Nissan: v Evropě prodáváme jeden nový Leaf každých 12 minut

Jan Horčík - 13 Březen 2018

Zájem o novou verzi elektromobilu Nissan Leaf (40 kWh) nejspíš předčil i očekávání samotné automobilky. Pochlubila se, že jen v Evropě prodá jeden kus co 12 minut.auto nová verze elektromobilu Nissan Leaf

Ještě než se nový Nissan Leaf dostal do evropských showroomů, objednalo si ho 13 000 lidí. Ke konci února 2018 už to bylo přes 19 000 - jen v Evropě, globálně to může být i kolem 60 000 zájemců.

Nissan se tedy v Evropě může pyšnit jedním prodaným kusem každých 12 minut. Je tak nejrychleji prodávaným elektromobilem v Evropě, upozorňuje Gareth Dunsmore, šéf elektroaut Nissanu pro Evropu.

Tímhle tempem se Nissan může snadno těšit, že letos v Evropě předběhne dlouholetého rekordmana, souputníka z aliance Renault-Nissan, model . Toho se za rok 2017 prodalo v Evropě 31 300 kusů.

Dunsmore dále potvrzuje, že v budoucnu Nissan uvede na trh jak novou generaci crossoveru, které budou "nějakou formou" elektrifikované, tak i jeden plně elektrický.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nissan LEAF 2018 - prvá jazda - GARAZ.TV
youtube.com/watch?v=oKtcU4RfEF0

Nečekali zájem,to mě podrž. Momentální dodací lhůta je 7 měsíců. To bude dřív Niro nebo Kona s lepšíma baterkama.

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

"Tímhle tempem se Nissan může snadno těšit, že letos v Evropě předběhne dlouholetého rekordmana, souputníka z aliance Renault-Nissan, model Renault Zoe." No, tak když malá Zoe 41kWh využitelných má dojezd jen o cca 10% větší než středně velký nový fešný Leaf 40kWh nominálních a stojí (včetně baterky) téměř stejně, tak se dá skutečně čekat, že ji Lupínek i v Evropě zastíní. A na tom nic nezmění ani to, že má Zoe letos dostat i DC rychlodobíjení, které má Leaf dávno v základu. A ani tou velmi výkonnou palubní AC nabíječkou většího Leafa, podle mého názoru, Zoe nezválcuje. V Renaultu by tedy u Zoe měli v nově nastalé situaci trošku poladit cenovku ;-)
V tomto článku se mj. pozastavují nad tím, že i Zoe bez baterky (s tučným pronájmem) začíná na skoro 2x tak vyšší ceně než spalovací Renault Clio nebo Nissan Micra. Diskutující Someone out there z 5.3.2018 9:08 se pozastavuje nad tím, proč je Zoe bez baterky o tolik dražší, když nemusí mít spalovací motor a převodovku. Já k tomu dodávám, že v Zoe bez baterky si zákazník sice koupí i elektromotor, invertor a palubní nabíječku, což jistě není zadarmo, i když tam je méně pohyblivých dílů než ve spalovacím motoru. Ale u mnohem levnějšího Renaultu Clio (než Zoe _BEZ_ baterky) netřeba po zakoupení platit pronájem převodovky, palivové nádrže, výfuku, lambda sondy ani katalyzátoru...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vcera jsem dostal nového Leafa, tak pilne testuju, zatim mam dojezd cca 230 km, ale spotreba jeste klesa, tak snad ten dojezd jeste poroste

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

10-20 tis Km si musí motor "sednout" zajede se a tak to bude brát míň- typická rada z autosalónů když si zákazník stěžuje na spotřebu.

Také jsme ho testoval bylo jasno -4 st. super počasí bez sněhu na letních gumách to měli na F číslech.

baterie 92% dojezd 230 Km, po zapnutí topení to spadlo na 180 Km po ujetí cca 20 Km na okresce šnečím tempem do 80 km/h baterka klesla na 80% a dojezd 160 Km a to jsem topil na 16 stupnu a svítilo do kabiny slunce.

Takže závěr je že žádný zázrak se nekoná fyzika platí stále s baterkou 40 kwh se to dostane na max. dvounásobek dojezdu co vývojově 10 let stará trojčata.

Sedl jsem si tedy do mého i-mievu který s 80% měl dojezd 90 Km pustil si přes sms naftový webasto a jel jsem spokojeně domu.

Jako auto za 850 tis bez tepelného čerpadla, bez vytápění sedaček , bez led svícení, bez možnosti ovládat na dálku topení,nabíjení a klimatizaci je přeci jen trochu mimo.

Ale jinak chválím pěkný posez, výhled, e-pedál, rozložení hmotnosti 1:1, zrychlení jako dobrý auto kolem komína super.

Když chci EV a mám těch 850, tak si přidám pár drobných za led světla a výhřev sedaček.
Jinak ovládání topení na dálku má každý Leaf 2 a umí i vychladit, což nemá žádný spalovák.
Naopak posez a výhled díky nemožnosti nastavit si podélně volant je utrpení pro vyšší postavy.
A baterie v zimě, prostě Nissan.

