Elektrická dodávka Nissan e-NV200 dostane 40kWh baterii

Jan Horčík - 19 Září 2017

Už během jara 2018 by Nissan měl uvést na trh po nové generaci elektromobilu Nissan Leaf také modernizovanou verzi své elektrododávky e-NV200. Nabídne 40kWh baterii.auto elektromobily elektrická dodávka Nissan e-NV200

Zatím není jasné, zda se nová verze elektrododávky e-NV200, podobně jako nový Nissan Leaf, dočká také nějakých designových změn. Příliš mnoho jich nečekáme.
foto: Nissan

Zástupci německého Nissanu potvrdili, že objednávky na stávající verzi elektrické dodávky e-NV200 s 24kWh baterií jsou uzavřeny. Nová verze přijde na trh během jara 2018 už s novou 40kWh baterií, kterou má i nový Leaf.

Nissan e-NV200 se vyrábí v továrně Nissan ve Španělsku v poměrně omezeném množství. Jeho baterie se kompletují v britském Sunderlandu, kde se léta vyrábí také Leaf, včetně jeho nové verze.

Reálný dojezd nové verze e-NV200 s 40kWh baterií by měl stoupnout ke 200 km, NEDC bude kolem 300 km.

Zpět na HybridPřidat komentář

Obědnávky na stávající verzi jsou ukončeny a nová bude až příští rok.... tak co to mají v nabídce ?
https://www.nissan.cz/vozidla/nova-vozidla/e-nv200-combi.html

---

Boo

Proč do toho pleteš obědy? :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Aaaaa grammar nazi, všichni do krytů! :-p

---

Boo

To říkáš tomu pravýmu :))))
Gramatiku vem čert, ale ty neumíš ani česky ty przniči! :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Chce se mi zvolat Aleluja, Nissan procitl! Ale je to spíše - raději pozdě, než nikdy.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

off

Jak uvést Teslu do kempovacího módu a napájet s ní drobné spotřebiče přes 12 V zástrčku a invertor neboli měnič napětí, když vám Irma vypne proud na pár dní.
https://youtu.be/kcqUhbsP3FE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Známe a používáme na Ionu běžně, naposledy tento víkend na sousedské slavnosti napájel stánek elektromobility, notebook a prezentační displej.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele DomoKun

Do je dost šikovné, kolik je to schopno dodat watt pri 230V..?

---

Ocením jakýkoli tip od "Priusáře" :)

Obrázek uživatele Radovan

Myslím, že 300W max., stabilně 150W, je to tenhle.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

off

Pošlete Teslu!
https://electrek.co/2017/09/19/tesla-hurricane-survivor-writes-send-tesla/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Na prostý lid musí bejt přísnost. Kdepak 60 nebo dokonce 100 kWh, na to zapomeňte! To by tak hrálo, aby si holota vozila teřichy kam by se jí zlíbilo!!! Tůdle. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Seš borec kuku - naprostej souhlas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celková produkce baterií / průměrný počet kWh v autě = počet elektromobilů. Matematika z prvního stupně ZŠ mi dává, že uvedeným navýšením na dvojnásobek by bylo dost baterií přesně na polovinu elektromobilů.
Spíš to tedy vidím na přesný opak - automobilky se snaží zpřístupnit elektromobily co největší "holotě" a ne jen aby si mohla smetánka vozit tetřichy kam by se jí zlíbilo.

Jak nečekané, stejně jako to, že dosud největší a nejůspěšnějsí výrobce elektromobilů (mimo Čínu) si za celou tu dobu neumí / nechce naplánovat pár gigatováren. Místo toho říct sorry jako nejní dostatečná kapacita továrny je fail.
Stejně tak je nečekané, jak ty extradrahé velkobaterkové Tesly stále trhají žebříčky prodejů elektroaut i když je konkurence doslova několikrát levnější. Nemělo by to být přesně navopak? Čímpak to asi bude? Není to náhodou tou vysokou kapacitou baterky? ;D

http://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to fakt, že by mohli, ale já jsem reagoval na současnou situaci, ne na spekulace co by se mohlo dít. TEĎ je prostě takováhle situace a TEĎ prostě těch baterek je určité množství a TEĎ navýšení kapacity u jednoho auta na dvojnásobek = poloviční produkce.
Až někdo usoudí, že je vhodný čas investovat desítky miliard dolarů do několika gigatováren, potom bude situace jiná.

No přesně TEĎ zjistit, že by jsme potřebovali pár gigatováren je prostě pozdě.
Nezapomínej, že Tesla taky naprosto nečekala 400 000 rezervací na M3 a přesto už měla v plánu Gigatvárnu! Pak už jen pružně zareagovala a navýšila kapacity a zrychlila vývoj a taky neopoměly si na to vydyndat u investorlů další miliardy $$$ za hrozivého pohledu ekonomů :D Prostě pružně reagujou a místo nabízení vokryplenejch konfigurací to řešej antisellingem. Kdyby se opřeli do propagace a reklamy tak jako ostatní výrobci tak by z těch objednáv zhroutili.
Tesla čekala jen asi tak 100 až 150 000 rezervací. Těch 400 000 je fakt trhák, kterej nakopnul celej tenhle šrumec co se děje v autoprůmyslu TEĎ. Samotný Porsche doznává, že budou muset zrychlit vyývoj a postupy protože jinak se nechytaj. Silikon Valej nespí.
Člověk kterej byl v Americe svého času na focus groupu pro Nissan, vyzpovídal nějaký hlavouny od Nissanu a z jejich reakcí na dotaz o kapacitě baterky budoucího Leafu 2 vyrozuměl, že na 99 %
pochybujou, že GM dá do Bolta 60 kWh. To jim pak musela prásknout čelisti vo zem, když GM ohlásil Bolta s 60 kWh baterkou :))
(focus groupu = výzkum na vybraném vzorku potencionálních uživatelů daného výrobku pro posouzení, jak to na něj působí a pro řípadnou korekcí před finální výrobou)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jó, tak jsem si zrána zaspomínal na Švejka ...

"Disciplína, vy kluci pitomí, musí bejt"
https://www.youtube.com/watch?v=IoZeRJidVXQ

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Některé komentáře kuku jsou fakt vyloženě dost trefný. :-)))

Obrázek uživatele ePavel

Hurá, snad bude možno brzy koupit. Když se tato informace ke mě dostala poprvé, bral jsem ji hodně s rezervou, ale snad to dopadne.
Jestlipak můžeme čekat nějaké vychytávky jako třeba tepelné čerpadlo, třífázovou nabíječku, nebo dokonce adaptivní tempomat??? A snad nebudu muset zase kvůli carwingsu jet pro auto do němec...

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím, jak jste to prosím myslel s tím Carwings? Mám ho v Leafu a dle tvrzení Nissanu mi je u nás úplně na semeno s tím, že v ČR nemá podporu. Rád bych ho nějakým způsobem rozchodil, ale nikde jsem nezjistil zda je to nějakou kličkou možný, nebo ne. Používáte ho jen v Německu, kde tedy tu podporu má, nebo i u nás? Omlouvám se za dotaz mimo dané téma, ale v mém okolí elektromobil nikdo nemá, a já si o takových věcech nemám s kým pokecat. Děkuji za odpověď.

Muj Nissan Leaf je sice z Nemecka ale v CR me nissanconnectEV funguje. carwings je tusim stary nazev. Presto je evropsky system jiny nez japonsky. proto pouzivam https://www.ev.nissanconnect.jp/EV/. Staci si do navigace v Leafu zadat nejake prihlasovaci jmeno a vlastni heslo a s tim se pak prihlasit na webu. Tam se pak zada VIN. V nastaveni se da zmenit zeme aby se nesbiraly stromecky v Japonsku :-) Ja zadal pro kazdy pripad Nemecko, kdyby nahodou cesky Nissan mel nejake restikce... Z nejakeho duvodu se nemuzu prihlasit do evropskeho systemu, protoze muj VIN je uz registrovan. Mozna drivjejsi majitel???
Dobra app pro Android je Leaf Manager. Verze Pro stoji 95 Kc a funguje dobre. Zkuste nejdrive free verzi.

zdravím, ptal jsem se níže , zdali se to dá zpovoznit i v 2015,zákl model Visia, ale kde nic tu nic.
To by stačilo požit váš postup?? nebo prvostně zjištovat má-li to nějakou kartu??

