Tesla čelí v posledních týdnech obrovskému tlaku na cenu akcií, která vytrvale klesá. Výroba elektromobilu Tesla Model 3 ale naopak vytrvale stoupá. Co na to Bob Lutz?
V pořadu Closing Bell stanice CNBC aktuálně vystoupul Bob Lutz, který dříve pracoval jako president či vice prezident firem jako Ford, Chrysler či GM. Všechny tři zkrachovaly.
Bob Lutz v pořadu mimo jiné řekl, že na Tesla Model 3 nikdy nebude automobilka vydělávat peníze, protože náklady jsou příliš vysoké. „Má 9000 lidí v továrně, která vyrábí méně než 150 000 aut ročně. To prostě nevychází,“ řekl doslova.
„…Myslím, že za rok dva uvidíme film nazvaný ‚Kdo zabil Teslu?‘, konspirační dílko, ve kterém bude hrát Leonardo di Caprio,“ přisadil si Lutz a narážel přitom na známý film „Kdo zabil elektromobil?“.
Nakonec dodal, že Tesla „nemá žádný náskok v technice, žádný náskok v softwaru, v bateriích. Prostě žádné výhody“. Spíš to ale vypadá, že Bob Lutz nemá přehled ve světě elektromobility, protože minimálně ve dvou jmenovaných oblastech (baterie, software) má Tesla náskok zcela zásadní.
Bob Lutz nicméně šíří dezinformace, nepravdy a pomluvy o Tesle dlouhodobě. O šéfovi Tesly Elonu Muskovi prohlašuje, že je to dobrý chlapík, ale že by neměl řídit automobilku. Tak určitě, Bobe!
VŠEM DÁMŮM TĚŽKÉ VE SVĚTĚ VE SVĚTĚ ČTĚTE TENTO
VŠEM DÁMŮM TĚŽKÉ VE SVĚTĚ VE SVĚTĚ ČTĚTE TENTO ČLÁNEK A
KONTAKT ILEKHOJIE ULOŽIT VAŠE MARRIAGE
JAK DOSTAT MŮJ HUSBAND ZPĚT DOMŮ S POMOCÍ REÁLNÍHO A GENUINEHO SPELL CASTER DR ILEKHOJIE TEXT NEBO KONTAKT VIA WHATSAPP
+2348147400259
Bobe, ty jsi ale Lutz !
Bobe, ty jsi ale Lutz !
Tak určíte Bobe,ty jsi řidil tři a jak to dopadlo.
Tak určíte Bobe,ty jsi řidil tři a jak to dopadlo.
tesla nezkrachuje. vzdy se najde dost lidi s ruznyma
tesla nezkrachuje. vzdy se najde dost lidi s ruznyma motivacema si takovoto karu koupit za jakoukoliv cenu. s tim naskokem je to ale pravda castenca. co se tyka autopilota, tam je naskok opravdu nulovy, musk to tlaci jenom marketingove. system sledovani car a adaptovni tempomat ma kde kdo. co se tyka baterii naskok zrejme bude, ale v tehle oblasti jde vyvoj hodne rychle kupredu. takze nemusi byt vecny.
Bob Lutz Tesla se nedožije roku
Bob Lutz Tesla se nedožije roku 2019
https://auto.idnes.cz/bob-lutz-konec-aut-03j-/automoto.aspx?c=A171120_231612_automoto_fdv
Tesla Inc
https://www.patria.cz/akcie/TSLA.O/tesla-inc/graf.html
Vizionáři z Autofora to všechno věděli nejlíp už v roce
Vizionáři z Autofora to všechno věděli nejlíp už v roce 2011.
Elektrické vize šéfa Tesly začínají připomínat pohádku
4.10.2011 | Walter Kraft |
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vize-sefa-tesly-zacinaji-pripominat-pohadku/
A pokračují doposud Jen Diskuzi zrušili úplně, protože
A pokračují doposud Jen Diskuzi zrušili úplně, protože diskutující často nadávali redaktorům
21,9,2018
Tesla konečně vyřeší jednu ze slabin Modelu 3, ani to už ji ale prý nepomůže
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-konecne-vyresi-jednu-ze-slabin-modelu-3-ani-to-uz-ji-ale-pry-nepomuze/
Bob Lutz Byl hlavní hvězdou dokumentu
Revenge of the Electric Car: Documentary Full 1080p HD
https://www.youtube.com/watch?v=ru89x1jmpq4
Šašo počmáraný !!!
