Nissan dodal první nový Leaf v Evropě, převzal si ho bývalý britský policista

Prvním zákazníkem, který si v Evropě převzal nový Nissan Leaf se 40kWh baterií, je Leo Moran z Británie. Jedná se konkrétně o speciální edici Nissan Leaf 2.ZERO v černé barvě.

Nový Nissan Leaf s v evropké verzi vyrábí v Británii v továrně Sunderland.
foto: Nissan

Leon Moran (63 let) je bývalý policista, dnes už v důchodu. Na elektromobily přešel už asi před rokem, když si pořídil první generaci Nissanu Leaf s 30kWh baterií.

Moran si nový Leaf pochvaluje. Je to podle něj nejlepší auto, které kdy řídil. A těší se, až bude moct začít objevovat nové vlastnosti druhé generace nejprodávanějšího elektromobilu na světě.

tisková zpráva

20 komentářů u “Nissan dodal první nový Leaf v Evropě, převzal si ho bývalý britský policista”

      1. U Semi a Mercedesu je to o baterce, rozdíl v dojezdu při
        U Semi a Mercedesu je to o baterce, rozdíl v dojezdu při stejné baterii by měl být podobný (pokud v zmíněném článku není těch 200 km NEDC, nikde jsem se to nedočetl). U Ioniq a Leaf je stejný dojezd v těch zmiňovaných podmínkách 145 kilometrů (rozdíl u uvedených aut ve využitelné kapacitě je pouhých 8 kWh). Kdyby ty auta měly 60 kWh baterie, bylo by to už o něčem jiném. Věřím, že se ty techologie ale budou zlepšovat to rozhodně, ale nebudou v jednotlivých autech od renomovaných výrobců 50 a více procent. Leaf 2 se prostě dojezdem nikam neposunul. Tím jsem myslel to, že to je především o baterce.

        1. Rozhodne nesúhlasím s tým, že je to iba o baterke. Aj keby
          Rozhodne nesúhlasím s tým, že je to iba o baterke. Aj keby mal leaf 100kWh baterku, tak nebude na tom lepšie so spotrebou jednoducho preto, že vela „žerie“. S leafom neurobili žiadny pokrok odkedy dali tepel. čerpadlo. Nekde museli soudruzi udelat chybu. Možno motor, možno menič, možno aerodynamika, možno niečo iné… a možno s každého niečo. Na ioniqu si dali korejci skratka záležať a je to aj vidno.
          Čo sa týka Semi a mercedesu, tiež tam bude rozdiel v dojazde za rovnakých podmienok. To som si istý. minimálne koeficient aerodynamického odporu bude katastrofálny. A velká spotreba sa dá urobiť aj na iných miestach v aute. V elektroaute sa počíta každý ušetrený watík 🙂

  1. Tak mne napadl klasický vtip – Co mají společného
    Tak mne napadl klasický vtip – Co mají společného kanadský a český dřevorubec? Oba si mohou dovolit jet na dovolenou do Prahy 🙂
    A co nemají společného český a britský penzionovaný policajt? Že by si koupili 30 kWh Nissan Leaf a po roce ho vyměnili za 40 kWh. 🙁

  2. off
    Nějaká krypotměnová (nebo jak se tomu nadává)

    off

    Nějaká krypotměnová (nebo jak se tomu nadává) společnost skoupila masivní pozemky okolo Gigatovárny. Je to několikanásobně víc plochy než tam má Tesla s Gůglem dohromady. K čemu jim to bude nikdo neví. Já spekuluju že tam očekáváj další boom technologických firem, který už nebavěj horentní nájmy a ceny v Silikon valej, tak prostě skoupili co mohli a budou čekat až se tam všichni nastěhujou.
    https://www.teslarati.com/blockchains-cryptocurrency-buys-land-around-tesla-gigafactory/

  3. off
    Zajímavej fenomén, američtí farmáři se pomocí

    off

    Zajímavej fenomén, američtí farmáři se pomocí východoevropskejch hackerů snaží narušit monopol výrobců na možnost servisování přetechnizovaných zemědělských strojů a zbytečného kupování nových náhradních dílů. Z farmářů jsou aktivisti a hnutí za právo na opravu se rozrůstá. Slyšení k danému problému v místním parlamentu přilákalo mnoho zástupců od výrobců a lobistů.
    https://youtu.be/F8JCh0owT4w

    Se stejnými problémy se potýkají i majitelé Tesel a neautorizované servisy.

    1. to je problém prakticky všech výrobků, do všeho strkají
      to je problém prakticky všech výrobků, do všeho strkají elektroniku která je na první pohled hezká ale v konečném důsledku je to neopravitelné za levno, jen výměna celé elektroniky, aby lidstvo na tuhle přetechnizovanost jednou pěkně nedojelo

Napsat komentář