Nissan uvadi ze to jde od vybavy Acenta a vis. Je to vazane na navigaci. Priplatkova navigace ve Visia to asi neumi. Pokud mate Visia navigaci tak zkuste aktualizovat mapy. Pokud to funguje musi tam byt Simkarta. Pak by se dalo zjistovat vic.

Obrázek uživatele ePavel

Nejsem si jisty s tim nazvem, jestli to není spíše pro neelektrické vozy. I nissan na webu pořád uvádí: CARWINGS EV Telematiksystem. Ale je pravda že aplikace se teď jmenuje nissan connect.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Jsou dva Nissanconnect EV a Nissanconnect.
Citace z autoin:...nahrazuje dřívější systém CarWings novým systémem NissanConnect EV. Ten si zachoval všechny oceňované prvky původního systému, ale přidává nové funkce, mnohem snadnější aktivaci a nový design.

Obrázek uživatele ePavel

Jojo, bude to tak. Ve srovnani s teslou je to ale nesrovnatelne. U tesly je to opravdu online a u nissanu mám pocit, že to snad z autem komunikuje přes SMS.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím Vás. Vlastnil jsem Leafa,který měl Carwings a jak správně píšete,podle Nissanu je v ČR na houno. Ovšem Nissan Vám už neřekne,že i v ČR ho můžete využívat,protože o tom nic neví a nebo nechtějí vědět. Já jsem si auto zaregistroval konkrétně na holandských stránkách Nissanu, protože odtud vůz pocházel a následně jsem si mohl přes Carwings a aplikaci v mobilu zapínat topení,klimu,nastavovat časy,kdy chci,aby se tak dělo a mohl jsem si sledovat aktuální stav nabití. Nový majitel si prý auto po mém prodeji a deaktivaci účtu v Holansku aktivoval Carwings na anglických stránkách(uměl anglicky). Takže se v klidu registrujte na stránkách Nissanu v zahraničí,kde Carwings funguje a užívejte si Leafa o další kousek více. Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den, pro automatické spínání klimy používám časovač nastavitelný přímo v autě, kdy je ale podmínkou zapnutí v daný čas připojení nabíjecího kabelu.
Platí tato podmínka i pro ovládání klimy mobilní aplikací ?
Děkuji za reakci.

Podle meho neni podminka mit pripojeny nabijeci kabel. V nastaveni je jeste funkce priorita. Tam muzete nastavit, zda se muze klima/topeni zapnout i pri stavu baterie 20% nebo nad 80%.
Pro aplikaci musite mit ale zprovozneny NissanConnect EV. Doporucuji koupit aplikaci Leaf Manager z playstore za 95 Kc. Take musi fungovat NissanConnect EV aby auto komunikovalo pres mobilni sit.
Teoreticky by mohlo fungovat i bluetooth pripojeni. O tom ale nic nevim.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Omlouvám se ale na tuto otázku nemam odpověď, protože jsem tuto funkci při nabíjení nevyužíval. Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Děkuji Vám za radu. Já Leafa kupoval od dealera Nissan ve Francii, protože mi ho byl schopný prodat za cenu, na kterou tady u nás žádný z prodejců nechtěl přistoupit. V té době jsem neměl sebemenší tušení, že Carwings u nás není podporován, no a když jsem se poté snažil Leafa zaregistrovat do Carwings, což se mi samozřejmě na českých stránkách nedařilo, tak mi velice arogantní paní na infolince Nissan sdělila, že pokud jsem si jel koupit Nissana do Francie, tak mi podle ní měl prodejce ve Francii také říci, že Carwings není v ČR podporován. Na to jsem jí mohl říci pouze to, že prodejce ve Francii nejspíše netuší, že ČR je v tomto směru, nebo spíše Nissan v ČR takto zaostalý. No škoda slov, tento tah Nissanu u nás prostě nechápu. Této velice "příjemné" paní jsem se samozřejmě také ptal, zda je možné tuto službu spustit přes zahraniční stránky, a na toto mi řekla, že to možné je, ale v případě, že si Carwings zaregistruji třeba v Německu, tak mi bude fungovat pouze v Německu. No a teď koukám, že jsem byl zbytečně důvěřivej blbec. Teď jsem registraci provedl přes německé stránky Nissanu, a ejhle, ono to funguje. Děkuji Vám tedy ještě jednou za radu. S Leafem jsem naprosto spokojen, ale zastoupení Nissanu v ČR, a jeho servis, konkrétně servis v Ústí nad Labem mi přijde dost tristní. Děkuji a mějte se. Honza.

Obrázek uživatele ePavel

Zdravím, koukám, že už kolegové odpověděli a je to tak. Já kupoval svého nissana v DE a carwings byl jeden z důvodů. Ten druhý byl ten, že bych na svoji konfiguraci v čr musel čekat přes tři měsíce, kdežto v DE jsem ho našel jako "předváděčku" se 150km na tachometru a ještě levněji.
A to samé u leafa co jme kupovali pro šváru ve FR. Základ bude asi datová simka v režii nissanu. Pak je carwings potřeba ještě aktivovat v autě, na to soudruzi z NDR zapoměli, ale zvládnuli mi to udělat v Pardubicích. A pak už jen udělat na de stránkách registraci a do auta zadat jméno a heslo, stáhnout apku a jelo to. Dnes už je apka dostupná i na cz google play.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

zdravím, pro nás technicky málo zdatné, to lze implantovat i do zákl. modelu visia 2015? je možno to nějak přesně vysvětlit, nebo je ochoten se toho někdo ujmout? přes pouhé wifi v OBD to nejde? Přibl. náklady? jsem od brna.
V zimě to překlikavat těmi tlačítky je fakt opruz.

dík za odpověď

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý večer, co si mám představit pod : "základ bude asi datová simka v režii nissanu" ?
Kolik stojí provoz (paušál) té SIMkarty měsíčně a komu je to placeno? Nissanu?
Děkuju za případnou reakci.
PS : Leafa mám (čerstvě).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano,v Leafu je zřejmě nekde SIMka a je v režii Nissanu. Nikomu nic neplatíte. Tedy aspoň o ničem takovém nevím a využíval jsem celkem často. Jirka

Obrázek uživatele Josef

Výrobce aut zpravidla nakoupí simky hromadně za stálou měsíční platbu od poskytovatele. Je to něco podobného, jako Amazon dával do Kindlů. A je to něco podobného, jako má i BMW v autech. Funkce dálkového ovládání auta jsou doživotní a bezplatné, za zbytek se platí, respektive, pokud chce někdo přístup na internet a další vychytávky, musí si zaplatit předplatné na rok až tři.

Obrázek uživatele ePavel

Zdravím. V tomto jsem v podstatě laik. Co vím, že auta z německa francie atd to umí. Auto má předpokládám GSM modem. A přes ten to komunikuje, předpokládám, že někdo platí za provoz simky (já ne a nevím, jestli importér či kdo.) A proč to u nás koupená auta neumí taky nevím, zda vůbec nedostala simku nebo jak...

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý večer Honzo. Jsem moc rád, že jsem Vám pomohl a s názorem na Nissan ČR spíše souhlasím. I když jsem měl Nissan z Evropy,nemel jsem nárok na slevu na díly a servis jako klient co koupil u nás. Připadalo mi to dost nefér. Hodně štěstí s Leafem. Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No Nissan (Leaf/e-NV200) nemám, ale chápu to tak, že pokud máte Carwings, tak můžete používat mobilní aplikaci NissanConnect EV. Nebo se pletu?
play.google.com/store/apps/details?id=com.digitas.android.nissan.carwings&hl=cs

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jedine prakticke ev na trhu..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dúfam, že Peugeot Partner, Citroen Berlingo a Renault Kangoo tiež pridajú kapacitu batérie na 40kW.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ako to dávkujú po troškách, aby sme sa náhodou neprejedli :-))
Na také auto je to málo.

A není to málo, Antone Pavloviči?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V zimě je třeba 30kW/100km. To se moc nesvezou.

Obrázek uživatele ePavel

Ani s topením na plný kule. Při větráku na 1.st se dá jezdit kolem 20.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To snad záleží na rychlosti jízdy, ne?
Při 100km/h si to vezme 30 i na jaře.

Obrázek uživatele ozana

To by musela být hodně krutá zima s hromadami sněhu...

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26