Prvním zákazníkem, který si v Evropě převzal nový Nissan Leaf se 40kWh baterií, je Leo Moran z Británie. Jedná se konkrétně o speciální edici Nissan Leaf 2.ZERO v černé barvě.
Leon Moran (63 let) je bývalý policista, dnes už v důchodu. Na elektromobily přešel už asi před rokem, když si pořídil první generaci Nissanu Leaf s 30kWh baterií.
Moran si nový Leaf pochvaluje. Je to podle něj nejlepší auto, které kdy řídil. A těší se, až bude moct začít objevovat nové vlastnosti druhé generace nejprodávanějšího elektromobilu na světě.
tisková zpráva
Zkouknul jsem test Bjorna s Leaf 2 a Ioniq a to se Nissan moc
Zkouknul jsem test Bjorna s Leaf 2 a Ioniq a to se Nissan moc nevytáhnul.
https://www.youtube.com/watch?v=bbGQkj7DnXc&feature=youtu.be
Na trase 85 km, při rychlosti 120 km/h a teplotě -12°C jsou spotřeby:
Leaf 2 21,6 kWh/100km
Ioniq 16,5 kWh/100 km
Rozdíl tedy 31%.
Netvrdili ste, náhodou, že je to iba o baterke (Semi vs.
Netvrdili ste, náhodou, že je to iba o baterke (Semi vs. Mercedes truck) ?
Hyundai ioniq je momentálne elektromobil s najlepšou spotrebou v europe. Ak príde TM3, tak bude druhý.
U Semi a Mercedesu je to o baterce, rozdíl v dojezdu při
U Semi a Mercedesu je to o baterce, rozdíl v dojezdu při stejné baterii by měl být podobný (pokud v zmíněném článku není těch 200 km NEDC, nikde jsem se to nedočetl). U Ioniq a Leaf je stejný dojezd v těch zmiňovaných podmínkách 145 kilometrů (rozdíl u uvedených aut ve využitelné kapacitě je pouhých 8 kWh). Kdyby ty auta měly 60 kWh baterie, bylo by to už o něčem jiném. Věřím, že se ty techologie ale budou zlepšovat to rozhodně, ale nebudou v jednotlivých autech od renomovaných výrobců 50 a více procent. Leaf 2 se prostě dojezdem nikam neposunul. Tím jsem myslel to, že to je především o baterce.
Rozhodne nesúhlasím s tým, že je to iba o baterke. Aj keby
Rozhodne nesúhlasím s tým, že je to iba o baterke. Aj keby mal leaf 100kWh baterku, tak nebude na tom lepšie so spotrebou jednoducho preto, že vela „žerie“. S leafom neurobili žiadny pokrok odkedy dali tepel. čerpadlo. Nekde museli soudruzi udelat chybu. Možno motor, možno menič, možno aerodynamika, možno niečo iné… a možno s každého niečo. Na ioniqu si dali korejci skratka záležať a je to aj vidno.
Čo sa týka Semi a mercedesu, tiež tam bude rozdiel v dojazde za rovnakých podmienok. To som si istý. minimálne koeficient aerodynamického odporu bude katastrofálny. A velká spotreba sa dá urobiť aj na iných miestach v aute. V elektroaute sa počíta každý ušetrený watík 🙂
Netuším zda iba je překlad slova především, s tím
Netuším zda iba je překlad slova především, s tím ostatním se dá souhlasit, Leaf má více paramatrů horších než Ioniq.
Preklad slova „iba“ do češtiny je „jenom“
Především by
Preklad slova „iba“ do češtiny je „jenom“
Především by mohlo asi byť predovšetkým.
Ak by som sa momentálne mal rozhodovať aký elektromobil, tak rozhodne ioniq. Leaf za tie peniaze nestojí.
Iba – pouze
Iba – pouze
Tak mne napadl klasický vtip – Co mají společného
Tak mne napadl klasický vtip – Co mají společného kanadský a český dřevorubec? Oba si mohou dovolit jet na dovolenou do Prahy 🙂
A co nemají společného český a britský penzionovaný policajt? Že by si koupili 30 kWh Nissan Leaf a po roce ho vyměnili za 40 kWh. 🙁
Znám jednoho českého důchodce, co má 30kWh Leafa a teď
Znám jednoho českého důchodce, co má 30kWh Leafa a teď si objednal 40kWh Leafa.
No vida, čeští policajti už jsou na tom s britskými
No vida, čeští policajti už jsou na tom s britskými stejně 🙂
a až dostanú rovnako dôchodok ako hasiči na slovensku …
a až dostanú rovnako dôchodok ako hasiči na slovensku …
…kúpia si Teslu Model S 🙂
…kúpia si Teslu Model S 🙂
ani ten plagátik, ktorý dostali registrovaní ma
ani ten plagátik, ktorý dostali registrovaní ma model3
https://domov.sme.sk/c/20752072/niektori-byvali-hasici-maju-vratit-cast-vysluhoveho-dochodku-upozornil-grendel.html
Super až na tu hnusnou pohřební a depresivní černou.
Super až na tu hnusnou pohřební a depresivní černou.
No tak to s tebou Amen, asi budes hodne v pr.de.li kdyz mas
No tak to s tebou Amen, asi budes hodne v pr.de.li kdyz mas problem se zakladni barvou 🙂
Ted nevim, zavist nebo seroslepost?
off
Nějaká krypotměnová (nebo jak se tomu nadává)
off
Nějaká krypotměnová (nebo jak se tomu nadává) společnost skoupila masivní pozemky okolo Gigatovárny. Je to několikanásobně víc plochy než tam má Tesla s Gůglem dohromady. K čemu jim to bude nikdo neví. Já spekuluju že tam očekáváj další boom technologických firem, který už nebavěj horentní nájmy a ceny v Silikon valej, tak prostě skoupili co mohli a budou čekat až se tam všichni nastěhujou.
https://www.teslarati.com/blockchains-cryptocurrency-buys-land-around-tesla-gigafactory/
off
Kde všude je Elon
off
Kde všude je Elon zaháčkovanej.
https://www.teslarati.com/elon-musk-ventures-investments-infographic/
off
Zajímavej fenomén, američtí farmáři se pomocí
off
Zajímavej fenomén, američtí farmáři se pomocí východoevropskejch hackerů snaží narušit monopol výrobců na možnost servisování přetechnizovaných zemědělských strojů a zbytečného kupování nových náhradních dílů. Z farmářů jsou aktivisti a hnutí za právo na opravu se rozrůstá. Slyšení k danému problému v místním parlamentu přilákalo mnoho zástupců od výrobců a lobistů.
https://youtu.be/F8JCh0owT4w
Se stejnými problémy se potýkají i majitelé Tesel a neautorizované servisy.
to je problém prakticky všech výrobků, do všeho strkají
to je problém prakticky všech výrobků, do všeho strkají elektroniku která je na první pohled hezká ale v konečném důsledku je to neopravitelné za levno, jen výměna celé elektroniky, aby lidstvo na tuhle přetechnizovanost jednou pěkně nedojelo
Super. Jen houšť.
Super. Jen houšť.