?!? To jako opravdu??? To teda pěkně smrdí vymejváním mozků a šmejdama x-týho řádu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Jen taková blblost, Elon okamžitě zrušil účty Tesly a SpaceX na facebůku. Je to v reakci na získávání osobních údajů firmou Cambridge Analytica. Ale ten víc povrchnější Instagram co taky patří Cukříčkovi bude používat dál, stejně tak jako twiter, který mě rovnou problém s únikem přihlašovacých údajů :)
U FB k žádné nelegálnosti nedošlo, jenom ke kontroverznímu využití dat třetí stranou. Takže to beru spíš jako momentální gesto u víc medializovanýho případu.
Elon Musk pulls Tesla and SpaceX from Facebook
http://www.bbc.co.uk/news/technology-43514648

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

sem říkal vod začátku že Cukrberka nemám rád ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby raději místo gest vyráběl auta. I Nissan s prstem v nose vyrobil nových Leaf víc než modelů TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

NISSAN ty ftáku jede v poměru fosílijí 93 ku 7mi. Tesla 0 ku 100 ;)) se prober ftáku :))) TESLA jedéé a germán si ani neškrt, tesla jedéé..

insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

kcc-hho.webnode.cz/znacka/tesla-supercharger/

Opravdu chcete porovnávat výrobu v jedné fungl nové továrně s výrobou v několika továrnách na několika kontinentech, které jsou desítky let zaběhlé a nejvíc problematickou komponentu (battery pack) kupují složenou od externího dodavatele? A i přesto to vypadá, že tento měsíc je poslední, kdy si Nissan náskok udrží.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano chci, kdyby Musk měl výrobu TM3 v Německu, tak už dávno vyrábí, vyrábět v poušti s indiánama je hodně těžký. Než přijdou TM3 ve velkém do EU, tak už tady bude s EV natěsnáno. Myslím, že to ti "neschopní" výrobci spalováků odhadli velmi dobře, že nemají kam spěchat. Netuším kdo dopadne v budoucnu lépe, zda Tesla S nebo BMW i4 apod.

Obrázek uživatele Jolinar

zatimco S se vyrabi jiz 6. rokem, i4 jeste neni ani jako prototyp.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TMS už se vyrábí 6 let, teda by pomalu měli přijít s komplet novým modelem, aby v 2020 mohla v té době vyráběnému i4 konkurovat, nebo se bude vyrábět ve stejném designu 10-15 let?

https : //insideevs.com/bmw-i4-electric-range-340-435-miles/

Proboha neplašte, potřebujeme tu konkurenci jako sůl. Představte si, VW v roce 2020: Po mnoha letech usilovného vývoje konečně máme auto, které se vyrovná Tesle Model S a Tesla na to: Sorry, my jsme před týdnem tu 8 let starou plečku přestali vyrábět a teď máme druhou generaci. No a skončíme zase u dalších 8 let slibů.

Obrázek uživatele Jolinar

posadte se do TMS z roku 2012 a 2018 a uvidite ze se jedna prakticky o uplne jine auto... Co se tyce exterieru, klidne at se jeste par let dela tak jak vypada ted, nemam nic proti.

Jinak souhlas s Pajdou, taky ocekavam, ze pridaji CCS zasuvku pro Evropu a rychlejsi nabijeni. Jen pochybuji, ze by zvetsovali kapacitu v blizke dobe... Aktualne zajedu bez problemu 400km a to mi prijde postacujici ve vsech pripadech. Vice bych ocenil rychlejsi nabijeni nez vetsi dojezd.

Jo zapomněl jsem ve výčtu na to vrátit plnohodnotnou třífáz. 22kW nabíječku pro EU.

Obrázek uživatele Jolinar

toho se uz nedockame... A konec koncu to ani moc nechybi, ikdyz to preci jen nostalgicky zamrzi. SuperChargery jsou vsude a tudiz to ztraci na dulezitosti. Snad jen by se to hodilo ve vychodni Evrope, ale to stejne neni moc lukrativni trh, tak co...

