E.ON zprovoznil v Třebíči novou rychlonabíjecí stanici

Jan Horčík - 20 Červenec 2018

Také síť nabíjecích stanic společnosti E.ON se v Česku pomalu rozrůstá. Nejnovější je v proovozu v Třebíči.auto nabíjecí stanice rychlonabíječka pro elektromobily E.ON Tesla Model S

Elektromobily u Tesla Model S u rychlonabíjecí stanice E.ON
foto: E.ON, ilustrační foto

V Třebíči na parkovišti vedle autobusového nádraží je nově v provozu rychlonabíjecí stanice ABB Terra 53 CJG. Adresa je Komenského náměstí 140, 674 01 Třebíč, souřadnice 49.2148078N, 15.8772514E.

Lze u ní nabíjet výkonem až 43 kW AC a 50 kW DC. K dispozici jsou konektory 1x Mennekes , 1x CHAdeMO, 1x Combo CCS. Dostupnost je 24 hodin denně, nabíjecí stanice je veřejná, včetně dvou parkovacích míst. V současné době je nabíjení zdarma.

Síť nabíjecích stanic E.ON má v současné době 21 nabíječek, z toho osm rychlonabíjecích. V blízké době se bude spouštět do zkušebního provozu další rychlonabíjecí stanice v Ostrovačicích u D1.

"Chceme se soustředit na vybudování komplexní sítě, která bude součástí sítě evropské, a kromě vlastních investic k tomu plánujeme využít i dotační programy z EU. Zaměřujeme se především na realizaci rychlonabíjecích stanic," řekl Miloslav Fialka, manažer E.ON zodpovědný za elektromobilitu.

V ČR aktuálně E.ON realizuje výstavbu rychlonabíjecích stanic v rámci tří evropských přeshraničních projektů, díky nimž by měl vybudovat na 40 nových rychlonabíjecích stanic a 4 vysoce výkonné nabíjecí stanice.

Jen v rámci projektu NEXT-E plánuje postavit do konce roku 2020 10 rychlonabíjecích stanic a 4 ultrarychlé nabíjecí stanice. Všechny budou v blízkosti významných silničních koridorů (dálnic D1, D2, D5 a D8).

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář

Díky za každé nové ráno... a díky za každou novou nabíječku. V Třebíči byla potřeba jako sůl.

---

Nissan Leaf 24kWh, 192.000 km

Obrázek uživatele Krueger

karlovarsky kraj-zoufalost

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezdím kolem ČEZácké nabíjecí stanice v KV celkem pravidelně a auta tam vidím nabíjet celkem sporadicky. U EONu v Toužimi jsem ještě nikdy nikoho nepotkal. Ona to vytížení nebude asi žádná sláva. V Praze se občas sejdu s několika EV najednou. Možná bude chyba v nedostatku EV. Faktem je, že nabíjení u BMW je trochu jak ve výkladní skříni bez smysluplné činnosti. Snad jen dojít do Globusu na jídlo, když přijede někdo s prázdnou Teslou.

Obrázek uživatele Radovan

Spíše EON přístup zoufalost, ve srovnání s ČEZem a PRE přímo tragédie.
Stačí srovnat jejich mapy na jejich webovkách http://www.kdenabijet.cz/mapa-stanic/ a http://www.elektromobilita.cz/cs/mapa-dobijecich-stanic.html, případně https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1jX_ey-Uw1bCFCMNs8tJvDoDyWls&ll=49.92208102422586%2C15.835934049999991&z=7.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Tak hlavně že se staví tam, kde je jak nabíjet. V okrese České Budějovice není nic, totéž Tábor, Krumlov, Strakonice. Kdy bude jih, EONe? Nikdy? Tak si to tu máme postavit sami?

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak, vytipuj lokalitu se silnou elektro pripojkou, kontaktuj lukysystems a muzes mit rychlonabijecku treba u vas. Vojin se stara vojin ma...

Už jsem jednou něco podobného udělal - oslovil soukromníka, který má už několik instalovaných stanic (eLuky to nebyl). Předjednal jsem mu v Zahradním centru v Jindřichově Hradci schůzku s majitelem a nakonec to dopadlo tak, že kdybych se o pár měsíců později sám nezeptal, ani bych se nedozvěděl, že pan majitel chtěl kromě nabízeného CHAdeMO stojanu i CCS, takže se nedohodli a je to u ledu.

Pokud má někdo zájem, můžu to zkusit dojednat znovu.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

No tak pokud mu nebude vadit, že to bude jen 20kW ale s oběma konektory, + mennekes dodám také.
Protože tu 20 kW budu z Rousínova dávat jinam a hledám místo.
Když tam vedle mně ČEZ postavil 2 silnější stojany.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, ..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Muze mi nekdo vysvetlit proc nabijeci stanice obecne nemaji i obycejnou schuko zasuvku 230V/16A, samzrejmne zpoplatnenou? Takhle skutristi a majiltele minipovozu nemaji sanci nikam dojet a musi skemrat kde se da. Pritom jde o parkorunove polozky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Staci vozit zapaarkorunovou redukci z menekesu na schuko a nabijet, drtiva vetsina rychlonab je free.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kde se dá sehnat párkorunová redukce? tedy řečeno za pár stovek?

a najmä aby nebola násobne väčšia ako nabíjačka toho vozítka.
totiž - v rámci ako ZSE distribúcia inštalovala desiatky nabíjacích stojanov so odfotografoval jeden (o ktorom sa nevedelo) aj s osobným prepravným prostriedkom a posťažoval si, že som nemohol nabiť. v diskusii mi odpovedal, že s redukciou sa dá, a že aj redukciu možno REDUKOVAŤ.

Obrázek uživatele Radovan

Bude velká, protože konektor Mennekes je velký, a bude stát pár tisíc, protože i ten konektor je drahý plus nějaká elektronika k tomu. Mám ji a používám hlavně pro wallboxy s kabelem s koncovkou Mennekes, takže ta moje redukce má ještě navíc zkrácený konektor Mennekes, aby to jelo, plus vypínač elektroniky.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano e-on zprovoznil, jen ta foto není z Třebíče....

PS: je to na placeném parkovišti po..pá 8..17h, so 8..11h za 5,- na půl hod, mimo gratis.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobra zprava. Ale mozna by stalo za to stavet uz nabijecky s vyssim vykonem nez je zase za par let predelavat. Ale nechci tady delat chytryho, neznam podrobnosti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vyšší výkon je zbytečný. 50kW znamená dobití 25kWh za půl hodiny. To je reálně na dojetí 170-200km. Malobaterkáčům vyšší výkon nepomůže, protože už dnes nestíhají, a ten co má velkou baterii nebude nabíjet tak často, protože ze startu plně nabitý dál dojede. A blázni jezdící na jeden zátah Chorvatsko ať si raději nechají fosila.
Nabíječky je třeba všude a dokud nebudou, tak nemá cenu plýtvat penězi na vzdušné zámky.

Zas proc porizovat rychlejsi nabijecku, kterou dneska skoro nikdo nepouzije... Navic dneska bude za "novinka" cenu, za dva roky muze 100kW stat tolik, co dneska 50kW.
A kdyby ta lokalita byla fakt frekventovana a rychlejsi nabijeni se rozmohlo, tipnu si, ze vymenit stojan za jiny je prace pro jednoho cloveka (a auto s rukou) na par hodin. A ten stavajici stojan se da na nejakou min zajimavou lokalitu, kde dneska neni nic.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

To je otázka, proč to vůbec dělají. Obávám se, že dosud jde hlavně o PR a úlitbu lidem co mají Leaf, Zoe nebo i3 nebo plugin hybridy. Do budoucna se moc nedívají. Kdyby aspoň Tesla potvrdila, že bude do Modelu 3 dávat CCS Combo.

teslistu tímhle rozhodně nenadchnou a pokud bude moci, bude se takovým nabíječkám vyhýbat. Problém je v tom, že distributoři ani nemůžou jinak. Nikdo nedělá 100kW rychlonabíječky s konektorem pro Teslu, redukce na Chademo umí jenom 50kW a když by s Teslou vyjednali umístění Superchargeru, tak z toho pro ně zase nekoukají žádné výrazné peníze, byť by to byl nejlogičtější postup, protože Tesla by tam určitě něco dala, když jí předjednají místo a rezervaci příkonu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to mate asi pravdu.

Ostrovačice jsou vesnice o 700 obyvatelích a budeme tu mít už dvě dobíjecí stanice? V okolí cca 5km pak máme další dvě. Jednu v Říčanech a druhou v popuvkach. Zajímavé je, že ve větším městečku vedle není ani jedna.
Kde to má být od toho eonu, že bych to vyfotil?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ostrovačice jsou podivná volba, čez už tam má v Jerexu 2 mašiny tak na co třetí. Nechápu proč ji v dané lokalitě nedají raději do Tišnova, Velké Bíteše nebo někam více na jih. To by mělo větší smysl.
Nabíječky v Říčanech a Popůvkách nejsou moc oblíbené.
Popůvky-EV mapa za 10Kč minuta- příliš drahé
Říčany-Polyfazer-rovněž příliš drahé a prolematické spouštění přes aplikaci, mne nenačetla kredit a musel jsem volat na Hotline aby ji spustili...