S jeho „pomocou“ by skrachovala
Šašo počmáraný !!!
S jeho „pomocou“ by skrachovala akákolvek firma. On to vidí zo svojho pohladu: čo chytí do rúk, to dodrbe.
Hlas ze záhrobí.
Dvojitý bankrotář radí jak na to.
Niel
Hlas ze záhrobí.
Dvojitý bankrotář radí jak na to.
Niel de Grase školí Boba Lutze o globálním oteplování :)))
https://youtu.be/Klgp_qDiRhQ
Tesla šetří a končí s bezplatným nabíjením svých
Tesla šetří a končí s bezplatným nabíjením svých elektromobilů
connect.zive.cz/clanky/tesla-setri-a-konci-s-bezplatnym-nabijenim-svych-elektromobilu/sc-320-a-195098/default.aspx
nj ekonomicky vzato sůdruzi se muší šetřít aby f
nj ekonomicky vzato sůdruzi se muší šetřít aby f dalším kvartálu byly lepší čísílka. Všimli ste si určitě že tesla dá se říct zastavila stavby nových superdobíječek že 😉
supercharge.info/map
Po tom sprintu co zdvojnásobila jejich počet se ani nedivim,
Po tom sprintu co zdvojnásobila jejich počet se ani nedivim, že polevili.
Kvalifikace znalce pana Luthera je skutečně na vysoké
Kvalifikace znalce pana Luthera je skutečně na vysoké úrovni. Byl vysokým manažerem 3 automobilek, které zkrachovaly.
Až na to, že to není pravda, je to skutečně velmi
Až na to, že to není pravda, je to skutečně velmi zajímavá informace.
Pravda to je. Ve všech třech případech musel zasáhnout
Pravda to je. Ve všech třech případech musel zasáhnout stát – tedy vláda USA, aby automobilky resuscitoval.
Zajímalo by mě, jestli by Bob Lutz při nehodě raději
Zajímalo by mě, jestli by Bob Lutz při nehodě raději seděl v 3* autě se slícováním na mikrometr přesně nebo v 5* Tesle ve všech kategoriích i subkategoriích.
A nevím na jakou školu chodil, ale 9000 zaměstnanců při průměrném platu 100 tisíc dolarů/rok je při 150 tisících aut ročně jen $6000/auto (tedy 10 % aktuální průměrné prodejní ceny TM3). A to ani nemluvím o tom, že počítat to z náběhu výroby v prvním roce je ve fungl nové továrně je totální nesmysl. Už 3Q je tempo >200 tisíc/rok a příští rok cca 400 tisíc, tedy $2250/auto (což je aktuálně menší částka, než za jinou barvu než černou).
A žádný náskok v softwaru? Nejlepší asistenční systém jízdy (na rok starém SW) ze všech aut dle IIHS je málo?
Nejpokročilejší, nejlevnější baterie, 11041 superchargerů na 1344 místech, softwarové i hardwarové updaty… mám pokračovat?
Tesla zvyšuje poplatky za volnoběžné poplatky, aby se
Tesla zvyšuje poplatky za volnoběžné poplatky, aby se snížily doby čekání
electrek.co/2018/09/19/tesla-update-supercharger-idle-fees/
Cipis, hele, zkusil sis po sobe nekdy ten text precist, nez ho
Cipis, hele, zkusil sis po sobe nekdy ten text precist, nez ho sem vystriknes?
Chapu, ze ne kazdy muze umet jazyky, ale kdyz uz pouziju nejaky prekladac, tak si vystup snad alespon prectu, jestli dava smysl…
I kdyz je fakt, ze tobe asi vyraz „volnoběžné poplatky“ bude pripadat normalni. Co se vlastne snazim…
to překládá pan gůgl, schválně vám nechávám původní
to překládá pan gůgl, schválně vám nechávám původní překlad abych trénoval vaše mozečky a jako paralelní informací pro vás bylo uvedomení současný úrovně překladátora googl, víš co abys sledoval jak de vývoj 😉
dyt tomu ftákoj je 86 let !!! proč se tady o něm vůbec
dyt tomu ftákoj je 86 let !!! proč se tady o něm vůbec píše? to je bezvýznamný víceneždůchodce, nula minulýho století co dokázal leda sračky, to už hořčík nemá vo čem psát? tak si přečti
electrek.co/
at máš zas co vobšlehnout !!
