Mercedes-Benz EQV: elektromobil s dojezdem 418 km a cenou od €71 388

Mercedes začal s prodejem plně elektrického minivanu nesoucího označení EQV. Cena elektromobilu začíná na €71 388.

Model Mercedes-Benz EQV je dalším členem rodiny elektrických aut EQ.
foto: Mercedes-Benz

Elektromobil Mercedes-Benz EQV je vybaven dle očekávání 90kWh baterií – jde o využitelnou kapacitu, celková kapacita činí 100 kWh. Původně oznámený dojezd 405 km se ale zvýšil na 418 km WLTP.

Jak je u značky Mercedes-Benz dobrým zvykem, přidává se k názvu vozu také číslovka, takže celé označení zní „Mercedes-Benz EQV 300“. Kombinovaná spotřeba činí 26,4/100 km.

Mercedes-Benz EQV

Mercedes-Benz EQV
foto: Mercedes-Benz

Elektrický pohon o špičkovém výkonu 150 kW/362 Nm je umístěn na přední nápravě. Maximální rychlost je standardně omezena 140 km/h, volitelně až 160 km/h.

Palubní kapalinou chlazená nabíječka má výkon 11 kW. S pomocí CCS konektoru může rychlonabíjet až 110 kW. Z 10 % na 80 % kapacity se pak baterie nabije během 45 minut.

Mercedes-Benz EQV

Mercedes-Benz EQV
foto: Mercedes-Benz

Rozvor auta může být 3200 mm nebo 3430 mm podle zvolené délky: 5140 mm nebo 5370 mm. Podle toho se liší také dostupný zavazadlový prostor, a to 1030 litrů nebo 1410 litrů.

Cena elektromobilu začíná na €71 388,10 (vč. 19% DPH). Záruka je až 160 000 km nebo osm let.

tisková zpráva

14 Comments on “Mercedes-Benz EQV: elektromobil s dojezdem 418 km a cenou od €71 388”

  1. Faktem je, že Včko v podobné konfuguraci nebude o nic moc
    Faktem je, že Včko v podobné konfuguraci nebude o nic moc levnější. Vito zde zmiňované zase nebude mít takovou výbavu a takovou prezentaci. Je nutné vybírat auta dle potřeby. Pro Shuttle hotely si myslím, že je to auto jak dělané. Většina hotelů mají i své nabíječky.

    1. Bohatí lidé si kupují trochu jiná auta typu Bentley apod.
      Bohatí lidé si kupují trochu jiná auta typu Bentley apod. a Mercedesy začínají na cenách Škoda Octavia. Solidní produkt z hlediska provedení to je, z hlediska dojezdu je to velká slabota. Tyhle auta v naftě mají dojezd přes 1000 km, tohle bude rádo za těch 300 km v létě, v zimě se bude řidič bát dojet z Prahy do Brna. Vito Tourer začíná někde na 700 tis. Kč s DPH.

      1. S tim dojezdem mate pravdu. Je to naprosta katastrofa.
        S tim dojezdem mate pravdu. Je to naprosta katastrofa. Maximalne po meste a jeho okoli. V tomhle zatim EV totalne kulhaji za cmoudometama. Dal by se vydejchat Taycan a Tesly s SCH v3.0 ale to jsou zase auta pro milionare e ne pro normalni lidi. Navic date majlant i za opravy. Ale ten pocit ze usetrite par korun na palivu 🙂

        1. A to ještě počítám se spotřebou z říše snů jak
          A to ještě počítám se spotřebou z říše snů jak známe klasické automobilky, takže když připočítáme ještě +10% tak to bude 310 km dojezd a v zimě kolem 220 km. Jsou prostě nepoučitelní a teď vidím, že přijímací technik měl v Mercedesu pravdu když mi říkal potichu „kupte si raději jiné BEV než Mercedes, my to neumíme“.

            1. Co my víme, třeba na to mají směrnici, jak to říkat
              Co my víme, třeba na to mají směrnici, jak to říkat zákazníkům 🙂 Kdyby všichni vyráběli auta jen od 1,5 mil. nahoru tak to tady bude časem jak na Kubě, autopark starý 50 let.

              Už vůbec netuším, proč vyrábí Mercedes dodávku s dojezdem 150 km pouze s AC nabíjením (6 hodin na plné nabití) a bude stát opět 2x tolik co stejná dodávka ICE.

              https://www.mercedes-benz.cz/vans/cs/vito/evito-skrinova-dodavka

Napsat komentář