Obrázek uživatele Radovan

Nejen Ostrovačice, ale i třeba u Plzně, kde má rychlonabíječku nejen ČEZ, ale i Nissan, ji EON už dal.
Jako chtělo by se EON pochválit, páč Třebíč je dobrá volba. Jenže se člověk podívá na tu jejich mapu tragédii http://www.kdenabijet.cz/mapa-stanic/ a ptá se - co Cheb, Tachov, Tábor, Příbram, Klatovy, České Budějovice, Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Znojmo, Mikulov, Břeclav, Hustopeče...…
PROSTĚ TEN DLUH ELEKTROMOBILITĚ JE U EON V ČR ZOUFALÝ. PROSTĚ NA ČR KAŠLOU ZVYSOKA.
JINDE ALE NE. PŘESTOŽE JDE O MENŠÍ ZEMĚ. Viz https://www.eon.com/cz/freedomiselectric/insights-electric-cars.html "…Dánsko má dnes více elektrických nabíjecích stanic než čerpacích stanic pohonných hmot. …… Společnost E.ON již dnes má síť nabíjecích míst po celé Evropě. Naši zákazníci mají v Dánsku přístup k více než dvěma tisícům nabíjecích míst. …"

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

pliveme tu na E.On, pliveme tu na ČEZ a tak nějak si to poplivání zaslouží, já se přidám a plivnu si na VUT FEKT Brno a na VŠB TUO Ostrava.
Obě VŠ za peníze nás všech vyvinuli nabíječky elektromobilů i V2G systém, dostali na to několik grantů. Výsledek se dostavil, nabíječky byli funkční a reprodukovatelné, ale obě zmíněné VŠ chytračili jak z toho mít zisk a i přes několik žádostí o spolupráci se spolupráci bránili a nebili ochotni se ani podělit o to co za peníze nás všech vytvořili a materiál pořízený z grantů a dotací si rozebrali domů.
Velmi mne to mrzí, opravdu velmi moc, protože cítím dluh školství naší společnosti. Mrzí mne, že jen berou, ale pro společnost nic neudělají...
Jsem přesvědčený, že podobné levnější nabíječky jaké se sem vozí z Číny, se u nás dávno mohli profesionálně vyrábět, třeba v nějaké chráněné dílně, nebo by se na nich uživila i nějaká menšší firma, každopádně by taková nabíječka mohla stát polovinu co ABB a pak by se jistě našlo dost těch co by je pořídili na svoje parkoviště pro zákazníky, městské či obecní parkoviště a nebili bychom závislí na libovůli výše jmenovaných energ. společností.

Obrázek uživatele Radovan

Dodejte konkrétní fakta k Vašemu plivání na obě univerzity. Páč ostatní konkrétní fakta k ostudnému chování zmíněných energetik v ČR dodali a jsou lehce dohledatelná online kdykoliv. Vy jen pliváte.

Apropó pokud si myslíte, že univerzity budou dělat věci zdarma pro byznys (tedy jen za ony daně, za které mají především učit studenty) a ten z toho bude brát peníze a ony nic, pak jste zřejmě posledních 100 let žil někde jinde. Zkuste se podívat, jak to funguje všude ve světě.

Co je nejsměšnější je nařčení, že si materiál z grantů odnesli výzkumníci domů. Vy si fakt myslíte, že V2G a nabíječka sestavená na koleni na univerzitě doma někomu k něčemu je, když by ji mohl vyrábět a prodávat s průmyslem a profitovat z toho? Nebuďte směšný.

V čem pravdu máte je, že sepětí škola-průmysl u nás nefunguje. Ovšem to ani systémově nemůže. Je to tak nastaveno.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

apropó Radovane, buďte té dobroty a nezkoušejte hlášky, podivejte se jak je to v zahraničí. Mám dojem, že nemáte tolik zkušeností aby jste mohl jiné odsuzovat.
Pro příklad uvedu univerzitu v Lutonu v Anglii. Tam vyvinuli něolik nabiječek elektromobilú a pár studentú tzv. start up založili firmu Chargemaster, která dnes vlastní největší nabíjecí síť v Angli firmu Polar. Vyguglete si něco o V2G a Enelu a o spolupráci s USA. Anglie i Amerika je prošpikovaná nabíječkama a vetšina zůčastněnych spolu nebojuje ale spolupracuje.
Nechtějte Radovane vice přikladů

Obrázek uživatele Radovan

Číst na internetu umí dnes každý, milý Anonyme, takže se samozřejmě lze do zahraničí podívat, online a kdykoliv. Jakožto spoluvlastník ČEZu, protože občan ČR a daňový poplatník si mohu odsuzovat koho chci. A jakožto jejich zákazník také.