Do hrobu má tak nejblíže akorát Bob.
Do hrobu má tak nejblíže akorát Bob.
Bob Flus ;))))
Bob Flus ;))))
Bobe Lutzi, až bude Tesla chtít zkrachovat jistě ss na tebe
Bobe Lutzi, až bude Tesla chtít zkrachovat jistě ss na tebe s plnou dúvěrou obrátí neboť o elm nevíš nic ale řídit firmy do krachu na to jsi expert.
Pan který řídil firmy ke krachu musí být respektován. On
Pan který řídil firmy ke krachu musí být respektován. On totiž nejlíp pozná, že něco krachuje. Má velké zkušenosti.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože vždycky se najde
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože vždycky se najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Rada, která mi pomohla: do čtyřiceti se drž se starými, od čtyřicítky s mladými.
Ta rada se mi hodně líbí!
Ta rada se mi hodně líbí!
Já už od svejch 30ti pozoruju jak kolem mně moji
Já už od svejch 30ti pozoruju jak kolem mně moji vrstevnící stárnou a vodpadávaj a přicházej mladý a nový a já zůstávám. V práci, ve sportu, v hospodě :))
Nedřív mi říkali strejdo a teď už spíš vykaj. :))
jen je mi záhadou kam moji vrstevníci zmizeli, že už nejsou vůbec vidět? Nejspíš někde přežívaj zalezlí a když je náhodou potkám tak působěj dojmem že už maj dlouho vybitou baterku.
Nejdřív se mi mladší brácha smál, že se kámošim s mládeží, ale teď už mi spíš závidí. :))
No možná se věnují doma rodinám. Já to mám taky tak. A
No možná se věnují doma rodinám. Já to mám taky tak. A ta vybitá baterka: pokud mají malé děti co nespí a sami chodí spát pozdě, tak to může být. Já chodím do postele v 9. 🙂
Hmm, 40let, chodím spát v mezi 23-24, vstávám v 5:00,
Hmm, 40let, chodím spát v mezi 23-24, vstávám v 5:00, vybytou baterku nemám…
Když se bavím s těmi vrstevníky, tak hlavní rozdíl je, že se opalují před televizou nebo sedív hospodě.
Zavidim, to bych chtel umet taky. Jak nespim 8 hodin (nejlepe
Zavidim, to bych chtel umet taky. Jak nespim 8 hodin (nejlepe v kuse, ne kdyz musim v noci prebalovat dceru), tak jsem nepouzitelnej. 🙁 Da se to naucit?
Brát děti všude s sebou je správný přístup (ke
Brát děti všude s sebou je správný přístup (ke komentáři výše). A taky patřím k těm co potřebují spát 7+. Nevstávám na budíka. Prostě když se vzbudím tak vylezu.
Zajímavý je že spousta těch mladších co si pořídili
Zajímavý je že spousta těch mladších co si pořídili děcko či 2, (někteří i 3) kromě krátké pauzy dál jezdí s náma sportovat na akce a závody. Dokonce si libujou jak dlouho při tom kempování venku spěj. A když se porovnávaj s jinejma rodinama tak jsou rádi, že nevychovávaj žádný skleníkový děti 😉 Naopak všude je berou sebou a děcka jsou štastný a otužilý.
Znám takové, co to pravidlo dodržují i s manželkami.
