Každé auto a obecně každý stroj se může někdy pokazit. Jen málokterý stroj si ale dokáže závadu sám diagnostikovat a objednat si ten správný náhradní díl. Elektromobily Tesla to svedou.
foto: @MP3Mike
Už začátkem letošního roku šéf Tesly Elon Musk řekl, že servis je jednou z oblastí, kde musí automobilka pořádně zapracovat. Což, zdá se, se i stalo.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla pracuje na baterii s životností 1,6 milionu km; staré Superchargery budou umět 150 kW
Aktuálně se jednomu majiteli elektromobilu Tesla Model 3 objevila na displeji tato hláška:
„V systému převodu napětí vašeho Modelu 3 byla detekován neočekávaný stav. Do vašeho nejbližšího Tesla Servisu byla proto předem odeslána náhradní součástka. Prosím využijte svou mobilní aplikaci nebo svůj účet Tesla k objednání servisu.“
Tesla následně potvrdila, že její auta dokáží sledovat stav některých svých komponent a dají majiteli vědět, že potřebují výměnu.
To je dobrá funkce. Podle poruchovosti tesly bude hojně
To je dobrá funkce. Podle poruchovosti tesly bude hojně využívána.
off
Co vidí kamery AP v docela solidním slejváčku
See What
off
Co vidí kamery AP v docela solidním slejváčku
See What Tesla Autopilot Sees At Night In Rain: Video
https://insideevs.com/news/348362/video-what-tesla-autopilot-sees-night-rain/
OT: CCS adaptér pro nově vyrobené Tesla S/X 170 €, pro
OT: CCS adaptér pro nově vyrobené Tesla S/X 170 €, pro starší úprava v servisu + adaptér celkem za 500 €.
zdroj
Jak je to s LPG na Balkáně?? 🙂
youtu.be/yiTHOtfZfG4?t=103
Jak je to s LPG na Balkáně?? 🙂
youtu.be/yiTHOtfZfG4?t=103
No slava. Tak sup sem s tim updatem a at si konecne
No slava. Tak sup sem s tim updatem a at si konecne diagnostikuje, proc mame z toho s kolegou oba pri vyssich rychlostech vibrator, neb v Norimberku si s tim nevi rady.
PS: Vlastne doufejme, ze ma tu funkci jen trojka, protoze u Xka by to po pripojeni privesu s 12V baterkou objednalo pulku auta. 🙂
Chlapi přiznejte se kdo z vás to byl?
Chlapi přiznejte se kdo z vás to byl? :)))))))))))
zvraceny.cz/content/84250-sukani-v-aute-za-jizdy
paráda! a co ty poloosy, počítá jim to taky na displaji
paráda! a co ty poloosy, počítá jim to taky na displaji onlajn odpočet životnosti ?? :))
kolipak asi má životnost druhá verze 😉
Aktuální zkušenost s BMW řady 5 F10 – po 150tis poloosy v
Aktuální zkušenost s BMW řady 5 F10 – po 150tis poloosy v háji, oprava přes 70tis a vyjádření BMW – 150tis je jejich životnost. Auto s cenou kolem 2 mil prostě nebude mít servisní náklady stejné jako Oktávka a je jedno o jakou značku jde. Už to pochopte.
Jo, kdyby si bavorák objednával díly podle toho, jaké
Jo, kdyby si bavorák objednával díly podle toho, jaké chyby se načtou na diagnostice, tak bych asi nedělal nic jinýho, než bych ho vozil do servisu.
Diagnostiku pripojuji az v servisu. Asi myslis nejaky
Diagnostiku pripojuji az v servisu. Asi myslis nejaky kontrolky na displeji auta.
Ty závady se samozřejmě ukládají v diagnostické paměti
Ty závady se samozřejmě ukládají v diagnostické paměti auta. Diagnostika, myšleno ta krabička, si je z auta samozřejmě jen načítá…
Co máš za bavoráka, jak starého a kolik najeto?
Co máš za bavoráka, jak starého a kolik najeto?
i3, 2014, 65000 km.
i3, 2014, 65000 km.
Co máte za závady, na které je potřeba objednávat
Co máte za závady, na které je potřeba objednávat díly?
Mě přijde i3 nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl.
Zatím všechno, co se týkalo kompresoru. Dva vícecestný
Zatím všechno, co se týkalo kompresoru. Dva vícecestný ventily (13000 s prací). Kompresor (klima i tepelný čerpadlo) samotný (50000 i s prací). Kompresor jde na kulanci, uvidíme, kolik vrátí.
To není zase dlouhý seznam, tolik věcí vymění u
To není zase dlouhý seznam, tolik věcí vymění u spalováku za rok.
Já neříkám, že je to dlouhý seznam. Jenom mě naštval
Já neříkám, že je to dlouhý seznam. Jenom mě naštval ten klimakompresor. Naštěstí jsem to chytil včas, takže žádné špony v systému.
Usoudili jsme, ze baterie si zaslouzi vymenu. 500.000Kc bylo
Usoudili jsme, ze baterie si zaslouzi vymenu. 500.000Kc bylo prave automaticky strzeno z Vasi platebni karty.
S osmiletou zárukou na baterie a reálnou životností daleko
S osmiletou zárukou na baterie a reálnou životností daleko přesahující životnost auta to nehrozí.
Spíše bych se bál toho jak tě vždycky ojebou v normálním servisu.
Zapominas na takovy maly detail a to ze TM3 (a netusim jak
Zapominas na takovy maly detail a to ze TM3 (a netusim jak nova S/X) maji zaruku na pohon omezenou i poctem kilometru..
Ale to je vcelku sumak, ta baterka byl proste priklad draheho dilu.
To mají všichni. Ta záruka na počet kilometrů je
To mají všichni. Ta záruka na počet kilometrů je dostatečně velká a zkušenosti z provozu říkají, že reálná životnost je mnohem delší než záruka.
Jakou máš ve spalováku záruku na motor a převodovku? 2 roky?
Mezi automobilkami jsou rozdíly, co se záruky týče. Tesla
Mezi automobilkami jsou rozdíly, co se záruky týče. Tesla dává na celé auto 4 roky nebo 80.000 km, co nastane dříve. Na elektromotor a baterku je to dvojnásobek.
Základní záruka je ze zákona 2 roky a většina automobilek to nemá omezeno kilometrama, takže i když najedeš za rok a půl 200 tisíc, auto je pořád v záruce, Tesla už ne.
Pak samozřejmě, spousta automobilek nabízí prodlouženou záruku nad rámec zákonných 2 let, buď zdarma nebo za příplatek. Tam už je to omezeno km, ale jenom nad ty 2 roky.
No a nakonec Hyundai dává 5 let a to je bez omezení km. Otázkou je, jak se v reálu budou tvářit, ale to je otázka u každé automobilky.
Takže odpověď na tvou poslední otázku: záleží od automobilky.
Já 5 let.
Já 5 let.
Usoudil jsem, že mne některé vaše příspěvky nebaví a
Usoudil jsem, že mne některé vaše příspěvky nebaví a dal jsem vám doživotního banána. Stane se asi stejně jako že se zaplatí výměna dílu vozu předem inkasní platbou.
🙂
Mam lepsi:
“Vase auto detekovalo nekolik zavad.
🙂
Mam lepsi:
“Vase auto detekovalo nekolik zavad. Objednali jsme vam eTrona, ekologickou likvidaci Tesly si domluvte na najblizsim vrakovisti.”
😀
A etron už neobjedná vůbec nic protože pak by mohli rovnou
A etron už neobjedná vůbec nic protože pak by mohli rovnou zavřít fabriku 🙂
Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že Teslu
Ať počítám jak počítám tak mi vychází, že Teslu nemůže nikdo koupit jako celek i s rostoucími dluhy, protože dalším zadlužováním se dostali mimo přijatelnou míru poměru majetku vs dluh. Takže nejspíš uvidíme rozprodej částí po bankrotu, což je pro mě osobně docela překvapení.
A inak doma všetko v poriadku?
A inak doma všetko v poriadku?
A jaké je v Petrohradě počasí nám nenapíšete?
A jaké je v Petrohradě počasí nám nenapíšete?
Jako vzdy LEPSI, nez v EU a MNOHEM LEPSI, nez v USA.
Jako vzdy LEPSI, nez v EU a MNOHEM LEPSI, nez v USA. Pochopitelne.
+1
Včera se měli lépe než dneska.
+1
Včera se měli lépe než dneska.
Originální definice je:
“ Země, kde včera prožrali to,
Originální definice je:
“ Země, kde včera prožrali to, co měli na zítra „
ještě že jim neděláte Vy ekonoma… s Vaším
ještě že jim neděláte Vy ekonoma… s Vaším počítáním by tu už fakt dávno nebyly
Počítání je jen jedno.
Parafrázuji větu z jednoho
Počítání je jen jedno.
Parafrázuji větu z jednoho příhodného filmu: Tesla je firma, ujišťuji Vás, že může zkrachovat. A zkrachuje, to je matematická jistota.
Stále se najdou lidé, kteří kupují nové akcie. Takže
Stále se najdou lidé, kteří kupují nové akcie. Takže Tesla má peněz dost. Akcie se nesplácí, takže Tesle nic nehrozí.
A víš o tom, že poměr majetku vs dluhy je na tom Tesla
A víš o tom, že poměr majetku vs dluhy je na tom Tesla lépe než VW, GM a Ford? 😀
Například Debt to Equity ratio je u Tesly 1.79 a u Fordu 2.82
Například Debt to Equity ratio je u Tesly 1.79 a u Fordu 2.82
Ano. A?
Ano. A?
Jenom to, že podle tvojí logiky dříve uvidíme bankrot VW
Jenom to, že podle tvojí logiky dříve uvidíme bankrot VW než Tesly 🙂
Já ale nepsal, že Tesla zkrachuje kvůli výši
Já ale nepsal, že Tesla zkrachuje kvůli výši dluhů.
Podle mě zkrachuje kvůli neschopnosti pokrýt provozní náklady. Když se podíváš na OPEX a CAPEX, je zřejmé, že Tesla si půjčuje na provoz.
S ohledem na klesající marži i prodeje a rostoucí náklady na správu dluhů, to je jen otázka času. Krátkého času.
Díky, bavíte mne.
Díky, bavíte mne.
To je dobře, já se bavím též.
To je dobře, já se bavím též.
Hehehehe. LMAO. Vy jste ale vtipal.
Hehehehe. LMAO. Vy jste ale vtipal.
Hahaha, už ty tvoje krávoviny nikde neberou vážně tak si
Hahaha, už ty tvoje krávoviny nikde neberou vážně tak si se ze zoufalství doplazil až sem. 😀
Našel jsem tenhle web v souvislosti s mým nickem na
Našel jsem tenhle web v souvislosti s mým nickem na DuckDuckGo. Nějaká diskuze z listopadu, kde se mě místní smějí za moje předpovědi na webu Autorevue o poklesu Tesly. Tak bych se asi taky mohl trochu zasmát, ne?
Ty ses do teď nesmál? Tak to musiš mít krušnej život,
Ty ses do teď nesmál? Tak to musiš mít krušnej život, když ze zoufalství hledáš, kde se vo tobě mluví. 🙂
Hledal jsem konkrétní diskuzi na Autorevue, kvůli
Hledal jsem konkrétní diskuzi na Autorevue, kvůli sázce.
Našel tuto http://www.hybrid.cz/tesla-je-v-zisku-zverejnila-ctvrtletni-financni-zpravu-akcie-prudce-rostou
Hledáš tohle?
Pokud Tesla dodá letos >240 tisíc TM3,
Hledáš tohle?
Pokud Tesla dodá letos >240 tisíc TM3, runner42 přijde o 500 € 🙂
Ano, to jsem hledal 🙂
Ale není tam dodá, ale prodá 😉
Ano, to jsem hledal 🙂
Ale není tam dodá, ale prodá 😉
Tesla se houpe nad propastí už několik let, když přijde s
Tesla se houpe nad propastí už několik let, když přijde s něčím novým jako ted třeba TM3 krátkodobě se trochu povytáhne z těch sraček výše, ale jinak z dlouhodobého pohledu jde stále víc a víc ke dnu a nyní už nemá moc těch záchytných bodů, Semi to nebude žádná velká spása a Y je ještě daleko
Ty si žil doteď pod kamenem? Tesla jede na hraně už od
Ty si žil doteď pod kamenem? Tesla jede na hraně už od samýho začátku, ta krachovala už s nástupem prvního Roadsteru. Sázka na rodinný sedan model S byl pokus jak se vymanit z prvotních problémů. Zbytek je historie. Co tam máš dalšího?
Jo jenže v té době o které ty mluvis mohl díru v
Jo jenže v té době o které ty mluvis mohl díru v rozpočtu zalepit elon ze svého týdenního kapesneho to jaksi v současné době už není možné částky jsou za posledni dva roky už tak vysoké že ani on už nic nezmůže
Já mám Teslu rád, občas si přivydělám 🙂 tohle je za
Já mám Teslu rád, občas si přivydělám 🙂 tohle je za březen, duben.
imgup.cz/image/LY2P