Obrázek uživatele Radovan

Východní trh si opět poradil i bez nás, množství bouraček elektrik z USA je docela ohromující. Ceny mírné, odběr až před dům nebo klasicky Oděssa a další přístavy. Kluci postsovětský to mírně předělaj a šup, už to fičí. O zákonu, třeba na Ukrajině, že každá benzínka musí povinně nabízet i nabíjení (od nejjednodušší zásuvky počínaje), ani nemluvě. To se v naší vyspělé demokracii jaksi nenosí. Přičemž tohle byla ta nejprimitivnější netržní pobídka pro elektromobilitu, jaká snad jde vymyslet. U nás ne. Zřejmě proto, že to vlastně nikoho nic nestojí a nedá se na tom nakrást.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

To je pravda, také bych si představoval pro rok 2020 novou verzi TMS. Když bych měl vyjmenovat co bych si představoval za novinky pak:

1) přechod na PMSM(HSM) v kombinaci 3 motorů (dva motory vzadu s el.diferenciálem + jeden vpředu)
2) v EU zásuvka kompatibilní s CCS typ2
3) větší baterie >120kWh a 100kWh pro levnější verzi a lehké povýšení nabíjecího výkonu na 150kW, ale se signifikantním prodloužení doby nabíjení plným výkonem.
4) nižší hmotnost

5) trošku menší rozměry aby to nebyla až taková kráva, hlavně asi užší

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

nocituji:"vý Autopilot 2 se minimálně vyrovná tomu úplně původnímu Autopilotu 1." ... tak to chce poradnou oslavu.

Obrázek uživatele Alien5

Takze to holt bylo tak ze udelali dobrej autopilot pak ho zkurvily (1.5) a udelali 2 verzi ktera se vratila na kvalitu 1 verze to je tedy pokrok :D , ale asi to bude spatna formulace ze strany autora ne ? :D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

1. autopilot jim udělali Izraelci, pak je odkopli a furiantsky si řekli, že to dokážou taky a teď s 2 se zřejmě zpět vyrovnali Izraelcům. Holt maj tolerantní a trpělivé klienty. U většiny výrobců snaha i řešení všeho in da house dopadá z 99 % dost tristně. V Tesle jsou fakt zabejčený blázni, dělají si sami i sedačky nebo již notoricky známý mechanismus dveří u Xka. Stejnej přístup ve SpaceX je však dostal tam kde jsou a teď nabízej bezkonkurenčně nejnižší ceny + mají nevídaná řešení.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Michelin

Ap1 byl pouze asistencni system, s jehoz hardwarem nemohlo byt nikdy dosazeno plne autonomni jizdy.
Proto prisli s Ap2, ktery je postaven na zcela odlisnem hardware (zejmena vice kamer), o kterem Tesla tvrdi, ze s timto hardwarovym vybavenim jiz budou jejich auta schopna ridit plne autonomne.
Logicky, ale vyplyva, ze uplne jiny hardware nemuze vyuzivat puvodni software, tedy bylo potreba zacit od nuly. Vzhledem k tomu, ze z velke casti se software pro Ap vyviji samoucenim bylo nejprve nutne prodat dostatek aut s Ap2, ktere museli najet dostatek kilometru aby se software dostal alespon na uroven Ap1.
Rozdil je v tom, ze Ap1 je na konci sveho vyvoje a lepsi uz nebude, zatimco Ap2... kdo vi, treba bude jednou vazne ridit uplne sam, a mozna i zastavi pred babou s kolem.

---

To Tesla dává křídla. 98tis. elektrizujících km.

Obrázek uživatele Jolinar

AP 1 nezvladal rozestavenou silnici s kuzely a horizonty mu taky moc nesly, AP 2 uz je ted lepsi v obou pripadech.

Ty slavíš jedině, když ti v Kauflandu zlevněj hajzlpapír, protože se pak pár dní nemusiš utírat jejich letákama a zmuchlaným Bleskem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

:D to me rosekalo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1* :)))) mě taky dóst dobrý VyKuk

no jooo. KUK, VONDRAK a KRUCIPISEK. svata intelektualni trojice. tyhle moje provokativni komentare jsou pro mne obcas uzitecne. vcelku dobre vyseparuji lidi, kteryma se v zivote rozhodne dobrovolne neobklopuji a pripominaji, ze ne vsichni lide stali ve fronte na ruzum, kdyz se rozdaval. a jeste ten seznam dostatnu jako notifikaci mailem. proste parada.