Znám takové, co to pravidlo dodržují i s manželkami. Třeba už počtvrté v řadě 🙂
🙂 No někdo je holt výkonný …
🙂 No někdo je holt výkonný …
No hlavně aby si ho Elon nevzal jako prezidenta, to by to
No hlavně aby si ho Elon nevzal jako prezidenta, to by to mněl spočítaný. 🙂
Pan Lutz by si měl spíš hledět svých aktivit, které jsou
Pan Lutz by si měl spíš hledět svých aktivit, které jsou podle mě přinejmenším blbost a o rentabilitě pochybuji také. VIA Motors se zabývá přestavbou starých ohavných vanů od chevroletu z přelomu tisíciletí na elektromobily a druhá společnost kde působí je VLF Automotive kde naopak přestavuje od počátku konstruované elektromobily Fiskár a dává do nich staré V8 z Corvett 🙂 🙂 to mi přijde jako opravdu čich na to co liti potřebují a co dává smysl. Mimochodem to že stojí za Voltem u Chevroletu mu zrovna nepřidává na prestiži v oblasti elektropohonů. Kdepak tyto remcálkové a věštci ze zkrachovalých koncernů, které nejen v USA ale hl v Evropě pohnojili co mohli mají stále plnou pusu komentovat jak někdo něco dělá špatně.
Lutz je už jen takovej maskot ze záhrobí.
Lutz je už jen takovej maskot ze záhrobí.
Že by Bob taky patřil ke shorterům?
Že by Bob taky patřil ke shorterům?
Ne že by to něco změnilo na tom, že to jsou žvásty, ale
Ne že by to něco změnilo na tom, že to jsou žvásty, ale domnívám se, že Ford (automobilka) nikdy nezkrachoval. Prosím redakci o ověření a příp. opravu, děkuji.
Pravda, ale měl k tomu dost blízko.
Pravda, ale měl k tomu dost blízko.
K tomu měla blízko Tesla i SpaceX. Nicméně Ford je nyní
K tomu měla blízko Tesla i SpaceX. Nicméně Ford je nyní na cestě k úpadku a pokud nezačně pořádně makat tak k tomu krachu dojde opravdu.
Vrátil už Ford tu státní půjčku na překlenutí tý
Vrátil už Ford tu státní půjčku na překlenutí tý poslední krize?
Tu přece použil na netradiční řešení elektromobilu –
Tu přece použil na netradiční řešení elektromobilu – baterku do zavazadlového prostoru 🙂
Vlastně tradiční spalovací řešení, plynové bomby tam taky dávají, když předělávají benzín na plyn.
To není přímo od redakce, ale od jedněch z
To není přímo od redakce, ale od jedněch z nejprolhanějších mainstreamových amerických novinářů z CNBC.
A Tesla sice asi nezkrachuje, ale minimálně ten sešup akcií bude fakt obří.
Jediné co teď může Tesle pomoct je už paradoxně jen jejich mediálně tlačený „nepřítel Trump“, pokud zavede dost velká cla na cizí automobily a ještě i důležité díly.
Viděl jste statistiky prodejů za poslední dva měsíce v
Viděl jste statistiky prodejů za poslední dva měsíce v USA? Doporučuji.
Pane Petře,
který/jaký „sešup akcií bude fakt obří“
Pane Petře,
který/jaký „sešup akcií bude fakt obří“ máte na mysli?
Co jej, dle vás, způsobí?
milý Bobánek at už se de zahrabat a svoje názory si
milý Bobánek at už se de zahrabat a svoje názory si zastrčí … Jemu nikdo nikdy sochy tesat nebude :)))))))))))))))))
Ad „ve dvou jmenovaných oblastech (baterie, software) má
Ad „ve dvou jmenovaných oblastech (baterie, software) má Tesla náskok zcela zásadní“
U baterie, no budiz, ale vypada to, ze Hyundai uz taky umi udelat auto s cca 60kWh za 1M+, takze to asi az tak zasadni (technologicky) naskok nebude.
U software, ano, maji tam par fancy veci, na druhou stranu ignoruji de facto standardy typu CarPlay/AndroidAuto, u kazdeho release clovek trne hruzou, co prestane fungovat, v9 podle dostupnych informaci zabije vyhodu velkeho displeje (split screen)…
Ty tužkové baterie Panasonic jsou taky ve skutečnosti
Ty tužkové baterie Panasonic jsou taky ve skutečnosti daleko vhodnější pro jiné obory než zrovna automobilismus.
Ty tomu rozumíš jako koza petrželi.
Ty tomu rozumíš jako koza petrželi.
Tak to jste mne pobavil! 🙂
Tak to jste mne pobavil! 🙂
Umí jich Hyundai udělat 5000+ týdně?
Umí jich Hyundai udělat 5000+ týdně?
Otazka je spis, jestli je umi prodat…
Otazka je spis, jestli je umi prodat…
Co prodat, ale jestli za tu cenu má smysluplný zisk. Tesla
Co prodat, ale jestli za tu cenu má smysluplný zisk. Tesla má náskok právě díky inhouse bateriím i software a nyní i hardwaru, viz nový čip pro neuronové sítě. Pokud to bude Hyundai skládat od externích dodavatelů tak bude mít asi horší ceny.
Ja bych spis rekl, ze Tesla si mohla dovolit jit do rizika
Ja bych spis rekl, ze Tesla si mohla dovolit jit do rizika diky statisicum nadsencu, co nechteji nejake EV, ale Teslu. Kterakoliv existujici automobilka do takoveho rizika tezko mohla jit, aniz by se akcionari zvencli. Muj nazor.
Myslím, že to tak není, protože Teslu už i u nás kupují
Myslím, že to tak není, protože Teslu už i u nás kupují zejména majetnější lidi, kterým je nějaká elektromobilita úplně u zadele, ale fascinuje je neuvěřitelné zrychlení, výkon a komfort. Prostě je tam ten WOW efekt, kterému se zatím žádná konkurence nepřiblížila.
Ale tohle nejsou ti lide, co uz 2.5 roku (?) netrpelive cekaji
Ale tohle nejsou ti lide, co uz 2.5 roku (?) netrpelive cekaji a „rezervace“ by se nevzdali.
Nejsou, když mají Ska.
Nejsou, když mají Ska.
S tím souhlasím.
S tím souhlasím.
Zrychleni a vykon? Souhlas. Na komfort je tu ovsem mercedes s,
Zrychleni a vykon? Souhlas. Na komfort je tu ovsem mercedes s, audi a8, bmw 7. Ono jen uz kdyz si do nich sednete tak je to zcela jiny pocit nez ve strohe a nudne tesle.
Mercedes S, Audi A8, BMW 7 – známka luxusu a snobstva
TESLA –
Mercedes S, Audi A8, BMW 7 – známka luxusu a snobstva
TESLA – známka zdravého rozumu a empatie.
Proč by je prodávala když je nevyrábí. IONIQ EV se v USA
Proč by je prodávala když je nevyrábí. IONIQ EV se v USA prodává jen Kalifornii a prodeje jsou fakt tristní. Za celej rok prodali jen 254 kusů :)))))
Vždyť ty auta vyrobili doforoty jen jako prázdný plechovky a čekaj až jim milostivě dojde nějaká ta baterka aby to mohli zkompletovat a střelit. :)))
Hjůndaj předstihla i taková plečka jako je Honda Clarity BEV co nedeoje ani za králikárnu. Prodali ji 3x víc. To je naprostej výsměch. :)))
Na náskoku nebo nenáskoku v souvislosti s uvedením Audi
Na náskoku nebo nenáskoku v souvislosti s uvedením Audi e-tron doporučuji pár postřehů zde.
Ja tam teda nic tak podstatneho (z hlediska bezneho pouzivani)
Ja tam teda nic tak podstatneho (z hlediska bezneho pouzivani) nevidim. Ano, auto nema tvar „sportaku“, tak vic zere a min zrychluje. Otazka je, jestli to cilove skupine (manazer velke firmy, tech par nadsencu nepocitam) vadi a neoceni spis snazsi nastupovani, vyssi posez, vic mista nad hlavou, hacek na sako… Nebo jestli nejsou motory sice min vykonne, ale zas se nebudou muset u pulky aut po 100.000km vymenit (EDIT: nadsazka, skutecne cislo nikdo mimo Teslu nevi). Nevim, auto jsem nazivo nevidel a tim spis s nim nejsou zkusenosti z dlouhodobejsiho realneho provozu.
A ty lepší vlastnosti a menší poruchovost oproti
A ty lepší vlastnosti a menší poruchovost oproti konkurenci (MX – mimochodem, vám připadá, že má tvar sporťáku?) jsou fakt nebo jenom ničím nepodložený předpoklad?