Uvádíte příklady dobré praxe ze zahraničí. Ty samozřejmě známe a prostředí je tam správně systémově nastaveno, aby mohly vzniknout a existovat. Příklady špatné praxe z domova známe bohužel taky. Já po Vás chtěl konkrétní, abyste mohl plivat na VUT a VŠB-TUO, nedodal jste je.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No comment chytrolínku ! Pořád a stále tu někoho napadáte, naposledy třeba EV fandu, asi to dělá dobře Vašem egu.
Při své zaslepenosti jste vůbec nepochopil oč tu běží. Můj plivanec byl smutný povzdech, jaké by to pro nás všechny mohlobýt lepší kdyby jsme všichni spolu táhli za jeden provaz, ano vím že chci příliš, ale nikoho nenapadám tak jako vy.
A narozdíl od Vás vážený pane píšu o tom kde jsem byl a o čem jsem s doyčnými osobně mluvil a neinterpretuji moudra z internetu.

Obrázek uživatele Radovan

Po No comment obvykle nenásleduje žádný text. Proto je to No comment.

Přečtěte si, co jste napsal výše, to opravdu není povzdech nad nespoluprací. To je očerňování bez argumentů. Ty jste opět nedodal.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zkušenosti možná nemá, rodinu však na VŠB TUO má.

Obrázek uživatele Radovan

Nemá. To jsou členové jiné větve rodiny až z Krásného Pole, ta naše větev se usadila před skoro 100 lety na Slezské Ostravě, opačné straně Ostravy. Ale úspěšní jsou také, kromě univerzity je najdete na mnoha místech, kde je potřeba dobrého vzdělání a schopností.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Radovane myslite si jak nejste chytrej, jste velký zastánce elektromobility a stále se tu do krve hadate a vnucujete lidem svuj názor, často zcestný či nepravdivý. Ani netušíte, že jste si tu vypěstoval lidi, kterým se naprosto hnusíte a já už na Vás také začinám mít alergii. Jste zaslepenec a neumíte ani číst.
Vše co jsem napsal je 100% pravda na VUT pracuji a konkrétní fakta ze zřejmých dúvodú uvádét nebudu.
Do nabijecí infrastruktury jsem investoval nékolik set tisic kč, že investice neměla žádný efekt je múj osobní problém, který nehodlám presentovat.
V poslednim, nevim z čeho usuzujete že měli na těch školách poskytovat měco zadarmo. Nabídky Vážený pane obdrželi slušné, ale jak se říká kdo chce moc nemá nic tak raději zvolili to nic.
Takže Raxovane, kroťte laskavě svoje doměnky a dále tu nikoho nenapadejte.

Obrázek uživatele Radovan

Milá rodinko Anonymů, až přijdete se svou kůží na trh, pak se s Vámi půjde relevantně bavit. Do té doby jsem rád, že se Vám hnusím a máte na mne alergii. Číst zjevně umím, když na Vás reaguji. To není názor, to je fakt. A pravdivý.

Pokud si neumíte stát veřejně za svým názorem a bojíte se jako zaměstnanec VUT ho říci, Váš problém. Pak ale nevyužívejte anonymní diskusi k plivání na svého zaměstnavatele v Brně (k tomu máte třeba akademický senát fakulty i univerzity nebo školské odbory, na něž se obraťte) a na moji alma mater v Ostravě.

Pokud jste takto a bez úspěchu investoval do nabíjecí infrastruktury, to je mi líto. Nevím zda ano, nevím jaké byly podmínky a ani nevím, proč Vám to nevyšlo. Prezentovat Vaši zkušenost by bylo každopádně zajímavé, aby se ostatní poučili a nevolili slepé cesty. To se týká i nevyužitých nabídek spolupráce od průmyslu směrem k VUT. Měli bychom vodítko kam se ještě dá jít a co už akceptováno není.

Domněnky opravdu žádné nemám, vcházím z faktů. A to dokonce z faktů, které o sobě EON sám zveřejňuje. A protože je ze zákona distribučním triopolem elektřiny v mé zemi, mám plné právo ho napadat za to, co nedělá, a dělat by měl.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Radovane, člověče Vy si nevidíte ani na špičku nosu !
Sám píšete, že diskuse je veřejná a vy nejste moderátor diskuse, tak člověče nikomu nezakazujte kdo a čím se smí diskuze zůčastnit !!!

Ten kdo si nevidí na špičku nosu jste vy. Radovan napsal fakta, vy píšete výmysli a pohádky, jedna babka povídala. A když se vás někdo zeptá ať pošlete odkazy s relevantními informacemi, nebo něco čím by se to dalo ověřit, tak začnete nadávat a kritizovat ostatní a psát o tom, že to nemůžete prozradit.
takže výsledek je ten, že jen trolujete a na 99% jste si ty pohádky vymyslel. Protože kdyby ne a byla by to pravda, tak se nemáte čeho bát (proč by jste se taky měl bát za pravdu a fakta, že?) a normálně napíšete kdo, kdy kde a za kolik. a nebo odkazy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Di se vycpat debile !

Obrázek uživatele Radovan

Najděte ten zákaz.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a k čemu ty fakta budou?
osobně nemám důvod nevěřit tomu co anonym napsal,
těžko by si asi takovou historku vycucal z prstu
stejně si myslím, že za pár let pro drtivou většinu EV nebudou rychlonabíječky potřeba, baterka bude tak veliká, že to každý nabije 2x měsíčně přes noc a ty 2000km/měsíc ani neprojede

Obrázek uživatele Radovan

A hele, z Anonyma se stal EVfanda a sám sobě věří :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:-)))
dobrá konspirace, ale vedle jak ta jedle
ale je fakt, že taky věřím jen sám sobě :-)))
ale fakt nejsem Anonym s insider informace z toho VUT, ale věřím tomu že byli nenasytní a nakonec nemají nic, klasický mamon...přesně jak píše ten insider Anonym

Obrázek uživatele Radovan

Tak to je fajn, že je Vás více :-).
Já bych rád, když VUT je veřejná vysoká škola, placená z mých daní, aby insider Anonym na VUT ty informace dodal a prokázal, že vinou nenasytnosti akademiků byly zbytečně utraceny veřejné prostředky a nebyla realizována dobrá řešení elektromobility, využitelná v praxi. I příklady špatné praxe jsou poučné. Nejlépe a nejlevněji se učí na omylech druhých. I o tom vzdělávání a život je.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

souhlas
černé ovce na tu VUT a nenasytné akademiky nebo nějakého jiného novinářského šťourala,
ale jak říkám, stejně je jen otázka času kdy rychlonabíječky budou sloužit jen velice malému procentu EV, až budou běžně dojezdy 1000km na jedno nabití, nebudou muset majitelé trávit drahocenný čas na rychlonabíječkách, zásuvek 230V nebo 400V je hrubým odhadem milionkrát více než rychlonabíječek

EON má ve výstavbě zvláštní strategii. Jižní Čechy nechává ležet ladem, ale staví v Praze (tam už přece jen je kde dobíjet) a třeba v Ostrovačicích, kde také je kde dobíjet. Moc to nechápu, nejspíš se snaží stavět tam, kde lidé nebudou moc nabíjet :-).
Teoreticky má být EON také v Č. Budějovicích na parkovišti P+R Jírovcova. Mluvil jsem se zástupcem města, který se tvářil, že je to hotová věc. Nakonec parkoviště už stojí, ale nabíjecí stanice nikde. Ale třeba se ještě dočkáme.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obrázek uživatele Radovan

Pokud je EON stejný rychlík jako ČEZ, tak kolem roku 2020. Ve Valmezu, kde dalo město podle pana starosty vše k dispozici a samo se snažilo urychlit veškeré procesy, to trvalo ČEZu neskutečných 2,5 roku.
V pátek vyzkoušeno. 2 rychlonabíječky a o pár ulic dále 1 pomalá, hned u zadního vchodu na radnici. Pomalá nabíječka je tam už nového typu s přímými zásuvkami Mennekes, nad nimiž svítí zelené nebo modré světlo (když se nabíjí). Odpadá tak manipulace s kovovými dvířky a i spuštění nabíjení je pouze přiložením čipu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

EON je bohužel mnohem pomalejší než ČEZ. Svědčí o tom hlavně hmatatelné výsledky. ČEZ má 50, EON 8? To je docela rozdíl. Hlavní problém pozoruji v tom, že se nestaví pro rozvoj elektromobility, ale spíš pro nejjednodušší uspokojení požadavků plynoucích z dotačních programů. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč se tak vehementně staví tam, kde už stanice jsou a ne tam, kde jsou potřeba.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSe-SalonKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online

Newsletter