A co jenja? Toho si uz tema letakama umlatil nebo kde je ten nas kluk usatej?

Jo dobře ses vyseparoval.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

malý brácho rs nefňukej, já ti nepomůžu, už nejsme na pískovišti kde jsem tě chránil před černouškama co ti rozdupávali bábovičky, a zlepši ten pravopis ty ruzume, nebo se ti zase bude KUK, Vondrak a Cipísek posmívat

PS: mám ti zase o víkendu dovézt ty starý Blesky na podpal?
sakra teď mi došlo kde máš v paneláku ten kotel?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se musím připojit, z téhle trojice mi KUK připadal ještě poměrně seriózní ale teď asi budu muset názor taky přehodnotit

Obrázek uživatele Michelin

trochu mimo:
Ledy se hýbou. Už nám i na auto.cz věští sladkou elektrickou budoucnost.
http://www.auto.cz/elektromobily-budou-levnejsi-nez-auta-na-naftu-a-benzin-vyzkum-prozrazuje-kdy-120193

---

To Tesla dává křídla. 98tis. elektrizujících km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prognoza, ktera asi muze byt pravdiva. Ale 6 let cekat nevydrzim.
Ted sice lehce podrazil novy Leaf.ZE1, tak uprostred leta bych rad upgradoval.

tvrdi, ze v roce 2025 budou elektromobily levnejsi nez klasicke spalovaci vozy. myslim, ze tam maji preklep chteli napsat 2052

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

už zase?
styď se!!!

Obrázek uživatele Michelin

Copak nase r-opna s-kvrna. Te naskakuji z jakekoli elektromobilne vstricne prognozy hnede pupinky.

---

To Tesla dává křídla. 98tis. elektrizujících km.

Obrázek uživatele PaRi

Peklo pomalu zamrzá :-)

Obrázek uživatele Michelin

Neco se vazne deje.
Ve dvou cislech (4 a 5) Autotipu vystridali v rubrice “14 dnu ocima...” pana Samalu jini redaktori a oba hned napsali uprime proelektromobilni sloupky.

---

To Tesla dává křídla. 98tis. elektrizujících km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš mě zajímá jestli bude nějaký výkonový posun HW se začátkem 2019.Oboji jsou totiž pomalé plecky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už pár týdnů dostávají noví majitelé Tesly S a X s novým procesorem pohánějícím displej v autě. Namísto stařičké Tegry od nVidie je tam procesor Intelu...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no hlavně aby si to nespletlo babku vedouci kolo se vzduchem :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Horší jsou statické objekty, do těch to s gustem pálí bezne. Co nějaké video s autopilotem na polnacce?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejlepší odhad Bloombergu je, že Tesla staví 810 vozidel týdně, přičemž celkem bylo postaveno celkem 10 524 Modelů 3.

finance.yahoo.com/news/tesla-model-3-faces-manufacturing-080000668.html

Nejlepší odhad Bloombergu znamená co?

Že nemají přesný data, ale našli nějakou metodiku jak ta data vytvářet s celkem úspěšnou vypovídající hodnotou než jen střílením vod boku.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele jurazhor

křišťálová koule

---

jurazhor

Křiśtálový koule máš možná ty :) Když se na ten jejich graf konečně podíváš tak uvidíš jak křivka jejich odhadu skoro kopíruje reálný data.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Taky ji v práci používáme. :-)

Každý den se to aktualizuje
Bloomberg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1* dik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak toliko videí v článku na Hybridu ještě nebylo :) A nová TM3 má Autopilota 2 stále s čipem NVIDIA nebo už AMD ??

Obrázek uživatele Jolinar

vsechny auta maji grafiku od NVIDIA...

a pritom takova blbost ;)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanice-SalonProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUS

Newsletter