„Otazka je, jestli…“ – ze by nepodlozeny predpoklad
„Otazka je, jestli…“ – ze by nepodlozeny predpoklad (spekulace)?
A ano, pripada mi, ze vsechny Tesly maji plus minus stejny (aerodynamicky) tvar sportaku – jen rychly prekryv S a Porsche: https://snag.gy/o6GzZJ.jpg
Asi vychazi z vlastnich skvelych dlouholetych
Asi vychazi z vlastnich skvelych dlouholetych zkusenosti…Kdyby tomu dal sve „vyborne“ schopnosti tak Tesla pujde jiste do kytek jako jeho vsechny predesle podniky. Ale to my vime Bobe 🙂
Kolik je tomu dedkovi?
Kolik je tomu dedkovi?
skoro 87 (*12.2.1932)
skoro 87 (*12.2.1932)
To vysvetluje vse. Ten dedek pamatuje jeste auta na drevoplyn.
To vysvetluje vse. Ten dedek pamatuje jeste auta na drevoplyn.
Nepamatuje.
Nepamatuje.
Ten děděk byl pilot tryskáčů a vlastní českýho L-29
Ten děděk byl pilot tryskáčů a vlastní českýho L-29 Albatrose a německej Alpha Jet a oboje pilotoval.
A jet flight with GM’s ex-chief, Bob Lutz
https://www.topgear.com/car-news/usa/jet-flight-gms-ex-chief-bob-lutz
3,5 zkrachovalé firmy za život, přitom tak obrovské a s
3,5 zkrachovalé firmy za život, přitom tak obrovské a s takovým dosahem, to už měl pilotovat jen tepláky ve vězení. Ovšem asi z toho umí vybruslit.
Je tam jasná informace – všechny 3 automobilky co vedl
Je tam jasná informace – všechny 3 automobilky co vedl skrachovaly. Proto jeho předpovědi mají vypovídací hodnotu nula.
další mínus – ten člověk ani neumí vynásobit 5000
další mínus – ten člověk ani neumí vynásobit 5000 číslem 52 a již ví výsledek „ani ne 150000“. Jen je otázka zda ta zobrazená reklama má pro server hybrid odpovídající výnos za to že čteme takovéto žvásty.
já to ani nečetl, jen nadpis a fotka na komentář stačila.
já to ani nečetl, jen nadpis a fotka na komentář stačila. Vono poslední dobou je na hybridu nažblechtáno dost a dost 😉
Jenom dvě, Ford nezkrachoval. No ale právě proto umí
Jenom dvě, Ford nezkrachoval. No ale právě proto umí posoudit to, jestli je automobilka blízko krachu, když to sám dvakrát zažil, ne? 🙂
On zná jen krachy typu nikdo nechce kupovat námi vyráběná
On zná jen krachy typu nikdo nechce kupovat námi vyráběná auta.
Ještě doved ke krachu 100letou firmu na Edisonovo baterky
Ještě doved ke krachu 100letou firmu na Edisonovo baterky Exide.
„Don’t forget that time he was CEO of a 100 year old battery company, that went bankrupt shortly after he took helm. From Exide’s wiki:
Arthur M. Hawkins resigned as chairman and chief executive officer of Exide in October 1998.[9] Robert A. Lutz, former president and vice chairman at Chrysler Corporation, was appointed Exide’s Chairman of the Board. He reorganized the worldwide management structure into Global Business Units and sold off non-battery units to allow the company to concentrate on its primary business.
In 2000 Exide acquired GNB Technologies, a North American supplier of automotive batteries.[3]
In 2002 Exide filed for bankruptcy after compiling a debt of $2.5 billion as a result of the recent acquisitions.[10] In April 2004, a judge approved the company’s plan to eliminate $1.3 billion in debt and exit bankruptcy protection by the end of the month[11]“
Ale je fakt šikovný, to sa musí uznať :DD
Ale je fakt šikovný, to sa musí uznať :DD
Mistr svého oboru. 🙂
Mistr svého oboru. 🙂
No právě a ty jasné informace tak zároveň jasně
No právě a ty jasné informace tak zároveň jasně prokazují, že ten zdrojový článek sesmolili prolhaní agitátorští „novináři“ z americké obří propagandistické korporace CNBC, protože Ford nezkrachoval.