---

2x Kia Soul EV
BMW i3

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle tvrzení prodejce umí na dálku topit až verze N-conecta za 981 700,- a led světla má až Tecna za 1026 000,- .

Paradoxně podle mě nejlépe pomer cena x už. hodnota vychází nejlevnější Visia s příplatkem winter. Protože k hlediska pohonu a bezpečnosti to má vše potřebné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To já mám v autě vyspělé sofistikované zařízení, které nepotřebuje baterii protože si energii okamžitě vyrábí přímo z paliva a odpadní teplo využívá ke komfortnímu vytápění kabiny. Dojezd má 1200km a dá se kdykoli prodloužit za několik minut doplněním paliva.

Takové auto si umí koupit i "opice". Ale je nám to jasné, chudý (a nemyslím finančně) člověk si nemůže dovolit být technicky inovativní. :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen jestli Vám to zařízeni nevyrábí sofistikovaně asi 10x více odpadního tepla, než k vytopení kabiny potřebujete a na potvoru i v době kdy není třeba vůbec topit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já vždycky když zastavím v koloně vedle kolegy elektromobilisty ve vaťáku a v palčácích, stáhnu okýnka a trohu tepla na něj nafoukám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

správný elektromobilista vytápí EVauto směsí hrachu a fazolí

Tak užívej, je to hezký auto.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

off

Na Novém Zélandě poprvé vzlítlo autonomní elektrický éro Cora od kalifornský firmy Kitty Hawk s lesem divných vodorovných vrtulek. Platí to Larry Page. V diskuzi okamžitě začínaj kňučet že teda výroba elektriky moc bezemisní není, akorát že na Zélandě je bezemisní cca z 80 % procent :D
https://youtu.be/LeFxjRMv5U8

Letiště mají spousty plochy na instalaci velkých solárních elektráren takže to bude skoro ideální řešení. Spousta letišť už je taky instalovala. V indickém Cochinu jede letiště 100% na sluníčko.
http://money.cnn.com/2016/03/14/technology/india-cochin-solar-powered-airport/index.html

Najít letiště s vlastním vrtem a rafinérií bude asi větší ořišek :D Ale myslím, že Emirates tyjou z toho že mají dumpingové ceny na kerosín a tím ničej konkurenci.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

offff

Ad zdejší reklama, hned na prvním místě mi to nabidlo omlazení ženského genitálu!!! Wtf, opravdu? :O
Té vopravdu bizár tady. Asi bych se měl nad sebou zamyslet a nechat si omladit svůj starý genitál. Akorát se předtím budu muset nechat převoperovat na ženskou. :))) Možná si inzeret mysli, že se tu pohybujou pohlavní hybridi nebo je zmátnul termín nabíječka což v hantýrce znamená šlapka? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Omlazení ženského genitálu? Tak von ten google o každém ví všechno a reklamy cílí na konkrétní uživatele. A o tobě všichni vědí, že jsi stará píča :-)
Neuraž se, to bylo myšleno v dobrém.

No co, redakce promptne zareagovala na cipisovy zenske identity, ktere se tu zacaly pomerne casto projevovat. Tomu se rika sluzby zakaznikum :)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Někdy nás to samotné překvapí :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

:))

Možná že Hybrid čtou hlavně postarší ženy co o sebe rády pečujou. Vaše mediálka to asi ví nejlíp :)))
Kdyby takhle pohřbívali mojí inzerci tak bych je hnal svinským krokem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Asi 3000 měsíčně, tedy 36000 ročně. Nic moc.

Obrázek uživatele ihoskovecpetr

Nechci kazit iluze, ale i pro takto vysoký denní nájezd je návratnost okolo 5-ti let.
při nižsím nájezdu než 30 000 km/rok je to finanční sebevražda.. studie na Elektratoru:
http://elektrator.cz/kalkulace4.html
V tomto segmentu jsou ceny pod 1 milion nepřekonatelnou překážkou.

Já mluvil o počtu vyrobených kusů.

Obrázek uživatele ihoskovecpetr

Upss.. :) aha..

Lol, občas je težké vnímat přes vlastní myšlenky realitu. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Why try harder že jo?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jéžiši kristé, té opravdu nečekané, že čím větší baterku nabídnete tím víc lidí to chce. Že by to bylo větším dojezdem? :))) Zavolejte kapitána Obviouse von vám to vysvětlí.
Kdyby se radši ti pitomci přestali podivovat a rovnou nabídli 60 kWh baterku byl by klid. Ale voni né, voni to budou brzdit zatímco se pořád poplácávaj po ramenou jak sou number 1 a leaders. Why try harder že jo.
Samzřejmě když jsem si pustil to video tak hned asi třeti slovo bylo leader. Ti už jsou naprosto zoufalí. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolik že procent fosilů je produkce NISSANu :))

Starý Leaf už v prodeji není ? Myslím nový, jestli to ještě nestojí za úvahu.

---

Leaf mi stojí na parkovišti, zatím... Boo
Najeto: Londýn-Praha (cca 1000km?)

Vždyť je to dobré auto, tak co by se neprodávalo. I starý Leaf je super auto. Až budu velkej kluk, taky budu mít nového Leafa, ale teď mi musí stačit ten starší :-).

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter