Dodávky Peugeot Expert, Citroën Jumpy, Opel Vivaro dostupné jako elektromobily už od příštího roku

redakce - 18 Říjen 2019

Kompletní nabídka lehkých užitkových vozů PSA včetně jejich osobních verzí bude vybavena elektromotory. Skupina dosáhne kompletní elektrifikace své užitkové řady do roku 2021. V nabídce budou dvě úrovně dojezdu elektrických dodávek Peugeot, Citroën, Opel a Vauxhall - 200 nebo 300 km.

V nabídce budou dvě úrovně dojezdu elektrických dodávek Peugeot, Citroën, Opel a Vauxhall - 200 nebo 300 km.
foto: PSA

Skupina PSA pokračuje v elektrifikaci řady LUV a přichází s elektroverzemi svých kompaktních dodávek určených pro firemní i soukromé zákazníky. V roce 2021 bude elektrifikováno 100 % vozů modelové řady lehkých užitkových vozů a jejich osobních verzí.

Počínaje rokem 2019 budou všechny nové modely skupiny PSA uváděny také s elektrifikovanou verzí, buď se 100% elektrickým motorem, nebo s pohonem plug-in hybrid. Cílem je, aby byla celá řada osobních a lehkých užitkových vozů skupiny v roce 2025 elektrifikována.

V souvislosti s rostoucí urbanizací využívá nová generace kompaktních dodávek skupiny PSA „multi-energy“ platformu EMP2. Tato platforma nabízí mobilitu s nulovými emisemi CO2 pro přepravu cestujících v osobních verzích a pro přepravu zboží v užitkových verzích.

Zájem o elektrické dodávky se předpokládá i s ohledem na rozvoj e-shopů. Skupina PSA je v Evropě lídrem v segmentu LUV, její podíl na trhu byl v první polovině roku 2019 celkem 24,7 %.

Tato nová 100% elektrická nabídka, a to jak ve verzi LUV, tak i ve verzích víceúčelových vozů a firemních vozů pro kyvadlovou dopravu, znamená pro skupinu PSA klíčovou výzvu, díky níž bude v těchto segmentech schopná získat nové klienty.

100% elektrické verze kompaktních dodávek všech čtyř značek se budou vyrábět ve francouzské továrně Hordain (region Hauts-de-France) a systém elektrického pohonu do nich bude montován v závodě Trémery (region Grand Est).

Elektrické verze nabídnou dvě úrovně dojezdu: 200 km podle normy WLTP s baterií 50 kWh a 300 km podle normy WLTP s baterií 75 kWh.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Se letos s elektromobily roztrhl pytel. Psal jsem, že 2018 bude přelomový. Rok 2019 to potvrzuje a v roce 2020 to vypadá taky dobře. Kdo věštil, že Tesla ve 2019 krachne? Já jsem asi před 5-ti roky taky věštil, že v roce 2025 budou prodeje hybridů a alektroaut někde na 60-70%. Vypadá to, že mám pořád šanci. I když uznávám, dost malou. Spíš budu rád za 30-40%. :-)

---

hariprasad

Obrázek uživatele Kuk

Ještě není přelomový. Přelomový bude teprve rok, až to co naslibovali a ukázali skutečně dodaj. A to se ještě nenastalo. Zatím je to jen příslib a píár masáž. Přelomové věci zažívaj spíš v Norsku nebo v Holandsku.

Já věštil, že Tesla kdykoliv během růstu může krachnout, ale taky nemusí. Nic se na tom nezměnilo. Ošemetnému žonglování s přesnejma termínama se vyhybám. To radši přenechávám anályltikům s neomezeným sebevědomím a ztrátou sebereflexe :P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Že by konečně někdo udělal slušnou dodávku s 300km dojezdem.
Aspoň nebudu muset pořizovat Kango se 7 kW nabíjením.
Ještě ať tam dají nejméně 11 kW nabíječku s možností dokoupit 22 kW.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Vidím to podobně. Zatím připadala v úvahu jen Evalie, ale tohle otvírá nové možnosti. Ještě bude záležet na tom, zda si neřeknou nesmysl třeba přes dvě mega.
A krom PSA vypadá taky velmi lákavě Toyota Proace, též by měla přijít v příštím roce a síc je to smutné, ale nutno si přiznat že JihoKorejská a Japonská produkce kvalitou a výbavou tu Evropskou poráží. Bez diskuzí aktuálně nabízí víc muziky za stejné nebo menší peníze.

Já potřebuji dodávku EV na práci, to je i pro KUKa.

Mám Vivaro a tak z těch třech bych bral zase Vivaro i když Peugeot se mi líbí víc.
Rozhoduje ale z 80% požadavek na rozměr pro převoz materiálu a lidí. Kdyby to umělo i připojit vozík, tak by to byla paráda.

Ale těch 300km je minimum co by se mi líbilo a co bych bral.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

No já zase na velkou rodinu. :-)

OFF TOPIC
Teď jsem četl Vaše zápatí. Budu pořizovat FVE - rozeslal jsem několik desítek poptávek, a samozřejmě dostal několik nabídek. Problém je, že se těžko porovnávají. Rozumím tomu jen amatérsky.
Poradil by jste co je důležité, jaké parametry sledovat, a hlavně co tak asi firmy nerady do nabídek uvádí, respektive co by tam nemělo chybět, aby se pak neobjevili nečekaně velké vedlejší výdaje. Je mi jasné, že naroste cena až mi začnou počítat kolikrát navíc museli někde dělat průrazy, a jak narostla metráž kabelů atd... klasický navyšování drobných položek (jako většina řemeslníků) na to jsem připraven, ale nerad bych aby tam chybělo něco cenově zásadního.

To není problém, dokonce bych vám ji i udělal, dělám to přednostně "starým i novým" elektromobilistům po celé ČR.
Ale zákazníky si vybírám, takže to neudělám každému.

napište mi = e-LUKY@email.cz

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Obrázek uživatele Kuk

Celej ten segment dodávek v elektrice bude hodně zajímavej, protože tam se láme chleba. Vydělá nevydělá, zaplatí se nebo ne? Četnost a ceny oprav + životnost?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zajímavej by měl být a nevím, proč je tak opomíjený.
Ale dělat dodávku malou i velkou s 1f nabíjením a malou baterkou je to nejhorší co můžou pro tento segment udělat. Montážník přijede na stavbu, tak bude tak 5-10 hodin ale jištění v rozvaděči je jen 25A, takže nenabije za ten čas ani na cestu zpátky a někde budou muset všichni čekat a nabíjet.

škoda.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Obrázek uživatele Kuk

Mercedes se s něčím takovým teď vytahoval.
EQV, ale real dojezd asi bude jen 250 km
http://www.hybrid.cz/mercedes-benz-eqv-luxusni-elektricky-van-s-90kwh-baterii-dojezdem-405-km

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Konečne normálna baterka pre dodávku.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Kuk

Tak nějak.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon